Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Marras 2013, 18:12

MÄNTTÄRI JUST. Ei perhana se oli kamala D: Ja outo. Sillähän tais olla jtn syömisongelmiakin just. Terveellinen liikunnanopettaja mallina meillä, kyllä. Ja jätkien liikkaope oli jotenkin... Niin :D

PERJANTAI! Mitä porukka meinaa?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 08 Marras 2013, 18:28

Perjantai. Istun kotona hiljaa nurkassa kun porukat tekee mitä tekee.
ja meillon tallentava digiboxi kotona, mut se näkyis livenä D. Sei oo sama asia enää viikon päästä
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lörri » 08 Marras 2013, 18:37

No niinkin railakasta meininkiä, että katotaan leffaa ja syödään sipsejä 8-)
Lörri

ViestiKirjoittaja tynnyri » 08 Marras 2013, 20:23

Aksutar kirjoitti:PERJANTAI! Mitä porukka meinaa?

Se tarkoittaa että pitkästä aikaan kotio ja siellä leikkimään rakkaitten eläinten kanssa :D Ja ah, äsken syötiin iltapalaksi homejuustoja ja vuohenjuustoo, pipareita, viinirypäleitä ja nami nami viikunahilloo:3 nums nums~~ Ja palan painikkeeksi jotain ehtoollisviinin makuista viiniä.

Lörri kirjoitti:No niinkin railakasta meininkiä, että katotaan leffaa ja syödään sipsejä 8-)

Hmm...Leffojaa! Mitä eläviä kuvia :D
tynnyri

ViestiKirjoittaja Lörri » 08 Marras 2013, 21:22

Ou jee,
Ihmemaa Oz ja Clint Eastwoodin Armoton :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 08 Marras 2013, 22:13

Täälläkin päin eläviä kuvia!
Meille oli menty hankkimaan Netflix joten jee paljon leffoja!
Aloitin juhlistamalla tätä katsomalla Aladdin ja varkaidenkuninkaan ja se oli nostalgisen loistava.

Sitten on poikaystävä kylässä niin joutaapi varmaan senkin viekussa köllimään<3
Nipustin

ViestiKirjoittaja MaiAnn » 08 Marras 2013, 22:54

Muistan ku lukiolaiset kävi tanssimassa ala-asteella meidän liikuntasalissa, haaveilin aina et itekki pääsis sekaa mutta rakas opo sanoi ettei mun kannata edes yrittää mennä lukioon kun en kuulemma selviäis siellä :o

Nyt mitä oon kavereille jutellu ketkä on lukiossa, ne on sanonu ettei se oo yhtään sen vaikeempaa ku ammattikoulu. Mutta tyhmänä(tai viisaana) uskoin opoa ja kipitin amikseen :D
MaiAnn

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Marras 2013, 23:25

It's friday! mmupu kävi meillä ja katsottiin jonkin verran kun Lotdow pelasi Outlastia ja sitten hihiteltiin hauskoille videoille YouTubessa, ja niihin lukeutui muunmuassa honest trailerit. Vai mitä ne oli. Jotain sellaisia.

Harmi että nyt on niin myöhä niin en jaksa enää pelata g__g Ihanaa, viikonloppu, saa nukkua. Olen niin onnellinen. Omg se on pinkki.

Ja mitä mä oon amiksesta kuullut niiltä kavereilta jotka sinne meni niin pffft, kyllä se aika paljon helpommalta kuulostaa. Tosin riippuu millanen lukio ja mikä ala amiksessa ofc, sillä pääasiassa se kaveri jonka kanssa eniten vietän aikaa ja joka on amiksessa niin on media- ja viestintäalalla ja ne ei juuri muuta tee kuin istu koneella. Sama oli kyllä sähköpuolellakin tai sitten ne vaan laiskottelee :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Marras 2013, 23:39

Voin kyl sanoo et kyllä amiksessakin voi olla vaikeeta. Terveisin hei skriptatkaa toimiva peli C# nyt näin kolmen päivän jälkeen mitä ettekö osaa okei. Riippuu alasta ja henkilöstä. Mutta oppimassahan siellä ollaan. Imo amis vs lukio väittelyt on kuitenkin tyhmiä ja molemmat on tasapuolisesti okei vaihtoehto nuorelle, joka haluaa elämässään edetä. Kumpaakaan ei käydä turhan takia, ayee?

Perjantaina on hyvä viettää Supernatural maratonia.

Tynnyri kirjoitti:Ja ah, äsken syötiin iltapalaksi homejuustoja ja vuohenjuustoo, pipareita, viinirypäleitä ja nami nami viikunahilloo:3 nums nums~~

OAKJFASKJEJ ANNA MULLEKIN KYLLÄ KIITOS TAHDON <3 OMNOMNOM
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 08 Marras 2013, 23:52

Kaksoistutkinto on vaikee. Ei mulla muuta. Ja voi se amiski olla .>
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Marras 2013, 00:10

No joo kaksoistutkinto. Kaikki rispekti niille. Musta meinaa ei ois siihen 8|
Aksutar
Monarkki