Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 19 Loka 2014, 23:49

Niin mitä, täällä oli jollakin joskus synttärit. No onnea vaan tai jotain sinneppäin, myöhässä mutta jokatapauksessa.

Ja sarvista juu. Itse en ole juurikaan väsännyt mutta nopeasti tulisi mieleen rautaverkko jonka päälle paperimassasta. Varmaan helpoin tapa toteuttaa eikä pitäisi painaa toistakymmentä kiloa.

Ja mitäs muuta, tiistaina tentti, perjantaina toinen... Ja epämääräinen harrastuspohjan projektini koodata tekstipohjainen roolipeli edistyy (ei se pitkällä ole, mitä nyt hahmoluonti ja talletusten aukaisu sekä luontiominaisuudet tehty. Kaikki varsinainen pelimekaniikka vielä tekemättä eli lähinnä tapa kerrata ja opiskella koulun ulkopuolella.) Mutta onhan se hienoa kun tallennus tapahtuu normaaliin .txt tiedostoon johon pääsee kuka vaan notepadillä käsiksi. Eli ei hirveen vaikeeta hieman "muotoilla" statteja ja muuta kyseisen tiedoston sisältämää dataa... Mutta eihän kukaan tuollaista "ominaisuutta" käyttäisi minkäänlaiseen huijaamiseen, eihän (eikä se ole oikeastaan minun ongelma jos joku niin tekee)
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Loka 2014, 00:46

Mohnake kirjoitti:Myöhäiset onnittelut Aksulle!

Suzume kirjoitti:Paljon onnea Aksu! Tositosi myöhäisesti tosin..

Kiitos, kiitos~

Mohnake kirjoitti:Yleensä löytyy läheltä lehmien maitoja. Riippuen tietty kaupasta. Oatlyn tekemää kannattaa ostaa, jos ostat. Ja väriä ei kannata säikähtää, koska ei ole aivan valkoista.

Täytynee kattella, saa nähä onko tääl nakkilan pikkukaupassa moisia. Luulis et on? emt, ei oo sattunu silmään, mut toisaalta enpä mä pahemmin oo ettinykään >:
Ja siis Mori puhe oli tosiaan kauramaidosta, ei madoista :--D Kauramadot kuulostaa kyl joltain mielenkiintoselta, voisin kuvitella et kyseessä ois paahdettuja toukkia mitä sit rouskutellaan menemään. Maistaisin.

Ja mitä tulee sarviin niin Michyyn ehdottama paperimassa taitaa olla helpoin ja halvin. Tosin jotain luin joskus et ois jotain ihan cosplayhin tarkotettua muovimateriaalia jonka pystyy just vääntään mihin muotoon vaan ja jahka se kovettuu niin bueno. Joku ihmeen wonderflex se tais olla ( jtn juttua mokomasta ), mutta aika kallista. Tai no, en mä tiedä, miten kukin määrittelee sen mikä on kallista ja mikä ei. ANYWAYS.

Huh, tuli valvottua eilen Crimin kanssa aamu seittemään ja tää päivä on ollu vähän sen mukanen. Aivot sano tööt ja sitä on tuijottanu vaan seinää suurimman osan ajastaan 8) Mutta oli se sen arvosta taas.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Janni » 20 Loka 2014, 09:16

Mitä onko täällä synttäri sankareita? ONNEEE AKSU! (näin jälkikäteen) PARTY HARD!
Janni

ViestiKirjoittaja Kitty » 20 Loka 2014, 20:49

Kiitti Janni, päivän totaali hajoominen :D
Hain just töitä urheiluhulluna :D WTF ? hajoon jos mut valitaan XP

Oih voih, olen silmittömän rakastunut Suomipopin Hovimuusikkoon :3 Ilkka on elämä <3
Onko täällä muita aamulypsy faneja ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Mori » 20 Loka 2014, 21:47

Jos kalkkaros nyt ottais vähän kovemman otteen ja edessä oleva heppu (en osaa kirjoittaa nimeä) shakes sitten ihan silmin nähden. niin sinä oli aihetta juhlaan...

Ei mulla muuta... Hehee.
Mori

ViestiKirjoittaja Kitty » 21 Loka 2014, 10:10

Huhhuh, en onneksi oo ku ihan raivonpartaalla. Voiko joku kertoa mulle mistä se johtuu ettei aikuiset miehet, isot johtajat, ei voi millään seistä sanojensa takana ? Rupee silleen ujosti hermo kiristyy ku aina luvataan et joo, soitan huomenna niin sovitaan haastattelu. Istun koko päivän kännykkä kädessä ja soittaako kukaan ? EI.
Sit ku soitan takas ne ei vastaa. Oikeasti mikä selkäranka ?! Murr, Kitty is mad !

Etsitään jotain positiivista tähän perään niin en tuhoo teidän päivää kitisemällä :P
Onneksi kohta on kampaaja <3 viel 2h ja sit pääsee hemmoteltavaksi.
Sen jälkeen kiinalaista ruokaa ja kaupoille mamman kans :)

Johan helpotti ku pääs taas "julkisesti" ragettaan. Miten teidän viikot on alkanu ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Loka 2014, 17:52

No jo on reilut taas >: Kitty vedä syvään henkeä ja laske kymmeneen, kai se ketutus siitä laskee. Ehkä.
Mun pitäis kans käydä kampaajalla/parturissa/karvurilla mut en jaksa ja se maksaaa. Kaiken lisäks ne aina leikkaa niin paljon pois et sit vaan itken ku kotiin sieltä lähden, eikä sitä tietenkään tuttuun tapaan voi sanoo et yhyy en tykkää tästä enää.

Uh kiinalainen kelpais mut ajateltiin Crimin kans tehä tänään tortilloja ja riehua. Kohta, jahka heräillään iltapäiväkoomasta.

Janni kirjoitti:Mitä onko täällä synttäri sankareita? ONNEEE AKSU! (näin jälkikäteen) PARTY HARD!

JA KIITOS SINULLEKIN PARTY HARDY INDEEDLY.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Loka 2014, 15:36

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥ PALJON ONNEA AKSU! EN OLE MYÖHÄSSÄ! ♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Terveisiä syyslomaviikoltani Fort Myers Beachilta. Olin siellä jo, tosin. Meressä oli delfiinejä. Vähänkö oli hianoooooo :> Oli onnistunut loma ja nyt olen levännyt, jee! Ei ebolaa.

Palaan asioihin ja asioihin. Ja niin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Loka 2014, 17:54

KHITOSSS AGNUSKANI~

Huh, semmonen viikko. Huomen pitäis taas muka olla ihmisiks ja jaksaa herätä kouluun. Tuli myös todettua loman aikana että tää pikseli art ei oo oikein mun hommiani.

Mitenkäs muiden viikko/viikonloppu on menny? Joko suomessa on lunta, kovin ne lupas mut täällä ei oo näkyny...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 27 Loka 2014, 10:46

Kakkaa lumella. Hyvinkäällä on vaan harmaata sadekeliä, mutta pikkulintuset lauleskeli että Haapavedellä on lunta maassa. (pohjoispohjanmaallaa)
Blääf, no jaa, ei mikään erityinen viikonloppu mutta hengailin kavereiden kanssa mikä tekee tästäkin viikonlopusta ja viikosta vähän paremman.

Mmmm, aamukahvia <3 Ja aamulypsy <3
Ja TÄMÄ Nauroin enemmän ku oisin saanu :P

EDIT//
NEROUTTA Tuo kuva ! Aivan mahtava, jollakin ollu mielikuvitus valloillaan. Kentauri valeasussa @ Manweri
Kesti hetki kelata mitä kuvassa tapahtuu ku ei kattonu kuvatekstiä, mut sit ku huomas niin nauratti ihan kiitettävästi :D
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Loka 2014, 13:10

Hääähä aivan mahtava tuo kuva minkä laitoit, Kitty! Ehkä Cryptin kentaurien pitäis opetella askartelemaan ja hyödyntää tuota taitoa niin ne vois murtautua ihmiskaupunkiin ja Henryn linnaan ja viedä sieltä kaikkea arvotavaraa.
[kukaan ei huomaa kun lauma lihaksikkaita suippokorvia ratsastaa sisään linnan ovista eikä laskeudu ratsailta edes käytävillä]
[insert screaming Lily here]
[insert vihainen siivoaja here]
"Me tulimme tapaamaan kuninkaan perintöhopeoita."
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Loka 2014, 13:25

Jumalauta kentaurit nyt. Kukaan joo ei varmaan ihmettelis ku porukkaa ratsastaa pitkin käytäviä. Henry pistää Hiroin kentaurivahdiks portille.
Onneks Cryptistä ei löydy paljon (pelaajien hahmoja) kentaureja. Taitaa meillä yks olla, Ayn Erico mut muita sit ei tainnu.... Vaihteeks mulla ja Ivyllä oli suunnitelmat kentaurihahmoihin mut ne sit vähän jäi ja ehkä mä nyt en taas pariin vuoteen lisää mitään "ylimääräsiä" hahmoja. Ehkä. En lupaa mitään.

Huh ku oli eilen semmonen asd rage quit päivä ettei mitään rajaa. Onneks mul on Crimson ja Ivy jotka osaa piristää ni ei sentään menny ihan koko vuorokausi mököttäen ja raivoten. Nyt sit josko perjantaita alkais viettämään vähän ilosemmissa tunnelmissa, jos vaikka sais jotain aikasekskin 8) Vähän himottais piirtää mut on niin eeppiset kuvat mielessä et taitaa tulla omat rajat vastaan ja luovutan heti suosiolla moisten toteuttamisen. Koska yrittäähän ei voi ja harjottelemalla ei parane ja silleen.

Onko porukalla halloween suunnitelmia? Itte ny ajattelin koneel istuu ja kattoo josko jonkun seurassa jotain alkais pelailemaan, eipä sitä muuta suunnitelmia ollu >: Vois kyl ihan perinteen nimis kattoo jonkun kauhuleffankin, mitä ei oo vielä tullu katottua...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 31 Loka 2014, 19:32

Okei, rikon vähän kielenkäyttösääntöjä, mutta tää on ihan perseestä .( me saatiin eilen tietää, että kevään 2015 aikana JEDU myy meidän koulurakennuksen ilmeisesti Nivalan kansalaisopistolle, mikä taas tarkottaa että me ollaan ens syksynä Nivalan amiksen pääkoululla. Pääkoululla, jolla ei edes ole kunnon tiloja ohjaustoiminnan ja vaatetuksen artesaaneille. Me tarvitaan vähintäänkin kaks ompeluluokkaa, kangaskutomo, kankaanvärjäämö, kunnon leikkuupöydät ja ohjaustoiminnan luokka ja silläki mentäis tosi tiukoilla. Ne kuitenki tunkee meidät johonki isoon halliin meidän koneiden kans. Tehdasko ees? Okei joo, iso osa työllistyy tehdastyöhön mutta silti, meidän luokat on ihanat. Tyypit ei ihan käsitä että vaikka meitä onki vähän, me viedään tosi paljon tilaa. Opettajat on ihan ragena ja opiskelijat on ihan ragena ja koko kerpeleen JEDU tienaa tästä hyvällä tuurilla miljoonan. Vaan. Tosi vähän. Ei niitä varmaan oikeesti ees kiinnosta koko käsi-ja taideteollinen >__> puupuolen yhteensä 15:sta opiskelijasta koostuva osasto sai justiinsa 800 000:n euron eestä uutta kamaa ja meidät aiotaan tunkee johonki perseeseen, ja varmaan vähentää jo muutenkin vähissä olevia varusteita. Kaks. Kokonaista. Linjaa. Moon nyt niin pahalla tuulella että itkettää ihan oikeesti. Tulkaa joku piristää mua oikeesti ).

Ja kaikki mun kaverit on omissa porukoissaan keskenään viettämässä halloweeniä, ja mie istun yksin kotona angstiteineilemässä, on siinäki taas. Entä jos mekin oisin halunnu tehä jotain kivaa joidenki kans? Enkä istua kotona kattomassa enemmän tai vähemmän humalaista porukkaa? Vielä enemmän ärsyttää. Oikeesti. Moon harvoin pahalla päällä mutta tää viikko on ollu ihan hirvee oikeesti. Auttakaa mua. Men tiedä mitä me teen >__>'

Rant over. Jatkakaa u3u
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Kitty » 01 Marras 2014, 13:21

Hys hys, no tears, only dreams now. En epäile ärsytyksen määrää, mutta se on vaan niin valitettava asia ettei yksi pieni ihminen voi muuttaa tuollaisia päätöksiä. Jos haluaa vastaan hangoitella niin voi toki yrittää tehdä jonninsortin adressia lisätilojen saantia koskien ?
Me ainakin ylä-asteella savustettiin yks opettaja ulos silläkonstilla. (Englannin opettaja ei osannu englantia niin meni hermot ku ei opittu.)

Voihan kaka, oisit lyönynnä omat bileet pystyyn. Nivalahan on ihan lähellä haapavettä, oisit sinne porhaltanu, se on paras paikka :D
Cheer up mate, kyllä se siitä vielä iloksi kääntyy.

Hoh, ite oisin kans halunnu kunnon halloween pippalot pukuineen päivineen mut päädyin vetää pienellä kaveriporukalla pokeri-iltaa alkoholin höystämänä.
Kitty

ViestiKirjoittaja Mori » 01 Marras 2014, 13:44

Minä pidin halloween juhlat. Katottiin leffa ja syötiin, sen jälkeen etittiin mun tekemiä paperikurpitsoja sekä syötiin vähän lisää. Sit me pelattiin alista kauan ja hartaasti. Niin, että koko talo raikas, ku yheksän ihmistä huutaa toistensa päälle. Sit me hipsittiin ulos kuuntelee kauhutarinoita, jonka jälkeen syötiin lisää ~(=v=~) sit me lopeteltiin siin puol yheltätoista ja kaksi jäi yksi ja niiden kanssa vielä jatkettiin puol kahteen asti, et siinä oli oikein hyvä halloween-juhla :)

Nyt väsyttää ku heräsin seitsemältä. En tiedä miksi, mut jooh... Mites muut?
Mori

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut