Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Touko 2014, 12:34

Aina kovin kausittaista tämä. BUT OH WELL. Perkele ku pääsis sillä omalla koneella - tai edes jollain muulla windows koneella.... - nettiin ni vois vastaillakin. Ai miten niin olen vain nirso kakka ja voisin kyllä tälläkin kirjottaa, jos vain yrittäisin. En ymmärrä mitä vihjailette.

Ja älä välitä Mohnake, en määkää jaksais siivota. Mutta sitten kun innostut siivoileen niin tulisitko siivoon myös mun kämpän? Imuroida pitäis ennen ku villakoirat alkaa muriseen.

Pitäis lähtee kuljun kartanoon katteleen vaatteita mut en jaksais. Voiko joku mennä mun puolesta?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 29 Touko 2014, 18:09

Kitos Mohnis! :3 I love that picture! ><

Iteki pitäs varmaan skarpata ja siivota toi kuminpuruja vellova huone...

Leivoin tänään kaverin kanssa mansikka kakkun! :3 Japanilaisten tyyliin! :D Siinä oli niin paljon kermaa, että sitä jäi vielä ylikin... Jäi sitten kaverin huoleksi, mitä tekisi siitä. Sitten testailtiin jotain ihmeen Mochi-palloja, jotka oli periaatteessa jäätelöä, mutta siihen päälle tehtiin riisijauhosta ja vedestä sekä sokerista kuori. Lupaan, ettei se oikein maistunut hyvälle. >:D Ei siis niitä enää.

Edit: Kuvatus! Kakusta!
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Touko 2014, 11:07

Kakkuja. Näyttää kyllä niin makealta että tulee jo pelkästä katsomisesta ällönmakee olo D:
Nyt voitte Forten kanssa alkaa kilpaa leipomaan kakkuja. Lupaan syödä kaiken. Joskus.

Hehe, aamu alkaa hyvin virnuilulla kun Nipustin on ilmottanu elossaolostaan. Pitäis alkaa kyttään sähköpostia, josko tää uusin liittyjä olis jo laittanu viestiä. Saadaan lisää porukkaa taas.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 30 Touko 2014, 14:06

Jess! Kakunleivonta kisa! I'm in. No, tosin ei se kakku oo kyl kauheen makee, koska haluttiin tehdä siitä mieto, niin siin oli aika vähän sokeria. Ei siis äkkimakee ruoka :3

Tuli osallistuttua tohon viraskisaan Desuconin sivuilla. Ihmettelen vain niitä ohjeita, koska olen lukihäiriöinen on vaikea tajuta asioita, mitä tarkoitetaan. Kai tein sen ihan oikein...

Uusi käyttäjä! :3 Voisin varmaan alkaa kysellä peliseuraa. Kuhan jaksan.
Mori

ViestiKirjoittaja Mohnake » 30 Touko 2014, 18:03

Tuun teille kaikille siivoomaan, jos summasta sovitaan. Ainakin matkat saatte kustantaa.

Yh, kermakakkuja... Ainoa kakku, joka maistuu on suklaakakku. Sellanen puolen sentin paksuinen, kova suklaakuori ja pehmeä ja kostea sisus(repersin jostain syystä).
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Touko 2014, 09:41

Saavun keskeyttämään kakkukeskustelunne ja ilmoitan tähän väliin että kesäloma on vihdoin alkanut ja saan nukkua pitkään ~o~
Kiitos, jatkakaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Touko 2014, 11:20

Juuh, uusi käyttäjä tulossa, jahka Roanne nyt ehättää kirjoitella hahmoesittelyn. Ofc silläkin on kiireitä näin vikalla viikolla, mutta eiköhän se siitä!

Mohnake, jos Mori leipoo sulle kakun ja mä keitän kahvit niin eiks se kävis palkaks siivoomisesta?

Yhyyyy, siskon ylppärit tänään ja sinne on tulossa aivan hirvee lössi porukkaa. En tahtois mennä mutta kai se on pakko. Hukuttaudun boolimaljaan jos alkaa liikaa ahdistaan. Ja mä vannon että meen autoon mököttään jos ykskin lähisukulainen tulee toteen et pois sieltä nurkasta räpläämästä kännykkää ja puhumaan vieraille. MÄ EN TOIMI NIIN. ERROR. Mutta onneks tänään pääsee isälle ja omalle koneelle niin kirjottaminenkin helpottuu

Ja yeees, tosin eipä sitä pitkään voi nukkua kun piski haluaa aamu kakalleen kello yhdeksän viimestään >: Mut sit voi palata nauttimaan unista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 31 Touko 2014, 19:06

Jaa! Sitä odotellessa valmistelen hyökkäyssuunnitelman, jolla voin ehkä saada peliä aikaan! :D

Joo Mohnake! :D Teen sulle tosi kivan kakun ;P

Aksu, voin samaistua tuohon YO-juhlan tunnelmaan, kun koin sen juuri ja jalkoihin särkee ihan himputisti. Serkun YO-juhlat piti mennä kokemaan ja maisteltiin siinä varmaan kolmea eri kakkua ja söin minkä ehdin. Kyllähän sitä tuli puhuttua muidenkin tyyppien kanssa, mutta eniten sitä kaipas takaisin kotiin ja muuta.

Haah, kesäloma alkoi! Desun viikonloppu häämöttää edessä ja paljon muutakin tehtävää :D
Mori

ViestiKirjoittaja Mohnake » 31 Touko 2014, 20:44

Kokonainen kakku ja pannullinen kahvia. Kelpaisi kyllä!
Mohnake

ViestiKirjoittaja Mori » 31 Touko 2014, 21:38

Eikun siis leipomaan! :D *Suunnitelmien suunitelmat*
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Touko 2014, 22:53

No nyt on juhlat juhlittu. Selvisin elossa vaikka tekikin mieli vaan juosta pois paikalta. Ja herran jumala kun äitee toi noita ylijääneitä ruokia tänne isälle, kauhee kasa voileipäkakkuja ja makeita kakkuja, keksejä ja kolme pulloa shampanjaa. Ehkä me saadaan ne tuhottua tässä jossain välissä mutta yhhyh kun on nyt se äklönmakee olo.

Ja joo, koko kakku ja pannu kahvia, onnistuu!

Mites muiden kevätjuhlat, mikäli semmotteita oli?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 01 Kesä 2014, 10:56

No, mun pikkusiskon kevätjuhlista jäi kaikkia herkkuja jäljelle, joten ne annettiin meille, kun oltiin kerran ne ostetukin. Yök, sanon minä. Suolatikkuja, vaahtokarkkia ja pillimehua. Myös mansikoita ja pasteijoita on, mut en haluu nähä muuta kun ne pasteijat ja mansikat! Kakki muu herkku vois kadota mun silmistä.

*Tuo kakun* Tässä olis, syö pois! :DDDD

Kevät juhla meni ja tuli. Istuttiin kattomas kakstuntii, kun ylioppilaat sai lakin ja stipendit jaettiin. Ei muuta kommentoitavaa.
Mori

ViestiKirjoittaja Niehku » 01 Kesä 2014, 12:07

Selvisin itekin omista valmistujaisistani, vaikka vähän hämmennyin kun kaikki vieraat tuli melkein yhtä aikaa heti yhden jälkeen o.o se tunne kun jotkut vieraat ravistaa sitä sun kättä melkeen 5min... Omgomgomg let me gooooo! Eniten oon ilonen saamiini lahjoihin ja et vieraat viihty tosi pitkään. Meillekin jäi jääkaappiin syömistä + yks kakku piti pakastaa.

Oh my, nyt sitä sitten lusmuillaan jokin aika, kunnes jaksan mennä työkkäriin tai jotai. Nyt on hyvä aika keskittyä pyörimään täällä useammin, lukea kirjoja pitkästä aikaa ja PIIRTÄÄ!
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Kesä 2014, 20:26

Woop, Hyvä Dakum! Nyt voit siis lusmuilla minun kanssa täällä foorumilla ja kytätä ihmisiä.

MUTTA VOI EI TÄTÄ TUSKAAAAAH. Ros lopettaa täällä pelaamisen joten se tarkottaa että mun pitää sumplia jotain ton ihmisten kuningattaren suhteen. Onneks sain luvan pitää hahmon samana, mutta ettiä sille uuden pelaajan jos haluan....
Pitää nyt kattoa mitä sen suhteen teen. Mutta näin etukäteen wink wonk kaikki kiinnostuneet jotka pulinaa lukee: Kohta saattaa olla auki ihmisten kuningattaren paikka/etsitään pelaajaa kuningattarelle JA yksi ihmisten eliittikenraalin paikka aukeaa... taas. Notta että voi ottaa kyllä jo yhteyttä asian suhteen.

NNNGH, kolme peliä ja sitten ole vastannut kaikkiin tänään. Kyllä se tästä illan aikana vielä. Tai ei ehkä. Pitäis päivittää hahmoesittelytkinnnn...

Edit, tässä kaikille cossaajille.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 07 Kesä 2014, 21:19

Heh, paljon tekemistä sinulla, niin kuin aina, koita jaksaa! :)
Yhtä juhlaa koko tämä kevät kyllä, kahdet synttärit tänä viikonloppuna, ensiviikonloppuna häät ja sitten onkin jo juhannus :D Onkos teillä jo helluntaiheilat? ;)

Btw iiiiiihaaanaaaa palata takaisin to the beloved the night fantasy :*
Puss och cramm vai miten se kirjotetaan xD
Daniella

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut