Ikane kirjoitti:PPS. Cosplay ja conit on aina hyvä aihe! Toki jos jotakuta tökkii tämä niin rohkeasti vaan ilmoille sana hep justiin : D
No pulina nyt ylipäätään on tarkotettu vapaalle keskustelulle ja cossauksesta tulee aina puhuttua kerralla vähän enemmän, ku täällä nii paljon harrastajia on. Joten jos joku kattoo ettei halua keskusteluun osallistua tai aihe ei itteensä kiinnosta niin aina saa koittaa vaihtaa puheenaihetta tai sitten yksinkertasesti olla ottamatta osaa, antaa toisten pulista jos juttua kerta on! :D
Herää vaan kysymys, kui moni on koittanu cossaa (tai varmaan lähinnä kaappicossausta) omia hahmojaan?
Mohnis, musta vähän tuntuu, että itse kukin kattoo täällä enemmän tai vähemmän animea. Josta tuli mieleen et pitäis kattoa Shidonia no Kishi jo vihdoista viimein kerta Crim sitä suositteli >:< Oon vaan niin laiska alottamaan mitään tai edes jatkamaan, jos menetän intoni edes hetkeks
(aka millonkohan viimeks oisin kattonu Shingeki no kyojin ffs jäi seki kesken. "Kohta")
. Tarviin sen jonkun suositteleen mulle jtn, ennen ko ees alotan mtn. Niiko Forte just suositteli yhtä kirjaa, pakko tilaa se si ko rahee on, et pääsee lukeen 8)