Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 12 Tammi 2015, 20:49

Mulla on ihan hirveä conidarra.......... Mun motivaatio pysyä paikallaan on ihan mahdottoman alhainen. Samoin jonkun asian toteuttamine. Motivaatio on kakkaa... En saa siit kiinni. Saattaa mennä viikko että saan itteni taas kasaan... Hmmm.... Jep.

Mitäs muille kuuluu?
Mori

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Tammi 2015, 22:13

Mori kirjoitti:Mulla on ihan hirveä conidarra..........

Tietämättömyys iski, voiko joku suomentaa :D ?
Hohoh, kävinpäs kokeilemassa jousiammuntaa. Ihan hauskaa, pitää vaan enskerralla kattoa että suoja on oikein kädessä, vähän sattu ku jänne paukahti käsivarteen :D Jäi komiat sota-arvet millä leuhkia.

Koitan taistella hirveää jousen osto himoa vastaan, ei meinaan kannata viel ekan kerran jälkeen hirveesti hassaa rahaa :D
Kitty

ViestiKirjoittaja Mori » 12 Tammi 2015, 23:10

Tarkoitan siis tällä, että cosplay jutskeliinit jäi päälle ja haluttais jäädä ihan hirveesti takaisin sinne coniin jajajajajajajab....... Eiköhän tosta saanu ihan hyvää... Jos ei tajua niin joku ehkä vois selittää paremmalla Suomella xD
Mori

ViestiKirjoittaja Michyy » 13 Tammi 2015, 00:14

No mutta minäpä suomennan. Coni on varmaan aika itsestään selvä, darra puolestaan on kansankielinen nimitys krapulalle. Googlen ja wikipedian mahti se on ihmeellinen, ei mennytkään ku kymmenkunta sekunttia asian katsomiseen.

Ja jouset on kivoja, missäköhän se omani on... Tosin koska se on ajalta aikainen yläaste joten voi olla että nuolet ovat liian lyhyitä nykyiselle vetopituudelle ja että tehoja voisi olla hieman enemmän. Ja mitä tulee nuolien katoamiseen, tiedän tunteen. Se mikä on ammuttu taulusta ohi on kadonnut kunnes toisin todistetaan, se nimittäin lentää ihan hyvää matkaa vielä sen taulun jälkeenkin ja uppoaa sulkiamyöten turpeeseen. Siihen kun vielä heittää pitkän heinän päälle niin voin sanoa että löytäminen on pienoinen ihme. Ja jos sinulla on kerran vieläpä varsijousi mikä vähän tarkoittaa sitä että mahdollisesti hieman tehokkaampi (tai eikös varsijouset yleensä ole... varmaan?) niin voi olla ihan uponnut syvemmällekkin... Mutta tosiaan hyviä hetkiä sinulle vain uuden harrastuksen parissa.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Tammi 2015, 07:24

Uuu jousiammuntaa. Tuli kerran kokeiltua pajan kans ku käytiin jossain leirillä, innostuin yhen toisen likan kans siitä ihan kunnol ja mossauteltiin sit menemään ku vanhatkin tekijät. Archery lvl 99
Melkein teki kans itte mieli ostaa jousi saman tien, mut sain hillittyä himoni. Nyt kyl tekee taas mieli...

Forte kirjoitti:Voi voi voi. Olen aina ollut punapää, värjännyt hiuksiani punaisiksi vuodesta toiseen. Nyt värjäsin aivan tummansiniseksi, niin indigo, mitä indigo voi olla (maastoudun hyvin huoneeseeni ja varsinkin sohvaan, joka on myös sininen). Mutta. En suosittele tätä kenellekkään. Sininen hiusväri on sitkeää kuin vanha nauta, ja sitä on tarttunut pesun jäljiltä pitkin kaulaani, käsiäni ja rintakehääni. Joten näytän joltain Nightcrawlerin ja Wolverinen oudolta risteytykseltä. Das ist verrückt, kuten Nightcrawler sanoisi.

Tein kerran saman virheen ja sitä väriä oli tosiaan kaikkialla. Eikä lähteny millään. Nykyään pysyn kyl täs punasessa koska olen tuttuun turvautuva pelkuri.
Nightcrawler x Wolverine kuulostaa joltain mitä ehkä piirtäisinkin.
eiku.

Hirvee ahdistus ja panikointi kun pitäis äänitekniikan tunneille mennä. Kaveri kyl lupas pitää kädestä kii jos ahdistus nousee kattoon.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 13 Tammi 2015, 08:42

Motivaatio nolla, woot woot!
Nelosjakson toka päivä, kolmesta mekosta yks helmankääntöä vailöe valmiina, kaikki muu vähän puolitiessä. Tänään pitäis sitten mennä istumaan valokuvauksen tunneille, ja sen jälkeen alkaa taas kaksoistutkinnon lukiotunnit >__> ei iskis yhtään, varsinki kun tässä jaksossa niitä on se 20h, joka on aika tajuttoman paljon kun on omanki puolen tunnit vielä.

Mut meillä alkaa fantasiavaatepaja huomenna (\(ovo)/) arvatkaa kuka rupeaa ompelemaan Sailor Neptune-cosplayta! Kämppiksen sain koukuttumaan Sailor Mooniin ja tuo päätti tehdä cosplayn Uranuksesta joten... Henk. koht. oisin ehkä ennemmin halunnut tehdä Jupiterin koska Mako my baby, mutta koska Uranus niin Neptune .> saadaan ehkä vielä Plutokin.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Tammi 2015, 17:03

Aksuttaren kommentit ovat vähän kuin pääsiäismunat; koskaan ei tiedä, millaista sisältöä voi odottaa. Jäin sanattomaksi.

Miksi jengi tekee kaikkea kivaa? Jousiammuntaa, fantasiavaatepajaa, äänitekniikkaa..ja minä stressaan itseni kipeäski opinnäytetyön kanssa!
Forte

ViestiKirjoittaja Suzume » 13 Tammi 2015, 19:40

Älä huoli Forte, minä painin tautieni parissa!
*ripustaa kaulaansa kyltin "tartuntavaara"*
Mutta tsemppiä!!

Voi, onneksi pääsen torstaina kampaajalle. Tää pehko kaipaa väriinsä virkistystä ja kaikki pahat ilkeät pikku kaksihaaraiset saksitaan armotta pois.... Silti taidan yhä naturalblondina suurimmalta osin pysyä.
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Tammi 2015, 07:39

Forte kirjoitti:Aksuttaren kommentit ovat vähän kuin pääsiäismunat; koskaan ei tiedä, millaista sisältöä voi odottaa. Jäin sanattomaksi.

Miksi jengi tekee kaikkea kivaa? Jousiammuntaa, fantasiavaatepajaa, äänitekniikkaa..ja minä stressaan itseni kipeäski opinnäytetyön kanssa!

Mul on semmonen vaikutus ihmisiin. Tän takia mulla ei oo ystäviä. Saat myös tulla mun puolesta äänitekniikkaa opetteleen jos huvittaa, mä voisin sit omaan lopputyöhön ja ryhmäprojektiin keskittyä. Tehään 3D "Selviydy suomessa" peliä ryhmäprojektina, pitää mm. selviytyä nakkikiskan jonosta ja saunassa. Lopputyönä ois 3D kauhupeli kera väh. kahden tason ja sitten siihen vielä essee päälle.
Foorumi käskee myös onnitella Fortea koska 25 wee. Onnea?

Suzume kirjoitti:Älä huoli Forte, minä painin tautieni parissa!
Mutta tsemppiä!!

Voi ei D: Koita parantua, eikai oo paha tauti?

Pandanna kirjoitti:Mut meillä alkaa fantasiavaatepaja huomenna (\(ovo)/) arvatkaa kuka rupeaa ompelemaan Sailor Neptune-cosplayta! Kämppiksen sain koukuttumaan Sailor Mooniin ja tuo päätti tehdä cosplayn Uranuksesta joten... Henk. koht. oisin ehkä ennemmin halunnut tehdä Jupiterin koska Mako my baby, mutta koska Uranus niin Neptune .> saadaan ehkä vielä Plutokin.

VAADIN NÄHDÄ KUVIA SITTEN KIITOS KYLLÄ JOOOOOO miten se teidän Marvel mekkojuttu etenee?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suzume » 14 Tammi 2015, 18:19

Aksutar kirjoitti:
Suzume kirjoitti:Älä huoli Forte, minä painin tautieni parissa!
Mutta tsemppiä!!

Voi ei D: Koita parantua, eikai oo paha tauti?

Sain jouluna pirunmoisen viruksen, joka veti pedinpohjalle kolmeksi viikoksi. Nyt oon pari päivää saanut hilattua itseni puolikuntosena kouluun... ja lääkärin mukaan sain viruksen kyytipoikana korvatulehduksen ja poskiOLENNONtulehduksen. Eikun ontelon. Mutta kai tää lääkemäärä kohta auttaa D:::: positiivista on et tänään jo maistankin jotain xD

Onnnee Forte!

Mäkin tahdon sit nähä niitä kuvia D:: yhhh voikun osaisin edes hiukan paremmin ommella. Cosplaypuvut menee siinä ja siinä ja nekin vähän vinksalleen.

Lunta tulee ja tein eilen kaikki lumityöt nyt ne pitäisi tehdä uudestaan. Firstworldproblmes miksi minä.
Suzume

ViestiKirjoittaja Forte » 16 Tammi 2015, 00:59

Kiitos niille, jotka muistivat synttärini. Onhan se kyllä vähän kieroa kasvaa. Pitäisi kai tässä iässä jo olla jotain, mitä, päämääriä? Elämä? Jotain sellaista avioliiton ja lasten kaltaista? Jaa-a. Vietin itse oman aamuni juomalla kahvia ja lukemalla Hobittia. Aikuistuminen hyppäsi minusta yli selvästi. Kuka haluaa tulla luokseni kahville? Ilmainen kahvi sille joka arvaa miten yhdistelmä "Gay study" liittyy oppariini.
Forte

ViestiKirjoittaja harlekiini » 16 Tammi 2015, 19:30

On se hyvä näin kerran vuodessa ilmoitella itestään, paitsi milloin teillä onnettomilla on joku esittely odottamassa hylk-- eikun hyväksymistä.

Kosta kurtta ja terveisiä Thaikuista, siel oli lämmin kun täällä oli pakkasta ja sähkökatkoksia. Kävin snorklailemassa ja paahtamassa itteäni auringossa, oli aika muikeaa. Elämistöstä: näin paljon kotkia, joitain lehti- ja papukaijakaloja (olivat aika kuumottavia siinä metrin päässä niiden nokkiensa kanssa), varaanin ja pallokalan! Kissojakin oli, sai silitellä, paria koiraa myös. Sain myös vatsataudin. Kaiken kaikkiaan ihan passeli reissu, lämpötilan puolesta oikein onnistunut, kolmenkympin paremmalla puolella koko loman. Kotio tullessa Kela oli myös pistäny viestiä että mun kuntoutustuki on jotakuinnii hyväksytty, joten elämä hymyilee. Katotaan vaan miten kylmä mun kämppä on kun sen patteri ei ole oikein toiminut.
En voi muuten ymmärtää miten ihmisen voi tehdä niin älyttömästi mieli ransiksia ja pakastenugetteja. Ei taida Thaimaan ruokavalio sopia mulle. Same same but different. Aksu tietää.

Vois alkaa taas ropettaa pitkästä aikaa. Kaikki kesken jääneet pelini julistetaatten kesken jääneiksi, pelikutsuja saa esittää. Imma motherfuckin back!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2015, 18:55

harlekiini kirjoitti:Imma motherfuckin back!

Ilmeeni, kun harlekiini. TERVETULOA TAKASIN tuhoamaan unelmiamme uusista eeppisistä hahmoista tai heidän päivityksistään. Kiva että oli mukava reissu. Toivottavasti nahkasi paloi intiaanin väriseksi ja malaria ei seurannut sinua Suomeen.

Minä jatkan matikantehtävien parissa. Luin äsken tuota Beat this -topsua alusta loppuun ja kuolin nauruun vaikkei osa kuvista enää näkynytkään. Ihan parhaita. Hihitän edelleen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Tammi 2015, 12:10

Forte kirjoitti:Kuka haluaa tulla luokseni kahville? Ilmainen kahvi sille joka arvaa miten yhdistelmä "Gay study" liittyy oppariini.

Kahvi kelpais jooo ZG juo kaikki mun kahvit. Gay studysta en tiedä mutta kuulostaa hyvältä. Sounds gay let's Do it.

Harlekiini palaa täydelliseen aikaan, ihan just suo kaivataan mun ja Sandsin peleissä.

Agna kirjoitti:Luin äsken tuota Beat this -topsua alusta loppuun ja kuolin nauruun vaikkei osa kuvista enää näkynytkään. Ihan parhaita. Hihitän edelleen.

Se on niin kaunista luettavaa kyllä että.

Huhuh, viikonloppuun tulikin muutos kun ZG (se ex Tnf pelaaja, yhä ollaan yhdessä ja silleen) päätti tänne tulla yllättäen, sit ollaankin vaan pelattu pleikalla DA:I multiplayeria (hähähä Lotdow suosittelen kokeileen sitäkin si ku daitsun hankit) ja katteltu ruutu.fistä kaikki masterchef, top chef ja kuppilat kuntoon jaksot (etsin sieltä inspiraatiota Cryptin masterchef kuviin ofc). Ja pelattiin mass effect ykköstä kilpaa ofc mä häviän etumatkasta huolimatta ku toi on mass effect master >8|
JOTEN ANTEEKS VASTAILU VÄHÄN JÄI JA SORI ENKIDU ALOTUS ON VIELÄ KESKEN Q-Q

Puhelindatailu. Tän viestin kirjottamiseen meni hävettävän kauan. Vetoon siihen että mul on liian nakkisormet kosketusnäytöille.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Tammi 2015, 19:30

Aksutar kirjoitti:Huhuh, viikonloppuun tulikin muutos kun ZG (se ex Tnf pelaaja, yhä ollaan yhdessä ja silleen) päätti tänne tulla yllättäen, sit ollaankin vaan pelattu pleikalla DA:I multiplayeria (hähähä Lotdow suosittelen kokeileen sitäkin si ku daitsun hankit)

Älä ny viitsi köyhää ihmistä kiusata. Olen tulossa pian! Pitää vain nopeasti katsastaa se DA2 läpi niin voin sitten ostaa sen DA:In. Lähden vaikka Siperiaan myymään suolaa suolakaivokseen sen puolesta.

Ave Harlekiini, tervetuloa takaisin Muumilaaksoon.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut