Aksutar kirjoitti:Omnomnom homejuustoa ja suolakeksejä. Tungen tätä yhdistelmää kaikille, jotka kylään tulee. Tähän mennessä oon koukuttanu Crimsonin ja Ivyn. Kuka on seuraava?
Nipustin kirjoitti:Vantun kanssa jo Jyväskylässä! Navigaattori ajatuttaa komeesti mistä lystää ja oli jo hauska vessan metsästys reissu. Sen reissun suurin löytö ei sääli ollu toiletti vaan kyltti joka totesi kohteliasti että "Alueella rauhoittava kameravalvonta"

Aksutar kirjoitti:Omnomnom homejuustoa ja suolakeksejä. Tungen tätä yhdistelmää kaikille, jotka kylään tulee. Tähän mennessä oon koukuttanu Crimsonin ja Ivyn tähän. Kuka on seuraava?
Aksutar kirjoitti:Ah, nyt on uusia vaatteita. Kävin tänään ostamassa Citymarketista uudet lökähousut ja WoWiin peliaikaa. Kassa katto tätä comboa virnuillen ja kysy sitten, että onko raidit alkamassa, kun uudet housut pitää ostaa. Pamautin sille, et minä raidaan alasti. "No niin minäkin" Ja niin meillä oli Cittarin kanssapojan kanssa leveät virneet kasvoilla. Takana tullu täti ei kyllä tykännyt, katsoi meitä sivistymättömiä moukkia pitkin nenänvartta >:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa