Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lörri » 23 Syys 2013, 19:07

Minen ollu ainakaa. Unettomuuskin helpottanu, jotta tuskinpa oon sekopäissänikään ollu asialla....:D
Lörri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Syys 2013, 20:21

Pitäiskö olla suuruudenhullu ja koittaa jtn TNF peliä? Joku simple FPS keräilypeli mettässä. "Juokse pakoon isoa pahaa Arania ja keräile kolikoita" - kuulostaa hyvältä konseptilta. SSSSLENDERMANSTYLEEEEEEEE.

Mä ainakin ostaisin :'D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2013, 21:22

MAY I HAVE YER ATTENTION PLOX kiitos.

Lotdow kirjoitti:Mä ainakin ostaisin :'D

Paree ostaa sit kans. No ei, jos sen netis julkasen ni ihan ilmanen on. Painosanalla jos.

Sutittaja kirjoitti:Minäkin eksyin tänne taas, sori kun ei ole kuulunut, on ollu kaikenlaista hälinää ja toimintaa ja vaikeuksia IRL elämässä, ettei täällä ole hirveästi käyty

WOOP OLET ELOSSA! Np mate, sattuuhan näitä.

Sutittaja kirjoitti:Pelkään aina liittyä isokokoiseen roolipeliin

Sama vika, sama tarina. Ja näin ylläpitäjänä haluaisin ainakin jotenkuten olla tietonen, ketä foorumilla liikkuu koska sisäinen kaikkien kaverini pyrkii tekemään tuttavuutta kaikkien kanssa. Siinä feilaten koska antisosiaalisuus.

ah, ens viikolla alkaa atto-aine jakso, mikä tarkottaa sitä, että kahdeksan viikkoa tulee oleen vapaapäiviä vähän väliä. Ehkä sillon ehättäis aktivoituakin ropettaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 23 Syys 2013, 23:33

Ööö... Mikä wtf homma toi listaus nyt on? Syytön siis olen!

Ja siis toi 20 virkettä homma + muut "mahdolliset nipotukset", jotka eivät siis ts. ole nipotuksia. Pitäähän hahmohakemuksissa olla jonkinlainen hyvä runko, eihän siitä mitään tulis jos kaikki vois vaan kirjotella mitä lystäävät jne. ja pääsevät ekalla läpi. Ja tää tällänen kertoo myös sen, että oikeesti ylläpito on panostanu tähän foorumiin ja se on hyvä se :3

Aloittelijaystävällinen on siis todellakin siinä suhteessa, et kaikki otetaan hyvin vastaan, kaikki pelaa toistensa kanssa mitään mukisematta, eikä täällä oo mitään jotain "omia piirejä" minne ei muut pelaajat pääse. Voisko oikeestaan parempaa ilmapiiriä ollakaan näinkin isossa ropessa?
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2013, 23:56

Oon otettu et porukka oikeesti kattoo tän 20 virkkeen + "nipotuksen" ennemminkin hyvänä asiana, kun huonona.
Näin btw mitä nyt kommentteja lukenu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Syys 2013, 12:14

20 virkettä on hyvä juttu. Jos muistelen ja katselen esim. mun vanhinta esittelyä. (Rave) niin kymmenen lausetta ei oo kyl ihan täyttävä. Sillä ainakin musta se näytti sillon vähän sekavalta ja hutiloidulta. Joten olen iloinen, että tää rope tosiaan on panostanut siihen esittelyn kuntoon. :)
Nya

ViestiKirjoittaja tynnyri » 24 Syys 2013, 13:03

Puollan yleistä mielipidettä esittelyn pituudesta :D Se hyvä on, vaikka välillä tekee mieli hakata päätään seinään, kun ei osaa ulostaa niin moneen virkkeeseen hahmoa, mutta miettii miettii, niin kyllä se sieltä tulloo :3

Äääh!! Hirveä hinkun ruveta virkkaamaan, mutta A mulla ei oo virkkuukoukkua tai edes lankaa ja B en osaa... ^^
Möhistys~~
tynnyri

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Syys 2013, 16:49

Liityn möhitys kerhoosi tynnyri! Haluan omella jo mun kimonon, mut en voi, koska ei ole kangasta, joita tarttisin sellaset 3mx3m T^T
Nya

ViestiKirjoittaja Cheikki » 24 Syys 2013, 19:55

Tää ei lähettäny mun viestiä! 8< siis haluan tarkentaa, että ittehän tykkään kovasti tästä 20 virkkeen säännöstä, mutta tarkoitin vain, että silloin kauan sitten aloittaessani roolipelit 12-vuotiaana, olisi tuottanut kyllä suuria tuskia saada tuollaista määrää tekstiä kasaan, kun ei oikein tiennyt, että mikä on tärkeää ja mikä ei. Halusi vain lyhyesti ja yksinkertaisesti saada selitettyä että kyseessä on "superhyvännäköinen ja nopea ja kiltti, mutta tosi vaarallınen vihaisena" hahmo. Eikä silloin ole ehtinyt tutustua juurikaan monien muiden pelaajien hahmoihin. Ja oikeinkirjoituskin pissii :'D

Ei sillä, uskon kyllä, että TNF:ssä voi aloittaa, varsinkin jos on vähän vanhempi aloittelija

PS. NYT MÄKIN OLEN MUKANA OIKEIDEN PELIEN MAAILMASSA. Kokeilin star wars old rebublic - peliä kaverin koneella ja nom nom :3
Cheikki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Syys 2013, 22:33

Itse aloitin TNF:ssä 13-vuotiaana, enkä ollut ennen tätä ropettanut missään muotoa. Tokihan Agna pelasi täällä jo, ja näin, mutta tämä oli oikein hyvä paikka aloittaa. Eihän sitä ole tarvinnut toista ropea edes yrittää etsiä ^^

Tulisipa Steamissa taas jokin kiva peli alennukseen, niin voisi ostellakin jotain.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Dogster » 24 Syys 2013, 23:40

APUA! Onnistuin heittämään mun ruudun ylösalasin enkä tiedä miten korjata asia! EN EES TIEDÄ MITÄ TEIN ET SAIN TÄN TAPAHTUMAAN! APUA!

Terveisin tietokone nero Jeppe. Näin täällä tänään. Erittäin mukavaa on kattoa tätä ruutua pääalas päin että näkee mitä kirjottaa.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja harlekiini » 25 Syys 2013, 01:29

Dogster kirjoitti:APUA! Onnistuin heittämään mun ruudun ylösalasin enkä tiedä miten korjata asia! EN EES TIEDÄ MITÄ TEIN ET SAIN TÄN TAPAHTUMAAN! APUA!

Hähä. Se on vekkulia kun noin käy. Paina pohjaan control + alt + alanuoli/sivunuoli pariin kertaan niin kääntyy oikein päin.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Syys 2013, 08:09

Jumanswiidu kun pelästyin, et arkku.net on pistäny TNFän sivutilat alas kun sivut huusi et lol nope. Mut asiaahan vois helpottaa, jos pistäis modeemin päälle. Njeeheheh. Pitäis kyl maksaa taas vuoden sivutila mut ensin nyysin rahaa jostain.

Dogster kirjoitti:APUA! Onnistuin heittämään mun ruudun ylösalasin enkä tiedä miten korjata asia! EN EES TIEDÄ MITÄ TEIN ET SAIN TÄN TAPAHTUMAAN! APUA!

Niin käy, kun antaa Splinterin pitää flash bileitä.
Herää kysymys miks tommonen ominaisuus on ees olemassa...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 25 Syys 2013, 11:54

Shhh, Splinterin flash bileet ovat parhaimmat, ja mitäs annoit Sethin tanssia u.u

Ja ruutu saatiin korjattua - eikä siin kestänyt kuin about puol toista tuntia, maaten selälleen että näkisi mitä ruudussa tapahtuu.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Nya » 25 Syys 2013, 16:16

Onks teilläkin aina tossa kolmen aikaan foorumi errorilla? Ku mulla on tosin tänään se oli tos puol neljän aikaa, kestää about 45 minuuttia...?

Koe viikko alkaa, huomenna äikän koe, stressi kasaantuu päälle, enkä saa mitään aikaseks, voi apuva! ><
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut