Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 17 Heinä 2014, 11:40

Vähän saman kuuloselta toi kuulostaa... Mä kaipaan kehuja, mut eeeeei, liian vaikeeta kehua, niin pistetään ne kaikki negatiiviset asiat ensisijalle tai sit sivuutetaan kokoasia miettien, et joo se oli ihan selkeetä, et sä teet sen. Tätä nykyään on siis lasten kasvatus meillä päin. Millonkohan viimeksi mä oon kuullu kehun äidin suusta? =__=
Mori

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Heinä 2014, 21:25

jep. kehut on vähissä toisinaan, vaikka pakko kai tuo on itekki myöntäää että ei tule kehuttua sitten itsekkään sen enempää. |: varmasti äitikin tykkäis kehuista kun tuo on penikoista huolehtinu ja huushollia pyörittänyt monta vuotta, että jos nyt asiaa tältä kantilta kahtoo niin minun parit kukkapuskat ei kyllä ole vielä mitään :DD
Templer

ViestiKirjoittaja Mori » 18 Heinä 2014, 11:49

Nii eihän ne saa kehuja meiltä. Koska me nuoret ei tajuta sitä ihan heti. Mut jooh... Kirjastoon olis taas matka :3
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Heinä 2014, 15:39

Pandanna kirjoitti:Just saying, hermoromahdus. Edelleenkin .'>

Viisi tuntia myöhemmin:

Kaikki on niin nastaa~

KYLLÄ SÄ SELVIÄT! Viikko jo melkein ohi.
Kaikki on niin nastaa yhä~
Soi päässä.

Yh, vanhempien pitäis ymmärtää että jos tekee jotain oma-alotteisesti vapaasta tahdostaan perheen hyväks (esim tiskaa) niin siitä vois kyl kehua. Ehkä mukulat sitten myös tiskais useemmin, kun huomaa, et siitä kiitosta saa jne, eikä se oo vaan sitä "No toi ny pitäis muutenki tehä palkintoako odotat" kärttyilyä >:< Tosin mikä minä olen ohjeistamaan lasten kasvatuksessa ku ei oo kokemusta.
Itte tosin ku viel kotona asu ni ihan mielelläni just keittiöö pidin siistinä ku hyi likasia astioita >: Sit jos yhtenä iltana ei jaksanukaa tiskata ni hirvee huuto siitä et kerpele ku tääl on pari lautasta tiskialtaassa senkin patalaiskat homeperseet siellä vaan koneella istutaan 8| ty mom, ty. Mutta omassa kämpässä saa sitten tiskata millon huvittaa. Tai olla kuten minä ja pistää Ivy tiskaamaan aina, kun se kylässä on... Tai Crim. Tiskatkaa.

Yhyy ku on ollu ärsyttävän kosteenhiostavankuumia kelejä ja sit tietenkin ukkosta. Mutta onneks huomenna pääsee takas kotio, vihdoinkin rentoutuun ihan omassa rauhassa kera koiran.
Lomakin on kohta ohi enkä oo saanu aikaan mitään rakentavaa. Pakko keksiä vielä jotain tekemistä loppu lomaks.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 20 Heinä 2014, 20:52

Linnanmäellä oleskeltiin lauantaina. Menin rakettiin, mut en uskaltanu ukkoon tai kingiin. Ehkä sit joku päivä vielä. Sit mentiin kehrään, jossa pidin silmiäni kiinni, koska en pidä pyörittämisestä paljoa. Sit se vitsin vaunu alko keikkumaan ja mä vaan ekskityin hengittämään. Aavasin kyl silmät just ku oltiin ihan ylhäällä.

Sit mä kävin mun ensimmäistä kertaa elämässäni kammokujassa!!! Siis ihan kokonaan sen hemmetin kujan läpi. Perkeleen iskän piti tulla ja tökkiä mua. Mä varmaan kiljuin niin paljon, että ku tultiin ulos, nii siin oli ihan kauhee jono. Ennen ehdin siihen vaiheeseen, ku kuulu naisen laulu. Muuten juoksin pois ja tärisin pelosta. (Aaaargh!!!) Siihen hemmetin kyöpelinvuori juttuun en mennyt. Aijon pitää kiinni mun nelivuotiaasta asti päättämästä asiasta kiinni. EN MENE KOSKAAN ENÄÄ KUMMITUS JUNAAN!! >< Ja se putki jatkuu vieläkin! :P

Päivän lopuksi ku olin nukkumas, must tuntu et mä vaan menin yhä ylemmäs tai sit mä pyörin ylös alas. Ei ihan heti tullu uni.

Sellanen viikonloppu, tietenkin salamoineen ja ukkosineen. Mites muut?
Mori

ViestiKirjoittaja Michyy » 20 Heinä 2014, 23:14

Hmm ei ihmeempii, mukavia vapaapäiviähän nämä. Jotenkin olen taas onnistunut tappamaan aikaa ilman minkäänlaista muistikuvaa siitä mitä on tullut tehtyä. Mutta sen voin sanoa että ainakaan en ole piirtänyt. Vaikka niin paljon lupailin piirtäväni enemmän, opettelevani edes etäisesti mielenkiintoisempia poseja ja kuvakulmia kuin ne perus `siinäpähän seisoo kuvattuna suoraan edestä` kuvat. Ja sillä vois viimeaikaisia taidekirjaostoksia ehkä yrittää itselleen oikeuttaa että "Ne on referi materiaalia, kyllä minä touhou taidekirjaseni ehdottomasti tartten vaikka maksoikin hitosti liikaa."

Mut tosiaan pelannut mtg:tä, kuunnellu musiikkia, istunu koneella kattomassa animea, normi viikonloppu siis.

Ja on kuuma tosiaankin, asiaa ei auta että työt. Hiki virtaa... Tosin auttaa vähän siihen "ei oo saanu mitään aikaseks" fiilikseen, siis niiden kohdalla jotka on töitä saanut. Ja vissiin aika vaikea saada yleisellä tasolla.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Heinä 2014, 12:40

Uu, siitä onkin aikaa ku viimeks itte kävi linnanmäellä... Tai missään huvipuistossa. MUTTA KUMMITUSJUNAHTAN ON AINA HIRVEE MUST KUN MENEE HUVIPUISTOIHIN! D:
Kerran vuonna nakki särkänniemessä mun eno ja sen vaimoke oli jonottamassa kummitusjunaan ja ne kuunteli kuin siel sisällä porukka kilju. Ne sit päätti olla täysin hiljaa koko kummitusjunan ajan, kunnes ne tuli si ulos sieltä, siinä vaiheessa alkoivat kiljua ja porukka katto et mitä helskattia.

Michyy kirjoitti:Ja on kuuma tosiaankin, asiaa ei auta että työt. Hiki virtaa... Tosin auttaa vähän siihen "ei oo saanu mitään aikaseks" fiilikseen, siis niiden kohdalla jotka on töitä saanut. Ja vissiin aika vaikea saada yleisellä tasolla.

Näillä keleillä ei kyllä tee mieli tehdä mitään kovin fyysistä työtä D: Onko mistä työstä kyse sulla? Ja nimenomaan, töitä on vähän vaikee löytää, varsinkin näin kesätyöks. Kangasalla päin on se kiva käytäntö et suhteil pääsee kesätöihin ja kaikki joilla ei oo sukua töissä paikassa X, ni turha ees koittaa hakee 8)
Mut varastolla, mis on ilmastoinnit, on kiva olla kesäsin töissä. Eipähän tuu kuuma.
Yks hyvä tapa saada ittensä piirtään on vetästä art tradet. Siinä myös tulee panostettua - ainaki omalta osalta - enemmän ku tekee kuvaa toiselle. Ittellä ainaki toimii, jos vaan vähääkään on sitä piirtoinpsistä. Sitten iskeekin herra itsekritiikki eikä saa mitään aikaseks ku mikään ei miellytä omaa mieltä.

JA VOI KIHVELI heti ku silmä välttää niin koira kaivanu kuopan takapihalle, mihin se nyt on sitten pistäny maate. Pitäis myös ostaa hyttysverkot tohon takaoveen, olkkarissa ku ei oo erillistä ikkunaa ni pakko sen kautta tuulettaa, eiköhän sieltä sit lentele sisään aina ties mitä möttiäisiä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 23 Heinä 2014, 13:58

Postissa oon töissä, juurikin koska suhteet. Muuten se on tosiaankin vähän tiukassa se kesätyö. Tosin oon kyllä ny töissä törmänny pariin kaveriin jotka ei välttämättä oo suhteilla sisälle tullut joten kai se on sitten mahdollista muutenkin päästä, ainakin sinne.
Ja art tradet ois kivoja joo, niitä ei vaan tuu koskaan kysyttyä ihan sen takia että enhän minä oo lähelläkään oikeasti hyvien piirtäjien tasoa. Ja sitten juurikin tuo itsekriittisyys, jostain syystä vain lastenleireillä saa piirrettyä rennolla asenteella, muuten se herra itsekritiikki kyllä pitää huolen että mikään ei kelpaa... Joten tulee sitä ehkä liikaakin panostettua, oli tradet tai ei...

Ja hyttyset on suomen kesä! Kestä se kuin mies, pian se on taas syksy ja talvi ja kuraa, loskaa sekä `pää jäätyy perhana` pakkasia^^
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Heinä 2014, 16:23

Paikat johon pääsee ilman suhteita on siunaus. Ja kylhän se suhteilla pääseminenkin on kivaa, mut ittellä jääny siitä jotenkin niin negativiinen maku suuhun, ku paikkakuntalaiset jotka suhteil pääsi ni sit kitisivät ku eivät ois halunneet ja työskentely on mälsää ja ai että ku on rahaa.

Ja höpsis, kylhän sä osaat piirtää. TAI AINAKIN MÄ TYKKÄÄN SUN TYYLISTÄ. Kuten aina kaikille sanonkin, kaikki osaa piirtää, mutta se on eri asia kenen makua miellyttäen.
Huomasin olevani itte sen verran ruostees et pakko kyl pakottaa ittensä taas piirtään ennen koulujen alkua. Pari gift arttiaki kesken ja uusia vois sit ottaa ni ei tuu aina piirreltyä vaan omia, vaikka niistäkin pitäis piirtää kunnon reffa kuvat >:< ....."Huomenna".

HYTTYSET ON mutta ku tääl ei oo hyttysiä D: Nakkilas on vaan himo isoja kärpäsiä ja kun ne tulee pörrään tohon pään ympärille ni sitä alkaa panikoida et onko siin nyt joku tappajaötökkä joka tulee ja munii aivoihin. Tai ampiainen. (mistä vetoo nyt kun mainostin et tääl ei oo hyttysiä ni illalla tääl on sit lähemmäs kymmenen mokomaa pörräämässä asunnossa)
Mutta hyttysiä harvemmin näkee. Ei muo ees ollu pistäny hyttynen tänä kesänä, ennen ku menin Tampereelle vieraileen. Tahdon kyllä silti jo sen syksyn, syksy on jotenkin inspiroivaa aikaa. Oikeastaan kaikki vuodenajat on, ainakin sen hetken...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 23 Heinä 2014, 17:53

Ihhihihihihihiiii.... En oo seonnu. Kunhan kyhjötän tässä koneella kuolleen oloisena ja yritin väsätä Zurin vahvaa naista ~(O^O~)

Kesätöistä puheen ollen, mul ei juurikaan nyt ole ollut, mutta olis ihan kiva saada, ku kesää on jäljellä... Raha on aina kivaa. Mut mun työpaikan pomo vaihtu, eikä se osaa ees laittaa mulle töitä! >:< Se on ihan unohtanut mut....

Itse piirtelin just ton naisen kuvan ja itsekritiikkiä lensi vaikka millä mitalla. Voisin siis sanoa Michyy, et ole ainoa :3 Mietin vaan, et pitäiskö sillä olla punamustat hiukset vai kokonaan mustat, mut sit se on kokonaan musta! >< Päätöksiä on vaikeaa tehdä.

Jos siellä on hyttysiä ja siellä Aksulla on yli suuria kärpäsiä, nii tulkaa sitte meijän mökille, nii nää kaikki isot paarmat tulee ja puree sun kintut alta pois. XC Mul on varmaan ny kuus paarman puremaa ja tos vasemmassa nilkassa kuus hyttysen puremaa! Yhen kerran se paarman purema turpos ihan kauheesti, et se oli sitten nilkkavuori, siin nilkan kohalla...

Mä en halua kouluun, mut sais tulla sellaset 20 astetta? Ilman mitään ötököitä pörisemässä naamaan.
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 23 Heinä 2014, 20:16

Yhhh... Itikat on hirveitä. Nyt kun olin tosiaan sen viikon keskellä mettää, niin musson enemmän hyttysen ja paarman puremia kun tervettä ihoa, mutta ei jaksa enää edes kiinnostaa >___> PÄÄSIN POIS SIELTÄ JA SUORAAN HAMMASLÄÄKÄRIIN. Nyt mulla on yksi hammas vähemmän, voi herra isä sitä ressiä.

Takas kouluun kahen viikon päästä, viimein. Ihanaa. Molen odottanut tätä koko kesän, kotona on pyllystä .< ja kesällä on tylsää.

Ja mainostan täälläkin. Haluaako joku kissanpennun, äiti inhoaa niitä ja yks ois vielä vailla kotia .<
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Vahti » 24 Heinä 2014, 15:59

GOD KUN ON KUUMA! Yläosattomissa ja vain boksereissa täytyy ihan vaan kulkea ettei saa lämpöhalvausta.
Ja Mori älä sekoa kiltti, we need sane people! O-O
Ottaisin kyllä kissanpennun, ne on niin sulosia ja mukavia otuksia seurata miten ne viettää kissaelämäänsä, mutta muutto meneillään ja en tiedä sitten miten uudessa paikassa mennään lemmikeillä, möfh. ò^ó

Ja älkää juoko siideriä ennen nukkumaanmenoa, huono idea, nope. Uni alkaa ekaksi zombieapocalyptilla mikä kummallisesti muuttuu noitien lauluesityksi laulusta Let it go... Ei ehkä vähään aikaan YouTubea miulle...
Vahti

ViestiKirjoittaja Mori » 24 Heinä 2014, 16:34

Okei, en sekoa... O^O

Jep, kuuma on. Mä en jaksa mennä ulos ruskettamaan itteäni lisää viidenminuutin grillaus kelpaa ihan mun iholle, kun huomen on se kauhein koettelemus! Aijon ajaa pyörällä, yksin, 80km mökille. Ai saakeli, se on mun tän kesän tavoite, koska mun serkku teki ku se oli about 12? Kuitenkin, mä oon tyttö ja se poika ja se harrasti koripalloa, nii mä päätän näyttää niille, että osaan mäkin! Tietysti sitten eksyn jonnekin korpeen, että tulkaas sitten hakemaan. Vanhaa turuntietä ajelen >///<

Mäkin haluaisin kissanpennun! >o< Mut olen kissa-allergikko, joten ei... Valitan, eikä äiti pidä kissoista, vaikka ne onkin söpöjä sen mielestä. Lisäksi meillä on lintu, joten tupla ei.

Mä en saa nykyään nukuttua tän helteen takia kunnolla, pyörin siellä pedissä ihan kolmeen asti ja heräsin tänään yheksältä, että oikein hyvät unet mulla oli...
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2014, 16:50

On kyl niin kuuma, ettei koiraa viitti viedä lenkille. Kävelylle sillon tällön mut vasta illasta pidemmälle 8| Tosin, käytiin viimeyönä klo 5 lenkillä ku oli ihanan viileetä ja hiljasta pihalla (D Koira tykkäs.
Zombieapocalypt hyi. En halua nähdä unia moisesta enkä kokea sitä. En ymmärrä ihmisiä jotka toivoo, että semmonen tapahtuis. Mäkin näin melko mielenkiintosia unia viime yönä mutta jätän kertomatta.

Myö tahtoisin kissan tänne koiran seuraks, mutkun en yhäkään tiedä miten toi piski suhtautuis katteihin. Tuskin se niitä söis... kai... toivottavasti.... emt.

JA 80 KILOMETRIÄ!? JFC musta ei moiseen olis D: Vaikka nuorena tulikin pyöräiltyä se 10km joka päivä kouluun ja takas mut se nyt on pientä verrattuna tohon. Muista ottaa vettä mukaan ettet janoon kuole matkalla! Me perustetaan sit etsintäpartiot jos susta ei kuulu mitään vähään aikaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 24 Heinä 2014, 16:53

Jaa että semmoinen retki. Aikoinaan kaverin kanssa poljettiin hänen mökilleen, siitä tuli myös semmoset 80 kilsaa suuntaansa. Pari kertaa eksyttiin matkalla tuli sellaset toistakymmentä kilsaa sitten ylimäärästä harhailua sen takia, pari astetta kovempaa sadekuuroa ja sitä rataa... kuinkakohan vanha silloin olin, ehkä just joku 13 tai sinneppäin kuitenkin. Ennen riparia joka tapauksessa. Nykyään on vaan niin laiska että ei jaksa sellaisia, lupailin kyl joskus että polkisin omalle mökille sen 120 kilsaa mut ei oo ainakaan vielä tullu lähettyä. Niin ja suosittelen ottamaan ainakin 2 juomapulloa, mielellään kolme kun ovat helteitä luvanneet. Ehkä turhan kuuma jopa sellaseen, mut nauti reissustas, muistoja siitä ainakin tulee, sen voin melko varmaksi luvata.
Michyy
Porvari

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut