Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 23 Helmi 2015, 19:42

Uuuuuuuuuuh, olen elossa siis täällä pulinassakin.. . Kai?

Mut tulin ilmoittamaan olemassa olostani, vaikka lukio syö musta puolet ja aika puolet. Tarvitsen enemmän aikaa saada nää kaikkitehtävät tehtyä!!!

Ei mulla muuta, hei kaikki x3
Mori

ViestiKirjoittaja Kitty » 24 Helmi 2015, 17:16

Mori kirjoitti:Mut tulin ilmoittamaan olemassa olostani, vaikka lukio syö musta puolet ja aika puolet. Tarvitsen enemmän aikaa saada nää kaikkitehtävät tehtyä!!!

Hoh, samaa mieltä, lisää aikaa ois kiva saada päivään. Josta tulikin mieleen että luin netistä seuraavan.
Kaksi vaihtoehtoa
A) Joudut istumaan täysin paikoillasi mitään tekemättä neljä tuntia, mutta saat yhden päivän lisää elinaikaa.
B) Voit pysäyttää ajan neljäksi tunniksi päivässä mutta elinaikasi lyhenee päivällä.

Tuohon totesin itsekseni että kuolisin nopeasti.

En uskonut tämän olevan omalle kohdalleni mahdollista mutta en ole kiinnittänyt huomiota tietokoneeseeni lainkaan varmaankaan kuukauteen. Jännää.
Elossa ja suht hyvin voin kuitenkin yhä.
Mitäs muut murmelit ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 05 Maalis 2015, 09:32

Kitty kirjoitti:Hoh, samaa mieltä, lisää aikaa ois kiva saada päivään. Josta tulikin mieleen että luin netistä seuraavan.
Kaksi vaihtoehtoa
A) Joudut istumaan täysin paikoillasi mitään tekemättä neljä tuntia, mutta saat yhden päivän lisää elinaikaa.
B) Voit pysäyttää ajan neljäksi tunniksi päivässä mutta elinaikasi lyhenee päivällä.

Tuohon totesin itsekseni että kuolisin nopeasti.

En uskonut tämän olevan omalle kohdalleni mahdollista mutta en ole kiinnittänyt huomiota tietokoneeseeni lainkaan varmaankaan kuukauteen. Jännää.
Elossa ja suht hyvin voin kuitenkin yhä.
Mitäs muut murmelit ?

A) olisi hyvää aikaa zazeniin. Tosin se, mitä sillä saisi olisi melko itsekästä. Tai ainakin omalla kohdallani tuntuisi itsekkäälle.

http://kotaku.com/an-rpg-with-no-wizard ... Socialflow

Onkos jengi vielä tietoinen tuommoisesta? Jos on rahaa ja PayPal ja osaa käyttää sitä niin tuohon voi syytää rahaa projektin etenemiseksi ja saa samalla itselleen early accessin. Näyttää ainakin todella helmeälle ja itse ainakin olen odottanut vastaavaa jo pikkupojasta asti.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ikane » 06 Maalis 2015, 12:46

Mohnake kirjoitti:http://kotaku.com/an-rpg-with-no-wizards-or-spaceships-sign-me-up-1689278158?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow

Onkos jengi vielä tietoinen tuommoisesta? Jos on rahaa ja PayPal ja osaa käyttää sitä niin tuohon voi syytää rahaa projektin etenemiseksi ja saa samalla itselleen early accessin. Näyttää ainakin todella helmeälle ja itse ainakin olen odottanut vastaavaa jo pikkupojasta asti.

Varsin lupaavanoloinen projekti! Taidan jäädä stalkkimaan sitä, koska hei there's always space for one more game. Eiköstä juu.

JA ELOSSA OLLAAN TÄÄLLÄKIN, hei vaan kaikille~! <3 Tuo helmikuu vaan juoksi alta pois, muistan ainoastaan penkkarit ja wanhat, ja PUFF nyt onkin jo maaliskuun eka viikko. Mihin se aika juoksee..... ;;;____;;; Omaa aktiivisuutta en saa korotettua ainakaan nyt maaliskuussa vielä, mutta huhtikuussa ja toukokuussa on jo mahdollisuus!

PS Mori, MIE TIEDÄN MILTÄ SUSTA TUNTUU ;;;A;;;
Mori kirjoitti:Mut tulin ilmoittamaan olemassa olostani, vaikka lukio syö musta puolet ja aika puolet. Tarvitsen enemmän aikaa saada nää kaikkitehtävät tehtyä!!!
Ikane

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Maalis 2015, 13:36

Ahhhh uusia liittyjiä ja vanhat ilmottelee elostaan. Kaunista. KIVA TIETÄÄ ETTÄ PORUKKA ON ELOSSA JNE!

Kieltämättä mielenkiintonen peli, joskin ittellä sen verran tiukkaa ettei kyl minkäänlaista rahallista supporttia voi heittää mihinkään suuntaan >: Pyllystä sinällään.
Ja Kitty kuin sä pystyt. Hyvä jos mä pystyn pari päivää oleen pois koneelta. No oke ehkä se johtuu siitä että ei keksi muuta tekemistä, also ku tulee työskenneltyä koneen kautta ni väkisinki tulee istuttua tässä.

MUT HEI IHMISET RAKKAAT.
Osaatteko suositella mitään vieraskirjoja tarjoavaa sivustoa? Ilmasta sellasta, siis.
Freebok.net meinaan pistää pillit pussiin ja tästä johtuen TNFän vieraskirjat pitäis siirtää jonneki muualle.

freebok.net päättää toimintansa

freebok.net palvelun käyttäjämäärä on laskenut tasaisesti ja viimeiset vuodet palvelu on pyörinyt ilman aktiivista ylläpitoa. Tämän vuoksi vieraskirjojen kannet suljetaan viimeisen kerran 22.3.2015 kun freebok.net päättää toimintansa.

Palvelu ehti toimia 16 vuotta josta ajasta kiitokset kaikille käyttäjille!

Juha Kilpi

Itte oon aina käyttäny freebokia enkä nyt sit tiedä mihin seuraavaks siirtyis, joten jos jollakulla on kokemusta tai osaa suositella jotain niin link plz? >:
Tosin, kerta vieraskirjat nyt lähtee niin vois samantien heittää sen liittymisen sähköpostin puolelle, niiku on ollu jo pitkään tarkotuskin...
Pitäis muutenkin päivittää sivujen tekstit täysin ja nnnghf. "huomenna".
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 09 Maalis 2015, 11:22

Kyllähän täällä hengissä ollaan. Aksu, jos joku päivä piirrän sen Rickonin ja Alfin tikku-ukkopoken niin laitanko sen tähän pulinaan vai onko ok pistää galleriaan?
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Maalis 2015, 18:19

KAIKKI ON HENGISSÄ. HYVÄ.
Ei herran jumala galleriaanhan semmonen mestariteos kuuluu sitten, jos ikinä sen teet. Tikku-ukko piirustukset kunniaan. (Btw Mohnis, uusin Raellan esittelyn et jos kiinnostaa käydä kattoon ja huutaa jostain, mikä ei Ikolokin osalta sovi jne)

Ihanan aurinkoinen päivä tänään, jotenki sitä on heti pirteempi. Ny ku jaksais vielä siivota niin ois täydellistä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suzume » 09 Maalis 2015, 22:43

Agh elossa ollaan. Vielä muutama viikko niin käsi leikkaillaan kuntoon ja voin taas ihan niinkuin aikuisten oikeasti oikeasti (pfft mitä se sellanen on?) aktivoitua. (Entä mitä se on?)
Suzume.exe 404 server not founded ei tunnista näitä sanoja. Piste.

Nokunnn, miun on pitäny varmaan kohta kaks kuukautta kirjottaa hahmohistoriaa uusiksi ja suhteita myös, kun nuo riitelevät sisarukset on vihdoinkin saaneet jotain sovintoa aikaan. Niin siis sillon kaks kuukautta sitten. *syyyyvä huokaus*

Lenkille sentään ehdin, niin kaunis ilma. Virkistyi mieli kummasti ~
Mitäs muiden elämään? Minulla kokeita! Ja kokeita! Ja vähän lisää kokeita! Yay \o/
Suzume

ViestiKirjoittaja Mori » 09 Maalis 2015, 23:24

Minullakin on kokeita ja aineita ja esseitä ja autokoulu jajajajajajajajaj COSPLAY HEMMETTI VIEKÖÖN!!!!!!!!!!!!!!

Siis minähän ei siis sanonut mitään. Hejsan! XD
Mori

ViestiKirjoittaja Ikane » 09 Maalis 2015, 23:28

Suzume, tiedän tunteen kun on aikeissa tehdä jotain (esim vastata luvattoman ihanaan peliin <33), mutta sitten huomaatkin ajan menneen 150000 vuotta eteenpäin ja se on yhä tekemättä. Mikä niitä kelloja ja kalentereita oikein vaivaa???

Ja muuton sain suoritettua loppuun (nyt uusi kämppä on tosin aivan täynnä tavaraa sikin sokin, kun järjestelylle ei oikein tunnu olevan aikaa...!), koeviikko lähenee uhkaavaa vauhtia (pitäisikö lukea joskus???) ja koulupäivät venyy 9.00-21.30 mittaisiksi. Yritänpäs siinä samalla pitää pään kasassa ja vatsan ruokittuna. :'D Teatterin tekeminen on rankkaa mutta palkitsevaa. Jos teillä on siis mahdollisuus ikinä koskaan kokeilla ilmaisutaitoa jollain kurssilla (koulussa, työpaikalla, kansalaisopistolla, jne) niin MENKÄÄ. Ei voi muuta sanoa kuin että nautitte varmasti jos ohjaaja osaa hommansa! :''D
Noniin mainospuheet sikseen ja värikyniä etsiskelemään! Haleja kaikille, kevät on ihan ovella jo~

Mori kirjoitti:Minullakin on kokeita ja aineita ja esseitä ja autokoulu jajajajajajajajaj COSPLAY HEMMETTI VIEKÖÖN!!!!!!!!!!!!!!

Siis minähän ei siis sanonut mitään. Hejsan! XD

COSPLAY. VOI HIISINPIMPULAT sekin vielä.... :--D loppukeväästä ei sitten enää nukuta yöllä eiköstä juu Moriseni
Ikane

ViestiKirjoittaja Mori » 09 Maalis 2015, 23:37

Oliko tämä haaste ikane? Vai yritätkö sinä kenties vain livahtaa sänkyyni joku yö? Vai livahtaako lapis chloroksen petiin xD

Mutta juu, jos sitä motivaatiota tai kykenemistö nyt riittäisi tuonne koeviikolle... Köhköh.... Pitäisi tehdä minäportfolio, josta haluaisin mielelläni eroon koska en halua kaivella menneitä....

Ja kohta hei siirrytään kesäaikaan. Voi apua.
Mori

ViestiKirjoittaja Michyy » 09 Maalis 2015, 23:57

Kokeita? Lukio lukematta läpi, niin se minun nuoruudessani^^ Pelottavasti näyttää siltä että yliopisto lukematta siihen perään.

Mutta niin näyttäis taas kevät tekevän tulojaan, tehkää te vaan cossejanne kesän coneihin, minä en osaa joten en tee. Ja tästä tulikin mieleen, animeconin liput ilmeisesti myynnissä, onko ihmisiä tänä vuonna tulossa? anybody? somebody? Vähän kyl miettiny että joku vuosi lähtisin kotipihaa kauemmas coneja kiertämään, varmaan sitten tracon ois se minne... Ehdottomasti ehkä ja joskus. Mutta juu olen elossa, nyt jatkakaa mitä olittekaan tekemässä^^
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Ikane » 10 Maalis 2015, 00:45

Mori kirjoitti:Oliko tämä haaste ikane? Vai yritätkö sinä kenties vain livahtaa sänkyyni joku yö? Vai livahtaako lapis chloroksen petiin xD --

Oooh you just wait xDD EI voi tietää mitä se keksii, sellainen ihanuus tuo Chloros on <3

Michyy kirjoitti:-- Ja tästä tulikin mieleen, animeconin liput ilmeisesti myynnissä, onko ihmisiä tänä vuonna tulossa? anybody? somebody? Vähän kyl miettiny että joku vuosi lähtisin kotipihaa kauemmas coneja kiertämään, varmaan sitten tracon ois se minne... Ehdottomasti ehkä ja joskus. --

Olen saapumassa hopeisilla vaunuillani juurikin kyseiseen coniin kesällä jos kaikki menee kuten suunniteltu on! Itseänikin tuo Tracon houkuttaisi, mutta ensi vuonna sitten. En muuta varmaan teekään ensivuonna (ainakaan haavemaailmassani! pyh mitkään ylioppilasjutut)~!
Ikane

ViestiKirjoittaja Mohnake » 10 Maalis 2015, 09:37

Aksutar kirjoitti:KAIKKI ON HENGISSÄ. HYVÄ.
Ei herran jumala galleriaanhan semmonen mestariteos kuuluu sitten, jos ikinä sen teet. Tikku-ukko piirustukset kunniaan. (Btw Mohnis, uusin Raellan esittelyn et jos kiinnostaa käydä kattoon ja huutaa jostain, mikä ei Ikolokin osalta sovi jne)

Ihanan aurinkoinen päivä tänään, jotenki sitä on heti pirteempi. Ny ku jaksais vielä siivota niin ois täydellistä.

Esittelyn uudistuksessa ei ainakaan tullut silmään vielä mitään sellaista, joka olisi Ikolokille ehdoton nay. Ja kyllä tuo piirrustus on muuten niin päätä huimaava, että varmasti pääsee Louvreen näytille.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Maalis 2015, 11:19

Louvre vaatii tikku-ukkotaiteita ehdottomasti. Tikku-ukot ovat parasta antia. Ei mulla muuta.

Oon elossa mutta oikeastaan en. Eilen oli äikän yo-essee ja huomenna on biologian yo joten käyn vain tässä puhelimella ilmoittamassa tuskaani ja menen sitten pois. Haluaisin vain pelata Gameboylla Pokémonia (jotka sain syndelahjaksi) ja seikkailla DAIn ihmeellisessä maailmassa. Kirjoitukset on kakkoja mutta ensiviikon perjantaina nekin on ohi, huh! Sit enää pääsykokeet lol.

MÄ OON 19 VUOTTA VANHA MIHIN TÄMÄ MAAILMA ON MENOSSA. OLIN IHAN JUST 12 VEE.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna