Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Cheikki » 31 Joulu 2013, 02:08

Uuden vuoden suunnitelmista puheen ollen... Lupauduin yhden miespuolisen ystäväni kämpille silloin, kera kahden hänen lapsuudenystävänsä ja tähän mennessä olen saanut tiedotteita lähinnä suuresta määrästä viinaa, tupakkaa ja ruokaa, mutten yhdestäkään raketista : (
Alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että olisi vain kannattanut mennä baariin juhlimaan...

Mulla on käytännössä kanssa tietokoneella valmiina uusi hahmo, kuviakin on ainakin neljä kappaletta, mutta ensin pitäisi ryhdistäytyä käynnissä olevien pelien kanssa. Yhdessäkään ei ole mitään vikaa ja kaikkiin vastaan kunhan vain aloitan. Mutta se aloittaminen onkin se vaikea osuus
Cheikki

ViestiKirjoittaja Crimson » 31 Joulu 2013, 12:49

Np Lotdow - olipahan edes joku, jolle yritti jotain joululahjaa väsätä kiireestä huolimatta. Kiva kuulla että on ollu mielunen kokonaisuus o3o

Joulu oli ja meni, en saanut Iridaria lahjaksi eikä pukkikaan käyny Aksu nii en voinu lyyä sitä >: Ja nyt on vuoden vika päivä. En odota seuraavaa vuotta mitenkään ihmeellisesti, siinäpähän tulee taas. Katsotaan mitä se mahdollisesti tuo tullessaan. Onko seuraava vuos jollekin muulle jotenkin speshul ja meinasitteko iskeä jotain uudenvuoden lupauksia kehiin mahollisesti?

Hyvää uutta vuotta etukäteen jo koko foorumin poppoolle! Mulla on läjäpäin tähtisädetikkuja, joten kaikki vaan tuhoon niitä tänne :>
Eikä sitten leikitä niillä raketeilla. Batman.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Joulu 2013, 13:00

Aksun kuuma linja aukeaa asap.

Ivyltä terveisiä ja hyvää uutta vuotta (kuten myös minulta) jo nyt. Tossa se lattialla örisee ja nukkuu vielä. Uuden vuoden party hardyt alkakoot jahka se ilta nyt tulee. Mä en ees muista millon viimeks olisin raketteja ampunu... En pahemmin perusta siitä hommasta muutenkaan, varsinkin jos on pilvistä/huono sää ylipäätään. Kuten nyt näyttäis olevan. Pilviä kovasti.

Voi Crim, mä meen lynkkaan pukin, brb.

Uusia hahmoja. Mullakin ois pari ideaa mut oon vakuuttanu ittelleni, etten lisäile uusia hahmoja, kunnes pari vanhaa on kuollu ja oon saanu pelattavaan ikään muutaman hahmon mukulat. Silti himottais. Mutta kun. Mullahan ei noita hahmoja jo ole.

Batman.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Vahti » 31 Joulu 2013, 18:36

Aivan FABULOUS uutta vuotta kaikille! x3 Toivottavasti tämä tuleva uusi vuosi sujuu mukavasti ja vailla suuria ongelmia <3 Glad to be here~
Vahti

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Tammi 2014, 23:41

Uusivuosi, Joulu ja synttärit yhen loman aikana. ;w; I'm so happyeeeeh!
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Tammi 2014, 09:32

Vai että on meidän Templerillä ollut synttärit. Paljon onnea! ^u^

Ja hyvää (myöhäistä) uutta vuotta kaikenkarvaisille ukkeleille! Ehdinpäs tuonkin toivottaa, kun olen vihdoin päässyt takaisin arkiaikataulustani kiinni.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Tammi 2014, 17:44

Kiitus :3

sain vihdoin kaverini liittymään tänne ~ huhheijaa.

Tekikö ihmiset uudenvuodenlupauksia? :3
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Tammi 2014, 17:50

kljakjwfwa, Onnea Temp O3O

Arvasin että Nahkis maybe on sun kaveri kerta salakavalasti pelin alotitte ilman et Nahkis ees kertaakaan pisti seuranhakua tjsp. Mitenniin stalkkailen pelaajia? Tosiaan teretulemasta vaan Nahkiksellekin, jos pulinaa satut lukemaan. Ja nyt Temp sanoo ettei se Nahkis hänen kaverinsa ole vaan joku muista viime aikasista liittyjistä. Damn.

Uusi vuosi, yay. Mitään en luvannu sillä mitään en jaksa kumminkaan toteuttaa. Ivykin lähti tänään junalla turkuun ja ajettiin sitten samaan matkaan takasin Nakkilaan isän kans. Sain siltä joululahjaks uuden hyllykön ja nyt se kasailee tossa sitä mulle <:
Käytiin myös ostamassa täydennykset piirustus ja kirjotuskilpailuiden palkintoihin Ivyn kans, ennen ko se lähti. Ketuttaa olla näin köyhä, olisin halunnu ostaa jotain mega upeeta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Tammi 2014, 20:25

Uusi vuosi ja uudet kujeet. Mitään en itekään luvannu, koska tuskinpa ne lupaukset ois kuitenkaan pitäny. Päätin kuitenki et vois alottaa tän vuoden paremmalla itsetunnolla. Jos ees siihen pystyisi..

Aah speshul päivät on parhaita. Lähettiin poikakaverin kanssa tampereelle pyörimään näin illaksi ja varmaan suksitaan katsomaan leffaa finnkinoon kun ois vapaalippuja käytössä :> tänään otetaan vielä lösösti ennenku pitäis alkaa hakeen unirytmiä koulun alkua varten.. minähän en tällä hetkellä nuku päivällä ja valvo yöllä en.. S:
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Tammi 2014, 21:39

owowowowowowowowowwo.. Mine sain.. Iron Man 3 kaveriltani lahjaksi!! oooooo.. damn. katoin sen kerran kaverin kanssa ja seuraavana päivänä vanhempieni kanssa. :D

Ja kyllä Aksu sentään oikeeseen osuit, ettet mennyt ihan randomista puhumaan :3

JA huomenna lähtee junalla takas kouluun D; haluan jäädä kotiiin! en jaksa koulua! en jaksa suurta kaupunkia! >:
Templer

ViestiKirjoittaja Forte » 08 Tammi 2014, 23:24

http://www.youtube.com/watch?v=nx2XYtFtWgQ

Vähän hobitti-iloja. Haluan samanlaisen hatun, kuin Freeman.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Tammi 2014, 14:37

Foorumi käskee onnitella Fortea syntymäpäivästä. Pitääkö tämä tieto paikkansa? Jos pitää niin GZ MATE WOO!

Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, et pitäis oikeesti mennä lääkärissä käymään, kun yskää ja kuumeilua jatkunu nyt jo kolme viikkoa. Mutta kun Nakkilan terveyskeskus näyttää pelottavalta ja pieneltä, en halua.

Kaiken lisäks seuraavat viikot ennen hiihtolomaa pelkkää ammattienglantia & Ammatti markkinointia ja ofc kyseisiä aineita opettaa koulun ainoa brittiläinen opettaja, joten saa nähä puhunko enää hiihtolomalla lainkaan suomea. Ei sillä, ainahan sitä kuuntelee komean miehen britti aksenttia 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 14 Tammi 2014, 22:36

Eikä mulle ole mitään lahjaa? En tykkää nyt yhtään.

Enkä tykkää nyt mistään muustakaan. Miksi asiat kasaantuvat päällekkäin kuin lihavoileipä?
1. Ammattienglanti, jota en vain jaksa
2. Asunnon etsiminen, joka on suolesta
3. Todella vaikea markkinoinnin harjoittelu, jonka varmaan kusen täydellisesti
4. Kurssi, jonka olen tehnyt, mutta joudun tekemää uudestaan

Duh. Nyt ei ole hyvä tämä.
Forte

ViestiKirjoittaja tynnyri » 16 Tammi 2014, 00:25

Forte kirjoitti:2. Asunnon etsiminen, joka on suolesta

Just, hyvä mulle ei ollu yhtään hankalaa etsiä asuntoa, kun yhtenä päivänä äiti vaan tuli sanomaan että muutat sitten kuukauden päästä omaan asuntoon, silloin entinen vuokralainen on poissa ja sitten irtisanot itsesi asuntolasta.. Jippii, koulumatka pitenee, mutta ompahan kämppä jossa voi möhistellä itsekseen~~

Juuh, alkaakohan elämä lähtä rullaa ja kerkiäs istua kunnolla täällä
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Tammi 2014, 20:20

Asunnon ettiminen on aina tuskaa. Tosin onneks ittellä tärppäs mukavasti heti, kun Nakkilaan muutti. Eipä täällä kovin vilkkaat asuntomarkkinat tunnu kyl olevankaan...

ufufuffauwa, koko tää viikko pitäis väsätä kotisivuja ja melkein kiinnostaa. Oisin voinu näyttää opettajalle mun ah-niin-kauniita TNF sivuja, mutta eiköhän sen ainoon kerran, kun ois voinu rehennellä virallisella taholla et osaan jo tarviiko enää, niin meillä on sitten Crimin kauniisti koodaaman sivut 8) Ja ofc en ole mulkku ja väitä Crimin koodauksia omikseni.
Pitäis kuulemma tehä joko portfolio sivu, vapaavalintainen sivu tai sitten kuvitteellisen ravintolan sivut. Teen jostain Brogan majatalosta vielä jonkun ravintolasivun koska.

Ja hyi kun on ollu pakkasia >: Pukekaa kunnolla päälle ni ette vilusti.
Ja Tynnyri, toivotaan että se elämä lähtee rullaan .3.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut