Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 22 Touko 2015, 13:21

Joooooo .> Meet etusivulle, siellä ekan foorumialueen yläpuolella, oikeessa reunassa on nappi jossa lukee jotain tyylillä "Merkitse kaikki alueet luetuiksi"
Pitäis toimia. .w.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Teritan » 22 Touko 2015, 14:36

Oi kiitos kiitos! Miten mie en huomannukkaan sitä sieltä! :D Nyt elämäni on pelastettu, kiitos Pandanna~
Teritan

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Touko 2015, 18:38

^ Mitä teemaa te käytätte? D: Mulla on tää tummanvihreä jossa on lohikärmeksiä ja miekkoja (tais olla joku Guildwars alliance) eikä tässä ainakaan saa muuten kun noista sisäalueista merkittyä kaikki viestit luetuksi. Esim Quinn metsä > Metsäaukea niin sieltä vasta saa laitettua "merkitse alueen viestit luetuksi" tms. Olis kyllä ihan kätsy jos sais kaikki kerralla mutten raaski uhrata mun fantsua teemaa :'D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Teritan » 22 Touko 2015, 20:44

No miulla on ainakin käytössä tuo CA vintage, eli tuo oletus teema. Tässä saa tosiaan ihan foorumin etusivulta merkittyä viestit luetuiksi, niinkuin Pandanna kertoikin :3
Teritan

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Touko 2015, 17:11

Kesä on sitten jännää aikaa. Luonto kukkii, linnut laulaa, ja kadulla tapaa furryja. Olen vähän hämilläni, en ole koskaan ennen törmännyt heihin, edes missään conissa. Näillä kahdella oli hienot päät, hännät ja tassut. Toinen oli kettu, ja toinen taisi olla lohikäärme, joka kujersi. Oikein sympaattisia ja hellyyttäviä molemmat, sain paljon haleja. Ja nyt jos joku täällä olevista oli se toinen furry, jolla oli sininen pää, tassut ja häntä, niin kyse ei ole siitä, että haluaisin loukata luulemalla hahmoa lohikäärmeeksi, mikäli se ei sitä ollut. Mutta se minulle tuli ensin mieleen. Rispektit heille kahdelle.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Touko 2015, 22:50

Agna kirjoitti:^ Mitä teemaa te käytätte? D: Mulla on tää tummanvihreä jossa on lohikärmeksiä ja miekkoja (tais olla joku Guildwars alliance) eikä tässä ainakaan saa muuten kun noista sisäalueista merkittyä kaikki viestit luetuksi. Esim Quinn metsä > Metsäaukea niin sieltä vasta saa laitettua "merkitse alueen viestit luetuksi" tms. Olis kyllä ihan kätsy jos sais kaikki kerralla mutten raaski uhrata mun fantsua teemaa :'D

mutta eikö tossa foorumin alareunassa tällä teemalla oo just toi et kaikki luetuiks?
Näin niiku pakko oli kokeilla tätä teemaa, ihan vaan et näkis. Mut joo, oletuksena on että joka teemasta löytyy se paikka mistä kaikki alueet saa luetuks, itte käytän tota foorumin defaulttia teemaa, koska... se nyt vaan on. Pitäis tehä se TNFän oma teemakin tänne mut se on just tää "huomenna" projekti.
MUTTA NÄIN NIIKU MUUTEN GZ JA ONNEA AGNA JA SILLEEN YAY OHI ON.

Ja furryja. Ei oo kyllä tullu fursuiteissa vastaan, mut näin muuten pari tuntee irl.

MUTTA EUROVIISUT ASD.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Touko 2015, 19:26

Oho Liettua teko kolme erimuotoista suudelmaa homo, lesbo ja hetero suudelma. Belgia oli mahtava harmi, että ei voittanut. Niin hieno kuollut moonwolk kävely. XD Ai, että Italia oli täydellinen, jopa kyynel tuli silmistäni. Heti kun katsoi Melodinvestifalenia näki kuka voittaisi koko show ja ennen kaikkea myös voittaisi Euroviisut kisatkin. Yhdellä voitolla olisi tasoissa Irlannin kanssa. Ihana Zelmerlöw ja hottis (nahkahousut). Venäjällä oli ihan jees biisi. Olisin jotenkin uskonut, että Kreikka olisi ollut korkeemmalla sijalla. Ennen kaikkea mahtavaa, että Liettua ja joku muu maa ei antanut ollenkaan venäjälle pisteitä ollenkaan. Rahoittaja maista Espanja oli hyvä. Positiivinen yllätys oli ja kielekin kuulosti mukavalta. Austraalialla oli täysin Marsin laulajan biisi, mutta ei se oikein haitannut. Ihanaa aito orkesteri oli lavan takan (plussaa). Kolme nais juontajaa olivat ihan tylsiä, että Concihta olisi saanut kokonaan juontaa (liikaa juontajia).

Nyt on jo maanantai. AAAAAA Aivan mahtava sää.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Touko 2015, 23:51

Aksutar kirjoitti:mutta eikö tossa foorumin alareunassa tällä teemalla oo just toi et kaikki luetuiks?
-- GZ JA ONNEA AGNA JA SILLEEN YAY OHI ON.

Siis herrajumala eihän tollasta pientä ruikkua voi löytää :'D Sitäpaitsi kuka nyt foorumin alalaitaa muka käyttää (paitsi Lotdow) hrmhnrhnmrnhmmr. Mutta kiitos Aksu! Nyt se on olemassa. Ja onnitteluista kiitän myös yay vapaus! Meinasin ahistella sua offlinessa että haluatko jatkaa pullaraellapeliä nyt kun kesä taas koittaa ja on aikaa vastailla mutta satut olemaan aina offlinessa tai ainakin vakoilemaan offlinesti juuri silloin kun tulen paikalle :D

Euroviisut oli ja meni! Mäkin tykkäsin Belgiasta. Soi päässä edelleen. ON A COSMIC TRACK, LOVE ATTACK!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mori » 28 Touko 2015, 19:46

Aaaaah, mulla se on tossa ihan foorumin yläpuolella.

Juu euroviisut, no ne oli... Ne oli.

Menen kiroamaan mokoman ajokokeeni. Olis pitäny madella kaikki tiet mahd hitaasti, nii kaikki olis hyvin. Oli muuten hyvin kiusallinen tarkastaja. Puhu tosi vähän ja oli sellanen luuranko siinä pelkääjän paikalla
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Kesä 2015, 11:16

Mori kirjoitti:Menen kiroamaan mokoman ajokokeeni. Olis pitäny madella kaikki tiet mahd hitaasti, nii kaikki olis hyvin. Oli muuten hyvin kiusallinen tarkastaja. Puhu tosi vähän ja oli sellanen luuranko siinä pelkääjän paikalla

Yyyy ajokokeet on aina kuumottavia, varsinkin jos se tarkastaja siinä on tommonen 8| Mut menikö läpi?

Agna kirjoitti:Siis herrajumala eihän tollasta pientä ruikkua voi löytää :'D Sitäpaitsi kuka nyt foorumin alalaitaa muka käyttää (paitsi Lotdow) hrmhnrhnmrnhmmr. Mutta kiitos Aksu! Nyt se on olemassa. Ja onnitteluista kiitän myös yay vapaus! Meinasin ahistella sua offlinessa että haluatko jatkaa pullaraellapeliä nyt kun kesä taas koittaa ja on aikaa vastailla mutta satut olemaan aina offlinessa tai ainakin vakoilemaan offlinesti juuri silloin kun tulen paikalle :D

MÄÄ AINAKIN KYTTÄÄN FOORUMIN ALAREUNAS ET KETÄ ON PAIKALLA PITKIN PÄIVÄÄ google bot on aika usein. Mun on ikävä majestic-12 bottia, sitä ei oo näkyny pitkään aikaan.
"Satut aina olemaan offlinessa" niii, kato kun, offkytis. Pistä vaan viestiä ni vastaan samantien jos paikalla oon, jos en, niin näänpähän sen sitten kun paikalle mossahdan. Mulla oli sullekin kauheen hienoja ropeideoita mut nyt oon melkein unohtanu ne.

Huh, viimeviikolla oli verikokeet ja vasta nyt alkaa käsitaipeet parantumaan. Ei ne saanu musta kun yhden pullollisen verta ja sit aloin hysteeriseks eikä ne löytäny mun suonia, joten pitäis ens viikolla uudestaan mennä. Mä vihaan verikokeita.
Mutta löysin sen sarjan mitä aloin seuraan. American Horror Story, katoin kaikki kolme kautta Netflixsistä putkeen ja oon niin inlöve sen sarjan kanssa. Nyt odottelen et sitä tulis se neljäs kausi myös netflixiin kiitos >:<

JA TAMPEREELLA KAIKKI ON TAAS MUUTTUNUT en tykkää. "Kaikki" muutama paikka erilainen sen jälkeen kun viimeks kävin puoli vuotta sitten. Sentään säät on mukavat, koiraaki mukavampi käyttää ku aurinko paistaa mut sitten ei kumminkaan oo hirvee helle.
Mulla oli jotain tosi tärkeetä asiaa muka tänne pulinaan eilen mutta nyt unohdin jo mitä mun piti sanoa. Muuta kun että mitä porukat?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 11 Kesä 2015, 23:23

Äh, millon miulla on aikaa pyöriä täällä kunnolla? Muutto justiinsa takana, ei täällä vielä oikeestaan ihan valmista oo, ku sohva puuttuu... Huomenna leirille lasten kanssa, entisiä univelkoja saanu pois ja tiiän, et viikonlopulta niitä tulee kertymään lisää.

Käyty koulun pääsykokeissa ja nyt ootan heinäkuun 3.pvää ku kuuta nousevaa.

Miun pitäis itte asiassa käydä verta luovuttamassa, ilmaset eväät ja oma veriryhmä kiinnostaa.

Tän vuoden euroviisut, kolme kirjainta: WTF? Petyin ja pahasti, en siks et Ruotsi voitti vaan ylipäätään.
Niehku

ViestiKirjoittaja Mori » 12 Kesä 2015, 11:33

En menny läpi, vasta toisella inssikäynillä pääsin läpi ja ajokortti makaa nyt taskuni pohjalla :'D

Onnea opiskelupaikan löytämiseen Dakum!

Verta luovuttamassa... Minulla huippaisi jo aika pahasti, jos menisin luovuttamaan sen viisi desiä. Sen verran alhainen verenpaine minulla on ja muistaakseni veriryhmäni oli B. Sain tietää koulun terveystunnilla, kun piikitettiin sormia tehtiin sellanen ihku verikoe. Musta se on kyllä aika kiinnostavaa kattoo, ku verta tulee johonkin "pulloon" tai pussiin. Olen korkeintaan luovuttanut vertani kolmeen pikkuiseen pulloon allergia testejä varten. Se oli jännää.
Mori

ViestiKirjoittaja Ay » 12 Kesä 2015, 20:32

Mä en taas voi mennä luovuttamaan verta, koska on liian alhainen paine et alkaa pyöryttää ja saattaisin pyörtyä.

Aksu Tampere ei ole muuttunut ollenkaan. Paitsin särkän puolella tietöiden takia. Muuten ihan sama paikka. Plussaa että koskarin vessat ovat nyt ilmaisia, kuin ennen ei ollut.
Jee nyt Angna voi vihdoinkin vastata peliimme (odotellut)

Kohta alkaa reilaaminen. Jee, mutta samaan aikaan ihan jännityksessä ja paniikissa.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Kesä 2015, 10:54

Nyt väitän kyllä vastaan ja sanon et ootteko käyny tessulla? Herran jumala täällä on myllätty kaikki ja uimarantakin on käyttökiellossa kun ne kunnostaa sitä ja mettää harvennettu JA YMPYRÖITÄ PYKÄTTY JOKA PAIKKAAN JA LISÄÄ TULEE Ja sit se rantatien tunnelityömaakin ja asd. Keskustassa en käyny, ei ollu hinkuu saatikka tarvetta sinne. Kattoo sit jos ens kuussa taas tulee täällä käymään, tänään kuitenki takas nakkivaltakuntaan.

Mori kirjoitti:En menny läpi, vasta toisella inssikäynillä pääsin läpi ja ajokortti makaa nyt taskuni pohjalla :'D

Onnittelut!

Ja yh verenluovutus. En ees harkittis, mä en tykkää piikeistä saatikka siitä ajatuksesta että jotain valuu sisältä ulos. Keskiviikkona pitäis uudestaan mennä verikokeisiin, saa nähä mitä siitäkin tulee.
JA yhyhyhyyyy Christopher Lee <3 Puhuttiin Ivyn ja Crimin kans et nyt pitää pitää sit star wars ja lotri maratonit. Ja mä haluan kattoo vanhoja kauhuleffoja missä se oli ja asd.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 15 Kesä 2015, 12:23

Kiitos :D Nyt joudun kuskailemaan äitiä ja isääni tiesminne xD

Leffa! Ollaan menossa katsomaan kaverin kanssa toimintakomedia spy. Traileri näytti kivalta, mutta ikäraja herättää kysymyksi. En halua sen olevan kuin kingsman xD
Mori

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut