Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Suzume » 12 Touko 2014, 19:19

Aksutar kirjoitti:Kellarissa vois olla kiva nukkua, jos siellä ei ikkunoita ois ja ihan pilkko pimeetä. Ei ainakaan valon takia tulis valvottua. Tosin siinähän sitten ois kaunis kuvaus: "Asun kellarissa, dataan ja syön mikropizzaa".
Suzume sun pitää ostaa semmotteet silmälaput josko auttais asiaa. LET THERE BE DARKNESS.

LET THERE BE DARKNESS.*lyö kaikki valot pois päältä ja teippaa pimennusverhojen pikkusetkin raot kiinni*
Mä tahdon sit sinne kellariin kans. Ehkä toi liiteri vois toimia aluks pakopaikkana... Tai sit naapurien autotalli. Tulis kyllä varmaan sanomista, jos sinne leiriytyisin... Mut hei, tossahan on toi autiotalo/-varasto/-halli?
Mä voisin tehdä siitä kaikkien unettomuutta kärsivien pimeän piilopaikan. *evil laugh* WHAHAH. Summer, I'm prepared now.
Suzume

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Touko 2014, 00:51

"First there was Darkness. Then came the strangers."

Minä en luota kellareihin. Enkä ullakoihin. Aina niissä on jotain piilossa. Voitte tulla asumaan tähän 3x3 kokoiseen komerooni (aka asunto). Se on pimeä ja kylmä kuin kellari, kuhisee hämähäkkejä ja muita olioita, ja varmana nurkasta löytyy kahlittuna joku monsteri.
Forte

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Touko 2014, 18:36

Aksutar kirjoitti:Onko kuin monella soneran mokkula netti? Jos on ni kertokaa toki, onko mokoma pätkiny/lakannu toimimasta kokonaan viime aikoina?

Mokkulasta en osaa sanoa, mutta itselläni on ollut tuo Soneran Viihde-paketti, johon siis kuuluu tv-kanavien streamaus netin kautta. Parina viime päivänä on ollut jotain häikkää, koska tallenteet eivät ole pyörineet ja kanavat pätkineet, mutta omituisesti kanava-opas ja menu toimivat moitteettomasti. Koneella ollessa netti ei kuitenkaan pätkäse kertaakaan.

Vampyyreistä puheen ollen: taidan tuskin olla ainoa, joka kurtistaa kulmiaan ja siristää silmiään ulkona jopa tasaisen harmaana päivänä.

Grindaako kukaan muuten täällä Age of Conania tai onko edes ollut aietta?
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Touko 2014, 16:33

Forte kirjoitti:Minä en luota kellareihin. Enkä ullakoihin. Aina niissä on jotain piilossa. Voitte tulla asumaan tähän 3x3 kokoiseen komerooni (aka asunto). Se on pimeä ja kylmä kuin kellari, kuhisee hämähäkkejä ja muita olioita, ja varmana nurkasta löytyy kahlittuna joku monsteri.

Kellareissa lymyää Sands. Ullakoilla minä. Mutta 3x3 kuulostaa kovin pieneltä komerolta, joten taidan mukavuussyistä taidan pysyä täällä. Voin kyllä kahville tulla jos jotain leivot.
Ja monstereita ei saa kahlita, ne pitää vapauttaa >:

MUTTA MÄKIN TARVIIN PIMENNYSVERHOT KIITOS! Koko päivän paistaa aurinko suoraa ikkunasta sisään. Onneks sentään on sälekaihtimet ja tavalliset verhot mut pimennysverhot kelpais >:<

Mul ittelläni on kans Sonera viihde mut ei oo mitään suurempaa häikkää ilmenny. Paitsi yks ilta kesken Raidin pätkäs ja iski pieni paniikki. Crim varmaan kuuroutu kun huusin mikkiin ennen kun netti pätkäs mutta KUN EI SAA TUOLLA LAILLA! Heti tuli kyl takasin mut silti.

Ja ulkona kuuluukin siristellä. Mitkä aurinkolasit?

Yyyy siskon ylppärit tulossa. Ihan kiva et pääs ylioppilaaks jne oon ilonen sen puolesta mutta kun ne juhlat. Voisinko olla vain hengessä mukana ja pitää fyysisen olemukseni kaukana tapahtumasta...En tykkää juhlista saatikka sitten sukukokouksista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Touko 2014, 02:10

Leivon kyllä, mitä vain. Pullasta paholaisenkakkuun ja kekseistä macaroneihin. Että tervetuloa vain.

Pimennysverhot. Hmph. Ne auttavat aurinkoon, mikä auttaa räksyttävään koiraan, huutavaan tenavaan ja postiluukun kolinaan? Saako nyt vähän käyttää pumppuhaulikkoa? Ihan pikkusen vaan?
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2014, 07:30

Forte kirjoitti:Leivon kyllä, mitä vain. Pullasta paholaisenkakkuun ja kekseistä macaroneihin. Että tervetuloa vain.

Pimennysverhot. Hmph. Ne auttavat aurinkoon, mikä auttaa räksyttävään koiraan, huutavaan tenavaan ja postiluukun kolinaan? Saako nyt vähän käyttää pumppuhaulikkoa? Ihan pikkusen vaan?

Paholaisenkakku.... Kuulostaa mielenkiintoselta.

Ja meinasin sanoa että haulikko auttaa mutta sieltähän se tuli ennen kuin ehdin edes mitään sanoa. Koska väkivalta on ratkaisu kaikkeen. EN YMMÄRRÄ, LYÖN.
Mutta ah, naapurit on kuulemma muuttamassa pois tän kuun lopussa. Lähtee räkyttävä piski kera iltaisin rääkyvän emännän pois, eipähän tarvii enää kuunnella kun se nainen hyräilee kaks tuntia putkeen killing me softly biisiä aamupäivästä kun yrität nukkua. Oikeesti, se hyräilee niin kovaa (ja tääl on niin huonot eristeet putkien kohdal et jääny varmaan laittamatta kokonaan kerta niin hyvin kuuluu....) siihen herää.
Sitten mulla ei oo enää seinä naapureita. Täs rivitalossa on 8 asuntoa ja vaan neljässä on sitten asukkaita. No, saapahan olla rauhassa.

Tiedättekö sen turhauttavan tunteen, kun ootte lähettäny tärkeän viestin jollekin tärkeälle henkilölle jonka pitäis neuvoa teitä asiassa tai toisessa ja se ko. henkilö ei vastaa ja aika alkaa käymään vähiin ja sitten sitä stressaa aivan himputisti ja tässä menee ikä ja terveys panikoidessa >:< OPO FFS.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 19 Touko 2014, 00:37

Muistaakseni uhkailin jossain vaiheessa, että ottaisin kuvan kämpästäni ja iskisin tänne. Onko se sallittua? Jos on, haluan vastalahjana nähdä myös muiden huoneistot.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2014, 02:21

PIKA KÄYNTI KOSKA: on sallittua heittää kuvia (pulinaan/omaan esittelyys, galleriaan ei koska lol tnf teema), mielellään linkillä jos on kovin isoja.

Vastalahjaksi voit saada kuvia kämpästä, mutta et makkarista, ennen kun se on sisustettu kunnolla >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 21 Touko 2014, 15:11

Mun kämpästä voin herutella kuvia vasta sitten, kun ois alla jotain muuta kuin opiskelija asunto >:

Pelasin ihan onnessani Dragon's Dogmaa pleikkarilla tossa hetki sitten, puolialasti yövaatteihin vielä sonnustautuneena koska lol, vapaa päivä, loma, ei tarvi lähteä minnekään, saa vaan antaa perseensä levitä tuolile ja olla, siemailla kahvia rauhassa. Sitten mun ovikello soi ja koska olen sellainen ihminen, joka ei ovea avaa kenellekään ylimääräselle jos en ketään odota, niin enhän mä nytkään mennyt tapani mukasesti avaamaan ovea. Siellähän voisi olla vaikka joku kaupustelija tai peräti jehovat (en tarkoita loukata, mutta anteeksi, en ole kiinnostunut olemassaolostanne muuten kuin kulttuurillisessa mielessä). Joku kuitenkin alkaa sovittaan avainta kohta mun oveen ja sillä hetkellä mä tajuan että fak, huoltomiehet, kuka muu muka mun kämppään haluis tunkeutua. Hyppään salamana kiskomaan vaatteita päälle ja ryntään niitä sit ilosesti vastaan hetken päästä eteiseen niin helkkarin levee virne naamalla ettei mitään rajaa.
Niitä hetkiä kun toivoisin että mulla olis ovessa ovisilmä NIINKU KAIKILLA MUILLAKIN TÄSSÄ KERROKSESSA MUTTA EI.

Pitäiskö muka jaksaa seminaaria seurata koulutehtävien varjolla? Ei, mutta kai se on silti pakko.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Touko 2014, 22:16

Mä vihaan talkkareita/huoltomiehiä jotka ei ilmota tulostaan ja olettaa että jos ovea ei avata, niin siellä ei oo ketään -> sisään saa mennä öhöhö. Ffs peeps.

Huh, etätehtävät suoritettu. Piti neljä vähintään 1 4A pitusta esseetä kirjottaa ties mistä animaatio ja pelialaan liittyen. No, tulipahan siinä taas nippelitietoa kerättyä samalla kun niitä kirjotteli. NYT VIELÄ KAKSI PÄIVÄÄ JA SITTEN ENSIMMÄINEN VUOSI ON LOPPUUN SUORITETTU. Eyyyyy! Sitten voi taas keskittyä harrastuksiin paremmin, jahka kunto vähän kohenee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Touko 2014, 18:35

Aksutar kirjoitti:Huh, etätehtävät suoritettu. Piti neljä vähintään 1 4A pitusta esseetä kirjottaa ties mistä animaatio ja pelialaan liittyen. No, tulipahan siinä taas nippelitietoa kerättyä samalla kun niitä kirjotteli. NYT VIELÄ KAKSI PÄIVÄÄ JA SITTEN ENSIMMÄINEN VUOSI ON LOPPUUN SUORITETTU. Eyyyyy! Sitten voi taas keskittyä harrastuksiin paremmin, jahka kunto vähän kohenee.

Meikäläisellä on vähän samanlainen tehtävä. Pitäisi tehdä kahdesta, englanniksi lukemastaan kirjasta jonkin sortin essee. Menin siitä, mistä aita on matalin. Valitsin Hobitin ja Animal Farmin. Minulla starttaa viimeinen vuosi syksyllä, ja mitä olen oppinut? En mitään. Hyvä koulutus.
Forte

ViestiKirjoittaja Mori » 27 Touko 2014, 17:41

Olen taas käsittelyssänne kahden vuoden taon jälkeen :3 *Kumar* \(=o=)/
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Touko 2014, 21:40

Sain essee tehtävistä kolmosen (aka kympin) koska oon vaan niin hyvä puhumaan kakkaa. No oke, kyllä sitä faktojakin tuli lueteltua.
MUTTA NYT SE ON OHI! Ensimmäinen vuosi takana ja voin sanoa etten uskonu edes siitä selviäväni. Ihmeitä tapahtuu sittenkin. Toista vuotta odotellessa.

JA teretulemasta takasin Mori. Heittäisin tähän hienon aalto viivan mutta mulla ei ole mitään hajua, kuinka semmonen merkki tehdään tällä koneella.

Kangasalla. Tämä netti mokkula ei jostain syystä yhdistä omaan koneeseeni, joten joudun käyttämään äidin läppääriä ja jumansviidu kun tää on outo. joku HP Chrome stuffthing en ees tiedä mistä se tämmötteen on pöllässy. En osaa käyttää koneita, joissa ei ole windowsia. Olen rajoittunut. YHYYY.

Ja Agna ei valitettavasti nää meidän stopmotion animaatiota, koska ei saatu sitä valmiiks tänään. Tosin, mä annoin periks koska en jaksanu sitä yksin koittaa tapella ja parilta ei saanu apua ja opettaja huiteli ties missä joten yhyy, se jäi nyt syksylle >:

Mutta koira on sentään nyt jaloissa pyörimässä (8
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 28 Touko 2014, 12:23

Huh, kiitos. Toivottavasi löydät sen aaltomerkin tekonappulat jostain :3

Voin vihdoin ja viimein hehkuttaa, että se on nyt loppu! Koe rupeama on nyt kauniisti saatettu loppuun ja matinkan koe se tuskallisin on ohi.

Minulla on sama ongelma, kestää ehkä hetki, ennen kuin tajuan mitä muilla koneilla tehdään, jos ei ole windowsia. Tein AMV-videon :3 Kaveri suositteli lataamaan Sony Vegas ohjelman, mutta se on niin pirun hidas tällä koneella, että luovuin ajatuksesta käyttää sitä. Sitten minä tollo menin poistamaan oman windows live työkaluni. (Kaverini ihmetteli, kuinka joku voi sen edes poistaa vahingossa) Mutta latasin siitä uudemman version englanniksi ja olen tyytyväinen siihen.
Mori

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Touko 2014, 09:12

Oho oikeen, joku vanha käyttäjä. Täällä muutenkin tuntui olevan jotenkin kuollutta.

Kuva

Eli tervetuloa elvyttämään tätä paikkaa lisää!

Ei hitsi, kun ei jaksais mitään vaikka pitäis tiskata ja maybe imuroida. Täällä pyörii kohta kuolleita pensaita kuin jossain spagettiwesternissä konsanaan. Noh ainakaan ei ole niin kuuma kuin viikonloppuna(+30 astetta sisällä, kun ulkona on +25).
Mohnake

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut