Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja suskari » 05 Huhti 2009, 15:47

Okei, kyllä minä jaksan odotella ^^
suskari

ViestiKirjoittaja Arya » 05 Huhti 2009, 16:32

Noinn.... Haluatko sinä aloittaa vai hoidanko minä taas? .3
Arya

ViestiKirjoittaja suskari » 05 Huhti 2009, 16:39

OFF// Tämä olisi kyllä kuulunut "peli seuran" haku boxiin, mutta minä voin aloittaa.
suskari

ViestiKirjoittaja Arya » 05 Huhti 2009, 20:14

Oho, mut ei voi mitään >'D Kun tässä nyt sattui alkamaan keskustelu niin ei kai siinä mitään pahaakaan ollut .3
Arya

ViestiKirjoittaja suskari » 05 Huhti 2009, 20:19

Niih... En minäkään usko että meitä tuosta hyvästä nyletään.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Huhti 2009, 21:26

nyljen, raastan, tapan ja syötän rotille tästä hyvästä teidät molemmat.
no ei vais, mut tosiaan pelien sopimiset peli seuraa- osioon tai sitten yksityisviesteillä 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 05 Huhti 2009, 22:17

Hi hii
Nelosella tulee aivan ihana elokuva. Naurahdin, kun näin pikkuserkun myydessä lippuja kiinalais veljille mtv 3 klo 21.00. Vaikka se oli pari sekunnin otos se oli niin hauska nähdä. Työpaikka ei ollut enään siinä kohdassa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Arya » 06 Huhti 2009, 15:44

Anteeksi Akuma .____.'

Ugh olen edelleen kipeä mutta raahauduin silti kouluun. Ja aina koulus kun kaikki muut oli hiljaa niin minä yskin... Arhh..
Ja painoindeksin mukaan olen normaalia painoa kevyempi .O Gaash.... Ja pitäis painaa joku 70 kiloa että olisin normaali >.< Ugh pelottaa ajatuskin niin läskinä olemisesta >33
Arya

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Huhti 2009, 15:57

Mä en haluu olla näkemässä kun Aksu nylkee 8< Vaikka tosin siitä saattaisi tulla siisti show.
Ken tietää, mutta Barbie ei. (Ah, puujalkavitsit.)

Tänään olis heti viideltä baletti, joka kestää n. neljä tuntia -.- jee. Ihan hihkun riemusta. Koulussa siivottiin jotain saunaa jonne oli sössitty kaikki koulun kamat, ku ollaan evakossa. Voin sanoa, että siellä haisi lievästi, kamaa oli lievästi, ja myöskin pölyä oli lievästi. Tavaraa oli sellanen kolmemetrinen kasa, se yletty kattoon ja meikä kiipes sinne päälle istumaan ku ope ei ollu vielä ehtiny tulla paikalle. Lopputuloksena oli se, että tipautin kasan päältä laatikon, joka tippu suoraa ovesta kävelevän vahtimestarin päähän -_____-" Se ei ollu kovin innoissaan.

Mut mitäs teidän päivään? \o/
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 06 Huhti 2009, 17:52

akumaTD kirjoitti:nyljen, raastan, tapan ja syötän rotille tästä hyvästä teidät molemmat.
no ei vais, mut tosiaan pelien sopimiset peli seuraa- osioon tai sitten yksityisviesteillä 8)

O.O; *piiloutuu Ankokun selän taakse* Ei saa tai Ankoku syö sut!

Ai mitäkö? ...No aamu sujui rauhallisissa merkeissä, mutta loppu päivä alkoikin sitten menemään vähän yli vilkkaaksi. x`D No ei siinä mitään viellä... Olimme taide ja kulttuurin tunnilla jossa meidän piti kirjoittaa suomalaisista kansanperinteistä. No minulle sitten iski isooo blackout kun piti kirjoittaa Fazerin suklaa ja pistin kaverini kirjoittamaan xD
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Huhti 2009, 19:24

aaaaaaw. emmie teitä tapa.

gah, sain vihdoinkin tv:ni toimimaan \o/ tosin ei sieltä kyllä mitään tule.. joten silti se pysyy kiinni. No, voipahan ainakin kattoa leffoja taas sillä. :D
perhana ku foorumi ei taaskaan pelittäny aamulla.. ois ollu taas rope inspis päällä mut nyt se si meni ohi D: ehkä huomenna.. kun tuun koulusta.. tai si ei. no, viimestään torstaina vois potkia itteensä.
ja ah, pidempi viikonloppu luvassa kaikkille!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Huhti 2009, 20:55

Isä ei oikein pitänyt tultuaan töistä, kun laulelin. Edes siitä hän ei pitänyt, kun kappaleet olivat Dean Martinin ihania 50 luvun musiikkia vanhaa amerikkalaista musiikkia. Nyt Dean laulaa Santa Lucian.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Huhti 2009, 09:36

hee'e. mä en pahemmin laulele mut noi ei tykkää ku huudatan jtn slayeria tai turmionkätilöitä kotiteatterilla... kovasti oon koittanu huudattaa sillon ku ketään ei oo paikalla mut silti aina valitetaan. Ihme kyllä ne ei sitten valita jos huudatan klassista, gregoriaa tai celticciä... pistää miettimään.

gah, tänään pitkästä aikaa kouluun.. tosin vaan pariks tunniks mut silti ramasee mennä sinne. Varsinkin kun on matikkaa :s oon ihan varma et se opettaja tappaa mut pelkällä katseellaan.. se on sen verran karu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 07 Huhti 2009, 17:48

Arya kävikin tänään Tennispalatsin (Finnkino Helsingissä jos joku ei tiedä o.o) Disney-näyttelyssä koulun kaa .D Oli kivaa <33

Mut nyt on nälkä ja vois laittaa ruokaa. Ja sit vastata peleihin jos jaksaa. Olen tänään laiska enkä jaksa mennä kattomaan harkkoja kun eilen harkkasin ja sitten kaduin .___.
Arya

ViestiKirjoittaja Morado » 07 Huhti 2009, 20:03

Akuma, sun naapurit on varmaan jotain klassisen musiikin ystäviä :'D No meiän jossakin naapurissa on joku remontti ja aina välillä kuuluu ärsyttävää porausta niin pistän kaijuttimet täysille ja joku nopea biisi pyörimään, saavatpahan samalla mitalla takaisin >8D

Disney-näyttely? Täytyy varmaan joskus itekkin käydä semmosessa.
Ah, ja nimimerkki vaihtui :D
Morado

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut