Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Nipustin » 26 Tammi 2014, 17:08

Aksutar kirjoitti:Tietääkö kukaan millä perusteella hiihtolomat määräytyy ja missä päin se ois milläkin viikolla?

Meillä on ainahi täällä päin hiihtoloma viikolla 10, ei sitte taas kyllä mitää käsitystä miksi:P

Aksutar kirjoitti:Ei pylly jotain matikkaa. Matikka on kivaa kun sitä osaa mut auta armias ku tulee näitä vähän vaikeempia ja ennen kaikkea sarjaan "Kuka näitä edes tarvittee ja missä" - kategoriaan lankeavia laskuja ni alkaa miettimään, miks ei vaan vois skipata kursseja.

Matikka on iha pyllystä, lähinnä siksi että nykyään ainaki 85 prosenttia kaikesta mitä meille siellä tunneille opetetaan menee suoraa edellä mainittuun kategoriaan. Todennäköisyyslaskut on vähä hauskoja ku sitte voi matikan tunni jälkee koko päivän huudella kaikkee hienoo niiku "Mikä on todennäköisyys että nyt puton viemärikaivosta":D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Helmi 2014, 18:23

Hellou. Olen olemassa. Olen ollut hiljainen muunmuassa kemian uusintakokeen, enkun preliminäärin ja englannin lukemisen takia yleensä. Mutta uusintakokeen seurauksena kemian neloskurssista on nyt seiskan sijaan kymppi plakkarissa, joten kannatti parantaa. B) *hauis*

Mulla on parin viikon päästä vanhojentanssit ja 10.2. olis enkun kuuntelu. Sitä edeltävänä viikonloppuna kuuntelukurssi koska en jostain syystä oo kuunteluissa kovin hyvä. Syvähuokaushuoh. MITÄ KUULUU TÄNNE roolipelimaailman tyyssijaan? Minulle hyvää kiitos kohta haen kaupasta karkkia ja äänestän Softenginen eli koulukaverini Euroviisuihin. Sen lisäksi että oon puolueellinen, kappale oli oikeastikin mielestäni hyvä. Oujeah. Lisäksi kurkkaan Putouksen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 02 Helmi 2014, 16:17

Agna kirjoitti:Hellou. Olen olemassa. Olen ollut hiljainen muunmuassa kemian uusintakokeen, enkun preliminäärin ja englannin lukemisen takia yleensä.

Hah. Kärsi. Ite sain abivuoden keväällä kirjoituksista stressiperäistä urtikariaa (aka nokkosihottuma jos joku ei termiä tunne) ja kaikki vähänkin pehmeät ihoalueet olivat peukalon kokoisilla paukamilla viikon kunnes antihistamiini puri, minkä lisäksi hajosin kerran psyykkisesti. Että onnea vain. Hajotkaa sinne oravanpyöräänne, minä ainakin.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Helmi 2014, 17:26

Hyi Bastian häpeä ei toisia saa käskeä hajoamaan. Ruiskautan nyt dramaattisesti sinua suihkepullolla. näin. Älä hajota sitä pyörää.

Hajoaminen tosin lähellä näiden tehtävien kanssa. Tempastiin näyttöharjotus nyt sit heti kurssin lopuks ja pitäis tiistaihin mennessä olla harjotuspeli valmiina. No, ei siinä mitään, onneks on niin pro ryhmä et saadaan todennäkösesti kaikki valmiiks huomenna. Sitten matikan koe. Sitten uus harjotusnäyttö. Sitten pitäis vielä animoida yks puhepätkä mutta kun ei huvittais nnngh. Mutta ähähähä, 100% varmuudella tehdään nyt sit mun ryhmän kans TNF aiheinen peli näyttötyönä tos keväällä. Kerta kellään muulla ei ollu ideoita niin minähän lätkäsen sitten kaiken pöytään.

Nipustin kirjoitti:"Mikä on todennäköisyys että nyt puton viemärikaivosta"

99,9% todennäköisyys että viemärikaivosta tulee lonkeromonsteri.
Kiitos postikortista. Oli hieno. Ja hieno käyntikortti. Ja hienot tekstit.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Helmi 2014, 23:41

Aksutar kirjoitti:99,9% todennäköisyys että viemärikaivosta tulee lonkeromonsteri.
Kiitos postikortista. Oli hieno. Ja hieno käyntikortti. Ja hienot tekstit.

Lonkeromonsteri. Kreikkalaiset olisivat varmaan tykänneet. Ajatella. Naisten viettelyä joutsenen tai härän muodossa, paimenpojan rakkaudenosoituksia kotkan muodossa. Ja silti, näitä stooreja saa lähikirjastosta. DVD:nä ne sensuroitaisiin heti.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Helmi 2014, 07:38

Forte kirjoitti:Lonkeromonsteri. Kreikkalaiset olisivat varmaan tykänneet. Ajatella. Naisten viettelyä joutsenen tai härän muodossa, paimenpojan rakkaudenosoituksia kotkan muodossa. Ja silti, näitä stooreja saa lähikirjastosta. DVD:nä ne sensuroitaisiin heti.

Kalastajan vaimon haave.
KAIKKI KIVA SENSUROIDAAN AINA!

Hei ihanaa tällä viikolla on lyhyitä päiviä. Josko sitä vihdoin ehättäis ropeihin vastaamaan. Tänäänkin pitäis olla näyttöharjotuksen palautus ja taidetaan olla ainoa ryhmä, joka on tehny tehtävän loppuun kunnolla. Ehkä saatais lähtee vähän aikasemmin pois, elän siinä toivossa 8)

Ja perse kun tuli taas liukkaat kelit. En halua kaatuilla taas.

Miten ihmisillä ja otuksilla muuten menee? HUOLIA, MURHEITA, HAUSKOJA ASIOITA?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Helmi 2014, 13:23

Ihmisistä en tiedä, minulla menee kohtalaisen hyvin. Minulla on vain kaksi päivää kontaktiopetusta tällä viikolla, joten perjantaina pääsen katsomaan asuntoa, ou jeah. Toisaalta taas, on liukasta ja pyllyni on hyvin kipeä, koska jää ja rappuset.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Helmi 2014, 14:39

Jää ja rappuset ovat kamala yhdistelmä. Onneks täältä päin suli kaikki jäät ja lumet lähes kokonaan tossa viikonlopun aikana, niin eipähän oo tarvinnu liukastella sen enempää. Nyt sit toivon vaan että ei tuu lisää lunta/ei tuu enää pakkasia minkä johdosta koko kunta on ku luistinrata.

Onneks kohta on hiihtoloma, tarviin paussin. Sit ku pitäis vielä kelankin kanssa paperisotaan lähteä ni ei oikeen huvita.
Onko porukalla hiihtoloma suunnitelmia yhtään?

Mä ainakin lähen taas Tampereelle pyörimään ja lusmuilemaan isäni nurkkiin. Siellä on ruokaa, nom.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 12 Helmi 2014, 15:28

Ei pysty hiihtolomia paljoa pitelemään, kun on töitä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Helmi 2014, 20:25

Uu jeah, minulla on uusi kämppä! Uusi, hieno, 24 neliöinen yksiö keskustassa. Iloitkaa kanssani.

Haluaako kukaan ostaa viljakäärmeen poikasia? *tarjoaa*
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Helmi 2014, 21:19

GZ Forte. Kai on ihan sopuhintanenkin?

Viljakäärmeitä... Ei kiitos. Ei sillä ettenkö pitäisi, mutta ei taida kyllä omat varat moisen pitämiseen riittää. Tyydyn mun piskiin nyt näin alkuunsa.
Voi työt >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Helmi 2014, 21:31

Mut vaavit tarvii kodin D:

Vuokra on tällä hetkellä 450 rahaa. Ei mitenkään päätä huimaava, mutta voisi vähemmänkin olla.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Helmi 2014, 21:49

KOTIA VAILLA SÖPÖJÄ VAUVOJA! Kuin monta on vailla kotia?

450 "rahaa". Päivän paras kyllä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Helmi 2014, 23:22

En tiedä vielä, kuinka moni noista viitsii kuoriutua elossa ja sen jälkeen jaksaa vielä selvitä ensimmäiseen nahanluontiin asti. Mutta 5 menee eläinkaupalle, joten sanoisin arviolta, et kotia vailla tulee olemaan 5-10 vaavia.

Isoveljeni sanoo aina "környjä" (terveisiä Sloveniaan).

Kaverini sanoi menevänsä abiristeilylle. Minulle tuli mieleen palanen luontoa.
Forte

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 14 Helmi 2014, 09:50

.... Wanhat O__O tunnin päästä. Me istun nyt pukuhuoneessa mekko päällä. Ääää. Me kuolen. Ihan kohta. Ääääääää
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut