Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Syys 2013, 16:50

Lasken vieläkin kauhuleffaksi ne leffat, missä on vain todella huonoja näyttelijöitä. Kuten Free Willy. On kauhua katsella, kun ihmiset eivät osaa ammattiaan.
Forte

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Syys 2013, 17:45

Köh, lajiteltiin äitin kans sen leffoja genreittäin. Teletapit meni sen pyynnöstää kauhuun.

Ei mulla muuta.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lörri » 09 Syys 2013, 23:36

:D No olen samaa mietlä äitisi kanssa :D Teletapit kuuluu kauhuun ilman muuta :D

Pöh. En olisi odottanut, mutta hahmoistani Albinuksella on kaikkein helpoin pelata? Voisi odottaa jotain ihan muuta. Tosin se on niin mustavalkoinen ja jyrkkä hahmo, että ehkä siksi. Sen kanssa ei tarvitse paljon pohtia, miten joku juttu menee..sen ei tarvitse pohtia, homma ja suhtautuminen on ihan selkeä kaikkeen.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Syys 2013, 12:51

Albinus on tommonen höppänä joka pistää kaikki roviolle, sen takia sillä on helppo pelata <:

Leffa genrejä on kolme: Pashkaa, ihan ok, paras ikinä. Hyi joku Free willy.
Mutta paras pashka leffa ikinä on The Room. Jos ette ole nähneet, katsokaa. Tommy Wiseau, u so silly.

Halloweenina pitäis kattoo taas kauhuja. Saisinkohan suostuteltua tänä kauhuherkän kaverin katteleen niitä mun kans, niin sais sitä pelko vibaakin mukaan. Sit en nuku kumminkaan kuukauteen, mutta kuka nyt unta tarvitseekaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 10 Syys 2013, 13:09

Kauhuleffat saisi vetäää viemäriin, miksi pitää pieniä ihmisiä pelotella kaiken maailman mörreillä. Kun osaan pelotella itseni metsänpeitolla :(
tynnyri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 10 Syys 2013, 14:24

Kauhuleffojaaaa, ei se ole kiva ku oikeesti alkaa pelottaa:D Pakko olla vahvoja leffakamuja ja tiivis tunnelma et uskaltautuu moisia kahtoon. Ostin joskus rohkeena ring 2sen, vissi todistaakseni etten ollu nössö, mutten vieläkää oo kyllä uskaltanu kahtoo sitä...
Nipustin

ViestiKirjoittaja Niehku » 10 Syys 2013, 21:49

Uhhuuuh. Jopas on, väsyttävää tämä koulu. Kuinkahan monesti kauhuleffat on ollu puheenaiheena täällä? :D suosikki subject. Lähetin yhelle japanilaiselle tyypille s-postia, josko se haluis mun kirjekaveriks :3 sit se lähettelis miulle hello kitty kirjeitä ja minä muumeja sille :3

Ja törmäsin tälläseen jenkkien älyttömyyteen taas.
Niehku

ViestiKirjoittaja Forte » 10 Syys 2013, 22:01

Haluan tuon maissihatun tuon videon ekalta tyypiltä. Se on hieno.

Aksu, jos kerta The Room maistui, koita The Cell. Virnuilen aina hevoskohtaukselle. Tai sitten se oli The Roomissa, minulla menee nämä kaksi elokuvaa välillä sekaisin.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Syys 2013, 22:14

The Cellissä se heppa oli joo, hieman kyllä tipahduttaa. Nostalgia Criticiä lainaten "ASK ME WHAT IT MEANS!"

Kauhuleffoista on aina hyvä puhua. Ja kummitustarinoita ja videoita jakaa näin illalla. Dakum, hieno löytö. Yhdyn Forten sanoihin, haluan sen hatun.

KELLO ON PUOLI YKSITOISTA YÖLLÄ, AIKA ROPETTAA.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 10 Syys 2013, 22:30

Joo, ainakin mun aika. Ooo-ooo-oon niin uneton---hitto vie, kukkuu yöt, kukkukkuu päivät...unta saa kuuppaan vaan pari tuntia aamuyöstä.

Blllögh. Mut ei tää kauaa kestä tää vaihe, ohi menee, oletan.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Syys 2013, 22:33

Mulla on ihan sama ongelma. Pelkkää kukkumista. Varsinkin näin illasta/yöstä. Sit ei voi mennä nukkumaankaan kun tuijottaa vaan kattoa. Jos menee sänkyyn lueskeleen niin hups, kello viis aamusta ja kirja kohta lopussa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 10 Syys 2013, 22:34

Juu, ei punkkaan ennenkö on varma että tippuu sinne kanssa! IHan turha mennä kierimään tai lukemaan tai äh.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2013, 06:13

Sit vaikka on nukkunu vaan pari tuntia - kuten minä nyt - niin ei ees väsytä. Sen sijaan tuun foorumille kiljumaan ja flippailemaan koska dem feels. Josko sitä jois aamukahvinsa ja koittais rauhottua. Not.

PIHALLA TUOKSUU SYKSY JA SE ON HYVÄ.

Huomenta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 11 Syys 2013, 08:51

Aksutar kirjoitti:PIHALLA TUOKSUU SYKSY JA SE ON HYVÄ.

Huomenta.

SYKSYYY <3 Oon toivonut heinäkuusta asti, että kunnon syksy tulisi, eikä olisi kuuma sää~~ Syksyn lempeät tuulet ja lehtikasat jossa hyppiä :33 Voih ja pääsee ihanaan ruskaan retkeilee.
Tjaa, tarkoittaako tämä että ulos pitäs vääntäytyä ^^'
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2013, 08:53

Nääh, ikkuna auki ja siinä on tarpeeks ulkoilua datikselle. Lehdet kyllä vähän hatuttaa, kun omistaa nyt pihan, joka pitäis haravoida 8| Onko pakko?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut