Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ay » 07 Huhti 2009, 20:23

Arya sinun olisin pitänyt tietää mikä oli tottaa. Nyyh. Olet nähtävästi unohtanut miitti keskustelun Canepicnikissä. :? 88 vuoden euroviisun voittajan olen nähnyt livenä.
Eikö ollut ihana varsinkin Oscar patsas ja sen vierellä ne mini oscarit patsaat.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Huhti 2009, 21:28

joo, meidän naapurit nyt on tollatteita parhaimmat päivänsä eläneitä.. voin lyödä vetoa että se mies soittaa bassoa aina joskus.. ainakin soitti! tai si se on seuraava naapuri, me kun asutaan rivitalossa niin täältä on paha sanoo mistä asunnosta äänet kuuluu.. mut onneks en asu sentään kerrostalossa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 07 Huhti 2009, 23:46

Ette voisi uskoa. Miten karmeata asua koulun asuntoloissa. Sää voit kuulla huoneeseen kuraattorin työ huoneesta yksityiskeskustelua. Onneksi mökillä saa huutaa, kun paksu metsä estää naapureiden huutojen kuulemisen. Kerrostalossa on aika kiva asua, kun sielä on pari söttistä poikaa naapuri rappusessa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 08 Huhti 2009, 09:05

Onneksi itse asun omakotitalossa :) Ja naapuritkin ovat rauhallista väkeä.

Olisi saanut kerrankin nukkua kun koulu alkaa vasta 11:00, mutta kuka se ei osannut nukkua? MINÄ! Heräsin tuossa aamulla jo ennen seitsemää ja nyt jo väsyttää iha heevetikseen +__+ ...Ja koulua onkin sitten tyyliin neljään, tai oikeastaan kolmeen kun saamme lähteä puoli neljän busseilla kotiin 8D
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Huhti 2009, 10:34

auts, mä en haluais asua asuntolassa... mut omakotitalo ois jees :D Semmonen iso omakoti talo ja iso piha, mut ei kummiskaan mistään korvesta.
ah, mä haluan jo mökille.. olis jo kesä.

ja joo, mulla on tänään vapaa päivä mut silti heräsin jo kahdeksalta 8) tässä pikkuhiljaa valmistaudun henkisesti tekemään jtn oikeesti tärkeetä taas vaihteeks.. kyl mä jo tiskasin :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Terxxi » 08 Huhti 2009, 12:14

Minäpä asun isossa oma kotitalossa, jossa on iso piha. :P Ja 7 kilsaa keskustaan sieltä. :D Ett aika korvessa. Mutta opiskelu kämppä on kaksio, jossa asun siskoni kanssa. Ihan nice sekin on. :)

Hitsi ku piti herätä 05.30. D8 Ja nyt nukuttaa istua koulussa tylsällä tunnilla. Ja meinasin paleltua polkiessani pyörällä kouluun ilman pipoa ja lapasia, kun ne unohtu kotiin. XD Ja yksi ukkokin meinasi pyöräillä mun päälle. :'D Rasittava päivä ollut.
Terxxi

ViestiKirjoittaja Arya » 08 Huhti 2009, 15:21

Canepicnicin keskustelu? Häh, en minä muista mitään sellasta enkä voinut tietää >'D

Naa pitääkin tästä hipsiä soittotunnille.
Arya

ViestiKirjoittaja Ay » 08 Huhti 2009, 16:58

88 vuoden voittaja oli Celine Dion ja kummatkin olimme kattomassa hänen konsertia, kun oli Suomessa. Silloin näin livenä euroviisun voittajan.
Tänään sain tulkaus hommia. Homma ok. Huomasin vain, että minun englanin taitoni on ruostunut pahasti. Aika tökköisesti meni. Ihan kaikkia sanoa englanniksi en muistanut. Autokin tuli todella hitaasti mieleen sen sijaan ruotsiksi tuli mieleen.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Arya » 08 Huhti 2009, 17:05

Oho >33 En minä voinut muistaa, muisti pätkii kun on kaikkea muuta. Ja varmaan muistan minä vuonne Dion voitti sen euroviisu kisan xD
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Huhti 2009, 20:21

ah, mä oon aika haka englannissa :D ainakin näin arki kielenä, en mä si mtn kaupallista englantia osaa tosta vaan.. sitä kun sattuu tarvittemaan sitäkin kieltä joka päivä netissä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 08 Huhti 2009, 20:35

Enkku on helppoa ja kivaa .D Tosin opettajalla on jotain mua vastaan kun ei suostu antamaan kymppiä. Viime kokeessa jäin puolen pisteen päähän 10- ja nyt ketuttaa >.<

Yritän tässä peleihin vastata jos ehtii. Pitää kyllä kohta lähteä .___.

Sain ihanan ahaa elämyksen tossa saunassa. Muistankin sen keskustelun siellä jossain rautatieaseman kupeessako se oli Café Picnicissä kun Adminit oli lähtenyt kuuseen. Siellähän sitä tuli sanottua että tuli käytyä Celinen konsertissa .D

Mie asun kerrostalon 6. kerroksessa, pieni yhteinen piha mutta kaksi parveketta ja kuitenkin aika iso asunto meillä.
Arya

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Huhti 2009, 22:18

Mie asun paritalos, enkku on ihan kiva kieli ja matikankokeesta 10- \o/

Ja mitäs muuta vielä... Huomenna joudun magneettikuvaukseen tuon varpaan kans, jolloin vielä tutkitaan mitä kaikkee sille pitää tehdä. On se hienoo, jos joudun ala-asteen päättäjäisjuhlaan jalka paketis -.-" Samoin huomenna on pääsiäiskirkko, jossa yks kaveri laulaa soolon. Hiih, saa nähä millanen lauluääni sil on :D Varmaan parempi ku mun variksenraakunta. Söin muutes tänään sellasia jänniä hedelmäkarkkeja mitä ostin Ylläkseltä... Namnam. Ja se oli tärkeä informaatio >8I
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 10 Huhti 2009, 12:18

Tulihan aha elämys jotenkin muisttiin.

Mutta kuitenkin hyvää pääsijäistä teille kaikille?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 10 Huhti 2009, 17:53

Samoin, samoin Ay... Täällä olla hiljaista.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Huhti 2009, 20:06

njeeh. vähän on kyl hiljasta.. nyt ois taas inspis vastailla ropeihin mut ollaan isällä - taas - ni en viitti tällä koneella ees yrittää.. ehkä jos pääsen tolle toiselle ni sitten.

ja hyviä pääsiäisiä kaikille.. mitäs on suunnitelmissa? Itte vietetään loma isällä, eikä sen kummempaa.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut