Kitty kirjoitti:Huaaa ! Askartelua askartelua, oon tohottanu tässä kohta kaksi päivää putkeen mielissäni. Alotin kaupassakäynnillä, metsässä rämpimisellä ja liiman sekottamisella. Kaupasta mukaan rautalankaa, erikeepperiä, servettejä ja pimeässä hohtavaa maalia (jota etin 6kk). Sitten metsään rämpimään kuivaa puuta etsimään ja kotiin askartelemaan. Tarkotuksena ois päällystää oksa serveteillä ja tehdä pilttipurkeista pieniä lyhtyjä roikkumaan oksille, sitten seinään kiinni ja mulla on pieni pala omaa taikametsää. Pilttipurkkeihin led kynttilöitä ofc ettei koko talo pala D:
Onko täällä muita askartelijoita ?

Onko täällä muita askartelijoita ?
Pandanna kirjoitti:Me tehdään Marvel-supersankarit mekkomallisto .DD Ja mie saan suunnitella ja valmistaa sekä Iron Man- että Hulk-mekot .DD kaks muuta tekee sitten Kapteeni Amerikan, Ghost riderin, Thorin ja Lokin (okei, ei ihan sankari, mutta...), ja neljäs järjestää joko näytöksen tai kuvaukset ja tekee proppeja. Hienointahan on se, että ne tehdään asiakastöinä, ja Kuropexi tekee Lokimekon mulle OvO koska Loki my baby.
Kuolen. Jatkakaa harjoituksia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa