Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Huhti 2015, 22:58

Oh you Agna :D
joo, myönnän nauran itsekkin omille jutuilleni välillä. Työ yhteisössä pitävät hulluna mutta minkäs sille mahtaa jos on vaan niin totaalisen hauska.
Huhhuh, olihan viimeviikko.
Taistelin 5 pirullista päivää neljänkymmenen asteen kuumetta vastaan, ja kuume oli neljässäkympissä jo heti aamusta, kaikkina päivinä. Luulin todellakin kuolevani ja yhtenä iltana aloin jo oikeasti epäilemään että selviänkö koskaan.
Selvisin kuitenkin vastoin kaikkia odotuksia kuumeesta ja nyt tulehdusarvot on niin koholla että sain vielä kolme päivää saikkua.
Mitäkö sairastin ? Dont know. Virus-pohjainen tauti elikkäs ei lääkkeet auta.

Vähän terveellisempää viikonalkua sinne ruutujenne ääreen :)
Kitty

ViestiKirjoittaja Ay » 16 Huhti 2015, 00:18

Luulin nähneeni kaiken, mutta nähtävästi en ollut. Jotenkin tuntuu lisää olisi tulossa, vaikka ollaan eläytty 1/4:stä. Sitä onneksi en tiedä mitä vielä joudun näkemään, mutta toi oli jo liikaa kolleeglta, joka oli siirtymässä eläkkeelle.

Jei Game of Thornes alkoi. Hitaasti katotaa, kun kaikkea täytyisi tehdä. Puolet jäi tekemättä. Miten olen aikaa saamaton (en edes pyykkiä).
Onneksi viikonloppu alkaa ja saan pukeen sen ihanan asun.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Huhti 2015, 19:46

NnNGH GoT. Pitäis kattoo sitä kans mut en oo vaan jaksanu. Pitäis alottaa ekasta jaksosta tosin, en oo yhtään seurannu sitä järjestyksessä. Sillon tällön ku joku muu sitä kattonu ni sivusilmällä vilkuillu...

Kitty kirjoitti:Taistelin 5 pirullista päivää neljänkymmenen asteen kuumetta vastaan, ja kuume oli neljässäkympissä jo heti aamusta, kaikkina päivinä. Luulin todellakin kuolevani ja yhtenä iltana aloin jo oikeasti epäilemään että selviänkö koskaan.
Selvisin kuitenkin vastoin kaikkia odotuksia kuumeesta ja nyt tulehdusarvot on niin koholla että sain vielä kolme päivää saikkua.
Mitäkö sairastin ? Dont know. Virus-pohjainen tauti elikkäs ei lääkkeet auta.

ÄÄÄÄHÄHÄ D: Elä kuole siellä Kitty! Kai jo on parempi olo?
Hirveesti kaikki ny vaihteeks kipeenä näin keväällä muutenki.
Onneks kohta on kesä.

Agna kirjoitti:Myönnän olevani henkilö joka nauraa omille vitseilleen, mutta selasin tossa vanhoja viestejä ja löysin Cryptin kakkumaakarit ja itkunauroin omalle sutkautukselleni Dragon Age - Ovens of Crypt. Olenpas hulvaton.
Välillä ku luen omia vanhoja Pulla-ropetuksiani niin nauran niissäkin omalle nokkeluudelleni, hohhohhoh. Kauhee vitsinarsisti :D Kertokaa nyt hyvät ihmiset että tekin nauratte omille jutuillenne, oli ne vanhoja tai ei.

No mut sun jutut on oikeesti aika hulvattomia tbh :--D Mul tais olla koneel jopa jotain ikivanhoja mese keskusteluja sun kans tallennettuna koska oli niin hyviä.
Omille vitseille nauraminen on vain tervettä, kuka niille muuten naurais. Ainakin mun tapauksessa, kukaan ei ymmärrä mun laatuvitsejä.

mitä peleihin tulee niin on jo liian myöhästä mtn ehdotella joten en ala sen enempää niistä. Totean vaan että Agnan ehdottama Castle crashers on hulvaton. Ylipäätään jos isommalla porukal jtn koneil pelaa ni joku l4d2 VS on aika kaunista, jos kaikilta vaan löytyy ko. peli.

yh, 3D mallintaminen alkaa tuntua tervan juonnilta. Ja sit pitäis näyttöviikolla jaksaa vielä fiksusti mallintaa.
Mites muiden kevät?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Huhti 2015, 23:40

Aksutar kirjoitti:No mut sun jutut on oikeesti aika hulvattomia tbh :--D Mul tais olla koneel jopa jotain ikivanhoja mese keskusteluja sun kans tallennettuna koska oli niin hyviä.

Oh you! No joo hei mulla on itteasias kans jotain helmiä tallennettuna tonne kansioiden syövereihin. Ei taida olla major bottomeita mutta Jerrellin osasyyllisyys Haraldin kuolemaan kyllä on (-D oh those golden times!

Kitty, toivottavasti pöpösi ovat jo imaistuneet toiseen virusulottuvuuteen ja granulosyyttisi sekä T-tappajasolusi ovat tehneet virusten pintaproteiinien avulla ahkerasti tunnistustöitä ja hävittäneet ne. B-muistisolusi ovat toivottavasti tallettaneet tiedon näistä inhoista tunkeilijoista ja ensi kerralla kehosi sisäinen puolustusjärjestelmä osaa torjua tämän kuolemantaudin tehokkaammin jo sen alkuvaiheessa. Bäyum.
B-imusolut kypsyy luuytimessä, sillä B niinkuin bone marrow, ja T-imusolut kypsyy kateenkorvassa, sillä T niinkuin thymus. Päivän valistus suoritettu.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mori » 17 Huhti 2015, 18:57

Noni, olin kuolla desuconin lipun myynnissä, mutta näytti menevän erityisen hyvin xD Sain jopa kaks ja nyt siitä toisesta pitäisi päästä eroon xD
Mori

ViestiKirjoittaja Suzume » 17 Huhti 2015, 19:46

Ne meni ihan äly nopeasti! Seurasin vaikka en ostanutkaan xD

Nyt sinne vaan seuraa ehotteleen! IM BÄK o/
Suzume

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Huhti 2015, 22:14

Desun liput xD Kuus minuuttia niitä riitti, saatiin omat ekalla minuutilla, tosi ylpee olo. Ja lattiamajotuskin!

Moon sikamyöhässä tässä Dragon Age-jutussa mutta meikäläinen on vihdoin pelaillut ekaa osaa tässä jonkin aikaa kun Bizara-kullalla se on ja täällä kämpätään vielä puoltoista kuukautta .'>> Ja mullon ihan liian hauskaa. Like rly. Hahmot <3 plus mun kaunis, alati järkyttyneen näkönen haltiamies. Mitään en kadu. Paitsi sitä et oon ihan surkee tässä
Noitarinki

ViestiKirjoittaja kiifpro » 19 Huhti 2015, 11:37

Yyh... Häpeän... ._. Heti liittymisen jälkeen onnistuin jäätymään ties kuinka pitkäksi aikaa. Nyt kyllä otin itseäni niskasta kiinni! Hnngh...!

(olipas järkevä kommentti tähän väliin...)
kiifpro

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Huhti 2015, 14:12

kiifpro kirjoitti:Yyh... Häpeän... ._. Heti liittymisen jälkeen onnistuin jäätymään ties kuinka pitkäksi aikaa. Nyt kyllä otin itseäni niskasta kiinni! Hnngh...!

(olipas järkevä kommentti tähän väliin...)

Semmosta sattuu, sentään susta nyt näkee elonmerkkejä etkä "kadonnu" silleen totaalisesti :D JOTEN ELÄ HUOLI, ei me katota pahalla jos hiljeneeki välillä.

Pandanna kirjoitti:Moon sikamyöhässä tässä Dragon Age-jutussa mutta meikäläinen on vihdoin pelaillut ekaa osaa tässä jonkin aikaa kun Bizara-kullalla se on ja täällä kämpätään vielä puoltoista kuukautta .'>> Ja mullon ihan liian hauskaa. Like rly. Hahmot <3 plus mun kaunis, alati järkyttyneen näkönen haltiamies. Mitään en kadu. Paitsi sitä et oon ihan surkee tässä

Yes. Join us. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Pelaat kaikki kolme ja DLCt ja sit voidaan itkee yhdessä. Crim ja Ivy ja Lotdow ja Agna ja Nipustin ja ja ja ja ketkä kaikki muut niitä nyt oli pelaillu. 5/5 suosittelen kaikille anyway.
Ja mass effect.
Mut kerro Bizaralle terkkuja!

Suzume kirjoitti:Nyt sinne vaan seuraa ehotteleen! IM BÄK o/

WOOP! Onko ranne nyt kunnossa? O3O

Agna kirjoitti:Oh you! No joo hei mulla on itteasias kans jotain helmiä tallennettuna tonne kansioiden syövereihin. Ei taida olla major bottomeita mutta Jerrellin osasyyllisyys Haraldin kuolemaan kyllä on (-D oh those golden times!

Voi voi voi voi Agna mun aamuni ei saa alkaa näin, ei näitä muistellen. Virne heti aamusta naamalla onko tämä nyt kaunista. Major bottom. Kyl mä vielä joskus sulle niitä kuvia piirrän.
"Aamu", kello on kaks. En jaksanu herää aikasemmin.

Nghhh kun tekis mieli uusia pelejä suunnitella ja alotella ja ehdotella kaikille kaikkee mutkun en kehtaa ennen näyttöö, kun en yhtään tiiä aktiivisuudestani JA MULLA ON NOITA PELEJÄ YHÄ IHAN KIITETTÄVÄSTI voi äiti. Ehkä vaan koitan saada niistä muutaman pois alta ennen ku itte meen muilta seuraa kyseleen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja kiifpro » 19 Huhti 2015, 14:27

Btw, pakko muute kysyä tässä välissä, että pystyykö täällä "tägäämään" ihmisiä kommentteihin yms.? Edellisessä paikassa tää oli siis mahdollista, kun laitto @-merkin ja käyttäjänimen yhteen kirjotettuna. (esim. @kiifpro) Et onko täällä joku vastaava tapa, ettei esim pelejä tarttis linkkailla? :D (sekavaa)
kiifpro

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Huhti 2015, 15:10

Ei pysty ei. Ainakaan mun tietojen mukaan. Lieneekö jotain proboardsin juttuja? Siel ainakin on tommonen mahdollisuus ymmärtääkseni.
Mutta ei täällä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja kiifpro » 19 Huhti 2015, 15:36

Aksutar kirjoitti:Ei pysty ei. Ainakaan mun tietojen mukaan. Lieneekö jotain proboardsin juttuja? Siel ainakin on tommonen mahdollisuus ymmärtääkseni.
Mutta ei täällä.

Todennäköisesti näin. Asia fretti! ^^
kiifpro

ViestiKirjoittaja Mori » 19 Huhti 2015, 16:09

Mmm, aloin pelaa LOLia... Ja nyt tuntuu tyhmältä, kun pelaan sitä kotona. Mä en ymmärrä esim. niitä erikoiskykyjä, miten ne toimii? Ku siel pelitalossa ne toimi moiteettomasti ku paino vaan niitä näppäimiä. Nyt kotona ku painan tulee sellanen ihme rinkula siihen maaha, joka niin ku näyttää sen että miten kauas voit äimätä sen kyvyn. Mutku sitten tökin sitä näppäintä hetken, niin ei tapahdu mitään :( Mä en osaa pelata mun koneella xD

Ei mulla muuta!

Mites kaikkien viikonloppu?
Mori

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Huhti 2015, 16:18

Mori kirjoitti:Mmm, aloin pelaa LOLia... Ja nyt tuntuu tyhmältä, kun pelaan sitä kotona. Mä en ymmärrä esim. niitä erikoiskykyjä, miten ne toimii? Ku siel pelitalossa ne toimi moiteettomasti ku paino vaan niitä näppäimiä. Nyt kotona ku painan tulee sellanen ihme rinkula siihen maaha, joka niin ku näyttää sen että miten kauas voit äimätä sen kyvyn. Mutku sitten tökin sitä näppäintä hetken, niin ei tapahdu mitään :( Mä en osaa pelata mun koneella xD

Jos käyt peliasetuksista katsomassa kun olet jo erässä/pelissä sisällä sen hahmonvalinnan jälkeen, niin sieltä pitäisi löytyä jotain "quick cast" nimistä muistaakseni. Nappaat sitä niin skillit lähtee ilman että tulee niitä rinkuloita <: Jos vaikka tästä ois jotain apua, vaikka video onkin vanha, enkä mä tiedä yhtään onko tuo pelin ulkoasu miten muuttunut. AT LEAST I TRIED TO HELP YA - siitä on niin kauan kun oon Leaguee pelannu viimeks >.>

Viikonloppu on ollut täynnä kivaa ja ketutusta aika tasapaksusti. Näissä fiiliksissä kohti seuraavaa viikkoa. Onneks mulla on sentään kahvia <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Mori » 19 Huhti 2015, 16:28

Ah kiitos! Pelastit mut xD Eiköhän se tosta sitten parane tai jotain :D
Mori

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut