Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Tammi 2015, 17:37

Mori kirjoitti:Mitä menin tekemään. Oli tylsää. Eikä siitä tullut ihan viihdettävää, kun piirtää väsyneenä vaan kolme tilanne kuvaa. Mutta jotain tollasta luulen Chlorosin siellä keittiössä lopulta tekevän.

HAH! Ihan best! Voin todellakin nähdä tämän tapahtuvan Cryptin Kakkumaakareissa. Ja järkyttyneet kanssakilpailijat siinä ympärillä tuijottelee. We want more ehdottomasti.

Ja Aksu, se on siellä jo. I dare you, nyt sinun on pakko lukea se.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mori » 06 Tammi 2015, 17:44

Hahahaha, voin vaan kuvitella kuinka ne tuijottaa järkyttyneenä ihmissyöjää. Kanssakilpailija parka xD

Haluan itse nähdä mitä muut saa aikaan, jos jollakin on kädessä kynää ja paperia OuO Mutta joo, katotaan jaksanko yrittää piirtää enempää. Ehkä. xD
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Tammi 2015, 17:49

Mori kirjoitti:Hahahaha, voin vaan kuvitella kuinka ne tuijottaa järkyttyneenä ihmissyöjää. Kanssakilpailija parka xD

Haluan itse nähdä mitä muut saa aikaan, jos jollakin on kädessä kynää ja paperia OuO Mutta joo, katotaan jaksanko yrittää piirtää enempää. Ehkä. xD

Kai se on pakko jossain välissä ees yrittää saada jotain aikaan >8O Jahka jaksan ottaa piirtopöydän syliin. "kohta".

Agna kirjoitti:Ja Aksu, se on siellä jo. I dare you, nyt sinun on pakko lukea se.

No voi perhana. Pakko se kai sitten on. Siis, ylläpitäjänähän mä en oo velvotettu muutekin lukeen uudistettuja esittelyjä läpi ja silleen (D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Tammi 2015, 17:53

Piirrellään kaikki. Minäkin piirrän. Katsotaan, mitä kaikkea aivoni tänäiltana suoltavat! Koska iltahan on vasta nuori ja ulkonakin on pakkasta ja pimeää niin ei sinne kukaan halua mennä.

Aksutar kirjoitti:No voi perhana. Pakko se kai sitten on. Siis, ylläpitäjänähän mä en oo velvotettu muutekin lukeen uudistettuja esittelyjä läpi ja silleen (D

Shhhhhhh, siitä ei puhuta. Lisään sille yhtäkkiä laservoimia ja siivet ja auran, johon osuvat olennot muuttuvat tuhkaksi, eikä kukaan huomaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Tammi 2015, 20:04

Hajos :D
Morin sarjikset on parhautta. :P
Enkä oo ees pahasti katkera.

LET THE GAMES BEGIN
Sennan ajatukset harhautuu tosta taikinanvatkaamisesta... :D
Puolinudisti pariskunta :S
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Tammi 2015, 20:34

Kitty kirjoitti:LET THE GAMES BEGIN
Sennan ajatukset harhautuu tosta taikinanvatkaamisesta... :D
Puolinudisti pariskunta :S

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHNNNNNNNNNNNGHHHN<3
Kyllä, näin se menis. Sennan siivet turvaan!
Ei perse miks oon näin laiska etten jaksa kaivaa piirtopöytää kotelostaan, tässähän tekee mieli piirtää ku näitä kuvia tänne satelee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Tammi 2015, 20:45

Aksutar kirjoitti:Ei perse miks oon näin laiska etten jaksa kaivaa piirtopöytää kotelostaan, tässähän tekee mieli piirtää ku näitä kuvia tänne satelee.

Hmhmhmhmhm please do. *myhäilee*

Olen ollut aikaansaava ja saamaton tänään yhtä aikaa. Huomenna alkaa koulu ja harrastukset puolivalikoivasti. Huomenna pitää alkaa opiskella. Ei pysty. Ei jaksa. Ei pysty. Yllättävän hapokasta.

PS. Onko pulina ollu pitkään aikaan näin aktiivinen? Ennenkuulumatonta. Varmaan viimeksi silloin kun foorumi muutti tai kun liityin tänne tai jotain. Herttinen.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Tammi 2015, 21:18

Agna kirjoitti:PS. Onko pulina ollu pitkään aikaan näin aktiivinen? Ennenkuulumatonta. Varmaan viimeksi silloin kun foorumi muutti tai kun liityin tänne tai jotain. Herttinen.

No aijaa? Mä oon hetken poissa ja täällä tätä vaan armoton chattihetki menossa.

Ja noi kuvat tuolla ylhäällä oli aivan mahtavia.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Tammi 2015, 21:22

Jaaa, a
Nyt kun otitte puheeksi.. Tää on ollu vilkas pulina tänään. Pyhäpäivä kenties syynä ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Mori » 06 Tammi 2015, 21:29

Uskon siihen, että tää kaikki lähti siitä, ku kaikki halus mansikka kakkua, jonka jälkeen keksittiin TNF:n cake master reality sarja. Kyllä pulina on varmaan nyt tän vuoden aktiivisin. xD Ihmiset tuulettaa ennen harmaaseen arkeen palautumista!
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Tammi 2015, 21:36

KATSOKAA MINÄKIN huomatkaa Gordon Ramsay taustalla.

Joo ollaan täällä yllättävän akteja taas vaihteeksi, mahtaa olla tylsät elämät porukalla .'> mut no hei, Cryptin Kakkumaakarit ois täysin menestymisvarma show. Sanomaa mun sanoneen. Tai älkää sittenkään.
Teidän kuvat oli loistavia, täytyy myöntää .'D Chloros etenkin.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 06 Tammi 2015, 21:40

Aaah Sethos on kyl iha paras xD Azure näyttää pahasti pulassa olevalta (DDDD

Chloros se nyt vaan tekee siellä omiaan. Kauhistelkaa myöhemmin ja ihailkaa sen kakkua. Saa maistaa xD
Mori

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Tammi 2015, 21:43

Mori kirjoitti:Uskon siihen, että tää kaikki lähti siitä, ku kaikki halus mansikka kakkua, jonka jälkeen keksittiin TNF:n cake master reality sarja. Kyllä pulina on varmaan nyt tän vuoden aktiivisin. xD Ihmiset tuulettaa ennen harmaaseen arkeen palautumista!

Joo mä oon ihan samaa mieltä. :D Kakkumaakarit ja Morin mansikat on tän kaiken takana. Tai sit pidetään tää kauhee aktiivisuusputki yllä KOKO VUOSI! (Sanoo hän joka katoaa heti huomenissa taas jäljettömiin joksikin aikaa. Okei ei varmaan huomenna vielä mutta lipuu pikkuhiljaa horisonttiin kuninkaallisessa laivassa.)

Levoton pyhäpäivä. Kerta kaikkiaan. Pitäis varmaan mennä ajoissa nukkumaan että ehtis rauhottua ja sais untakin, mutta meeeeehhh.

Pandanna ihana toi sun kuva ja paras puukkoteline :D <3 Gordon disapproves.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Tammi 2015, 17:56

Pandanna kirjoitti:KATSOKAA MINÄKIN huomatkaa Gordon Ramsay taustalla.

NNNGHHHAKAJDFKWJWAKJ<3 Oi kyllä. Azurelle ei teräaseita T: Sethos.

Ja joo, kaikki tää lähti Morin mansikoista ja kakuista. Tässä sitä ollaan.
Loma oli hieno lopettaa tällaseen aktiivipuuskaan pulinassa. Nyt sit kaikki taas hiljentyy koska arki on rankkaa.

Ja kukaan ei kyl haluu ton jälkeen työskennellä Chlorosin viereisellä työpisteellä. Chloros pistetään sinne takariviin yksin kokkaamaan. Ketään ei myöskään voitu tiputtaa tällä kierroksella, kun KOVIN MYSTISESTI YKSI KILPAILIJA KATOSI JOHONKIN *kaikki mulkoilee Chlorosia*

Agna kirjoitti:Hmhmhmhmhm please do. *myhäilee*

Piirränkö jatko kuvat/omat versiot niistä sun kuvista, mitä eilen mulle lähettelit skypes?

Yh tänään on ollut ärsyttävän aneeminen päivä >:| Josko sitä tästä kohta piristyisi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 07 Tammi 2015, 19:32

Aksutar kirjoitti:Ja kukaan ei kyl haluu ton jälkeen työskennellä Chlorosin viereisellä työpisteellä. Chloros pistetään sinne takariviin yksin kokkaamaan. Ketään ei myöskään voitu tiputtaa tällä kierroksella, kun KOVIN MYSTISESTI YKSI KILPAILIJA KATOSI JOHONKIN *kaikki mulkoilee Chlorosia*

Chloros ei ota kantaa tähän MYSTISEEN KATOAMISEEN. Eikä Gordon voi tulla naputtamaan viherpäätä namaan, muuten kuule, Gordon on seuraavaksi tarjottimella O______O Kuka Haluaa GORDON KAKKUA?????

UUuh, hyvin tää koulun alotus taas lähti liikeelle... Nukuin about kuusi ja puoli tuntia... Ai että silmiä särkee. SHÄÄÄÄÄH! KIROTTU KIRKKAUS!!! *Vetäytyy vampyyrin lailla viittansa suojaan*
Oli siis hyvin hereillä. x3

Mites muiden koulu?
Mori

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut