Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Loka 2013, 11:50

EI HELVETIN VITTU! Ei voi oikeesti olla tollasta ihmistä! Tai no voi nimimerkillä eräs 14 vuotias varasti aina erään ihmisen postaaman hahmon. Mutta tämäkin 14 vuotias oppi tavoille kun tajusi miten paljon mielipahaa oli aiheuttanut! Ja kuinka kaikki joilta hän tahtoi taiteita suuttui aivan silmittömästi. Joten lopetti moisen ja pyysi julkisesti anteeksi - tähän asti en ole vielä kopiointia nähnyt.

Mutta ei herran jumala jos tästä on oikeesti saanut sanoa jo monta kertaa. Boikottiin tommoset pelaajat - - Onko se liian paljon vaadittu että keksii jotain omaperästä? Ei haittaa jos ottaa VAIKUTTEITA, mutta suora copy-paste-pahvikuva-leikkaus on suorastaan loukkaavaa toisia kohtaan.

Onneksi tuli ilmotus ei-pelaajalta, usko ihmisiin ei mennyt aivan kokonaan tämän myötä. Jos saan näin julkisesti kysyä, niin miksei pelaajaa ole potkittu ulos tämän tempauksen myötä?

*menee lohduttamaan Aksua skypen välityksellä paremmin*
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Loka 2013, 12:04

Lörri kirjoitti:Ehkä vähän samoja fiiliksiä, vaikkei sinne päinkään.

Oikeastaan aika osuva kuvaus. Joku tulee, ottaa sun ropen/konseptin/idean/ottaa SUN PAIKAN siinä ja alkaa keräämään pelaajia omalle ropelleen.

Crimson kirjoitti:Tiesittehän myös että copycattaus on parhaillaan laskettavissa rikokseksi.

Ditto.

Dogster kirjoitti:Jos saan näin julkisesti kysyä, niin miksei pelaajaa ole potkittu ulos tämän tempauksen myötä?

Koska minä vaadin selitystä ja anteeksipyyntöä henkilöltä, johon olen oppinut luottamaan, sen kahden edellisen kopioinnin jälkeen, mutta menee sitten tekemään jotain tällaista. Tämä taas opettaa, ettei näemmä kannata luottaa kehenkään. Kiitos.

Ja kiitos gaigille jaxuhaleista. Ehkä tää tästä. Mitä nyt en nukkunu koko yönä, sain kohtauksia ja tuijotin kattoa. Mutta löysin sentään mp3 soittolistasta osuvia biisejä mielialaan. oh snap.
Nyt kun tänne uskalsin kattoa, voisin uskaltaa kattoa koulun sähköpostini... kohta... Jätän tämän tänne vahtimaan.

Kuva
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja vanttu » 29 Loka 2013, 12:25

Aksutar kirjoitti:btw sori Vanttu. Sun esittely on huomattu mut ei olla ehitty/jaksettu keskittyä sen lukemiseen. Hang in there buddy.

No worries. Ja voimahalit minunkin puolesta <3 ei kyllä jaksa ymmärtää tuollaista.
vanttu

ViestiKirjoittaja Cheikki » 29 Loka 2013, 13:45

Lörri kirjoitti:Mullei ole kokemusta varsinaisesta plagioinnista,

Mutta kerran oli tyttö, joka alkoi pikkuhiljaa käyttäytyä niin kuin minä,

Kuulostaa mun äitipuolelta joka yritti voittaa mut puolelleen alkamalla matkia mua O_O se oli aika jäätävää: se kyseli mistä mun vaatteet, musiikkisoittimet ja kengät on, sekä värjäs tukkansa samanväriseks (ja yritti keskustella mun kaa sen teini-iän seksihurjasteluista, koska seksihän on aihen joka "aina kiinnostaa" meitin ikäistä -.-'')

Ja Aksu tekee selkeesti liian hyviä roolipelejä ~ <3
Cheikki

ViestiKirjoittaja Lörri » 29 Loka 2013, 13:57

Järkky Cheikki, äitipuoli on jo tosi paha!!

Ja joo Aksu, ajatellaksemme positiivisesti; sä olet tehny jotain niin loistavaa, että se halutaan viedä ja omia, röyhistä rintaa vaan! <3
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Loka 2013, 14:05

Mutta vaikka joku on tehny kuin hienon ja ihanan, niin ei se silti oikeuta ketään kopioimaan. Mitään. Koskaan. Muistakaa se.

Olen kuitenkin otettu. Mutta en ota sitä kohteliaisuutena itse kopioitsijalta. Näin btw.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 29 Loka 2013, 14:12

Kuva
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Loka 2013, 17:00

Että semmoinen sörsseli aikaansaatu. TNF:än kansa kokoontuu! Ei hätää Aksu, armeija on rientänyt avuksesi. Kyllähän tuo varmasti harmittaa itse kutakin.

Sen suurempia summia mukaan syytämättä poistun lukemaan fysiikkaa, joka ahdistaa sekin. Ahdistusten päivä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Loka 2013, 17:16

Shit happens. Batman.

Kyllä on metka päivä taas kun huomenna olis harjotustyön palautus, eikä meillä ole parini kanssa oikein mitään näyttöä sinne. On meillä runko ja hyvä alku - mut siihen se si jääkin.

Cheikin äitipuoli kuulostaa pelottavalta x.x
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Loka 2013, 18:46

Ja asianomainen ilmoittaa poistuvansa foorumilta, kuitenkaan ei sano syyn olevan tämä kopiointi, vaan ihan toinen syy. Varsinaista anteeksipyyntöä en kuitenkaan koskaan saanut. Sinänsä sääli, nimittäin nyt loukattiin ja pahasti. Sen sijaan luikitaan pois. ok.
Ehkä asianomainen kuitenkin nyt tajuaa, ettei kopioinnista pääse kuin koira veräjästä ja ilmiantajia löytyy muualtakin, kuin ko. roolipelin piireistä.

Se siitä kopiointi jupakasta. Tässä kuitenkin nähtiin, ettei roolipeliyhteisössä mikään jää huomaamatta. Remeber that.

Josko sitten jatkais leffojen katselua. Se on tata.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 30 Loka 2013, 20:07

Crimson kirjoitti:Cheikin äitipuoli kuulostaa pelottavalta x.x

Se on. Ja raivostuttavan tyhmä myös.

Oon tässä kaverin tietokoneella ja yritän olla mahollisimman hiljaa syystä että se nukahti tohon sängylleen xD En mää olis halunnutkaan pelata sitä Amnesiaa ~
Cheikki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Loka 2013, 23:19

En mää olis halunnutkaan pelata sitä Amnesiaa ~

Amnesia on hyvä peli, pelatkaa ihmeessä :'D

Ei mulla muuta asiaa ollutkaan, hyvää yötä kaikille! o/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Loka 2013, 13:33

Amnesia on ihan kamala D: En oo pelannu sitä VIELÄKÄÄN läpi. Ehkä joskus. Sen sijaan ZG meinaa pakottaa mut pelaan Outlastia ja mä jo sanoin että nope. Nope so hard.

lisäks otan tän scluptauksen niin tosissani taas. Ei mulla muuta.

Cheikin äitipuoli kuulostaa pelottavan tutulta....
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Loka 2013, 16:57

Ostakaa joku mulle Outlast, haluan kokea kauhun uuden tason! 8D
Ja yleensä paskon housuuni siitä että törmään Minessä Endermaniin... Hmm.

Hyvää Halloweenia kansalaiset <3
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Loka 2013, 21:45

Apua! Kaaos on irti! JUOSKAA! PAETKAA! PELASTAUTUKAA! Kukkuloille turvaan ja naiset ja lapset ensin pelastusveneisiin! Crypt uppoaa! toivottavasti foorumi saadaan siirrettyä koska surullista jos kaikki katoaa :/ le grande kopiointityöskentely alkakoon.

Ympäristöekologia on tyhmää t. Koeviikko.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna