Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Lörri » 06 Marras 2013, 12:12

MaiAnn...ei tää pulinassa ainaa niin tarvii tietäkään mistä puhutaan :D Sekaanv aan :)
Lörri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Marras 2013, 12:28

Jeee me sain kaks uutta kaveria .D moi Vahti ja MaiAnn.
Muutto tapahtu, jee. Onpa nyt sitten turhaan esittelyt ja kaikki pelit muistitikulla pölyttymässä. Hirveetä.
tein äikänkokeen. Olin kovis. Nyt on kylmä.

Ja ne opetti justiin lauseiden sidosteisuutta ja katso, tuossa me käytän taas kymmentä pistettä kun voisin keksiä jotain muutakin. Jes.

Koittas pelaa Silent Hilliä.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Marras 2013, 13:20

Aksutar kirjoitti:MUT PIRU TARVIIN NYT SIT CRIMIÄ ET OSAISIN ASENTAA TÄN! HOW DO I CODE

Crim raatamaan, joo.

I SEE WHAT YOU DID THERE! Im in o/ MUTTET MITÄÄN PELEJÄ MULLE OSTA! NOPE! ASD! DNJKLAHDUWALHDAW!

Ehkä mä tänään pääsen viettämään koneella aikaa. Eilinen päivä meni koodatesssa lähemmäs neljään aamuyöstä - voitte vaan kuvitella kuinka nyt väsyttää e__e

Tervetuloa vaan parille uudelle pelaajallekin meidän sekalaiseen sakkiin o7

Pandanna kirjoitti:tein äikänkokeen. Olin kovis.

Voi ku meilläkin olis vielä äikänkokeita.. melkein alkaa olla ikävä, kun vertaa sitä kirjottamista näihin IP laskuihin, joista ei tahdo ymmärtää sitten yhtään mitään 8|
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Marras 2013, 15:50

Teretulemast vaan MaiAnn kans!

Crimson kirjoitti:MUTTET MITÄÄN PELEJÄ MULLE OSTA! NOPE! ASD! DNJKLAHDUWALHDAW!

Asdkjdskdkfjasadf!

Valvoin eilen kuuteen asti aamulla kattoen Supernaturalia maratonina. Samalla pelasin Pokemon Whiten läpi ja suunnittelin uutta rakennetta foorumille. Ja näemmä oon muutaman matikan laskun tuhertanu pöytään...En ymmärrä, muten oon aina matikkanero sillon kun ei tarvis. Loppu yö tais mennä vähän ohi >:

Btw kuten Sands tuolla hahmolistauksessa sano, korjatkaa teidän allekirjotusten linkit! Jos ette oo vaihtanu niitä, niin nehän yrittää nyt avata teidän hahmoesittelyt vanhalle foorumille. Eli, ettikää täältä uudelta foorumilta teidän hahmoesittelyt ja korvatkaa vanhan foorumin linkit uusilla, niin toimii linkit. Kaiken lisäks menkää katoon sieltä hahmolistasta nyt ainakin ne omat hahmonne, niin voitte Sandsille ilmotella, jos virheitä on.

Ja muistakaa myös ylistää Sandsia, koska se tän munfoorumin fooruminsiirron mulle linkitti ja googletti ja löysi ja tyrkytti. Sands pelasti. Ja Juha.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja MaiAnn » 06 Marras 2013, 16:44

öööö @.@ hullun aktiivista tää keskustelu täällä. Mitä ei siitä vissii kauvaa oo ku laitoin viestiä :'DD ja on tullu metri viestejä OwO
MaiAnn

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Marras 2013, 16:50

Älä huoli, kyllä tää tästä rauhottuu. Joskus tää on pitkiäkin aikoja hiljasena >: Kai. Toisinaan.
Nyt sit ei ollakaan koskaan hiljaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Marras 2013, 16:53

Aksutar kirjoitti:
Crimson kirjoitti:MUTTET MITÄÄN PELEJÄ MULLE OSTA! NOPE! ASD! DNJKLAHDUWALHDAW!

Asdkjdskdkfjasadf!

Hdklnlkdhnuwkah!

Koska minulla oli niin paljon tekemistä, kävin rollaamassa koko hahmolistan linkit läpi. Linkit toimii moitteetta täten muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, joista mainitsinkin paikanpäällä. Käykää kuitenkin tarkistamassa onko kaikki hahmonne sinne listattu, jotta Sands voi sitä ilokseen päivitellä ajantasalle :>

Ahhaha, meidän ip laskujen tentti oli helppo. Nyt kun kirosin sitä ääneen, niin mistä vetoa, etten päässyt läpi (D

PULINA EI RAUHOITU KOSKAAN!
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Marras 2013, 17:01

Pulina on nyt kuin myrskyävä meri.

Pitäiskö mun mennä taas houkutteleen Zero Grudge ja Ivyn tänne huutelemaan Jee jeetä niin voidaan kaikki taas liittyä siihen.

Crimson kirjoitti:Ahhaha, meidän ip laskujen tentti oli helppo. Nyt kun kirosin sitä ääneen, niin mistä vetoa, etten päässyt läpi (D

Se ois niin perus (--D Matikan kokeet jos tuntuu menevän helposti niin eiköhän ne mene päin pyllyä. Omalla kokemuksellani.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 06 Marras 2013, 17:19

Mä tahdon tehdä uutta hahmoa, mutta kun oon ihan pihalla taas siitä, että mikä vuorokaudenaika nyt on kun heräsin vasta kahelta (vaikka mulla oli herätys kaheltatoista, hei kuka tarttee ees herätystä tohon aikaan?!) D':

http://www.youtube.com/watch?v=RQj2iOEx-V8 8<
Cheikki

ViestiKirjoittaja Lörri » 06 Marras 2013, 18:21

Jännä.
Mulla oli parista peliviestistä, sieltä täältä, tippunu muuton tohinassa lainausmerkit poijjes :D
Ihan vaan sattu silmään, tiä onko niitä enemmänkin, ja onko jostaki viestistä sitte vaikka kaikki pisteet pois :mrgreen:
Lörri

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Marras 2013, 20:24

Aksutar kirjoitti:Älä huoli, kyllä tää tästä rauhottuu. Joskus tää on pitkiäkin aikoja hiljasena >: Kai. Toisinaan.
Nyt sit ei ollakaan koskaan hiljaa.

Totta, joskus tulee pitkiä hiljaisia jaksoja mutta nyt ollaan niin hektisissä (vissiin mun uus lempisana, en osaa olla monipuolinen) tunnelmissa että kaikkien tekee mieli pölistä. Koitetaan keräillä yhteneväisyyden tunteen rippeitä kun ajauduimme hetkeksi erilleen :D

Jjjjjja hahmolinkit korjailin eilen. Oli jonkin verran lyhyemmät linkit kuin edellisellä foorumilla, tulinpahan huomanneeksi. Ei sillä että se mitään vaikuttaisi mihinkään tai että se ketään kiinnostaisi.

Pitäis jaksaa värittää deviantARTiin ID-kuva valmiiksi. Mutta sitä ennen: vastaus kaikkiin peleihin. Kyllä. Nyt se tapahtuu!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 07:57

Uh oh, tekipä hyvää mennä nukkumaan jo yhdeksältä. Nyt on varmasti kaikki univelat poissa, ainakin hetken. Tässä nyt sit pitäis odotella, että huoltomies tulee korjaamaan mun ovikynnyksen. Se on muutosta asti ollu tekemättä, kun edellinen remonttireiska jätti sen tekemättä eikä koskaan sit tullu tekemään sitä loppuun.

Oli muuten söpöä, kun en vastannu eilen tän huoltomiehen puheluun, niin se pisti tekstaria. "Kynnyslista mies tulee to aamu n. 7.15. Sopinee?". Muutenkin täällä tuntuu kauheen usein isännöitsijät sun muut tekstaavan heti, jos et vastaa. Musta se on hienoa, kun ajattelee, että esim minä en pysty koskaan heti ekalla soittokerralla vastaamaan puhelimeen, koska asdj puhelimessa puhumisen kammo. Muutenkin tekstarit on parempi tapa tavottaa, kun ajattelee, et vastaanottaja voi olla töissä tai muuten vaan ei kykene sillä saumaa vastaan puhelimeen, niin vastatkoon sitten tekstariin kun ehättää.

JA UH OH Mikä on tämä yllättävä inspiraatiopuuska. Saiskohan tänään aikaseks vastailla, viimein.
Kahvia, kiitos.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja MaiAnn » 07 Marras 2013, 13:36

Hio hio hio :3

Oon ollu ny niin pro et oon saanu 3 kahdesta kokeesta peräjälkee. Pitää varmaa rueta porukoilta kyseleen extra rahaa aina ku saa hyviä numeroita :') (Arvioinnnit on siis 1-3)

Nyt on asiakirjatuotantoa. Puhutaa numeroista joista en tajuu mitää @.@
MaiAnn

ViestiKirjoittaja tynnyri » 07 Marras 2013, 13:46

Kahvia, kiitos.

Ah kahvia kyllä kiitos. Oli mukava käydä koulun kanssa vaellustallilla (jee, en osaa ratsastaa, sinne siis!) tutustumassa hienoihin maastoihin, no onneksi en ollu palauttanut jotain tehtävää ajoissa, niin pääsin kävellen tutustumaan :3 huhuh... Mutta ei siitä päässyt yli eikä ympäri että siellä oli sellaiset maastot jossa olisi tehnyt mieli hyppiä jonakin omana hahmona ja säikytellä ohikulkijoita:DD Siellä kivasti ärmeä Olf joskus löytyy *viheltelee*
tynnyri

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Marras 2013, 13:46

Kyllä meinaan väsytti huonosti nukutun yön jälkeen eilen, että sammuin iteki ennen aikojani nukkumaan keske illan. Eipähän väsytä enää.

No huh mai, onnittelut hyvistä tuloksista! Oispa meilläkin noin pieni arvosana-asteikko, meinaan 1-5 tuntuu niin laajalta siinä vaiheessa kun kolmonen tuntuu olevan se ainoa numero mitä porukan on mahdollista ylipäätään saada.

Olisin voinut jäädä taas bussipysäkille elämään loppupäiväksi, kun siihen stormasi kissa taas kaveriksi - but lol nope, piti lähtä meneen ruotsin tunnille sen sijaan. Melkein nappaa tämä tunti. Ei oikeastaan ollenkaan, mutta minkäs sitä pakollisille kursseille teet 8|
Tänään alkaa tosin meikäläisen viikonloppu, joten annan ruotsin tunnille anteeksi o3o
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut