Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Syys 2013, 21:57

Kelatkaa nyt, kaikki on sillee "Tää on ihan turvallista, ei tarvi pelätä karhuja eikä raiskaajia koska *ziiiiiip* täs on vetoketju!"

Ei jestas, repesin! :'D

Täällä on kahvia, tule hakemaan. Löytyy myös kaakaota Lotdownille. Ja Teetä niille, jotka sitä juo.

Minä tulen! Minä tulen! ~o~
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Syys 2013, 22:45

Minua suojelee möröiltä suolaympyrä sänkyni ympärillä. Ai miten niin liikaa Supernaturalia? Olen kyllä ihan hyvä telttailemaan, en koskaan lähde metsään ilman kirvestä. Mutta ei se vetoketju teltasta silti turvallista tee.

Mun on pakko saada uusia ystäviä. Yritin tänään tehdä esseetä, ja koko päivä meni Star Wars tanssipeliin. Jep. Sellainen on tehty. Olen aika hot stormtrooper.
Forte

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Loka 2013, 09:11

Syolarinki, suolarinki! Löysin sieluntoverini! Heti parani päivä. Pari kertaa tullu semmosta harkittua jo melkeen tosissaan, harmi vaan että asuntolassa on vaan Bizaran aromisuolat, en tiiä toimisko .'D

olihan se metässä kivaa joskus aina pienenä räpöstää ja leikkiä kavereiden kanssa kaikkea mahollista Slysta susiin .w. En me enää jaksa.

Se ripsiväri on vaan surullinen, kun oletetaan että manga myis sitä paremmin o3o ehkä joillekkin pikkuernuille, mutta kun yhtään enempää järkeä tulee niin sekin on vaan rahastusta (älkää joku mahollinen pikkuernu loukkaantuko) Onhan se tosi että mangan suosio on viime aikoina kasvanu, mutta ei sitäkään tarvi tunkea joka paikkaan. Muista en tiedä, mutta itse animeharrastajana voin sanoa vain myötähäpeän määrän olevan käsinkosketeltavaa.

Njoo, pitäskö tehä TNF-cosplay fur the lulz.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Loka 2013, 11:02

Forte kirjoitti:Mun on pakko saada uusia ystäviä. Yritin tänään tehdä esseetä, ja koko päivä meni Star Wars tanssipeliin. Jep. Sellainen on tehty. Olen aika hot stormtrooper.

Se on hieno peli se. En kyl itte pelais/pelannu. Koska minähän en tanssi.

Supernatural asd, pitäny alkaa kattoon jo varmaan vuosi sitten mutta hups. Harlekiinin olen pettänyt >:

Pandanna kirjoitti:Njoo, pitäskö tehä TNF-cosplay fur the lulz.

Crimson teki hienon Darius cossin yks päivä. Kaappicossin. Nyt anotaan sitä et se näyttäis sen kuvan foorumillakin. Koska.

Kiva herätä tälleen parin tunnin varotus ajalla, notta isä tulee. Ja kämppähän ei ole kun pommin jäljiltä. Kai se on pakko siivota äkkiä.
Pommin jäljiltä se kyl aika lailla on, kun uus kone päätti mossahtaa. Kovo ei enää tykkää joten feck it, korjaukseen menee. En olis tarvinnukaan työkonetta. No, onneks sain tehtyä unity työni jo aikalailla valmiiks.. ja onneks koululle on 10 min matka joten sinnekin voi mennä työstämään jos haluaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 01 Loka 2013, 16:26

En yleensä cossaa (paitsi Mörköä, koska aamuisin minusta lähtee samanlainen murina enne kahvia), mutta kerran minä ja ystäväni, jostain tuntemattomasta syystä, cossasimme. Minä olin Major Klaus Von Eberbach ja paras ystäväni Dorian Red Gloria. Se oli mielenkiintoinen päivä.
Forte

ViestiKirjoittaja Lörri » 02 Loka 2013, 11:01

Mää en tajua miksei täällä kämpässä voida nostaa lämpöjä ku pihallakin kylmenee!!!!!!! Tänne jäätyy!!!!!!! Mikkään maailman vaatteet ei riitä, pitäs ehkä ettiä jo pilkkihaalari jostakin :/
Lörri

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2013, 12:29

Crimson teki hienon Darius cossin yks päivä. Kaappicossin. Nyt anotaan sitä et se näyttäis sen kuvan foorumillakin. Koska.

Shhhhhhhh~ ei puhuta siitä. Partaa oli hirveetä liimata, I'll never master that skill >: Kuva on yhä tallessa, mutta minun pärstääni ette saa tällä kertaa ihailla tällä palstalla. Katsotaan seuraavan kerran sitten seuraavana normandian maihinnousuna, kun oon saanu kasvatettua pitkät hiukset ja päätän olla Areth :> Kaappicossit on parhaita.

Mää en tajua miksei täällä kämpässä voida nostaa lämpöjä ku pihallakin kylmenee!!!!!!! Tänne jäätyy!!!!!!! Mikkään maailman vaatteet ei riitä, pitäs ehkä ettiä jo pilkkihaalari jostakin :/

Tänne kans haalarit! Lähemmäs kaks viikkoa ollu flunssassa ja lievässä kuumeessa, eikä asiaa auta se että kämppä hohkaa kylmää joka suunnasta. Oke ehkä mun pitäis laittaa keittiön ikkuna viimein kiinni, kun kämppis sen joskus avas, eikä ole JAKSANUT laittaa kiinni. Ei se kyllä jaksa tehä oikein mitään muutakaan kuin kököttää omassa huoneessaan. Haluaisin nähdä miten se elää sen jälkeen kun lähen meneen tästä kämpästä <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Lörri » 02 Loka 2013, 12:32

Joo, ikkunoiden sulkeminen suotavaa, lokakuuta ilmassa!
Hää varmaan jatkaa sitten kököttämistään kämpässään ja hukkuu niitten hämähäkkien seitteihin jokka tulee sisälle sieltä avoinaisesta keittiön ikkunasta :)
Lörri

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2013, 12:47

En kiellä, siellä on pirun jäätävä ilmakin aamuisin joka niin aina motivoi lähteä kävelemään koululle. Pyöräni on rikki. Ostakaa mulle uus niin pääsen kiitämään taas.

Pffft! Sopii toivoa :D Se täällä mitään tee, katto ees postilaatikkoon ellei siitä erikseen sille huomauta kun sitä sattuu näkemään. Välillä mä mietin että syökökään se täällä mitään, kun siihen ei koskaan keittiössäkään törmää. Strange people are strange.
Crimson

ViestiKirjoittaja tynnyri » 02 Loka 2013, 13:10

Superhauskaa olla EA2 kurssille kun muut osallistujat oman koulun opettajia tai pelottavia aikuisia :c Ja ne on silleen kivasti ryhmittäytyneet omiin pikku jengeihin johon ei kyllä oteta pikku opiskelijaa, joka on ihan hukassa.. Töttöröö vaan ja huomenna samallainen päivä.

Mitenkäs teidän päivät rullaa?:)
tynnyri

ViestiKirjoittaja Lörri » 02 Loka 2013, 13:18

Ikärasisimia :/ Kamalaa, koeta kestää!

Kotipäivä, vähän kotitöitä ja pihareippailua, ei mitään kummoista.
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 03 Loka 2013, 13:30

Ääää taisin tän mukavan syysflunssan mukana sairastua myös inspiskatoon. En tiedä, ei vaan jotenkin luonnistu kunnolla. Ideoita jotenkin pörrää ja pyörii, niistä on hankala saada kiinni ja kirjoittaessa tuntuu tönköltä, joka oih kyllä näkyykin lopputuloksessa.
Taisteluun käyn kuitenkin rohkeasti, luretellen inspistä palaamaan!

Tämähän muuten oli nyt Nipustimen 1000 viesti TNFssä! :)
...ja näinkin turhasta aiheesta

Mitä ihmisille kuuluu, onko kaikilla muillakin flunssa? Joko osa sen on saanu selätettyä tälle syksylle?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Loka 2013, 14:05

Nipustin kirjoitti:Tämähän muuten oli nyt Nipustimen 1000 viesti TNFssä! :)
...ja näinkin turhasta aiheesta

WOOP. Mulla onkin "kohta" 10000 täynnä. Ota kiinni jos saat.

Flunssaa se kyllä tännekin pukkailee. Huomenna ois unity projektin palautus mut asd, en jaksa mennä koululle johon kävelis vartissa. Nope. Lähetän kuvat ja pikku videon sähköpostilla, opettaja saa nyt tyytyä siihen. Maanantaina sit luokanvalvojantunnilla voinkin näyttää sitä ihan kunnolla, jos sitä vielä kiinnostaa. Mutta sainpahan sentään tehtyä.

Crimson kirjoitti:Välillä mä mietin että syökökään se täällä mitään, kun siihen ei koskaan keittiössäkään törmää.

Se syö sillon kun te juoksette dunuja mun kans. Meil on semmonen diili et pidän teidät kiireisenä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 03 Loka 2013, 14:27

Aksutar kirjoitti:WOOP. Mulla onkin "kohta" 10000 täynnä. Ota kiinni jos saat.

Challenge accepted! \o
Nipustin

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2013, 16:15

Se syö sillon kun te juoksette dunuja mun kans. Meil on semmonen diili et pidän teidät kiireisenä.

Ei saa juonia >:

Tiedättekö mikä on kunnon ketutuksen laukaisija? Se kun joku pistää vessapaperirullan VÄÄRINPÄIN siihen telineeseen vessassa. Väärinpäinhän on siis niin, että se paperi tulee sieltä seinänpuolelta, eikä siitä niinku päältä - kaikki tajus? Mulla on pakkomielle kääntää se rulla aina toisinpäin, koska en voi sietää että kämppikseni laittaa sen väärinpäin sinne! On myös väärin laittaa kinkku juuston päälle ja kurkut kaiken alle leivän päällä tai ylipäätään voidella näkkäri väärältä puolelta. AAAAAAADHLAJW!!!
//rage off, Crim poistuu vääntämään takaisin koulutöitä
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut