Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Empäs tosiaan ole kertaakaan tainnut jälki-istuntoa saada, mutta kerran kävi lähellä kun reksi yllätti joskus yläaste aikoina luvattomalta poistumiselta >______<
Oletko käynyt tai aiotko käydä tänä kesänä huvipuistossa?
Jottei kysymys tuota kenellekkään mielipahaa niin vastaan: MINÄ! Minä olen ärsyttävin tällä foorumilla. Enkä voi tuomita ketään pelkän "foorumi tutustumisen" perusteella. Kaikki te ootte mukavia.
akumaTD kirjoitti:Jottei kysymys tuota kenellekkään mielipahaa niin vastaan: MINÄ! Minä olen ärsyttävin tällä foorumilla.
>> Kuinka monta kelloa huoneessasi on?
Let mee see.. Neljä on vastaukseni, jos telkkari ja kännykkä lasketaan herätyskellon ja kännykän lisäksi. Vaikka telkkarista on vähän tympeä kattoo aikaa, niin onhan se silti mahollista.
Omistatko mitään jäljennöksiä vanhanaikaisista aseista tai omistatko vaikkapa katanaa tjsp?
En omista katanaa, mutta arabialaisen miekan (painava, mutta en muista mikä materiaali, kuin kuuluu metalliin.) ja enkä mitää väärennöksiä/kopioita. Jos aidot käsiraudat hyväksytään.
Mikä on kivoin ase, jota haluisit oppia käyttämään?