Sutittaja kirjoitti:Ärsyttää ja ketuttaa niin v***n paljon yhesssä roolipelissä, kun siellä on semmosia ihan alottelijoita, jotka ei osaa kirjottaa kunnolla. Tai siis, ne kirjoittaa tyyliin tälleen:
*Koira istui maahan. Siitä oli hauskaa että aurinko paistaa. Se nousi. Se päätti kävlellä hiukan. Toivottavasti pian tapahtuisi jotain jännää. Se tuumasi. Se istui ja jäi odottamaan.*
Siis NNGGHH! Tekis mieli mennä tuollasten tyyppien luo ja hakata ne muusiksi. -.-
Nya kirjoitti:Mihin nuorten kommunikointi asetus on hävinnyt?????
Crimson kirjoitti:Tiedättekö mikä on kunnon ketutuksen laukaisija? Se kun joku pistää vessapaperirullan VÄÄRINPÄIN siihen telineeseen vessassa. Väärinpäinhän on siis niin, että se paperi tulee sieltä seinänpuolelta, eikä siitä niinku päältä - kaikki tajus? Mulla on pakkomielle kääntää se rulla aina toisinpäin, koska en voi sietää että kämppikseni laittaa sen väärinpäin sinne! On myös väärin laittaa kinkku juuston päälle ja kurkut kaiken alle leivän päällä tai ylipäätään voidella näkkäri väärältä puolelta. AAAAAAADHLAJW!!!
//rage off, Crim poistuu vääntämään takaisin koulutöitä
Sutittaja kirjoitti:Jee, huomenna vimppa TET-päivä, Then FREEDOM!
Cheikki kirjoitti:esim. "lapsikasan" kohdalla myös vähän rikkovat tunnelmaa

Tiedättekö mikä on kunnon ketutuksen laukaisija? Se kun joku pistää vessapaperirullan VÄÄRINPÄIN siihen telineeseen vessassa. Väärinpäinhän on siis niin, että se paperi tulee sieltä seinänpuolelta, eikä siitä niinku päältä - kaikki tajus? Mulla on pakkomielle kääntää se rulla aina toisinpäin, koska en voi sietää että kämppikseni laittaa sen väärinpäin sinne! On myös väärin laittaa kinkku juuston päälle ja kurkut kaiken alle leivän päällä tai ylipäätään voidella näkkäri väärältä puolelta. AAAAAAADHLAJW!!!
//rage off, Crim poistuu vääntämään takaisin koulutöitä
"Lapsista neito ei kauheasti juuri välitäkkään. Hänestä he ovat liian äänekkäitä hänen makuunsa ja muutenkin hänen herkkä kuulo saa hänen päänsä kipeäksi, jos kasa lapsia huutaa. Naisista hän ei juuri piittaa ja puhuu heidän kanssaan yleisemmin vain valemuodossaan, mutta silloin, kun on oma itsensä eikä ole vale asua hän saattaa juttelee naisten kanssa, mutta sekin on varvinaista. Kuitenkin hän on hyvin piruileva"
Crimson kirjoitti:Se kun joku pistää vessapaperirullan VÄÄRINPÄIN siihen telineeseen vessassa.
+ On myös väärin laittaa kinkku juuston päälle ja kurkut kaiken alle leivän päällä tai ylipäätään voidella näkkäri väärältä puolelta.
Agna kirjoitti:Ja jep, olen täällä edelleen, näin ruoka-aiheiden kukkuraksi vastasin erääseen ruokapeliin. Vinkvink. Vaikka en oo ollut kauhean aktiivinen täällä niin muita TNF-juttuja olen kyllä väsännyt. Tuplavinkvink. Viikonlopuksi menen jälleen pois kera siskoni, mutta ällös itkekö! Minä palaan. Ja saatte vastauksenne peleihinne.
Lörri kirjoitti:maailma on täynnä loukkaantuneita siilejä.

JUUSTO KINKUN PÄÄLLE, KURKUT JUUSTON PÄÄLLE. Kiitos.
Vessapaperirulla on maailman kamalinta, ei ole kuin yksi oikea tapa laittaa se ja se on todellakin se tapa minkä sä mainitsit. Eihän sitä paperia edes SAA sieltä jos se on seinän vieressä D8<
Ja voihan kuuluu nimenomaan sille ei kuoppaiselle puolelle näkkärissä 8|
mutta itse skitsoon itselleni siitä makkaran ja juuston paikasta ko se vaan tuntuu oudolta nähdä juusto ennen makkaraa. Ei pysty ees kuvittelemaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa