Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Syys 2013, 16:28

Kuten aikasemmin pulinas puhuttiin, se error tulee yleensä aina klo 13-18 välillä. Syytä en minä yhä tiedä, syytän siis foorumi.infoa, jonka koko sivusto tuntuu olevan ko. errorin aikaan alhaalla.
Enkä jaksa valittaa, odotan yhä, että Ricky Zyvoloski ottaa muhun yhteyttä, jotta saadaan siirrettyä TNF kokonaisuudessaan kera vanhojen viestien proboardsin puolelle.
Oh Ricky, I'm still waiting.

Ja Seth tanssii koska. Mulla kesti ihan tarpeeks animoida se, se nyt tanssii, piste. Seth the king of dance. Cryptin uusi formaatti: Tanssii hullujen kanssa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 25 Syys 2013, 17:22

Mullekkin toi errori tuli - pahimpaan kohtaan vielä, yritin Henrystä ettiä reffejä. Ulkomuistista sitten vedettiin :I

Splinter sinne tiskijukaks u.u Ja discopalloks. BLING BLING. (joo sori tosi väsynyttä, pitäisi ottaa nokoset tai jtn.)
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Syys 2013, 23:16

Oikeesti.. miten kukaan vanhempi voi edes sanoa, ettei osta opiskelijalle nettiä. Tämä siinä nähtiin, kun päätti lähteä muualle asumaan. Sano vain, että käy kysymässä, josko saisi tuon puhelimen netin myös tietokoneelle = hidas kuin ryömivä halko.

Ensin sitä on vaan iloinen, kun pääsee toteuttamaan unelmiaan lukioon ja sitten käy näin, että toinen puoli elämästä teilataan seinään. Käyn sitten siskon netillä varkain vastailemassa ropetuksiin. (koska eihän me voitukaan ostaa samaa nettiä prkl kun ilmottaa vaan kun oon muuttanut, että osta oma nettis)

Ja voin myös sanoa kädet ilmassa, ettei ollut minun tekosiani tuo aiempi sivustolle ilmoittaminen ~

Ja taidan olla aika neutraali tämän 20 lauseen suhteen, sillä minullahan itselläni oli melko haastavaa aikaa saada ne kokoon, kun Fredericiä rustasin, mutta se olikin silloin. Nykyään tuskailen kun menee yli niin, että ihmiset ei jaksa lukea.. sitten niitä lyhentelemässä. ei näin.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Syys 2013, 06:39

Dem got the moves of jagger. Ajattelin animoida ne nyt yhdes tanssimas mut en jaksa heti. Tarviin reffan. Rotoskopia ftw.

Imo netin pitäis olla jokamiehenoikeus. Edes semmonen paskanen hidas netti, koska lol, nykyään kaikki on netissä. Niiko nyt näin opiskelijana nimenomaan, kaikki kurssitiedot, numerot, lukkarit ja ilmotukset, eiköhän ne siellä Wilmassa ole. Jos et pääse nettiin niin paskempi juttu.

Ja pitkäthän esittelyt ei haittaa. Paitsi jos menneisyys on kauhee turbo romaani missä kerrotaan jopa keskusteluja hahmojen välillä niin minä laiskana ihmisenä meen kitiseen Harlekiinille että lue. Sit se sanoo että en ja minä itken ja sitten kumminkin luen sen. Lukisin silti, vaikka Harlekiini lukis. Koska voin. Mut mun lukeminen on hidasta. Vetoan laiskuuteen ja lukihäiriöön.
Mut tykkään sikana lukee hahmojen luonteita. Yleensä lukujärjestys meneekin perustiedot, taidot/voimat, luonne, ulkonäkö, menneisyys. Pfff en minä mitään järjestyksessä lue.

Kuka oikeesti suomentaa sanan Troll muotoon HUPIKESKUSTELU.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 26 Syys 2013, 13:21

Yaaaanw! Väsyttää. Pyörin yön ympäri unissani ja näin unta, että olin valveilla. Kauhein uni ikinä O___O

Netin menetys ei ole kivaa >< Varsinkaan kun sen tekee vanhemmat, jotka on ihan niin ärsyttäviä, et joka kerta kun tekee väärin, ne uhkaa viedä sen pois. Mut hähää! Lukios on koneet. Dataan siellä :P

Netistä toisin sanoen löytyy kaikkea. Yleensä kun on koneella on sellai, et nyt loppu tekeminen, mut kyl täältä pitää sitä tekemistä löytyä ja sit unohtuu vaikka katsomaan ultimate spidermaniä esimerksiksi minä... Tai sitten tuijottaa maratonin lailla kaikki pojille suunnatut lasten ohjelmat. Hyvä minä ja tv makuni ^o^
Nya

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Syys 2013, 13:28

Netin menetys on kyllä jotain mitä ei tahdo kokea. (varsinkin kun itselle se on myöskin elanto nykyään, mwahaha).

Ei apua. Joku hommas mulle boxin kultaisia aarteita jotka luultiin jo kadonneen. That's right people, I have box of mofo Twinkies. Nyt tajuan et miks tää joutu bannatuks suomessa, perkele mikä sokeripommi! Kylhän mäkin vedän makeaa yleensä helposti mutta HOT DAMN. En voinut kuin yhden vetää ja sit iski jarrut kiinni :I
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Syys 2013, 18:02

Hot mama Twinkies! Anna kun maistan! Ja vieläkö ne lajittelee lastenohjelmat sukupuolien mukaan? Mä ainakin katon kaikkea sekasin tai sitten en mitään.

Aw yessssshh, vedän täysiä pisteitä kursseista. Olen löytänyt alani. Kiva kun nyt meillä sitten alkaa kahden kuukauden LOMA koska atto-aineet alkaa ja ofc ne joilla on hyväksluvut, niin ei tarvii osallistua. Sinänsä hölmöä, että kaikki atot on tollain yhdessä kasassa imo... Mutta en valita lomasta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 26 Syys 2013, 18:18

Aksutar kirjoitti:Aw yessssshh, vedän täysiä pisteitä kursseista. Olen löytänyt alani. Kiva kun nyt meillä sitten alkaa kahden kuukauden LOMA koska atto-aineet alkaa ja ofc ne joilla on hyväksluvut, niin ei tarvii osallistua. Sinänsä hölmöä, että kaikki atot on tollain yhdessä kasassa imo... Mutta en valita lomasta.

Atto-aineitaaah! Vihdoin ja viimein mulla on amista ja sekin amis on just noitta attoja. Mitään käytännön aineita opiskella ei :P

Jännää pitää huomenna viiä täti baarikierrokselle o.o' Mitäköhän siitähin seuraa..
tynnyri

ViestiKirjoittaja Cheikki » 26 Syys 2013, 19:34

Inssi läpi!! oon niin sikaonnellinen ettei tartte enää ikinä kuunnella sen inssin vit**ilua! >w< oli meinaan aika äkäinen lajinsa edustaja... Ehkä se jotenki testasi mua~

Ps, Templer : "Kuin ryömivä halko" xDD
Cheikki

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Syys 2013, 10:24

Hianoo Cheikki! ^^

Minä ite tein just kemian kokeen, toivon kasia...
Nya

ViestiKirjoittaja Cheikki » 27 Syys 2013, 11:35

Nyt on pakko kertoa mun unesta! XD

Mä muutin syystä x yhteiseen asuntoon Aksuttaren ja jonkun random häiskän kanssa. Aksutar ei vaan ollut ihan sellainen, kuin olin kuvitellut: ensinnäkin se vihas mua. Se ei tehnyt mitään niinku mä pyysin, eikä suostunut syömään mun tekemiä ruokia, valitti koko ajan yms yms :'D
Toiseksi, se oli helvetin komee jätkä! xD
Yritin miellyttää uusia kämppiksiäni pesemällä pyykkiä (ja tarttin lisää paitoja) ja sanoin sitten että "okei hei jos on tummaa pyykkiä niin saa tuoda, muttei hirveesti ku tää on jo puolillaan". tässä vaiheessa aksu tua käytännössä koko vaatekaapillisen vaatetta mun luo ja virnistää "määrittele Hirveesti". Sit se random häiskä koko ajan pyyteli anteeks Aksun käytöstä, oli vissiin joku sen lapsuudenkaveri tai jotain xD
Cheikki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Syys 2013, 11:55

Sun uni kumminkin genderbendas vaan Aksun ja Ivyn eiku:D:D
No aksun ainakin!
Salkkarit pilaa mun elämän.... Uskon siihen nyt enemmän kuin koskaan.
Ku tuli maininta siitä että Aksu ois ollu jätkä, näin sen vaa Salkkareitten Aksuna:'< Aksun ihana mies muoto on estynyt minun aivoistani näin ikuisiksi ajoiksi, oh nöyy

Mitäs muuta, ihana aamu, pidennetty viikonloppu.
Alotin lukee semmosta kirjaa ku Selibaattipäiväkirjat ja musta tuntuu ettei sitä pitäis lukee ollessaan yksin. Se on jotain mitä pitäis jokaisen lukemasi lauseen jälkeen päästä suuvaahdossa käsittelemään ja analysoimaan eikä istua hiljaa sängyllä silmät pyöräinä ja suu auki!
Kukaan kiinnostunut analysoijan hommasta, että voisin jonkun kanssa käydä tätä kokemustani läpi? Anyone?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Syys 2013, 12:01

Olen datannut nyt koulun koneella noin tunnin ja nakit päälle.... Jalkoja alkaa jo särkenmään, ku ei oo penkkii. Yritän taas saada kasaan jonkinlaista tyhmää ropee, jossa käytän iki vanhaa seiskalla keksimääni juonta surkeeseen sarjakuvaani. (Tiedän, tiedä tymää on, mut ku tekis niin mieli saada päästä noin tyhmät ajatukset pois niin teen ja vapautan tylsistyneenä luovuuttani jonnekkin kanankakkaan...)

Nipustin sulla on aika mieleinkiintoinen tapa lukea kirjaa, mutta siis jos se on tosiaan ton tuntunen niin ymmärrän :)
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Syys 2013, 16:14

Cheikki kirjoitti:Nyt on pakko kertoa mun unesta! XD

Mä muutin syystä x yhteiseen asuntoon Aksuttaren ja jonkun random häiskän kanssa. Aksutar ei vaan ollut ihan sellainen, kuin olin kuvitellut: ensinnäkin se vihas mua. Se ei tehnyt mitään niinku mä pyysin, eikä suostunut syömään mun tekemiä ruokia, valitti koko ajan yms yms :'D
Toiseksi, se oli helvetin komee jätkä! xD

Kuulostaa ihan multa. Miinus se vihaamis juttu. En vihaa ketään, varsinkaan sinua. Näät musta unia, olen otettu. Kumminkin oot ihastunu muhun, myönnä pois. ET VOI VASTUSTAA CRYPTIN KAIKKIVALTIASTA!
BUT GZ PÄÄSIT INSSISTÄ YAYAYAY nyt voit ajaa tänne ja kuskata muo, eikö?

Nipustin kirjoitti:Sun uni kumminkin genderbendas vaan Aksun ja Ivyn eiku:D:D

Tai mitä jos mä oonkin mies? Bombomboooom.
Mut muuten hyvä, mutta Ivy tuskin pyytelis anteeks mun tekemisiä. Naurais vaan perässä ja kiillottais mun saappaita. Joten se ei voinut olla Ivy.

Nipustin kirjoitti:Kukaan kiinnostunut analysoijan hommasta, että voisin jonkun kanssa käydä tätä kokemustani läpi? Anyone?

Bring it. Miks luin Selibaattipäiväkirjat muotoon Sebastianpäiväkirjat.

NNnghah. Helpotti vähän oloa kun saan vähän oikoa skriptauksen kurssissa ja opettajalle riittää, jos teen oikein hienon terrainin. Ajattelin et teen sit jonkun 3D TNF alueen sinne. Arot tuli ekana mieleen mut lol, se ois liian helppoa. Joten mennään metsään tai vuorille.
Mutta, nyt lomaa. Mitähän sitä tekis sitten. Ehkä sen vois käyttää hyödyks ja olla aktiivinen foorumilla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 27 Syys 2013, 16:35

Nyt tahtoo piirtää Aksu-miehen. Semmosena 25 vuotiaana. prkl.

Analysointi ei oo mun touhuja XD Mulla on vaikeuksia analysoida MITÄÄN, kunhan vaan heittelen mun mielipiteitä jotka yleensä kaadetaan puolessa minuutissa koska en osaa perustella asioita yhtään >.>

Uuu 3D-TNF paikka OwO Kannatan tätä ideaa!

Ja pitäis varmaan alkaa ravaamaan lääkäreis useammin. Vasemmassa kädessä, käden selkäpuolella, on outo kova patti, josta on nyt veikkattu että kyseessä on joko vääränlainen luutuma, rustoa, TAI paikoiltaan pongahtanut jänne. Ei siin muuten mitään mutta kun ranteeseen on alkanut särkeä...

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut