Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 03 Loka 2013, 18:26

Jos vessapaperi on seinää vasten, se ärsyttää niin vietävästi, mutta joskus ei vaan kehtaa puuttua siihen, vaikka kuinka ärsyttää.

Jee, huomenna vimppa TET-päivä, Then FREEDOM!

Ärsyttää ja ketuttaa niin v***n paljon yhesssä roolipelissä, kun siellä on semmosia ihan alottelijoita, jotka ei osaa kirjottaa kunnolla. Tai siis, ne kirjoittaa tyyliin tälleen:

*Koira istui maahan. Siitä oli hauskaa että aurinko paistaa. Se nousi. Se päätti kävlellä hiukan. Toivottavasti pian tapahtuisi jotain jännää. Se tuumasi. Se istui ja jäi odottamaan.*

Siis NNGGHH! Tekis mieli mennä tuollasten tyyppien luo ja hakata ne muusiksi. -.-
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Lörri » 03 Loka 2013, 18:30

No soosoo! Ei sentis muussihakkauksia eihän? :D

Ja mun sormet on jäääääääääTYNY.

Syksy <3
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 03 Loka 2013, 18:40

Sutittaja kirjoitti:Ärsyttää ja ketuttaa niin v***n paljon yhesssä roolipelissä, kun siellä on semmosia ihan alottelijoita, jotka ei osaa kirjottaa kunnolla. Tai siis, ne kirjoittaa tyyliin tälleen:

*Koira istui maahan. Siitä oli hauskaa että aurinko paistaa. Se nousi. Se päätti kävlellä hiukan. Toivottavasti pian tapahtuisi jotain jännää. Se tuumasi. Se istui ja jäi odottamaan.*

Siis NNGGHH! Tekis mieli mennä tuollasten tyyppien luo ja hakata ne muusiksi. -.-

Noh noh, ne vasta opettelee.
Kaikki on ollu pikkusia ja osaamattomia joskus. Täydellisiä Jumalia lukuunottamatta varmasti~

Ja jooo kiva syksy on varsinkin kun kaikki asuntolan ikkunat vuotaa <3
Nipustin

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Loka 2013, 12:05

Sutittaja ymmärrän täysin. Kerran kun pelasin toisesa ropessa yhen uuden tyypin kans, nii aluks meni ihan hyvin, muta mua ärsytti se, et se toisti ihan kaiken sen viestistä ja mun viestitä ja sit se vast jatko sitä tarinaa. Lisäksi parin pelin jälkeen se autohittaili liian paljon ja lopuksi se muutti kirjoitus tyylinsä minäkertojaksi.... Ärsyttäväää!!! ><

Sitten toinen ihana ja yksi turha asia meistä nuorista... Siis meitäkin nuoremmista. Oltiin pikkusiskon kanssa syömässä kiinalaista sen synttäreinä. Sit ku se ravintola oli sellases kauppakeskuksessa jossa on parveita, jonne mentiin syömään niin toljotettiin sellasii kasiluokkalaisiaa, jotka istu rivissä ja kaikilla oli puhelimet esille. Ne ees puhunu toisilleen. Sit jossain vaiheessa kellään ei ollut puhelinta eikä ne edelleenkään puhunu toisilleen. Ne vaan istu siinä ja toljotti tyhjää. Mihin nuorten kommunikointi asetus on hävinnyt????? Teki mieli mennä huutaa niille, et tehkää nyt jotakin ku on nii turhauttavaa kattoo tollasta istumista! >:(

Eilen mulla oli kymmenen minuutin päivä ja tänään vapaata :D Rakastan koe viikkoja! :D
Nya

ViestiKirjoittaja Cheikki » 04 Loka 2013, 13:05

Eniten mua kyllä ärsyttää, kun tiedän, että joku on kirjoittanut foorumeille yli viisi vuotta ja kirjoittaa silti tällä tavalla:
"Lapsista neito ei kauheasti juuri välitäkkään. Hänestä he ovat liian äänekkäitä hänen makuunsa ja muutenkin hänen herkkä kuulo saa hänen päänsä kipeäksi, jos kasa lapsia huutaa. Naisista hän ei juuri piittaa ja puhuu heidän kanssaan yleisemmin vain valemuodossaan, mutta silloin, kun on oma itsensä eikä ole vale asua hän saattaa juttelee naisten kanssa, mutta sekin on varvinaista. Kuitenkin hän on hyvin piruileva"

Aarrgh. Ei muuten, mutta on ärsyttävää joutua lukemaan jokainen lause kahteen kertaan että ymmärtää mistä on kysymys. Niin ja naurukohtaukset esim. "lapsikasan" kohdalla myös vähän rikkovat tunnelmaa :'D

Ei sillä, että itsekään kirjoittaisin täydellisesti ^^''
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Loka 2013, 13:15

Jokainen meistä on aikanaan ollut noob ropettamisessa. Ärsyttäähän ne, en kiellä, mutta silloin pitää olla se iso-kiva-pro ja mennä neuvomaan alottelijaa, kertoa miten asian VOISI tehdä paremmin ja heti huomauttaa, jos se jotain väärin tekee. Esim autohittailee. Pitää aina antaa mahdollisuus. Eri asia on jos se neuvoista huolimatta jatkaa samaa rataa ja jättää huomautukset huomioimatta ja hittailee, niin sitten voi lyödä hanskat tiskiin ja ystävällisesti todeta, etten taida enää sinun kanssa pelata, kiitos hei. Jos ko. henkilö siitä ottaa sitten itseensä ja alkaa itkeä niin parempi vaan jättää huomioimatta.
Kaikkein ärsyttävintä kyllä on ne alottelijat, jotka ottaa niin itteensä ja loukkaantuu, jos niille ees yrittää vähän ystävällisesti vihjasta, että taidat tehdä asian väärin nyt kulta pieni.

Nya kirjoitti:Mihin nuorten kommunikointi asetus on hävinnyt?????

Indeedly. Se on tää nykyaika. KUN MINÄ OLIN NUORI *insert rant here*

Crimson kirjoitti:Tiedättekö mikä on kunnon ketutuksen laukaisija? Se kun joku pistää vessapaperirullan VÄÄRINPÄIN siihen telineeseen vessassa. Väärinpäinhän on siis niin, että se paperi tulee sieltä seinänpuolelta, eikä siitä niinku päältä - kaikki tajus? Mulla on pakkomielle kääntää se rulla aina toisinpäin, koska en voi sietää että kämppikseni laittaa sen väärinpäin sinne! On myös väärin laittaa kinkku juuston päälle ja kurkut kaiken alle leivän päällä tai ylipäätään voidella näkkäri väärältä puolelta. AAAAAAADHLAJW!!!
//rage off, Crim poistuu vääntämään takaisin koulutöitä

EIKÄ UNOHDETA SITÄ JOS JOKU ON JÄTTÄNYT KAAPIN OVEN AUKI/RAKOSELLEEN. Tai se, että avaa maito/mehupurkin väärältä puolelta, eikä sieltä, minne nuolet osottaa. Tai se, että kirjekuori ei ole kunnolla kiinni, kun sen postista saat. Tai se, että joku menee roplaan pokkarin reunat ihan muussiks.
TAI SE ETTÄ JOKU KIRJOTTAA SANAN ENÄÄ MUOTOON ENÄÄN.
/rage quit

Ragesta puheen ollen, mun kone tosiaan mossahti ja siinä meni sitten hukkaan muutama alotettu ropevastaus. Joten vastailu viivästyy taas kun mojo ottassa koitan nyt sit uudelleen kirjottaa niitä 8)

Sutittaja kirjoitti:Jee, huomenna vimppa TET-päivä, Then FREEDOM!

WOOP! Onko multa menny ohi vai ootko sä ees kertonu, missä sä TETissä olit?

Cheikki kirjoitti:esim. "lapsikasan" kohdalla myös vähän rikkovat tunnelmaa

Pfffffffftttaha!

Ja kyllä, syksy <3
PAITSI ETTÄ MINÄ ONNISTUIN JO LIUKASTUMAAN OLEMATTOMAN PIENEEN JÄÄ ALUEESEEN KAUPPAAN KÄVELLESSÄ ASD OKE LUOVUTAN EN ENÄÄ IKINÄ KÄVELE.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Loka 2013, 13:36

Tiedättekö mikä on kunnon ketutuksen laukaisija? Se kun joku pistää vessapaperirullan VÄÄRINPÄIN siihen telineeseen vessassa. Väärinpäinhän on siis niin, että se paperi tulee sieltä seinänpuolelta, eikä siitä niinku päältä - kaikki tajus? Mulla on pakkomielle kääntää se rulla aina toisinpäin, koska en voi sietää että kämppikseni laittaa sen väärinpäin sinne! On myös väärin laittaa kinkku juuston päälle ja kurkut kaiken alle leivän päällä tai ylipäätään voidella näkkäri väärältä puolelta. AAAAAAADHLAJW!!!
//rage off, Crim poistuu vääntämään takaisin koulutöitä

Minä ilmottaudun sellaiseksi joka laittaa kaikki kurkut, tomaatit sun muut asiat juuston ja kinkun alle, koska mua potuttaa et ne tippuu siit sitte ku yritän haukata leipää. Mun äitikin on ragennut sitä :DDDD

"Lapsista neito ei kauheasti juuri välitäkkään. Hänestä he ovat liian äänekkäitä hänen makuunsa ja muutenkin hänen herkkä kuulo saa hänen päänsä kipeäksi, jos kasa lapsia huutaa. Naisista hän ei juuri piittaa ja puhuu heidän kanssaan yleisemmin vain valemuodossaan, mutta silloin, kun on oma itsensä eikä ole vale asua hän saattaa juttelee naisten kanssa, mutta sekin on varvinaista. Kuitenkin hän on hyvin piruileva"

Ööh... Meni hetki ennen kuin tajusin mitä tossa puhutaan. Ensin olin et aijaa se on nainen. Mut sitte ku se alko selittää jotakin naisista nii luulin et se on mies... Voi tätä mun logikkaa ja mikä ihmeen valemuoto??? >:---D Valemuoto, meinas tulla naurut kuolemaks.
Nya

ViestiKirjoittaja Cheikki » 04 Loka 2013, 14:51

JUUSTO KINKUN PÄÄLLE, KURKUT JUUSTON PÄÄLLE. Kiitos.

Ja kyse on siis naisesta, joka pukeutuu aika-ajoin mieheksi syystä x. Hän on solakka ja erittäin hoikka, mutta hänellä on valtavat muodot, jotka hän peittää korsetilla? Ja se että on pukeutunut joksikin muuksi mitä on, on valemuoto, kyllä.
Nomutta, on sitä pahempaankin törmätty, ja kyseisen henkilön kanssa on on kyllä ihan kiva pelata :')

Miten noita lainauksia saa otettua? xD
Cheikki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Loka 2013, 14:58

Crimson kirjoitti:Se kun joku pistää vessapaperirullan VÄÄRINPÄIN siihen telineeseen vessassa.
+ On myös väärin laittaa kinkku juuston päälle ja kurkut kaiken alle leivän päällä tai ylipäätään voidella näkkäri väärältä puolelta.

Vessapaperirulla on maailman kamalinta, ei ole kuin yksi oikea tapa laittaa se ja se on todellakin se tapa minkä sä mainitsit. Eihän sitä paperia edes SAA sieltä jos se on seinän vieressä D8<
Näkkärin väärä puoli on se missä on kolot muttei siemeniä enkä kestä kans jos joku voitelee sen sinne.

Mutta sitten taas: en voi tajuta ihmisiä joilla on tää juustokinkkuskitsojuttu. Mun mielestä sillä ei oo mitään väliä, laitan ne niin päin kun ne menee, ja jos teen kaks leipää niin ennen oli monesti silleen et laitoin toisessa toisinpäin ja toisessa toisinpäin, ja mulla menee HERMO ihmisiin jotka valittaa tästä toisilleen :DDDD EI SE EDES MAISTU ERILAISELTA. Mutta kurkut tulee kyllä päälle ja kaikki muut ulokkeiset umpiot.
Ja en kestä jos joku sotkee salaatin ja lämpöisen ruuan koska en itse voi tehdä sitä. Hrrrr. Tai jos KAIKKEEN laitetaan ketsuppia (katson sinua pahasti Lotdow).

Ja jep, olen täällä edelleen, näin ruoka-aiheiden kukkuraksi vastasin erääseen ruokapeliin. Vinkvink. Vaikka en oo ollut kauhean aktiivinen täällä niin muita TNF-juttuja olen kyllä väsännyt. Tuplavinkvink. Viikonlopuksi menen jälleen pois kera siskoni, mutta ällös itkekö! Minä palaan. Ja saatte vastauksenne peleihinne.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Niehku » 04 Loka 2013, 16:19

Vessapaperin väärinkäytöstä samaa mieltä! Sit ku mainitsen asiasta kyseiselle henkilölle nii se on vaan niin lunkisti "no iha sama! se on VAIN vessapaperi!" Oh no, my dear. Kyllä sillä on väliä :D Löysin kaupasta vaaleanpunaista vessapaperia uuuu must have it! :3 Juu, en haluu ees muistaakaan ekoja ropetuksiani :'D mut nii, se on vaan tosiasia et jokanen on noob alussa ja siitä se kehittyy.

Juustokinkkukurkusta tuli mieleen myös se iänikuinen; kummalle puolella sitä voita siihen näkkäriin laitetaan? ALUNPERIN se on mennyt sille reikäiselle puolelle, koska siihen menee enemmän voita=enemmän makua. Näin vanhat ihmiset sen mieltävät. Ite kyllä laitan just sille toiselle.

Tuota älypuhelinjuttua mietittiin luokan kanssa. Lähinnä sitä, et tulisko nykyajan lapset/nuoret toimeen ilman sitä? Tai äidit, jotka vaativat lastaan soittamaan kun pääsevät koulusta kotiin, kun ovat päässeet perille kaverin luokse, kun ovat tulossa kaverin luota kotiin? Okei, tohon ei tarvita ÄLYpuhelinta mut siis puhelinta ylipäätään. Miettikää sitä aikaa, kun puhelimia ei ollut. Äiti vaan sanoi että "okei, tule kahdeksaksi kotiin." ja homma oli sillä selvä. Tää on kyllä sellanen ehkä kakspiippuinen juttu, josta vois puhuakin monta tuntia. Ite en siis ole vastaan älypuhelimia, vaikken sellaista omistakaan. Minnuu vaan lähinnä ärsyttää esim. meidän luokallakin on niitä, jotka ei voi olla edes sitä yhtä 45 minuuttista oppituntia ilman sitä kapulaansa. Minullehan on aivan sama, jos haluavat tärvellä koulumenestyksensä, mutten tykkää yhtään siitä ku ope saarnaa KOKO LUOKALLE niitten käytöstä. Myös siis viattomille... Niin turhauttavaa.
Niehku

ViestiKirjoittaja tynnyri » 04 Loka 2013, 16:33

Te ootte pulisseet vessapaperirullan asennosta, johon on pakko tulla sanomaan, ettenpä oo koskaan ajatellut asiaa niin että se voisi olla väärinpäin sama homma näkkärissä :O mutta itse skitsoon itselleni siitä makkaran ja juuston paikasta ko se vaan tuntuu oudolta nähdä juusto ennen makkaraa. Ei pysty ees kuvittelemaan.

Tuli just noista mieleen, että immeisten pitää tehä jotkut jutut tietyllä tavalla, kun monen monituista kertaa minua on luultu vasenkätisekdi, kun olen hoitamassa lehmutteja tai muita elukoita. Varsinkin kun ollaan lypsyllä, ko teen siellä kaiken vasemmalla kädellä koko ajan peläten että lehmä potkasee ja murtaa mun käden. Tadaa jos se murtais sen käden mulle jää oikea käsi jolla voi kirjoittaa ja tehdä kaiken tarvittavan ilman huolta kivusta:3 sitä ku ei osaa tehä paljon mitään pelkällä vasemmalla :P
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Loka 2013, 17:02

Agna kirjoitti:Ja jep, olen täällä edelleen, näin ruoka-aiheiden kukkuraksi vastasin erääseen ruokapeliin. Vinkvink. Vaikka en oo ollut kauhean aktiivinen täällä niin muita TNF-juttuja olen kyllä väsännyt. Tuplavinkvink. Viikonlopuksi menen jälleen pois kera siskoni, mutta ällös itkekö! Minä palaan. Ja saatte vastauksenne peleihinne.

åhåhåhåhåhåhhåhåhåhåhåhååå. Ette te jaksais oikolukee mun kylätekstejä, mä en jaksa, aaaaahaha.
Tai joku muu. Sais ne kylätkin joskus.
AI mitenniin mulla on nyt vapaata ja vois ottaa itteensä niskasta kiinni kaiken suhteen?

Hei mä tiedän et täällä on intensiiviset keskustelut vessapapereista ja kinkkujuustoleivistä, mut muo puhuttelee aivan sairaasti tämä lausahdus:

Lörri kirjoitti:maailma on täynnä loukkaantuneita siilejä.

Albinus on nyt mun sankari ton takia. En ees tiedä miks oon nauranu tolla nyt viimesen vartin, mut silti. Tästä tulee mun motto. Oikeesti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 04 Loka 2013, 17:09

Ahhahaaa, sulla selvästi synkkaa Abinuksen kanssa :D Vaikka Albinus tuskin tarkoitti sitä hauskaksi kuitenkaan :roll:
Ja *potkis* persiille kylätekstien suhteen! Haluaa kyliä!
Lörri

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Loka 2013, 19:03

JUUSTO KINKUN PÄÄLLE, KURKUT JUUSTON PÄÄLLE. Kiitos.

KYLLÄ! Ja voihan kuuluu nimenomaan sille ei kuoppaiselle puolelle näkkärissä 8|

Vessapaperirulla on maailman kamalinta, ei ole kuin yksi oikea tapa laittaa se ja se on todellakin se tapa minkä sä mainitsit. Eihän sitä paperia edes SAA sieltä jos se on seinän vieressä D8<

Idd! Siellä se uus rulla taas kivasti oli väärinpäin. Käänsin sen, tunnen itseni voittajaksi :>

Nyt kun Aksu mainitsit niistä kylistä.. voisin toki lukasta ne johonki väliin loppuun (--D Siellä se tiedosto on lojunu viimesen ikuisuuden mun työpöydällä - siellä taitaa itseasiassa jopa olla merkki mihkä asti ehin niitä tutkia lävite.

Mitäs muilla on perjantai illaksi tiedossa?
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Loka 2013, 20:20

Ja voihan kuuluu nimenomaan sille ei kuoppaiselle puolelle näkkärissä 8|

Muistan kun kaikki hoki tota, toi on se oikee puoli ja toi kuppanen väärä. Mulle näkkärin puolilla ei oo väliä, levitän voita mille puolelle tahansa. Onko ihan pakko näkkärilläkin olla väärä ja oikea puoli? Ennen se oli se kuppanen ja nyt se on toi sillee, koska ihmiset pelkää lihoavansa liiasta voista ja tämä nyt oli vain stereotypiaa... AArgh! Mulle on ihan sama miten ne sen näkkärin voitelee!! Mä syön sen iten mä sen haluan syödä!

mutta itse skitsoon itselleni siitä makkaran ja juuston paikasta ko se vaan tuntuu oudolta nähdä juusto ennen makkaraa. Ei pysty ees kuvittelemaan.

ÖÖh, onko sillekin järjestys? Laitan miten sattuu tonkin asian... Samaltahan se kaikki aina maistuu.

Perjantai meni omenapiirakkaa leipoessa, about 10 min ja uuniin. Söin ja söin ja maitoa ehin käydä kaupassa hakemassa ja siivosin ja istun koneella... Päiväni on mennyt siis erittäin sulavasti
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut