Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Touko 2014, 23:31

Versus ja mä saisin ikuset traumat mokomasta >:

Ja mitä veetä mä just katsoin...
MIKSI SIELLÄ OLI JOKU CHEWBACCA
Euroviisuista poiketen ja Aksun edellisen linkin johdattelemana löysin tälläisen
Kertoo jokapäiväisestä elämästäni. Kyllä.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Touko 2014, 23:35

Crimson kirjoitti:Euroviisuista poiketen ja Aksun edellisen linkin johdattelemana löysin tälläisen
Kertoo jokapäiväisestä elämästäni. Kyllä.

You too my brother. You too (D. Meidän tunnari ny si

No ny ne loppu >: Euroviisut, tarvitsen lisää.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Touko 2014, 23:37

Aksutar kirjoitti:You too my brother. You too (D.

Oli niin houkutteleva nimi (D SUORASTAAN HUUSI LUOKSEEN!
IKUISTIN VANHAN VIESTISI SISÄLLÖN ENNEN SALAMYHKÄISTÄ EDITOINTIASI TÄHÄN! MIETIPPÄ SITÄ!

Ihan kakkaa on. Toivottavasti nyt edes ne harvat biisit mistä itte tykkäs pääsis jatkoon >:
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Touko 2014, 23:40

Crimson kirjoitti:IKUISTIN VANHAN VIESTISI SISÄLLÖN ENNEN SALAMYHKÄISTÄ EDITOINTIASI TÄHÄN! MIETIPPÄ SITÄ!

Shhhhhhh, kato ku muokkasin sitä jo ainaki kolmesti ja sit takasin vanhaan. ÄHÄHÄHÄHÄ.
"fine piece of---" Euroviisut mitä. Tää on liikaa. kaunista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Touko 2014, 23:43

No näköjään, senkin liero. Kuinka kehtasit. Tunnari todellakin

No älä. Mutta tätähän se ainakin yrittää olla joka vuosi.
Nyt takaisin etsimään Aranille sopiman neitim-- eikun siis kuninkaallista posea.
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 07 Touko 2014, 20:15

Jeessus sentään, nyt on uusi tietsikka! Eihän siitä ole haaveiltu kuin pari vuotta ja vihdoin saatu!
Mohnake

ViestiKirjoittaja Forte » 08 Touko 2014, 13:10

Sain kuulla työnantajaltani, ettei hänellä ole resursseja palkata minua. En tietenkään voinut huutaa hänen läsnäollessaan, joten onnistuin taikomaan kuolleen hymyn. Aika hyvin. Kärsin.

Kuva
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 08 Touko 2014, 16:31

No huuuuhhuh millasia öhm, omaperäisiä kappaleita on ollut aikasemmi Euroviisuissa.

Mutta...

KUKAAN EI VOITA CEZARIA! KOSKA SE ON PARAS! <3

Harjottelussa oli hauskaa neljän känniläisen asiakkaan kanssa + yhden, joka rupes ragettaa aivan älyttömästi siitä et hän joutuu maksamaan nyt 6.50 linkkakortista, kun sossu maksaa hänelle loput. Niin, en ymmärrä valittamisen aihetta kun aika paljon tukea saa... xdhglxhgfgh onneks kohta loppuu koulu ja nää ilmaset työvoimat.
Niehku

ViestiKirjoittaja Mohnake » 10 Touko 2014, 21:24

Forte kirjoitti:Sain kuulla työnantajaltani, ettei hänellä ole resursseja palkata minua. En tietenkään voinut huutaa hänen läsnäollessaan, joten onnistuin taikomaan kuolleen hymyn. Aika hyvin. Kärsin.

Tervetuloa työttömien seuraan! Noh, onneksi nykyään kunnat pyrkivät jotenkin vaikuttamaan nuorten työllistymiseen ja järjestävät työharjoituksia yms. Itsekkin olin juuri kunnan järjestämässä hankkeessa mukana ja kohta puolivuotta ollut edes sitä työharjoittelua.

Toivottavasti tämä parivaljakko nähtäisiin seuraavissa EV:ssä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Touko 2014, 18:58

Kaikki työttömät hakee Nakkilaan leikkaamaan ruohoa. Täällä on joka päivä jossain päin nakkilaa vetämässä henneri tai pari ruohonleikkurin kanssa. Ei oo pitkää nurmee näkynykää.

CEZAR!

Olipas euroviisut. Mutta voitto meni imo ihan oikeelle maalle tällä kertaa.
Istuttiin koulukavereiden kanssa kattomassa mokomaa täällä. Sitä ennen tosin katottiin ikiklassikko The Room ja sitten "uutuus" Foodfight. Suosittelen katsomaan molemmat ihan vaan kauniiden wtf hetkien tähden 8)
Seuraavaks pitäis kattoo Birdemic, kerta reviewejä kattellu ni täytyy se itteki kattoa kertaalleen.

MUTTA MITEN IHMISTEN JA MÖRRIEN KEVÄT ON EDENNYT?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Touko 2014, 00:29

Okei, Nakkilaan vedän rajan. En halua asua missään, mikä muistuttaa minua..erinäisistä asioista, joita ei ole hyvä mainita. Mutta sen verran paljastan, että se kuuluu maailman "Top 20 kalleinta, netissä myytyä asiaa"- listalle. Voitte pohtia sitä. Se on numerolla 7. Tai riippuu tietty, mitä listaa katsoo.

The Room on varmaan lähin kokemus LSD-trippiin, ilman, että tarvitsee vetää kamaa. En vieläkään ole täysin varma, mitä oikeastaan katsoin, kun katsoin sen ensimmäistä kertaa. Oliko siinä juoni? Ei, ei siinä ollut. Siinä oli ihmisiä, jotka tekivät jotain jossain ja sitten asioita tapahtui. Toivottavasti joku siinä leffassa oli selvinpäin, vaikka en laskisi sen varaan.

Euroviisut, en tiedä, en katsonut. En tiedä voittajaa enkä häviäjää. Annan mieluummin naulata kieleni kiinni seinään, kuin kommentoisin koko aihealuetta. Kyynisyyteni on noussut sen verran korkeisiin lukemiin.
Forte

ViestiKirjoittaja Suzume » 12 Touko 2014, 00:37

Euroviisut.. öhhhhhhh...... öh. Nyt sen sanon. En katsonut. Enkä nähnyt voittajalaulua. Enkä tiedä voittajaa. Hyvä kun muistan Suomen biisin. Olen onneton mursu kun en saa mitään aikaseksi :<

Miksiköhän chatin kaikki mielenkiintoisimmat keskustelut alkaa kun mulla pätkäsee netin poikki? Mua rangaistaan jostain, ihan selvästi.

Ja tämä VALOISUUS. Oonko ihan oikeasti ainoa joka kukkuu kaikki yöt pimennysverhot ikkunoissa ja peiton alla kuin paraskin vampyyri? Ei sillä, rekistöröidyin vampyyriropeen. Samalla taisin saada itselleni verenimijän piirteitä.... kukun yöt ja nukun päivät. Nytkään ei uni tule :<<
Nyt on kuukin kirkkaana taivaalla, ehkä mä oonkin ihmissusi kun täällä kukun. Mur ja haukotus.
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Touko 2014, 12:43

Valoisuus pistää kyl unirytmin sekasin, ainakin mulla. Sit ku kesälomat alkaa ni saa nähä miten sekasin se päivärytmi oikein ehtii mennä ennen kun se alkaa häiritteen itteäkin.
Kellarissa vois olla kiva nukkua, jos siellä ei ikkunoita ois ja ihan pilkko pimeetä. Ei ainakaan valon takia tulis valvottua. Tosin siinähän sitten ois kaunis kuvaus: "Asun kellarissa, dataan ja syön mikropizzaa".
Suzume sun pitää ostaa semmotteet silmälaput josko auttais asiaa. LET THERE BE DARKNESS.

Harmi ettei ole kellaria. Vain ulkovarasto.

The Roomin juoni oli se että Johnny on maailman ihanin mies ja sen morsian on kauhee lumppu. Ja että niiden taloa ei lukita yöksi, kerta kaikki sinne ryntää sisään vuorokaudenajasta riippumatta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Touko 2014, 13:37

Aksutar kirjoitti:The Roomin juoni oli se että Johnny on maailman ihanin mies ja sen morsian on kauhee lumppu. Ja että niiden taloa ei lukita yöksi, kerta kaikki sinne ryntää sisään vuorokaudenajasta riippumatta.

Eli se on vähän kuin Muumitalo? Niin no..

Katsoin/kuuntelin vihdoin sen Euroviisuvoittajan kipaleen. Oma ajatukseni "Aww, se näyttää ihan kääpiönaiselta". Milloin nörttiys menee yli? Aika lopettaa Hobitin katsominen.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Touko 2014, 14:11

Forte kirjoitti:Katsoin/kuuntelin vihdoin sen Euroviisuvoittajan kipaleen. Oma ajatukseni "Aww, se näyttää ihan kääpiönaiselta". Milloin nörttiys menee yli? Aika lopettaa Hobitin katsominen.

Hobittia loopataan kunnes tulee viimeinen osa. Sitten kun sekin on DVDllä niin katsotaan hobitit ja lotrit maratonina putkeen. Heikot karsiutuvat matkalla, vain vahvat selviävät maratonin loppuun.
Crypt tarvitsee lisää parrakkaita kääpiönaisia. Aloitan uusimalla omani. Sitten kun lomat alkaa.

Onko kuin monella soneran mokkula netti? Jos on ni kertokaa toki, onko mokoma pätkiny/lakannu toimimasta kokonaan viime aikoina?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut