Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Joulu 2013, 19:07

Kuolen joulujuttuihin ja kokeisiin. Auttttakkaaaa... *hukkui*

Tulin vain pulpahtamaan ja ilmoittamaan eloani. Hiphei, huomenna tulee Hobitin toinen osa enkä malta millään odottaa, varsinkaan kun huomenna ja ylihuomenna on kahteen osaan jaettu ruotsinkoe ja vielä enkun sanakoe päälle. Pitäisi muka jaksaa opiskella. Ehkä luen elokuvissa sitten niitä ruotsinkielisiä tekstityksiä niin hyödyn siitä jotain. EN MALTA ODOTTAA, MAINITSINKO JO.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Cheikki » 12 Joulu 2013, 01:44

*Kaivautuu hämmentyneenä esiin lumikinoksesta ja heilauttaa kättään ilmoittaakseen, että on yhä elossa".

Lupauduin tekemään neljä luukkua toisen foorumin joulukalenteriin ja kyseiselle foorumille olin kirjoittanut viimeksi Turkin matkani aikaan (syysloma) joten koin velvollisuuden tunnetta, joka esti minua kirjoittamasta tänne *seliseli*. Se velvollisuudentunne ei kuitenkaan meinannut millään muuttua ahkeruudeksi joten...

Mä haluan piirtää tännekin joulukuvia! ><
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Joulu 2013, 02:00

Viikko vielä, sitten alkaa loma. Sitten näkee isää, siskoa, äiteetä, koiraa, Ivyä ja mahdollisesti muita rakkaita. Varmasti koitan häiritä ZGn olemassaoloa. njähähä.

Sieltä se joulu tulee, melkein oon jaksanu miettiä lahjoja kenellekään. Lähinnä siks että ei ole rahaa >: Harmi. Tosin oon säästäny sen verran että saadaan jotain aikaseks Ivyn kanssa piirustus&kirjotus kilpailujen palkintoihin. Jotain kivaa pientä. Hyi kun täällä on kauheen keväinen sää. Lumet suli, ruoho on vihreenä ja aurinko paistaa - ainakin päivällä - vähän mietin, että oisko jo sit samantien kevät, vai meinaako se talvi tulla.

JA MITÄ HEMMETTIÄ kamalasti porukkaa onlinessa näin yhdeltä yöllä. Menkää nukkumaan vain minä päivystän 24/7. No en nyt ihan.

Miten kaikilla menee? Ihan aikuisten oikeesti, haluan tietää miten porukoilla menee >:Y Kertokaa kaikki, jotka luette tän. Plz >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Vahti » 14 Joulu 2013, 02:04

Miä voin olla hereillä vaikka ikuisuuden koska juon cokaaaaa! \o/ Ja ens viikolla alkaa joululoma ja ensi viikolla uusinta matikassa but no panic. Just watch Pewdiepie. ^^
Ja ihan kikseis kun Karhuntakku on viimein täällä. Party. -w-

Onko se muuten vain minä, vai tuleeko coca cola tölkistä jotenkin hapokasta kun sitä pitää kauan lämpimässä? óo
Vahti

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Joulu 2013, 08:30

Kerta Aksu tahtoo tietää, miten menee, niin minähän kerron ku joku vidhoin kysyy! >:)

No. Minä olen kotona! <3 Ei ole paniikkia, stressiä koulusta, ei ole hetkeksi mitään muuta, kuin minä ja paras paikka maan päällä. Näin tässä juuri viimeyönä kamalinta painajaista mies muistiin, mutta ei mitään hätää, kömpiydyin isän viereen ~ eipä tuo vanhaa ukkoa haitannu :3 Ja päivemmällä käydään isin kanssa kahtomassa Hobitin toinen osa, kun käytiin yhdessä kahtomassa se ensimmäinenkin. >w< ih.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Joulu 2013, 09:32

Vahti kirjoitti:Onko se muuten vain minä, vai tuleeko coca cola tölkistä jotenkin hapokasta kun sitä pitää kauan lämpimässä? óo

Siitä tulee lämmintä ja lämmin cola on pahaa. Logic of mine. Sain hieman erikäsityksen tosin, kun Vahti sano että juo cokaa.

Templer kirjoitti: Ei ole paniikkia, stressiä koulusta, ei ole hetkeksi mitään muuta, kuin minä ja paras paikka maan päällä.

Vaihdetaanko? Saat tulla projektipäälliköks aka tuottajaks meidän animaatiotehtävään, stressaamaan sitä kuinka jokainen hoitaa hommansa. Ai eikö? No perhana. No, onneks mulla on sentään hyvä ryhmä - jonka itte kokosin ilkeästi jo ennen kun ryhmiä käytiin kasaamaan njähähäh - niin ei sen puoleen tarvii stressailla. Tietenkin varastin parhaimpia piirtäjiä ryhmääni, olenhan ilkeä.

Tahdon yhä tietää, miten porukalla menee? Joulukiireitä?

Mä päätin suoraa olla ostamatta kenellekään mitään tänä jouluna, koska ei oo rahaa. Katon sit tammikuussa josko sitä jotain pientä vois ostaa jälkikäteen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 18 Joulu 2013, 18:35

No niin, katsottiin äsken Epic. Ja kiitti vaan Agna spoilauksesta <3 Ronin on Bartholomeus, Bartholomeus on Ronin :D
Joo, mut onhan se.

Sitä ennen katottiin Kingin Cujo, siihen en kyllä saanu mitään mukavia mielleyhtymiä, pöh.

Ja mitä kuuluu...no tässä joulua ootellessa...tai ootellessa, että se olis menny jo, oikeestaan.
Lörri

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Joulu 2013, 20:57

I TOLD YOU, didn't I? Mutta en voi sille mitään! Välittömästi kun loit Barre-pojan, yhdistin kuvailut hieman lempeämpään ja ei-niin-vihreään versioon Roninista. Mielikuva on ikuinen. Ole hyvä.

Viimeinen koe huomenna. Oon niin PUHKI. Kun tää on ohi niin voin vihdoin keskittyä joulujuttuihin, jotka on tänävuonna eeppisempiä kuin koskaan. Jee!

Mites teillä, tunteeko kukaan muu hukkuvansa töihin :P
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2013, 15:21

Mun on jo pitkään pitäny kattoa Epic mut melkein oon ehtiny. Vielä ois vaikka mitä tehtävää ja joulun valmistelua mutta pakko välillä levätä. Tietenkin onnistuin hankkimaan kurkkuni kipeeks heti kun lomat alko. Hyvä minä.

Ja jo tässä vaiheessa hyvää joulua kaikille, jos ei enää ehätä pulinassa vierailemaan myöhemmin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 22 Joulu 2013, 17:26

Kirjotuskilpailuun siitä nyt Mars Mars vielä! Pitihän osallistujia olla useempiki ainaki sen alustavan kyselyn mukaan!
Lörri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Joulu 2013, 14:13

Kirjotuskilpailuun siitä nyt Mars Mars vielä! Pitihän osallistujia olla useempiki ainaki sen alustavan kyselyn mukaan!

Enpä olisi arvannut, etten loppujen lopuksi mukaan ehdi :/
Tässä kämpässä ei meinaa ehtiä edes hengittää, kokoajan jokin show menossa :'D Nyt voisin etsiä sen järkkärin ja ladata koneelle vähän kuvia, ellei tuo äiti tuolta keksi mulle jotakin siivottavaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Joulu 2013, 20:42

TUPLAPOST koska MUST

Haluan sanoa nyt aivan julkisesti, että KIITOS AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI teille ihmiset, jotka olette osallistuneet tähän Annan järjestämään joulutempaukseen! Teitte tästä päivästä elämäni parhaimman, olen NIIN ONNELLINEN! En saata edes kuvailla teille tätä tunneaaltoa. Kiitos, kiitos ja vielä kerran KIITOS! <3

Hyvää joulua kaikille muillekin!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Joulu 2013, 13:27

Hohhoh, olehan hyvä Lotta, ei kestä kiittää :>
Mullakin oli aivan mahtava joulu kyllä, oli hyvää ruokaa ja mukavia lahjoja, kuten jatkoa Tulen ja jään laululle B) Ah. Kaiken lisäksi Lotdow oli kutonut mulle omin käsin Jack Frost -nuken, joka on niin hellunen, että kuolen. Tuossa vieressä se tapittaa josko jotain tapahtuisi.
Mitenkäs teidän joulut?

ALOIN TAAS VASTAAMAAN PELEIHIN! Julkinen ilmoitus. Voitte noutaa takaisin toivon, jonka marraskuussa heititte pois. Nyt ei junnailla enää niin hirveästi.

Mua huvittaa laittaa kaikkien mun hahmojen vaatekaapit ja esittelykuvat uusiksi, hnnnggh. Mistä löydän tarmoa tähän haasteeseen?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Joulu 2013, 13:47

Ruokaa, rahaa, kakkasta keliä. Hieno joulu. No, olihan se ihan jees, mut enemmän odotan uuttavuotta koska ASDJ SKJFEKJ IVY TULEE! Ei tosin oo kiva kun oon ollu heti loman alusta lähtien jossain yksäköhäkurkku taudissa ja yskiny keuhkojani pihalle. Mut sentään mulla on kauniin matala ääni, Dakumille ja Nipustimelle puhuinkin, et voisin tällä äänellä alottaa Aksun kuuman linjan. K-Agna.

Ja np Lotdow, Np. Agna ens kerralla ilmottaa sit ajoissa kuten paasasinkin, niin ehin jotain ebintä tekemään.

Mäkin löysin jostain yllättäen vastausinspistä. Pitäis kans hahmoesittelyt uusia koska lol gaggaa. Mutta kun en jaksa piirtää uusia esittelykuvia niin jumitan siinä. EHKÄ VIELÄ JOSKUS! Kauheesti tekis mieli myös alottaa uusia pelejä mutta EI KUN JOS KESKITTYIS NYT NOIHIN VANHOIHIN JA ODOTTAVIIN JA SUUNNITELTUIHIN mssaalw, mutta kun niin paljon ideoita.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 28 Joulu 2013, 18:23

Still alive nig--

En ees jaksanu lukee muutamaa vikaa sivua kun tiedän olevani pihalla niistä ja ehkä vähän turhaa palata johonkin aiheeseen, josta kaikki muut on tyyliin jo puhunu :'D

Voi äiti. No mutta joulu meni tosi rauhallisissa tunnelmissa yksin ollessa, josta Nipsulle ja Aksulle jo kerroinkin. Ja joo se Aksun kuuma linja ois iltojen piristys näin harmaina päivinä ;)

Tänä päivänä ajattelin ryhdistäytyä ja vastata Aksulle kun suunnitelmat pelille on kasassa ja aikamoinen tauko on tullu piettyä, joten sormet että aivot huutaa kirjoittamaan tarinaa!

Mulla ois jo kaks uutta hahmoa pääkopassa oottelemassa et ikuistasin ne johonkin, mut tarviin enemmän aikaa niitten suunnitteluun et niistä tulis kans hyviä. Ja totta, pitäs miunkin noita omia hahmoesittelyä ainakin parempaan kieleen korjata.

Pffft, ihan pelottaa uuden vuoden party hardit. Siitä huolimatta ootan tulevaa vuotta innolla!
Niehku

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut