Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 22:38

Onnea matkaan vaan! XD
Mää joudun paraikaa kestämään veljeni biletystä. Amispoppi soi ja ikkunalasit ja seinät tärisee ja alakerrassa on semmoinen lössi porukkaa että huhhuh. Tässä minä limpparia litkivä otus pummin heiltä tavaraa minkä kerkeän XD No ei, on minulla omatkin eväät varattuna tuolla kaapissa >8)

Ja tokihan mää. Miksi ei? Tykkään lukea! Pulinassa erityisesti täytyy lukea aivan kaikki että varmasti pysyy loppuun asti kärryillä kaikesta~
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 30 Syys 2011, 22:40

Näin rankan viikon ja stressailun ja sinkkuuden (joka ei ole kadonnut minnekkään xD) jälkeen olen ansainnut pientä piristystä! Sitäpaitsi mulla on ihan hyvä viinapää, jote ei sinäänsä kauheasti haittaa kirjoitustakaan, hopefully ;))
Ja Lotdow, olen hyvin ylpeä sinusta! Ylitit itsesi! :D

EDIT: Eihän Crimssuli niissä amiksissa mitään vikaa ole, allekirjoittanut on itsekin amiksen toisella ;D Ja todella kiva juttu että jaksoit senkin lukea, that means alot tuu mii. Maata Näkyvissä - festarit o tärkee juttu mulle, uskomaton tapahtuma, uskomatonta porukkaa, uskomattomia esiintyjiä, uskomatonta sähläystä.. :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 22:47

Kuin myös *____*
Syntymäpäivä viikonloppunani kun poikaystäväni oli käymässä, sain juoda melkeinpä yksin kokonaisen lavan että oikeasti olin sekaisin. MUTTEN MUISTIA MENETTÄNYT! Ja sitten aamulla oli hienoa kun ei ollut krapulaa eikä mittään. Oon immuuni krapulalle! Bwahahaha~

Ja ei niissä amiksissa mitään pahaa ole ei .. veljeni tuppaa vaan olemaan pahimman sortin lajia siinäkin ja välillä en kestä sitä tajutonta jumputusta mitä se soittaa jollain kämäsillä kajareillaan. En ole vieläkään ymmärtänyt mitä hienoa siinä on jos basso käännetään täysille ja mitään muuta ei kuulu kuin jotai bassojytinää *____*
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 30 Syys 2011, 22:51

Oiii se on todella hyvä ominaisuus! Mun yks kaverikin (poika) vetelee tequilaa alkajaisiks eikä näy missään! Kerran sen oon nähnyt siinä kunnossa että piti kotiinsa taluttaa ja aamulla oli valmentaja kuulemman vetänyt sulkeiset tanssissa ja jätkä oli oksentanu reenipaikan oven eteenkin jo :''D vooih sitä poikaparkaa.

Ja joskus saa luvan ollakkin bassoa, jos sille päälle sattuu. Itse oikeastaan natiaisesta asti kuunnellut kun isipappa kuunteli vähän Michael Jacksonia muunmuassa vähän rajulla popituksella :))
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 22:56

Heh, voin vaan kuvitella :'D

Kyllä bassoa saa toisinaan olla, mutta liika on kuitenkin liikaa ;_____;

Kyllä on jotenki awwia seurata näitä toisia kun ne on juottanu jonku känniin ensimmäistä kertaa ja tuolla se onneton nyt asustaa meidän vessan nurkassa <3 Taidan olla ainoa joka on selvinpäin tässä talossa *_____*
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 30 Syys 2011, 23:05

Vooih sinnua pitäiskös mun tulla vetämään sinne vähän Laurentisaa :''D se olis jo jotain :DD pointtihan on se, että aina kun laulussa sanotaan laurentsia tai joku viikon päivä, nin mennään kyykkyyn ja ylös. Ja laulu menee näin: Oi Laurentsia, oi Laurentsia! Milloin taas sinut mä nähdä saan 2x
Joko maanantai.. Oi Laurentsia -ll- 2x, joko maanantai, joko tiistai.. Oi Laurentsia -ll- 2x Joko maanantai, joko tiistai, joko keskiviikko... Ja sitä rataa aina sunnuntaihin asti xD on niin hauskaa leikkiä sitä ripareilla ja sitten on koko leirillä seuraavana päivänä reidet kipeänä :D

Laurentsiasta tulikin mieleeni Tämä, jonka sai päähän Jussi.. :''D
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 23:08

Kuulostaa juuri minun polvilleni sopivalta tuhoamisleikiltä *____*

Entinen taitoluistelija kun olen ja polviani kortistavat muikeat rasitusvammat. Tästä syystä lopetinki mokoman jäällä pyörähtelyn kun oisin varmaan pyörätuolissa nykyää jos olisin jatkanut. En pysty juoksemaan pitkiä matkoja enkä muutenkaan pysty esimerkiksi vaikkapa pelaamaan mitään jalkapalloja ja muita kovin kauaa putkeen, koska polveni pettävät alta. ;____;

Jumalauta tuo kappale XD Nyt kuuntelen tätä kyllä loppu illan ! >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 30 Syys 2011, 23:15

Niin se vähän on. Toi on kyllä kurjaa :// Itselläkin pitempiaikainen vamma vasemmassa kintussa, jonka lääkärismies sanoi menevän pian ohi.. eihän se olekkaan ollut kuin vasta noin viitisen vuotta.. polvilumpion alapuolelta lähtevä sääriluu(kosenytoli?) jotenkin hyvin nätisti irronnut paikaltaan. Sinä ex taitoluistelija, minä ex balleriina :D

Sama täällä! Aivan loistava :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 23:21

Noni! Tässä me urheilijat, viettämässä laatu aikaa foorumilla sillä välin kun muut joilla vielä on polvet tallella harjoittavat ahkerasti lajiaan XD
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 30 Syys 2011, 23:25

Näin on. Mutta olihan meilläkin ne ajat, jolloin loistimme kuin yön kirkkain tähti! Ja olkaamme ylpeitä siitä! Ja nyt nauttikaamme Jussi laulusta ja kirjoittamisesta loppuillan... eiku oho nyt onki jo yö xD

Nyt muuten tajusin, ettei minnä ole tehnyt ollenkaan esittelyä itsestäni tänne o.O enhän toki ole ollut täällä kuin jo vuodesta 2009..
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 23:28

Ilta vielä on! Yö on kello 0:00 jälkeen! Näin poikaystäväni on mulle opettanut *3* Ja paljon Jussia joo :'D

Ja alahan väsätä sitä esittelyäsi niin pääsen vakoilemaan millainen ex ballerina siellä oikein ruudun takana majailee! >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 30 Syys 2011, 23:38

Yö tai ei, nuori se silti vielä on! :D Jussi on bro xD

Ja ehkä huomenissa, jos kerkiää. En kumminkaan tänä yönä.. eikun illalla :D
Minä mitenkään kummoinen tirriäinen.. varmaan kiinnostavimmat asiat pulinassa tulleet selville jo :D mutta voin luvata laittaa senkin vielä tänne näin kahden vuoden jälkeen! 8D ja ehk jopa piirrän itsestäni jonkinmoisen wannabii mii kuvan jos jaksan :'D
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 23:48

Jussi on eeppinen sankari *3*

Mutta minäpä en ole täällä ollut kuin vasta kuukauden >:
Tykkän lueskella porukoitten esittelyitä itestään nii tietää millasta porukkaa täälläki on. Oon varmaan lukenutkin kaikki mitä tänneki on kirjoitettu >8O Vielä joku päivä tiedän teistä kaikista kaiken!
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 30 Syys 2011, 23:53

Ja Jussihan ON! :3

Kyllä minä uskon että sinäkin täällä onnellisena vielä vanhenet ja kurtistut.. ja silti me rakastamme sinua! Ihan niinkuin sain sellaisen huulirasvan, jonka korkissa lukee: "Jumalan silmissä kaunis", tosin käytän sitä siksi, että se tuoksuu vanilijalle ja mansikanmakuinen ja tuoksuinen on hukassa :)
Ja hahhahhaah juu käänt never nou everithing about miiii >:)
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 00:02

Samaa voisin sanoa teille itsestäni! Ette ikinä opi tuntemaan Crim unimörköä täysin *3*

Nyt kuitenki teen jotain niinkin spontaania että menen nukkumaan koska silmäni eivät tunnu pysyvän enää auki. Johan sitä univelkaa on taas tulluki viikolla kerättyä niin saan nukkua sitten monen yön edestä taas tänä yönä <3 Öitä kansalaiset!
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut