Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 29 Heinä 2014, 00:44

Oho... Siinähän om paljon tekemistä. E kylläkään sanois, et toi on kamalan kiinalaismainen mekko
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 29 Heinä 2014, 01:06

Oi ei, ei se ookaan kiinalaismainen mekko, mutta me tarkotin niitä kiinalaisten myymiä valmiscosplayta .w.' jotka on oikeesti aika hienoja osa
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 29 Heinä 2014, 12:45

OOO! Jaa, niin... En oo nähnyt, mut kyl mä varmaan uskoisin, että ne on aika hienoja ne. Ajateltiin kaverien kanssa cossaa johonkin coniin ryhmäcossilla K-On ja olisin sit Azunjau. Niin pitääpäs tässä sitten työlistää joku kaunispäivä niitä kiinalaisia tekemään meille koulupuvut.
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Heinä 2014, 14:36

Danna, onnea vaan ton kanssa :D Ota ihmeessä työ vastaan jos haluat~

Ja Mori, vähän sama. Saatan tietää nimen tai pärstän mut en sit sen enempää jostain julkkiksista. Jos ei kiinnosta ni ei vaan kiinnosta. "Se yks tyyppi siinä leffassa missä se näytteli sitä yhtä".

Yhyhy, sieltä taas tulee ukkospilviä. Nään kauniisti kuin ne kerääntyy tuolta taivaanrannan takaa. Sais jyrähtää kunnolla, ehkä tää ilma vähän kevenis. Varmana puhun aina säästä täällä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Heinä 2014, 14:51

Meilläpäin kävi kauhee ukkonen.. pari päivää sitten ja nyt en ollu ihan kiva keli.. vaikkakin tänään on kylmä >: sieltä se talvi tulee! JA JOULU *3*
Templer

ViestiKirjoittaja Daniella » 30 Heinä 2014, 20:55

Woopwoop uuttakin uudempi tietsa tuli ostettua vanhan ja oi niin rakkaan asuksen tilalle, joka hän palveli enemmän tai vähemmän uskollisesti kevyet seitsemän vuotta. Oli hauska manuaalisesti tyhjentää se kaikki seitsemän vuoden moska ja laittaa kaikki alkutekijöihinsä (koska pikkusysterille menee hän, kun sillä ei tietokonetta ole ja koska olen ihana).. mutta onnistuin siinä ja se on melkein kuin uusi ^^
Hienoa huomata kyllä kun tässä uudessa on windows8, että kuinka fossiili se vanha oli ja olen tän uuden kanssa kyllä yhtäkuin saapas ja voi jestas tätä nykyteknologiaa enkestä :D

Tässä siis tämä minun tekosyyni miksi en ole täällä käynyt...ööö viikkoon? Well, too much is too much, täälä ollaan ja anteeksi :)

Ja sitten sää: täällä on ollut tämä viikko 30 astetta lämmintä ja ihan hirvittävän paahtava aurinko. Lämmin ruoka ei maistu, et pysty nukkumaan öisin kun ilma on trooppinen ja koska kotonani on hormitkin tukossa, ei näin ilma pääse vaihtumaan. Kaipaan melkein jo talvea! Myöskin siksi, että olen villaaddikti ja rakastan käpertyä talvi iltana villasukkineni ja paitoineni sohvanpohjalle kynttilänvalossa lukemaan ja syömään mahdollisesti suklaata :3 Who's with me!?
Kyllä on niin kuuma, että näin siitä untakin että olin joku 5min auringossa niin se poltti palovammoille meikän sääret ja sit niihin tuli about halkaisijaltaan 2cm rakkuloita mitkä oli täynnä nestettä... ugh! Ne rakkulat tuli ehkä siitä kun kokkikaverini oli parillaa pessyt ja sieltä oli lentänyt kuumaa rasvaa käteen ja sit tuli juuri semmoisia rakkuloita ja jää kiva arpi siihen, se oli aika hurjan näköistä se!

Mitä teille kuuluu rakkaat ystävät? :)
Daniella

ViestiKirjoittaja Norgh » 30 Heinä 2014, 23:05

Onko vanhassa koneessa sitten seiska? XP oli toki hyvä mutta sen tukihan on lopetettu....
Norgh

ViestiKirjoittaja Michyy » 30 Heinä 2014, 23:14

Windows 8 on kuulemma melkoista kuraa, sääli ettei tahdo nykyään olla mitään muuta tarjolla. Seiska lienee paras mitä nykyään voi olla. Ja jos on kerta noin vanha kone niin tuskin sentäs seiskaa, veikkaan että juurikin xp tai vista ollut kyseessä

Ja kuuma on ollut, siitä ei pääse mihinkään. Oli ihan kiva sinäänsä käydä mökillä, muuttaa järveen ja sitärataa. Valitettavasti vain siellä ei ole ilmastointia kun ei sähköjäkään löydy... joten se kuumuus sitten sisällä oli, noh sanotaan vaikka että mielenkiintoinen kokemus. Ja talvisin illalla/alkuyöstä tosiaankin on kiva käpertyä takan eteen, huovan alle ja lämmin kaakaokuppi kädessä. Joten I am with you!

Muuten kysymys niille jotka asiasta tietää, paljonko kannattaa teidän mielestä maksaa käytetystä piirtopöydästä (Wacom intuos 4 kokoa 325,1mm x 203,2mm tai vaihtoehtoisesti Wacom Intuos5 medium) Eli kumpaa noista suosittelette haeskelemaan ja mikä on noin suunnilleen noiden arvo käytettynä, ettei liikaa mene maksamaan. Pidemmän aikaa kun tuollaisia katsellut ja ajattelin vähän säästää jos vaikka vähän käytetty ajaisi saman asian puoleen hintaan tai jotain...
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Forte » 31 Heinä 2014, 15:19

Aluksi oli infernaalisen kuuma, nyt tulee niin kovaa, että kohta ikkunaan varmaan lätsähtää puudeli tai joku muu pikkupiski. Welcome to Finland.
Forte

ViestiKirjoittaja Mori » 31 Heinä 2014, 15:28

SATAA! Uaaaaaa! Ei kun siis pihalle nakutanssia tekemään. Eiku...

Mä vihaan mun sormia! Ensin mä vahingossa piirrän mitä hiennoimman kuvan ja sit ku yritän piirtää uudelleen, niin ei sit vaa onnaa ;___; Koska se papru, mille piirsin on sellanen surkee, nii... Yyyyyh... Haluun piirtää sen seksikkyyden, mut ei en pysty. VIHAAN sormiani.
Mori

ViestiKirjoittaja Forte » 31 Heinä 2014, 15:45

Kaikki nakutanssimaan! Ihan muuten vaan. Tosin naapurit voisi ihmetellä. Tai sitten eivät, he ovat jo tottuneet, että ulkona juoksee random punapää tekemässä ties mitä.

Sormia, kyllä, ja myös jalkoja. Vihaan jalkoja ja varpaita. Vihasin niitä niin paljon, että harvoilla piirtämilläni hahmoilla edes on varpaita. Alunperin jopa Darionilla oli tassut, kuten Hirviöllä
: D
Forte

ViestiKirjoittaja Norgh » 31 Heinä 2014, 22:10

Mitään 7:aa vanhempaa käyttöliittymää ei saisi käyttää nettikoneena, varsinkaan vistaa...korjaan visvaa. Microsoftilla on muutenkin jännä metodi näiden Windowsien laatujen suhteen. 1 paska, 3.0 hyvä. 95 paska, 98 hyvä. 2000 tai ME paska, XP hyvä. Vista paska, 7 hyvä.

Sitten levitetään tännekin tämmönen traileri.
Norgh

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Elo 2014, 16:51

Norgh kirjoitti:Sitten levitetään tännekin tämmönen traileri.

Oon odottanu tota jo ikuisuuden ja haluun jo nähdä sen yyyy.

Sää on kyllä ollu mielenkiintone nyt. Hellettä ja sit hemmetinmoiset ukkoset. Koko talo tuntu tärisevän ku yllä jyrähteli ja koira koitti piiloutua vaatekaapin kautta narniaan. Kuulemma helteitä sitten vielä lokakuun puolelle? Ei kiitos.

Michyy kirjoitti:Windows 8 on kuulemma melkoista kuraa

On.

Michyy kirjoitti:Muuten kysymys niille jotka asiasta tietää, paljonko kannattaa teidän mielestä maksaa käytetystä piirtopöydästä (Wacom intuos 4 kokoa 325,1mm x 203,2mm tai vaihtoehtoisesti Wacom Intuos5 medium) Eli kumpaa noista suosittelette haeskelemaan ja mikä on noin suunnilleen noiden arvo käytettynä, ettei liikaa mene maksamaan. Pidemmän aikaa kun tuollaisia katsellut ja ajattelin vähän säästää jos vaikka vähän käytetty ajaisi saman asian puoleen hintaan tai jotain...

Kumpaakaan mallia en oo käyttäny mut kyl ne varmaan satasen pintaan menee käytettyinäkin, ottaen huomioon että uutena Wacomin pieni (semmonen mini postikortti koko emt mikä se on sit A4 vertailuna) maksaa päälle satasen uutena. Siitä sit isompien hinta ofc nousee ja nousee. Äkkiä katelin wacomin sivuilta et ko. mallit näyttäs ilmeisesti olevan sinne satasen päälle. Osas tosin tulee jtn ohjelmistoja mukana et ne saattaa hintaa nostaa.
Mut kai se myös riippuu si myyjästä, tingi niin alas ku sais.

Daniella kirjoitti:rakastan käpertyä talvi iltana villasukkineni ja paitoineni sohvanpohjalle kynttilänvalossa lukemaan ja syömään mahdollisesti suklaata :3 Who's with me!?

Saat syödä suklaat munkin puolesta mutta muuten I'M IN.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 03 Elo 2014, 15:34

Tuossa mekossa sitä oliskin käsityö ihmiselle hommaa o.o' huhhuh.

Yhdyn myös tähän kammottavaan helteeseen, voisin painua takas Islantiin... Ja tätä samaa shaibaa on luvattu vielä pitkälle.

Itelläni on peruskaura Wacomin Bamboo, joten en kauheesti osaa sanoa hienommasta, MUTTA olen KUULLUT että monella on tota jälkimmäistä ja varmasti menee käytettykin satasen päälle.

Ja Windows 8 on monen mielestä syvältä, mielestäni siinä on yritetty jotenkin liikaa.

Tosiaan, back in the business! Olin Islannissa partioleirillä sen 12 ihanaa päivää ja haluun niin takas! Reykjavíkissa sää oli ihan kuraa mut pohjoisessa, meidän leiripaikalla Akureyrissa oli paremmat säät, vaikka SIELLÄKIN oli hellettä mut ei itikoita/mäkäriä ja yöllä viileessä sait nukuttua, mitä luksusta :3 Sitten vielä päätin muuttaa kaverini kanssa kolmioon ja tää se vasta parasta onkin! Kissanpentu tulossa about 3vkon päästä <3
Niehku

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Elo 2014, 17:02

Kissanpentu! :33 Minä niin haluaisin kissan, mutta äitin sanoo että pitää ensin käydä koulu, joten.. sitä sitten odotellessa -___- vaikka toisaalta kyllähän sen ymmärtää, kun koulussa menee niin paljon aikaa että ehkä vaan parempi ettei oo karvapalloo kämpillä odottamassa :D tai käärmekin ois kiva, mutta se menee jo ihan jonnekin pilviunelmiin ~
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut