Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Nipustin » 09 Marras 2013, 11:26

Pandanna kirjoitti:Kaksoistutkinto on vaikee. Ei mulla muuta. Ja voi se amiski olla .>

Ei se nyt vaikee oikeestaan oo. Se on niiku lukio ja amiskin. Toisille toinen on vaikee ja toisille toinen. Ja itse asiassa tää tuntuu tavallaan helpommalta kun on tällee kaksoistutkinto. Ajoittan, ja ajoittain vaikeemmalta.
Riippuu aina ihmisestä.
Ei mulla muuta.

Forte kirjoitti:Haluan tienata lisää rahaa. Ehdotuksia?

Ja joo rahaa tienaamaan niin kannattaa rueta pyörittä koirankoulutuskursseja. Tai trimmipalveluita. Tämä on raha-ala<3

Muita ideoita ei taida olla:D How about that kilju then?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Marras 2013, 17:40

Kertookohan tää jotain et me Vahdin kans ehdotellaan laittomuuksia ja sit tulee Nipustin kertomaan laillisen tavan hankkia tienistiä :D Meidän eloveenatyttö siellä maailmaa parantaa ja koiria trimmaa <3

Hups eilen veny taas vähän tää valvominen. Unirytmi, mikä se on?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja MaiAnn » 09 Marras 2013, 21:16

Rahan tienaaminen? Helppoa ja yksinkertaista.

1) Opette soittamaan jotain soitinta/laulamaan? (ellei sitä osaa vielä tehdä?)

2) Mene kotikaupunkii/kuntasi keskustaan

3) Ole mahdollisimman suloinen ja soita musiikkia :3 Tai tanssi

4) Toivo että ihmiset antavat sinulle rahaa vaikka sitten säälistä :')
MaiAnn

ViestiKirjoittaja Nipustin » 09 Marras 2013, 21:41

Aksutar kirjoitti:Kertookohan tää jotain et me Vahdin kans ehdotellaan laittomuuksia ja sit tulee Nipustin kertomaan laillisen tavan hankkia tienistiä :D Meidän eloveenatyttö siellä maailmaa parantaa ja koiria trimmaa <3

Minähän se, tukka tuulessa kevyesti hulmuten, ylläni mekko ja hiuksissa päivänkakkaroita. Kirmaan kera koira-armeijani niittämättömällä pellolla hyräillen. Tiedätte että olen vieraillut kun pöydälle on ilmestynyt pinkka koiran hoito-/valintaohjeita ja mahdollisesti jo olemassa oleva koirasi on joko trimmattu oikein stylesti tai se on päättänyt karata liittyäkseen mun koiralaumaan.
Me aiotaan voittaa Akakabuto!

Aksutar kirjoitti:Hups eilen veny taas vähän tää valvominen. Unirytmi, mikä se on?

Unirytmi on käsite josta joskus kuulee puhuttavan muttei koskaan saa siitä mitään otetta saati selkoa. Liekkö jotain syötävää? Ois nälkä

Ja ei ne muute Tampereen keskustassa mitä vierailimme näyttäneet katumuusikot saavan mistään lantin lanttia:< Niitä kävi melkee sääliks. Melkeen as in mun lantit!
Nipustin

ViestiKirjoittaja Niehku » 10 Marras 2013, 18:46

No huhhuh!

Todellakin ois kyllä huitsin siistiä jos se vanha teema saatas tähä ku ehti niin tottua siihen <3 tuntuu ettei löydy mtn sopivaa tilalle, mut kai tähän dirty boardiin on tyydyttävä. Mietin kyllä sitä dark fantasyykin, mut liikaa tummaa.

Jos täällä ruvetaan kiljua keitteleen nii i'm in! Johan tuo olisikin aika juhlistaa onnistunutta foorumin siirtoa ;) siinä sivussa tietty sitten ne tienestit

Hnnngh väänsivätkö kaikki muutkin kakkua isille? Mun kakku päätti kohota pirun hyvin ja kaiken kaikkiaan sen korkeus hipoi 10cm o.o hullun hommaa.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2013, 19:24

Joo, se vanha teema ois kiva. Varsinkin jos siinä myös toimii sit kaikki ominaisuudet, mitä phpBB3 foorumilla ois tarjota. Sit ois bueno.

Aika gorea huuhdella hiusväriä pois päästä ja kun avaat silmät, niin huomaat seisovas punasessa lammikossa, mikä hiippailee pikkuhiljaa kohden kylppärin ovea, koska lattiakaivo päätti et lol oon nyt tukossa. Kai sitä pitää alkaa ronkkimaan tota, josko sieltä löytyis yllätyksiä. Jos musta ei enää ikinä kuulu ni siellä olikin sit joku monsteri kaivossa ja se söi mut. Muistakaa mut sankarina.

Emmie ainakaan kakkua isälle vääntäny. Tosin nyt kun mainittit niin mun tekee mieli kakkua. Tai jotain makeeta. Oiskohan mulla kaapissa jotain.

Nipustin kirjoitti:Unirytmi on käsite josta joskus kuulee puhuttavan muttei koskaan saa siitä mitään otetta saati selkoa. Liekkö jotain syötävää? Ois nälkä

Nimenomaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 10 Marras 2013, 19:33

Siis mulla niin tulee mieleen tosta Hitchcockin suihkukohtaus, Aksu. Aivan juuri sama tunnelma ja kammotus, onnistuit upeesti luomaan ne.
Ja jo, en oikeesti oo ikinä osannu kirjottaa Hitchcokkia, mitään hajua miten se pitäs tulla, ENKÄ jaksa tarkistaa sitä ny mistään, tiättä kyllä.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2013, 19:36

Alfred Hitchcock. Mul on viel sopivasti valkonen suihkuverho, jota mun piti siirtää, jotta nään sen hienon "verivesi" vanan, joka mattoa kohti hyökkäs. OH THE HORROR.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 10 Marras 2013, 19:41

Hitchcock. Copypastetin tuon.
Mut joo, siis mä kuulen sen musiikin, sulle käy vähänKÖ köpelösti, jollei ny si oo jo käyny!
Lörri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Marras 2013, 19:44

Mun tädin suihkuverhoissa onki "veriset" kädenjäljet .> non tosi stailit ne verhot.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Marras 2013, 12:22

Selvisin elossa ja sain kaivon vetämään. Yöllä kuitenkin piti nousta sängystä ja mennä sulkemaan se kansi - kun unohtu - koska olen katsonut liikaa Supernaturalia ja aloin miettimään, että mitä jos sieltä tuleekin jotain.
Mun valkoset suihkuverhot on värjääntyny punasiks alareunasta, koska hiusväri. Mut näyttää se kyl aika karulta. Rumalta tbh.

Mitä järkee on lajitella biojäte ja roskat, kun täällä näemmä molemmat pöntöt tyhjennetään samaan roska-autoon? Onko siinä sit joku et tää toinen roskis ei nyt ehkä haise niin pahalle sillä välin, kun odottaa tyhjennystä, vai pitäiskö ne tyhjentää eri autojen toimesta? Olenko missannut jotain vai ollaanko täällä vain laiskoja?

Maanantai aamun tärkeitä kysymyksiä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja MaiAnn » 11 Marras 2013, 12:38

En usko että olet missannut mitään. Itsekkään en kyllä ymmärrä miksi ne pitää lajitella erikseen jos kerran sama auto käy hakemassa kaikki roskat? : o
MaiAnn

ViestiKirjoittaja Cheikki » 12 Marras 2013, 01:04

Biojäte on kuulemma (ainakin kahviloilla on ) mustissa, ja tavalliset roskat valkoisissa pusseissa. Ehkä ne haluaa meidän uskovan, että lajittelevat sitten pusseittain kaiken paikanpäällä :'P Yeah right.
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Marras 2013, 16:48

Biojäte varmaan mustissa/tummissa sen takia, ettei läpi kuulla. Näin voisin ajatella, jos joku sattuukin viemään roskia ohi asiakkaiden. Ja nyt puhutaan tavallisista piharoskiksista, en tiedä teistä mut mä en ainakaan osta erivärisiä pusseja eri roskille. Tai ainakin minä puhuin.

NNNGAH vapaat jatkuu. Kai sitä viimein vois tehä jotain rakentavaakin. Ajattelin jopa viimein toteuttaa Cryptin sanomien alkuperäsen idean mut nghfa, siihen tarvisin vapaa-ehtoisen uhrautujan reportteriks. Tai no en tarvii mut onhan se hauska vastuuta jakaa. Ehkä pistän hakuseen. Pitäis foorumin rakennettakin alkaa temppuileen ja ne kylät ja ne kaikki pelit mitä mul on kesken ja kaikki lupaamani kuvat ja.
Niin.
Tekemistä ois. mitä sen sijaan teen? En mitään järkevää, sen voin kertoa.

TIETÄÄKÖ KUKAAN KOSKA TULEE LUMET ETELÄÄN?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja MaiAnn » 12 Marras 2013, 21:21

Lunta tuskin etelään tulee ainakaan lähiaikoina :I Voisin veikata että ennen joulua jos hyvin käy.
MaiAnn

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut