Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Suzume » 10 Loka 2014, 07:00

Aksutar kirjoitti:Koirat mainittu! Kuvia!
Mut yh, koirien käyttäminen syksyllä tai aamulla talvella himopakkasissa <3 Tai kurakeleissä ylipäätään <3

Kaksi raivopäätä karkeakarvaista mäyräkoiraa mainittu!
Kuvia tulossa heti kun omistaja lopettaa laiskottelunsa ja siirtää ne koneelle!
Enkä mä lähtenytkääm sinne räntään niitä käyttämään.
Tulin kotiin niin lyötiin pölyrätti käteen ja käskettiin viikkosiivoukseen. Siinä jäi sitten treenitkin välistä kun saunakin oli jo lämmin. Mutta ehkä tänään uusi yritys.

Mä stalkkaan tääl taas kännykällä. Heräsin kuudelta joten tnf stalkkaus kännyllä tunnin ajan on oikein hyvää ajanvietettä xD

Ja sittttvika koulupäivä ja syysloma oh yess. Vaikka aamu alkaakin historialla.
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Loka 2014, 08:18

Kitty kirjoitti:AAAAAAaaaaaaa ! Huudan tääl suoraa kurkkuuuuuu, millä todennäkösyydellä ? :D Päivitetty versio täältäkin tulossa.
Kiitti hei Aksu en halunnukkaan nukkuu, korvataan se siis huutamisella ja hyppimisellä :D

Suurella. Suurella todennäköisyydellä. Huudetaan yhdessä.

Suzume kirjoitti:Mä stalkkaan tääl taas kännykällä. Heräsin kuudelta joten tnf stalkkaus kännyllä tunnin ajan on oikein hyvää ajanvietettä xD

Foorumistalkkari ilmoittautuu. Mul on aina foorumi auki kun koneella oon, ihan sama missä koneella. Also jos yöllä herää ja ei saa unta heti ni pakko se on foorumi tarkistaa.

Oon nukkunu tasan tunnin, koska naapurit päätti et heidän viikonloppu alko eilen. Kauhee räminä ja huuto ja ölinä, oli pakko tulla sit loppuviimein olkkariin sohvalle nukkumaan kun makkarissa se ei vaan onnistunu. Nyt vähän hajottaa kyllä, saa nähä pääsenkö kouluun asti kun väsyttää, ketuttaa ja selkä on yhä kipeenä. Ei sillä, voisin kyl tehdä koulutehtäviä kotonakin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 10 Loka 2014, 14:42

Minä pääsinkin jo koulusta 11:05 x3

Viikonlopun sunnitelmat on kattoa joku ihme leffa ja syödä ja nukkua ja ehkä riekkua hieman kaverin kanssa, kun ei ole vanhempia kotona xD

Mutta kyllä tuo univaje on ärsyttävä asia. Olen potenut sitä nyt ehkä kaksiviikkoa. Joskus se pään sisällä kolkuttaa, että pitäisikö nukkua paremmin... Eeeei tietenkään x3

Minäkin voin ilmottautua foorumi stalkeriksi! Aina auki ja pitää varmistaa, koska koskosksoksosk....
Mori

ViestiKirjoittaja Michyy » 10 Loka 2014, 15:26

Minullapa oli eilen vapaapäivä. Joka käytettiin hyvin yötämyöten koulujuttujen koodaamiseen. Tai no hyvä on yhtäkään sanaa koodia ei kirjotettu ennen ilta seitsemää mutta päivä käytettiin silti hyvin. Sain nimittäin katsottua sellaisen elokuvan kuin wolf children (Ookami Kodomo no Ame to Yuki) ja voin sanoa että helkkarin hyvä elokuva. Joten jos arvoisa Mori tai joku muu täällä tarvitsee anime elokuvan katsottavaksi viikonloppuna niin tuo on sellainen mitä voin suositella kenelle vain, jopa niille jotka ovat sen juuri lähiaikoina katsoneet.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Loka 2014, 15:33

Michyy kirjoitti: Sain nimittäin katsottua sellaisen elokuvan kuin wolf children (Ookami Kodomo no Ame to Yuki)

MUN ON PITÄNY KATTOO TOIN NIIN PITKÄÄN mut jostain syystä en oo saanu aikaseks. Oon niin laiska näiden kans (siis minkään leffan/sarjan kattomisessa) et jos kukaan ei oikeesti tuu antaan sitä nenän eteen ja mulla satu oleen aikaa niin se venyy ja venyy ja venyy.
Mut kerta tuli suosituksia niin vois sitä vihdoista viimein koittaa kattoa. Kerta pidempi viikonloppu luvassa.

Ja Mori, univelat on ärsyttäviä. Varsinkin kun ne muistuttaa ittestään parhaiten sillon aamulla kun pitäis herätä ja nousta mukavasta, lämpimästä sängystä muka kylmään sateeseen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 10 Loka 2014, 15:59

Eih! Älkää puhuko mulle siitä leffasta! Q ___ Q

Mä oon lukenu sen ja kattonut sen. Eih! Se on niin kaunis, mutta samaan aikaan liian koskettava. Itkin joka ikisessä välissä kun niillä oli jotain ongelmia tai riitoja taitaitaitai ku äiti vaan tuijotti niitä lapsi! ;___; Itken nytkin. Olen liian herkkä itkemään kaikelle tollaselle. Mun silmät ei kestä, mä itken itteni kuiviin noin sata kertaa päivässä.............................................

Mut voin kyllä suositella niille, joilla ei tuppa vuotaa silmistä nesteet ulos herkästi x3 Se on oikein kaunis ja ihuna. Kertoo hyvin äidin ja lasten suhteesta maailmaan ja toisiinsa. *Syvä huokaus*

Jep Aksu, olen kokoenut sen monet kerrat.
Mori

ViestiKirjoittaja Michyy » 13 Loka 2014, 17:13

Univelat on kivoja juu ja väsymys. Luennolla tuli taas haukoteltua siihen malliin että jossain vaiheessa luennoitsia meni ilmoittamaan että "Hyvä mies, juo kahvia." Tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä sen kanssa että viimeyönä meni valvominen kahteen koska päätin (taas) kirjoitella hahmoesittelyt illasta. Mutta minkäs teet ilta kun on minulle se kaikista tuottoisin aika päivästä.

Ja kyllä stalkkaan foorumia. Koska on tylsää. Ja silti ei jaksa tehdä niitä töitä mitä nyt pitäis, mitä niitä harkkareita taas olisi tehtävänä.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Loka 2014, 09:04

Eilen oli kyl semmonen maanantai rage että huh. Onneks tänään on jo parempi päivä.
Ja myöhäset illat/yöt on just täydellisiä aikoja ruveta luovaksi ja piirtää/kirjottaa kaikkea. Itteki eilen illal jaksoin kirjottaa hahmon menneisyyden vihdoista viimein ja nyt sekin urakka on valmis.

Ja ah ihanaa, tänään alkaa konseptitaiteen kurssi <3 Oon odottanu näitä kursseja jo pitkään >8)
Muutenkin tekis mieli piirtää just konsepteja hahmoista mut tähän asti mulle on aina ne taustat heitetty ja se vähän nakertaa koska yh >:| Haluaisin oppia tekemään jotain muutakin/näyttää opettajille että osaan muutakin, ku vaan piirtää puskia ja puita.

Mites muiden viikko on vierähtäny käyntiin? Osal taitaaki olla lomat nytten, meil o vasta ens viikolla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Loka 2014, 13:26

Aksutar kirjoitti:Ja myöhäset illat/yöt on just täydellisiä aikoja ruveta luovaksi ja piirtää/kirjottaa kaikkea. Itteki eilen illal jaksoin kirjottaa hahmon menneisyyden vihdoista viimein ja nyt sekin urakka on valmis.

Tahtoo nähdä. Ei malta odottaa. Möf.

Hyhyy, voihan kaka mikä viikon alotus. Koska olenhan stressiperuna, näin esim koko viimeyön ihan jäätäviä painajaisia, heräsin tänään ja meni vähän hermo ku luulin hukanneeni yhen kansion niin päätin sitten potkaista jalan mun lempparihyllystä läpi. Ei ota pannuun ei.
Koska ahdistuneisuus ja turhautuneisuus sekä jatkuva kipu hampaissa niin oon heittäytyny vielä ruokavalioltanikin rantuksi, joten tässä oottelen vieläkin että sais aamupalaa kunhan äiti tulee kaupasta. Kuulostaa lellityltä, tiedän.

Hyyh, ja nyt pitäis kaikki rohkeutensa kasata ja mennä anelemaan töitä.

Oisko jonku muun viikonalotus sitten vaikka positiivinen, vai angstataanko yhdessä ? :D
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Loka 2014, 14:15

Kitty kirjoitti:Tahtoo nähdä. Ei malta odottaa. Möf.

No suostutko sä toimiin mun henk. kohtasena hahmonhyväksyjänä ja lukeen sen kahdeksansivusen esittelyn läpi? :DDD Jollakulla mun pitää luetuttaa se, vaikka wip on kiertäny jo kolmel henkilöl.

Ja voi ei Kitty >: Onko tää se lissujuttutyöpaikka vai? Anyway, oli mikä oli, tsemppiä! YOU CAN DO IT!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Loka 2014, 14:52

Aksutar kirjoitti:No suostutko sä toimiin mun henk. kohtasena hahmonhyväksyjänä ja lukeen sen kahdeksansivusen esittelyn läpi? :DDD Jollakulla mun pitää luetuttaa se, vaikka wip on kiertäny jo kolmel henkilöl.

Ja voi ei Kitty >: Onko tää se lissujuttutyöpaikka vai? Anyway, oli mikä oli, tsemppiä! YOU CAN DO IT!

TAHDON !

Ei onneksi ole lissu juttuja. Phah, sanovat vieläpä että on henkilöstö jo maksimi määrissä, oh well. Paahtoleipä ja kaakao näköjään pelastaa päivän, kokeilkaa :D
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Loka 2014, 16:01

No venaas ku siistin tätä ja pistän sulle yksärillä taas :---D

JA jumaliste nyt mäkin haluun kaakaota D: Harmi vaan et oon ihminen joka ei jaksa ostaa maitoa koskaan ja jos ostan, niin se ehtii mennä pilalle ennen kun kaiken käytän. Mä litkin enemmän vettä
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 15 Loka 2014, 16:36

Voi vinde! Muutin tuossa toissa viikonloppuna uuteen kämppään ja Soneraan ilmoitin sitä edeltäneellä viikolla osoitteeni muuttuvan ja haluavani siirtää myös laajakaistani sinne. Arvatkaa onnistuiko? Olivat unohtaneet pistää asiaa eteenpäin ja nyt vasta tän viikon lopulla tai ensviikon alussa, joku tulee kytkemään netin sinne. Ärsyttää kyllä melkeen suunnattomasti.

Maidoista ja kaakaoista puheen ollen: kannattaa ostaa kauramaitoa. Ei mene pilalle niin nopeasti, maistuu lähes tavalliselle lehmän maidolle ja pääsimpähän tunkemaan teille vegaani-uskontoani, buahahahahahahaha!

Ja päivän sankaria saa toki onnitella....
Mohnake

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Loka 2014, 18:09

Ja katosin tältä osin kuin tuhka tuuleen, hih.

Mutta pikanen ilmotus: http://www.livestream.com/dogisart Pistin nyt streamin TNF:än jäsenille, jos ilmestytte chattiin ja linkkaatte reffin niin meikä voi nopeasti luonnostella ja värittää teikäläisten hahmoja I: Ei oo mikkiä vaikka meinasin aluksi pistää, jos joku alkaa kyselee niin voin mokoman pistää.

Ja jos ruutu heittää pimeäksi jne niin sanokaa jotain, kerta tämä tuppaa sekoilemaan omalla kohalla ja pahasti!
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Loka 2014, 18:17

GZ MOHNAKE.

JA en oo koskaan kuullukaan mistään kauramaidosta, pakko kokeilla jos vastaan tulee.
Mitä tulee noihin nettiyhteyssiirtoihin niin tiedän tunteen. Jouduin tosin itte vaihtaan ihan liittymäsopimusta kun paikkakunnalta toiseen muutin, kun Tampereen sopimusmalli ei toiminu enää sit Nakkilassa >:| No, sentään on kiintee ja nopee netti nyt mut silti, siinäki kesti kun kaikki sähelsi.

Syöksyn Dogin TNF streamiin päivystämään, tulkaa tekin. Ei mulla muuta. ~Promote~
Ehkä joskus pitäis taas vetää TNF iScribble iltamat, jos ketään kiinnostais.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut