Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Lörri » 22 Syys 2014, 03:04

Aksu arvaa mitä?!!

Sää et saisi olla noin ihana. Siis kun otat kaikki tuhlaaja pelurit nii avosylin vastaan ku tänne tulee takas tuolta maailman turuilta lusmuilemasta...siis se on NIIIN ihanaa, että sen takia melkein oikeesti tekee mieli lähteekki pitemmäksi aikaa ku tietää että on NIIIIIIIIIIIN kiva tulla takasi! Aksun sylkkyyn suoraa saa juosta <3 <3 <3

Mää puolustaudun sillä että tämmönen valvominen vastaa jo ainakin promillen humalatilaa, en ota vastuuta sanoistani enää aamulla!

Hyvää yötä :P
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2014, 13:45

Mohnake kirjoitti:Kukaan ei koskaan tunnu enään ottavan huomioon Marvel-hahmoista Punisheria, Dr. Strangea taikka Victor von Doomia, jotka siis ovat ainakin henkilökohtaisesti omia suosikkejani niistä kaikista ali-arvostetuista/unohdetuista hahmoista. Mielipidehän tämä vain on, mutta.... arva enään osaa edes nimetä kaikkia X-Men tyyppejä ulkomuistista.

Uskon että syynä on se, ettei näitä nyt viimeaikoina oo tuotu esille pahemmin. Sillon aikanaan ku oli hehkutukset ja sarjakuvat oli uusia ja animaatiot oli uusia ja jaj aja niin kaikki tietenkin perehty aiheeseen. Nyt sit on jo muut villitykset, mitä tähän väliin en osaa nimetä, koska en moisia seuraa. You kids and your my little formers and transponies.

Lörri kirjoitti:Aksu arvaa mitä?!!

Sää et saisi olla noin ihana. Siis kun otat kaikki tuhlaaja pelurit nii avosylin vastaan ku tänne tulee takas tuolta maailman turuilta lusmuilemasta...siis se on NIIIN ihanaa, että sen takia melkein oikeesti tekee mieli lähteekki pitemmäksi aikaa ku tietää että on NIIIIIIIIIIIN kiva tulla takasi! Aksun sylkkyyn suoraa saa juosta <3 <3 <3

Mää puolustaudun sillä että tämmönen valvominen vastaa jo ainakin promillen humalatilaa, en ota vastuuta sanoistani enää aamulla!

Hyvää yötä :P

Sylini on iso, pyöreä ja pehmeä. Siihen mahtuu monta istumaan, joten miksi sitä pääsyä keneltäkään evätä :--D
Oon yhä se emokana.

Ja ei hyvää maanantaita taas kaikille. Piti herätä kahdeksalta, ajattelin torkkua silti hetken ja pistin torkun päälle. No, kello ei tietenkään koskaan soittanu toista kertaa ja herään puoli kahdelta siihen et koira haluais nyt sinne pissalle. Eiku sateeseen käyttään koiraa ja takas tullessa huomaan et näytän oikeesti joltain petolinnun perseeltä, kun unirytmit on nyt vähän miten sattuu ja silmänaluset tummemmat mitä lesken kuteet hautajaisissa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 23 Syys 2014, 08:09

Aksutar kirjoitti:
Mohnake kirjoitti:Kukaan ei koskaan tunnu enään ottavan huomioon Marvel-hahmoista Punisheria, Dr. Strangea taikka Victor von Doomia, jotka siis ovat ainakin henkilökohtaisesti omia suosikkejani niistä kaikista ali-arvostetuista/unohdetuista hahmoista. Mielipidehän tämä vain on, mutta.... arva enään osaa edes nimetä kaikkia X-Men tyyppejä ulkomuistista.

Uskon että syynä on se, ettei näitä nyt viimeaikoina oo tuotu esille pahemmin. Sillon aikanaan ku oli hehkutukset ja sarjakuvat oli uusia ja animaatiot oli uusia ja jaj aja niin kaikki tietenkin perehty aiheeseen. Nyt sit on jo muut villitykset, mitä tähän väliin en osaa nimetä, koska en moisia seuraa. You kids and your my little formers and transponies.

Se voi kyllä olla totta, että eivät ole enään niin in ja hip kuin silloin joskus. Sitä tuntee itsensä niiiiiiiiiin vanhaksi vaikka vasta tulee 23-vuotta... Villitykset ja trendit yms. vaihtuu vinhaa tahtia. Yhdessä vaiheessa Super Mario oli in, sitten Pokemon ja Hopsu, niiden jälkeen GoGot joiden jälkeen taas Transformerit. Onneksi kuitenkin oikeasti hyviä sarjoja herätetään melkein jatkuvasti rebooteilla henkiin, kuten: Thundercats, He-Man, Turtles(paitsi tämä aivan uusin tietokoneanimaatio) ja Transformers.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2014, 08:45

Mohnake kirjoitti:Yhdessä vaiheessa Super Mario oli in, sitten Pokemon ja Hopsu, niiden jälkeen GoGot joiden jälkeen taas Transformerit. Onneksi kuitenkin oikeasti hyviä sarjoja herätetään melkein jatkuvasti rebooteilla henkiin, kuten: Thundercats, He-Man, Turtles(paitsi tämä aivan uusin tietokoneanimaatio) ja Transformers.

POKEMON ON AINA IN! Varsinkin kun tulee taas uus peli JONKA TAHDON KIITOS.
Kesällä tuli pelattua pokemon Y läpi, kun Ivy osti mulle nintendo 3DSän ja sen pelin. Nyt sit odottelen uusinta johon ei kyl olis varaa mut syön sit näkkäriä kuukauden.
Ja tiedän että tältä foorumilta löytyy pokemon hulluja ja "nörttejä". Kellä on suurin korttikokoelma, tunnustakaa?

GoGot oli hirveitä, mut niitä oli pakko saada. Sit niitä vaan vaihdeltiin ja tuotiin kouluun hirveissä säkeissä.
Mut hei entäs Tamagotchi? Kellä oli semmonen? Tai muita vastaavia virtuaalilemmikkejä.

Hyh ku on kylmä, saa kulkee kämpässäkin sukat ja villasukat päällekäin. Kyllä se lämmityskausi joskus alkaa.
Onko kellään suositella mitään kirjaa/kirjasarjaa? Oon lukenu puhki jo omat suosikkini ja oon niin pirun nirso ja laiska alottamaan mitään uusia ilman, et joku suosittelee >:|
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Syys 2014, 10:06

GoGot oli hirveitä, mut niitä oli pakko saada. Sit niitä vaan vaihdeltiin ja tuotiin kouluun hirveissä säkeissä.
Mut hei entäs Tamagotchi? Kellä oli semmonen? Tai muita vastaavia virtuaalilemmikkejä.

Mä ainaki tykkäsin Gogoista :D Paitsi tuli aina sormet kipeeks ku niitä sneppaili, ja alkuperäset Tamagotchit <3 Tosin mulla oli vähän kaiken pienen elektronisen kanssa se ongelma että jos lakkas toimimasta otin auki ja katoin mitä sisältä löytyy ja onnistuin tietenkin taidokkaasti tuhoamaan kaiken lopullisesti.
Virtuaalilemmikeistä rakkain mulla kuitenkin oli robottikoira. Kuka muistaa robottilemmikit ?

Hihihuhuhaaa ! MUN TAIKAMETSÄNPUUNOKSA !
Kyllä, avoimesti ylpeä :D Oli pakko tulla tänne leuhkimaan, ei muuta :D
Kitty

ViestiKirjoittaja Norgh » 23 Syys 2014, 12:59

GoGoja tuli itsellä kerättyä vain kaksi sarjaa. Kolmas sarja oli minusta ihan outo ja jokseenki tunnosti siltä, että nelonen tuli aivan heti kolmmosen jälkeen, niin homma jäi siihen. Itseä harmittaa, että ensimmäisen sarjan tarravihkonen katosi minulta enkä muista niiden nimiä enää. Mutta kaiken kaikkiaan niitä tuli Pikkuveljen suosikit-rasian verran kerättyä.
Norgh

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2014, 13:06

TRANSFORMERS ON AINA UH! Josta puheenollen mun piti neuvotella veljeni kanssa, että saisin siltä muutaman tosi vanhan TF figuurin itelleni. Ne on niin paljon kivempia, kuin nää uudet imo.

Ja tamagotchi <3 Ne oli hirvee villitys sillon aikanaan koulussa niin olihan niitä pakko olla. Sit ne piipitti menemään aina taskussa tunnilla ja opettajat tykkäs. Muistaakseni omistin joskus kans semmosen dino virtuaalilemmikin ja pikatchun.. Robottilemmikit oli kyl kans ihan oma lukunsa, mulla oli Kitty robottikissa pentuna! >:D Maksovat kyllä varmaan aika hurjasti siihen aikaan, ja sitten harmitti kun jäivät hetken villitykseksi ja kavereilla ei sellasta ollu. Sitten taloon tulikin gameboy ja nintendo.. se niistä lemmikeistä sitten.

Jotenkin hassua herätä tähän aikaan arkipäivänä ensinnäkin, ja toisena löytää keittiönpöydältä lappu, että kissa oli aamulla tehny invaasion kämppiksen huoneeseen. Se on nii eläinkammonen ettei kehtaa nostaa sitä aaaw <3

Tuu Kitty askarteleen mullekin tommonen, aivan pirun magee >: Oishan mulla sorminäppäryyttä ja silleen mut oon kyllä saanu askartelusta tarpeekseni ja liima on hirvein...

EDITTOOO// Olenko se vain minä, vai näkyykö muilla avatarit (ne kuvat siis) foorumilla? Multa ne on meinaan kadonnu tuosta vasemmasta reunasta, enkä tiiä pitäiskö huutaa vai mennä ronkkimaan foorumin koodia <:
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2014, 13:16

Kitty kirjoitti:Virtuaalilemmikeistä rakkain mulla kuitenkin oli robottikoira. Kuka muistaa robottilemmikit ?

Hihihuhuhaaa ! MUN TAIKAMETSÄNPUUNOKSA !
Kyllä, avoimesti ylpeä :D Oli pakko tulla tänne leuhkimaan, ei muuta :D

Uh joo, mulla oli semmonen koira joskus kans. Tai no, sisko sai koiran, mulla oli se kissa 8|
JA TAIKAMETSÄ ON KAUNIS TYKKÄÄN <3

Crimson kirjoitti:EDITTOOO// Olenko se vain minä, vai näkyykö muilla avatarit (ne kuvat siis) foorumilla? Multa ne on meinaan kadonnu tuosta vasemmasta reunasta, enkä tiiä pitäiskö huutaa vai mennä ronkkimaan foorumin koodia <:

CRIM EI KOSKE KOODIIN NYT! Se olet vain sinä. Emt onko ne kuvat vaan kadonnu (aka ei kuvat vaan näy) vai kadonnu sit kokonaan et ei näy ees ne nimimerkit jne viestimäärät siinä? Meinaan tossa on toi pienen pieni nuoli joka piilottaa ne kuvat, ainakin tässä perus layoutissa. Samasta nuolesta painamal saa ne taas takasin. Emt ootko sitten menny vahingossa painamaan sitä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2014, 13:38

KOODI ON PARAS! ANNA KUN KOSKEN! Aina on minun vika, menkää nyt marisemaan siitä muualle nii. Vähän voisin silti koskea <:

Tarkoitin koko palkkia tuosta vasemmasta laidasta joo.. jos se ongelma pelkissä kuvissa ois ollu niin sit ois problema ollu kokonaan koneen selaimessa. Mutta pikkunuoli pelasti <3 (...hopeanuoli...) emmä oo tommosta ennen ees nähny, joten en tiiä oonko si vahinkoklikkinä viime visiitillä naputtanu just ton vasemman laidan piiloon vai mitä on käyny, oh well.
Säikähin kumminki ko pulinaan tulin et holy shit, ny on teema ankeeks muuttunu, nytkö mun täytyy tääki vaihtaa >:
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Syys 2014, 13:40

Joo, anna Crimi osote niin tuun :P Tai sit en :D

CRIM EI KOSKE KOODIIN NYT!

Aksu the auktoriteetti, kannattaa totella :P Kyllä mulla ainakin näkyy kaikki avatarit :O
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2014, 13:51

Joo, anna Crimi osote niin tuun :P Tai sit en :D

Tänne kukaan uskalla tulla muutenkaan ni.. :D Jos ois yhtään viitsimystä niin tommonen oksa jonnekin ois aivan pirun nätti, ehkä mä sit kun oman kämpän saan niin harkitsen askartelua itse. Pitäis ne sukkapuikotki hommata ja alkaa neuloon itte kaikkea.. innottajana toimii ehkä liiankin ehdottomasti vanhan kaverin neulomat sukat ;u; <3

Aksun auktoriteetti ei tepsi tälläsiin mörköihin. Kannattaisi olla mörkö.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2014, 13:54

Noni, Pikkunuoli oli syypää. Arvasin.

Ja Crim ei nyt koettele mun asemaa tai tapahtuu hirveitä. Saat ne perma bannit. Niin. EI ENÄÄ VEKKULIKOPTEREITA SULLE
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2014, 14:03

Aksutar kirjoitti:Noni, Pikkunuoli oli syypää. Arvasin.

Ja Crim ei nyt koettele mun asemaa tai tapahtuu hirveitä. Saat ne perma bannit. Niin. EI ENÄÄ VEKKULIKOPTEREITA SULLE

Pikkunuoli oli selvästi Weed.

Ovet auki tai tapahtuu hirveitä! Permabannit ansaitsisinkin niin. Mutta möröt on huomaavaisia ja käyttäytyvät nätisti, vaikkei niihin auktoriteetit pure, kyllä sun pitäis Aksu jo tietää. Ikuinen hiljaisuus koittaa kuitenkin taas, kun katoan tästä värkkäileen kurssityö sähköpostisovellusta kasaan.. kahvia vähän lisää, niin tästä tulee paras maili ikuna... never
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 23 Syys 2014, 15:09

Tamagotchit oli kyllä rautaa(jotka muuten on tekemässä comebackia btw), mutta mulla ne kaikki kuoli aina ylensyöntiin... Robottikoiratkin muistan ja oli mulla yksi sellainenkin. Porukat tais sillon huokasta helpotuksesta, kun siitä loppui paristot ja sit ei mukamas enään valmistettu niitä kyseisiä paristoja(kuinkahan retardi olen ollut, kun kyselemättä nielin tuonkin väitteen?).

Nostalgiahuuruissani vielä kyselen, että kuinka moni harrasti beybladeja taikka duel mastersiä? Itse ainakin harrastin molempia ja olin lähes lyömätön pimeys-startteri pakallani.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 23 Syys 2014, 15:58

Mulla ei ikinä ollu tamagotcheja tai robottikoiria D. Oisin molemmat halunnu, mutten saanu. Sen sijaan mulloli siihen aikaan kolmevuotiaan siskoni kokoinen pehmogorilla, joka kuoli, kun kyseinen sisko istui kerrossängyn yläpedissä ja nakkasi sen päälle sinapilla voidellun ruisleivän. Muistan sen päivän ja hetken edelleen kuineilisen TT^TT Siitähän on se kymmenen vuotta jo, mutta ne lapsuuden traumat </3

BEYBLADE! Niitä me harrastin pienenä, niinkuin kaikkia muitakin "poikien" juttuja. Duel Mastersia ja pokemonia pelasin aina serkun kanssa kun siellä kävin, aka suunnilleen joka viikko. Leikittiin sotaa ja FBI-agentteja, niinkuin myös kauhuleffoja. Sillä aikaa kun muut meidän sisaruksista leikki prinsessoja .>> Me oltiin niiden henkivartijoita. JA NINJA-TURTLES oli paras ikinä!

Onko normaalia nähdä unta TNF:stä? Me oon muutaman kerran nähnyt joka kerta samanlaista unta, jossa oon syystä x mummolassa, ja sitten yhtäkkiä oon jossain Henryn linnassa ampumassa haltioita pihalta. Ja se piha on Vinnurvan leirikeskuksen pelikenttä. Ja sitten lopulta me meen johonkin lämmityskomeroon hakemaan lisää nuolia ja tipun lattialuukusta. Ja koko sen ajan on semmonen "Kerpleen haltiat kettuun Cryptistä"-olo. Ei mulla oo mitään niitä vastaan, joten miksi!? D.
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut