Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Huhti 2014, 20:45

Vahti kirjoitti:Ja nyt tuli oudot halut tehdä kääpiöhahmo, vaikka en ole koskaan sellaisella pelannut tai kiinnostunut lajista.... Syytän Hobbitti elokuvaa. Kannattaisiko ottaa riski sellaisen luomiseen... To be dwarw or not to be...

DO IT! Crypt tarvitsee lisää kääpiöhahmoja. Imo. VARSINKIN KUN KÄÄPIÖIDEN HOVISSA ON AVOINNA TIES MITÄ ARVONIMIÄ, EIKUN TÖKKIMÄÄN MOHNAKEA NIIDEN SUHTEEN!

Worms Reloaded on alennuksessa steamissa. Oli pakko ostaa se ittelle ja ZGlle ja sitten pelattiinkin aamu viiteen sitä. Että moiseen voi jäädä koukkuun.

Crimson kirjoitti:Olenko mä ainoa joka kuolee näin keväisin tähän pölysaasteeseen, kun käy pihalla?

Et. Pitää pistää kaasumaski päähän niin ei kuole pihalle. Onneks täällä nyt ei kauheesti tota pölyä ole...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Huhti 2014, 20:18

Vahti kirjoitti:Ja nyt tuli oudot halut tehdä kääpiöhahmo, vaikka en ole koskaan sellaisella pelannut tai kiinnostunut lajista.... Syytän Hobbitti elokuvaa. Kannattaisiko ottaa riski sellaisen luomiseen... To be dwarw or not to be...

Komppaan Aksua, lisää kääpiöitä Cryptiin! Pullakin haluaa lisää (melkein) kokoistaan seuraa. Se keräilee kääpiöitä kohta suorastaan.

Anteeksi hiljaiseloni, olen kiireinen katsellessani kuinka pöly laskeutuu pöydälle. Ja ollessani kavereiden kanssa ja pelatessani Lotan kanssa Legend of Zelda: Skyward Swordia. UH! Enää lopputaistelu jäljellä. TÄNÄÄN PAHUUS KUKISTUU.
Mango on maailman paras hedelmä täytyy sanoa. Koska viikunaa en ole vielä syönyt.

Saanko ihkuttaa vähän. No hyvä, kiitos. Te ette innostu tästä niinkuin minä innostuin, mutta kerron silti. Tosiaan Lotdow silloin hankki mulle maaliskuun alkupuolella synttärilahjaksi Niki Laudan nimmarin, ja se tuli postista tänään. Oon onnesta soikeana, HIP HEI! ♥ Se on pidellyt tuota kuvaa! Se on kirjoittanut siihen! Se tietää miltä minä näytän! Voin kuolla rauhassa. Ja hän myös.
Kaverini pitävät minua outona kun tykkään formuloista :c Eihän se niin toiminnantäyteistä ole kuin jääkiekko ja futis (joista tykkään myös) mutta silti!

TOIVOTTAVASTI KAIKILLE KUULUU HYVÄÄ! Oivallista, siitepölyn täyttämää kevättä kaikille allergisille, ja kukkastentuoksuista lopuille. En ole unohtanut pelejä, vastaan niihin kyllä, johka aikaa ja inspistä löytyy. Hulahdan nyt Hyruleen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Huhti 2014, 12:30

Agna kirjoitti:Komppaan Aksua, lisää kääpiöitä Cryptiin! Pullakin haluaa lisää (melkein) kokoistaan seuraa. Se keräilee kääpiöitä kohta suorastaan.

Sitten tarvitaan vielä velho......

Häpeäkseni piti ihan googlettaa kuka on Niki Lauda, ei sanonu nimi yhtään mitään. Itte en välitä formuloista mut eipä mitään niitä vastaankaan oo. Tosin kersana tuli isän kans kattottua formuloita. Olihan se välil ihan mielenkiintostakin.

Jakso vaihtu, meillä on Porin puolella yks kurssi taidemuseossa ja ai että se opettaja on ihana. Se piti saarnan siitä kuinka ihmiset on nykyään niin silmättömiä ja tyhmiä ja kuin taidetta arvioidaan nykyään hinnan perusteella eikä sen kuvan perusteella. Se oli niin pirun vihasen kuulonen ku se siitä asiasta pauhas siellä. Ihana katkera vanha mies. Tykkään siitä, voin olla sen kans kyyninen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 08 Huhti 2014, 17:59

Kevät. Kaikki selkärangattomat nilviäiset, karvamönkiäiset ja hämähäkkieläimet ryömivät ulos maakuopistaan ja pimeistä koloistaan, aivan kuten minäkin. Aika tervehtiä aurinkoa, löytää seuraa ja parite....siis viettää aikaa ystävien seurassa. Onko kukaan lähdössä viikonloppuna viihteelle Jyväskylässä? Tulen mukaan.
Forte

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Huhti 2014, 19:12

Herään pitkästä koomastani ja lasken silmäni pulinan ylle. Enkä jaksa lukea yhtäkään aiemmista viesteistä, jotain siellä kai puhutiin Hobitista ja Niki Laudasta ja selkärangattomista eliöistä.

MUTTA MINUN kokeeni ovat OHITSE ja saan vihdoin palata pelaamana kun nyt olen saanut kaikenmaailman hyllyt ja löllyt siivottua. Out of my way!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Huhti 2014, 19:02

Lotdow kirjoitti:MUTTA MINUN kokeeni ovat OHITSE ja saan vihdoin palata pelaamana kun nyt olen saanut kaikenmaailman hyllyt ja löllyt siivottua. Out of my way!

WOOOO!!

Herran jumala kun on lämpimiä kelejä. En tykkää yhtään >: No oke, on se kivaa mutkun pitää elää periaattella "hupparista en luovu" niin alkaa nää kuumat päivät oleen tukahduttavia.

Mutta kohta on kesä. sitten voi lösöillä kotona helteiden ajan ja vasta illalla lähteä ulos. Nakkilassa ei ees pahemmin hyttysiä oo näkyny viel, toisin ku tampereen päässä. Yhyh.

Perinteisissä animaatiotekniikoissa pitäis ABJD nukeilla tehä stopmotion animaatio. Ei kyllä näillä käsillä, hyvä jos kehtaan koskee parin nukkeihin kun tuntuu et klähmin ne ihan likaseks D:

MUTTA MITÄ MUILLE?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Huhti 2014, 18:52

Aksutar kirjoitti:Perinteisissä animaatiotekniikoissa pitäis ABJD nukeilla tehä stopmotion animaatio. Ei kyllä näillä käsillä, hyvä jos kehtaan koskee parin nukkeihin kun tuntuu et klähmin ne ihan likaseks D:

Voi kuulostaa mielenkiintoselta! (ja kasvirasva myös) Haluaisin kyllä ehdottomasti nähdä lopputuloksen. En oo ite pitkään aikaan nukkeillut, pitäis herätellä inspiraatiota mutta :c
+ Rutkasti saippuaa ja desinfiointimössöjä niin hyvä tulee. Ihokin kuoriutuu jo pois ja kaikkea. Tai sitten animesilkkihansikkaat käteen ja vetäiset hihastasi dramaattisesti joko teemavärilläsi värjätyn ruusun tai dramaattisen pelikortin, kuten pataässän.

Mitäkö kuuluu - odottelen mmupua. Hän pakottaa minut kuulemma jäätelölle sillä olemme saaneet tänne Seinäjoelle ihkaensimmäisen ulkojäätelöbaarin elinikäni aikana. Hip hei!

Ps. Kun masentaa, tarvitsee sinun vain avata tumblr ja voit olla varma että dashboardisi on täynnä Aksun massoittain rebloggaamia piristeitä.* \o/
Pps. Lotdowin syntymäpäivä lähestyy ja minulla on kiire. Auttakaa.
Ppps. Ei hätää, en aio pyytää ketään tälläkertaa piirtelemään yllätyskuvia, ei paineita. >B)

*Edellyttää follaamista.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Huhti 2014, 19:30

Agna kirjoitti:Voi kuulostaa mielenkiintoselta! (ja kasvirasva myös) Haluaisin kyllä ehdottomasti nähdä lopputuloksen. En oo ite pitkään aikaan nukkeillut, pitäis herätellä inspiraatiota mutta :c
+ Rutkasti saippuaa ja desinfiointimössöjä niin hyvä tulee. Ihokin kuoriutuu jo pois ja kaikkea. Tai sitten animesilkkihansikkaat käteen ja vetäiset hihastasi dramaattisesti joko teemavärilläsi värjätyn ruusun tai dramaattisen pelikortin, kuten pataässän.

No jos me upataan se johonkin niin voin heittää kyllä linkkiä sitten :D se on kyl aika K-Agna tarina kun siinä kuolee pikkutyttö >:
Ja meillä niitä kutsutaan disneyhanskoiks. Yks oppilaista käyttää kangashansikkaita piirtäessään piirtopöydällä ku liukuu käsi paremmin eikä likasta sit itte tablettia siinä sählätessä. Ihan hyvä keksintö, varsinkin ku ko. herran piirtopöytä on semmonen jumalaton levy.

Agna kirjoitti:Ps. Kun masentaa, tarvitsee sinun vain avata tumblr ja voit olla varma että dashboardisi on täynnä Aksun massoittain rebloggaamia piristeitä.* \o/

HYST ÄLÄ ANNA KUVAA ETTÄ OON 24/7 SIELLÄ REBLOGGAAMASSA TAVARAA!
Vaikka kyllä olenkin. Mutta leikitään, että teen elämälläni jotain fiksuakin. Mutta ens viikolla ajattelinkin tehdä, kerta meillä on vaan maanantaina koulua kahdeksasta kahteentoista ja sit on vapaata \o/ Sillä viikolla pakotan itteni vastaamaan peleihin joko suosiolla tai väkisin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Huhti 2014, 20:12

En tiedä, onko kukaan vielä kuullut samuraihevistä, mutta tässä sitä olisi. Ja vielä suomalaista!

EDIT: I have risen again! Fetch me some noodles and soda my humble mortals.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Touko 2014, 11:28

Mohnake kirjoitti:En tiedä, onko kukaan vielä kuullut samuraihevistä, mutta tässä sitä olisi. Ja vielä suomalaista!

HOLY HELL THIS IS AWESUM! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja teretulemast jälleen seuraamme. Et nyt karkaa minnekään >:O

Jos nyt tänään.
Kahvia kitaan ja heräilemään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 04 Touko 2014, 19:24

Onhan kesä ihan kivaa vaihtelua, tosin en itekään tykkää surisevista ötököistä tai 30 asteen helteistä... Toi samurai kipale oli muuten jees ilman laulua :D Kesää kuitenkin odotan kovasti tällä kertaa, koska ISLANTIIN!!

Ja kääpiöitä lisää Cryptiin todellakin!
Niehku

ViestiKirjoittaja Mohnake » 05 Touko 2014, 19:33

Kesäkeli on parhaimmillaan max. +20 celsiuksessa. Vaikka ilmastonmuutoksen takia noinkin mukavan lämmin ilma taitaa olla vain haave ja oikeasti mennään yli +30 heinäkuussa. Ensin, kun saataisiin edes jotain vakautta näihin lumi- ja raekuuroihin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Touko 2014, 02:18

Lämpötilan ei kesällä tarvitsisi mennä yli +16. Riittää hyvin. Tosin tässä komerossa jossa asun, se tarkoittaisi kylmää. Täällä on aina kylmä. Mutta ainakin sushit säilyvät, tein niitä tänään.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Touko 2014, 22:06

Hyi kesä helteet. En itse tykkää. Onneksi on tuuletin.

Mutta hei
Arvatkaa mitä
Arvatkaa.

EUROVIISUT!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Touko 2014, 22:09

Kesähelteet on kamalia. Elän mielummin niin että on kylmä kuin kuuma. Jos on kylmä niin voi laittaa aina lisää päälle, mutta mitäs sitten kun on ihan liian kuuma?

Aksutar kirjoitti:Mutta hei
Arvatkaa mitä
Arvatkaa.

EUROVIISUT!

EUROVIISUUUUUUUUUUUT!
Mitä olisinkaan ilman niitä. Oli kuinka huonoja biisejä mukana tahansa, nää pitää kattoo AINA!
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut