Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Suzume » 15 Heinä 2015, 09:54

Aksutar kirjoitti:
Suzume kirjoitti:Oon kirjotellu juttuja uusiks ja AAGH MÄ TAHDON TEHDÄ UUDEN HAHMON EN KESTÄ. ASDFDHHSJAJKS. Mut pelataanpa ensin noilla muilla. Conin jälkeen alkaa tulla tekstiä teillekin, arvon immeesset joille pelejä jumittelen!

AAAAAAAAAAAAA UUUSIA HAHMOJA antaa tulla vaan tänne kaikki heti nyt.

WAAAAAA nyt mä vasta sen haluankin tehdä. Ei auta että serkut pyys mua tatuoimaan niiden kädet fantasiaelukoilla. isnpis puskee yli asdfff.
404 Suzume-pato tulvii yli suojautukaa luvassa inspishyökyaaltoja ja turhaa löpinää 24/7.

Pandanna kirjoitti:Ei jumantsuikka meidän pitäs vetää TNF-larppi.
Juostaan puskassa ja larpataan meidän hahmoja. Täydellistä.
Nyt Danna menee oikeesti nukkumaan näin kaheksalta aamulla. Piti saada jakaa tää ultasupermegahyperüberhieno idea.
Ei muuta.
Jatkakaa.
Väsyttää.

Muakin väsyttää. Nukuin su-ma ensimmäistä kertaa elämässäin yli 12 h. Leiriltä ja conista hiukan univelkaa. Huhhuh. Nyt löhöän sängyssä ikiomaksi saadun läppärin kanssa. Kukaan ei saa mua enää ulos mun huoneesta.
JA EIIJJUMA LARPPI. Tuun criippaan kaikkia. Hyppimään puissa. Kyllä. Kylläkyllä.
Suzume out.
Jatkakaa.
(Väsyttää.)
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Heinä 2015, 08:24

Suzume kirjoitti:WAAAAAA nyt mä vasta sen haluankin tehdä. Ei auta että serkut pyys mua tatuoimaan niiden kädet fantasiaelukoilla. isnpis puskee yli asdfff.
404 Suzume-pato tulvii yli suojautukaa luvassa inspishyökyaaltoja ja turhaa löpinää 24/7.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Inspistä kaikilla. Inspistä kaikille. Uusien hahmojen kohdalla voin sanoo vaan tän. Tää pätee myös piirtämiseen ja kirjottamiseen ja aikalailla kaikkiin elämän osa-alueisiin imo.

Pandanna kirjoitti:Agna voi olla Pulla ja Aksu voi olla Heca .'D I don't judge. Mut se meinaa sit et me saan olla Azure ja tökkiä kaikkia kepillä koska "MÄ EN NÄE YYYYY" Tai vaihtoehtosesti Haulokki, voin vetää deal with it-lasit päähän ja olla aina sillon pesukarhu ja kiivetä puuhun. Täydellistä.
HALUUN KIRJOTTAA JONKU AZUREN VELJISTÄ TÄNNE KUKA PELAIS MUN KANS YYY
Also menin nukkumaan. Heräsin kaheltatoista koska äiti. Maalaan saunaa gdi. Good stuff where are my breadsticks. Ei. Oikeesti moon hermoromahuksen partaalla kun kukot huutaa, helvatan kanat, ja aurinko paistaa. Hyvin menee.

Hirveetä huitomista vaan kepin kanssa ja kaikki juoksee suo pakoon sitten. MINÄ PELAAN SUN KAAAAAAA.
Kanoja. Mäkin tahon kanoja.

Agna kirjoitti:Minähän teen, minähän teen ò3ó

Sinähän teit<3

Outoo olla näin ajoissa hereillä kerrankin näin kesällä. Ei sillä, tää on ihanan virkistävää ja piristävää, eipähän mee päivä hukkaan. Pitäis tampereelle tänään lähtee ja mun pitäis pakata paraikaa mutta hupsista kuinkas se foorumi täällä taas auki on.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 22 Heinä 2015, 09:19

JUST DO IT!!
Bizara-rakas on viimeset kaks päivää korvan juuressa tota huutanu ku ollaan kissoja vahtimassa ja mun pitäis lukee kirjotuksiin. Like really, miten ihmiset onnistuu siinä?
JA AKSU PELAA HYVÄ

Hammaslääkäristä tulossa juurikin =3= TAAS. Toisen hampaan (höhö, on mulla enemmänki ku kaks mut you know) juurihoidon lopetus ois PITÄNY OLLA mutta tällä kertaa oli eri lääkäri ku se joka alotti sen ja soli sitä mieltä et hammas ei oo parantunu tarpeeks vielä. Joten istuin taas tunnin rääkissä ja kolmen viikon päästä takas =A= aka taas syödään pillillä vähän aikaa. Oksettaa.

Mut mites muuten?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Wolga » 22 Heinä 2015, 21:02

Helloo o/ Pitää kai se täälläkin käyä eksymässä vähäsen, kun kerran jo vähän pelailuakin aloitettu! Oon silti vieläkin aivan hukassa tästä foorumi ropettamisesta, kiitos vuuuuuuuosien meseilyn ja skypeilyn. Joten antakaa anteeksi ja koulikaa, kun pingotan tai teen jotain muuta tyhymää.

Oon seurannu vierestä kun tuon miehen-joka-asuu-meillä hammaskalustoa on hoidettu jos ja vaikka miten, eikä se oo kyllä koskaan tuntunut kauhian nautinnollista olevan. Joten ei muuta kuin hirviästi sinniä vaan Pandannalle, kohta on sit entistä ehompi :P

Olipa kyllä niin ankeaa lopettaa kesälomailu ja palata töihin, oishan tuota viihtynyt vaikka toiset kolme viikkoa lisää. Onneksi on vielä myöhemmin viimeinen viikko, joten on jotain mitä odottaa vielä tältäkin kesältä ja syksyltä. Toisaalta on ihan hauskaa, kun asiakkaat tuntuvat olevan mielissään kun palaa töihin joten ehkä se vähän helpottaa kesäloman lopettamisen tuskaa. Ja onneksi sentään kerkesi käydä treenaamassa tuon nuorimman koiran ennen töiden alkua, on se aina mukavaa kun treeni mennee just niin putkeen ku vaan voi - jaksaa taas sitten neljä huonompaa kertaa ihan ku vettä vaan :D Tosin, nyt se täällä hippuloi ja seisoskelee sohvan käsinojilla sen näköisenä, että eihän sitä ole ollenkaan tarpeeksi aktivoitu tälle päivälle... Aion kyllä silti olla huono akka ja päästää turret könyään takapihalle ja vetää lonkkaa lopun iltaa.
Wolga

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Heinä 2015, 13:07

Yyhyhyy hammaslääkäreitä. En tykkää. Tosin mieluummin meen hammaslääkäriin, kuin verikokeisiin jos siitä lähdetään.

Wolga kirjoitti:Ja onneksi sentään kerkesi käydä treenaamassa tuon nuorimman koiran ennen töiden alkua, on se aina mukavaa kun treeni mennee just niin putkeen ku vaan voi - jaksaa taas sitten neljä huonompaa kertaa ihan ku vettä vaan :D Tosin, nyt se täällä hippuloi ja seisoskelee sohvan käsinojilla sen näköisenä, että eihän sitä ole ollenkaan tarpeeksi aktivoitu tälle päivälle... Aion kyllä silti olla huono akka ja päästää turret könyään takapihalle ja vetää lonkkaa lopun iltaa.

HNNNGHHHGHHHH Koiria <3 Tahdon tietää niistä kaiken - piti sulle jo esittele itsesi osiossa tulla vaahtoomaan koiristas mutta en sinne asti saanu fiksua tekstiä. ANYWAYS! Mikän ikäsiä karvakasoja siellä on? 8)

Mun koira täytti just kuus vuotta. Niin se vanhenee >: On se jo huomattavasti rauhallisempi mitä sillon parivuotta sitten. Mut yhä se jaksaa, onneks.

JA HEI RAKKAAT PELAAJAT IHANAISET. Menkää tänne ja äänestäkää edes, jos ette halua mielipidettänne sanoa. Mun piti jo alkukesästä tää kysely pistää pystyyn mut. "hups".
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 23 Heinä 2015, 13:14

Aksutar kirjoitti:Mun koira täytti just kuus vuotta. Niin se vanhenee >: On se jo huomattavasti rauhallisempi mitä sillon parivuotta sitten. Mut yhä se jaksaa, onneks.

ONKO SE MEIDÄN PIKKU TIMI JO NIIN VANHA! :O Ja minä vielä muistan ku Aksu koiruudestaan tuli foorumille kertomaan 8] Onko Timi vieläkään ystävystyny Ricon kans? (D

Ja kävin äänestääs o/
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Heinä 2015, 13:21

suskari kirjoitti:ONKO SE MEIDÄN PIKKU TIMI JO NIIN VANHA! :O Ja minä vielä muistan ku Aksu koiruudestaan tuli foorumille kertomaan 8] Onko Timi vieläkään ystävystyny Ricon kans? (D

Ja kävin äänestääs o/

ON SE JO NIIN VANHA. "vanha". Mut joo, EI OO ENÄÄ SEMMONEN PIENI PALLO. Ei se vieläkään Ricon kans kunnol oo leikkiny, Timi ku lähtee pakoon jos se pirpana jalkoihin tuleen >:| Timi ei oikein tiedä miten pentujen kans pitäis olla. Kyl se kovasti aina ulisee Ricon perään jos näkee sen takapihalla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Wolga » 23 Heinä 2015, 13:55

Aksutar kirjoitti:Yyhyhyy hammaslääkäreitä. En tykkää. Tosin mieluummin meen hammaslääkäriin, kuin verikokeisiin jos siitä lähdetään.

HNNNGHHHGHHHH Koiria <3 Tahdon tietää niistä kaiken - piti sulle jo esittele itsesi osiossa tulla vaahtoomaan koiristas mutta en sinne asti saanu fiksua tekstiä. ANYWAYS! Mikän ikäsiä karvakasoja siellä on? 8)

Täällä on viisi vuotias x-rotu kastraatti, joka kuvittelee olevansa truuu urkki (on ollu aika vasta nalkissakin erään nartun kanssa, luultiin että tommonen tyyppi jolla ei neljään vuoteen oo ollu nyyttejä, ei ymmärtäisi mitä juoksutypyn kanssa tehdä. Vaan ymmärsipä...), jonka mielestä kaikkien nuorien urosten tulee alistua sen tahtoon ja ihmeesti nuoriso sitä on tuntunut kunnioittavan. Se tietty menee puuhkahäntä pystyssä ja mulkoilee pahalla silmällä, joten penskat pysyy aisoissa. Koo on mun ensimmäinen oma koira ja ehottomasti kumppani isolla koolla, on se vaan niin käsittämättömän upia tyyppi!

Toinen on sit vähän runsaat vuoden ikäinen australiantuholaiskoira (paimen), joka tykkää peesata tuota vanhempaa koiruutta. Se on semmonen hullu, hölmö, vauhdikas ja vietikäskin. Meijän keppospää, joka on jouduttu eristään yksinoloiksi "vankilaan" (kodinhoitohuone on se oma huone :P) koska allekirjoittaneen taito ei riittänytkään saamaan siitä varmaa yksinolijaa, vaan se teroitti hamppeja muunmuassa sohvaan... Vankila onneksi toimii ja raggarista on kuoriutumassa oikein mallikelpoinen tyyppi! Ja ehkäpä se vielä joku päivä voi päästä sieltä poiski, niin voi ottaa kolmannen koiran ja alottaa sen kanssa yksinolot vankilasta suoraan :D

Me ollaan hulluja harrastustykkejä, tai ainakin leikitään olevamme, vaikka oikeesti kaikki kolme kyllä nukutaanki mielellään sohvalla vierekkäin (kissaki saattaa päästä joskus läjään mukaan). Et semmoista seikkaperäistä, Aksu sai nyt muutaki ku iät vaan :DD Mimmosia koiria sulla on? Tai muilla jotka haluaa omistaan kertoa, ikinä ei voi puhua liikaa koirista :P

Ja sit tietty vielä kuva
Wolga

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Heinä 2015, 14:10

Voi ei <3 En kestä, koiria. Tahtoisin vain silittää ja katsoa kun painattavat menemään ilosina. Missä toi kuva muuten on otettu? Nitulainen tuu kertoon sun koiralaumasta meille kans.
Austraaliantuholaiskoira :---D Nyt tiedän mille pärskähtelen loppupäivän.

Mulla on vaan yks karpaasi joka kans kuvittelee olevansa urosten uros, joten pakkohan se sit muille miehille on huutaa jos vastaan tulevat lenkillä - paitsi niille joilta pallit on viety, niitä nuuhkitaan nätisti. Tommonen karjalankarhukoira&saksanpaimenkoira(tai husky...) sekotus joka oli vahinkolapsi, kun äiteensä lähti yks yö reissuun ja palas sitten raskaana. Pelkää ukkosta, raketteja ja kovia ääniä - sekä tietenkin imuria - joten ei siitä koskaan tullu mettäkoiraa niinku toivottiin, kun ensimmäisen pyssyntusauksen jälkeen oli koira juossu autolle turvaan. Sil on myös puolitöpöhäntä, mikä ilmeisesti on huvittavaa kovinkin mielestä, ku se häntä näyttää just siltä et ois jääny oven väliin ja menny poikki >:|
tommonen herra nirso, jolle ei kelpaa esim lauantaimakkara siinä missä toiset koirat varmaan vetäis ihan ilosena sitäkin. Tää tykkää myös saunoa jostain syystä, mikä on hullua ku ajattelee et sillä on kakskerroksinen turkki. Mut ei, mene saunaan ja istu lauteille ja tää on sit oven takana vinkumas et pääseekö mukaan - osaa se sieltä itteki sit lähtee ku liian lämmin tulee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 23 Heinä 2015, 14:11

Mullei itellä oo koiria ku oon enempi kissaihmisiä, mut mullon reilun vuoden ikänen maatiaiskissa (Ellen) Ripley jota äiti tykkää lelliä ja kutsua Wormitiksi. Sen lisäks kotona pyörii toinen kissa Chop-Chop ja koiriaki löytyy kolme kappaletta, viitisen vuotta vanha dalmatialainen Riepu, vajaa kymmenen vee mopsi, Karpo ja vajaa kaksvuotias venäjäntoyterrieri Gloywi. Nimi lausutaan niinku Chloe mutta kun yheksän vee pikkusisko saa päättää miten se kirjotetaan niin... Näin kävi. Also kolme kanaa joista kals onki kukkoja ja kaks lämppäriheppaa jotka äiti pelasti kun molin pieni uwu elukoita on paljo ja hommaa sen mukaan. Ihanaa. En valita.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Wolga » 23 Heinä 2015, 14:37

Vai nirso, mää oon kuullu huhuja että niitäki on :D Meillä on kaks tommosta syöppöä, niin jotenkin hankala kuvitella :DDD Koo ottaa kipulääkkeet ja kortisonit jne. ihan vaan suoraan kädestä ja syö kyselemättä. Ja tuo nuorempi, Rokka, vetäs vaikka pieniä kiviä jos ne ois vaan sen ruokakupissa... Meijän kissaki on ahne! :D Mikä on oikiastaan hyvä, kun kissa rouva oli käynyt vähän pistelemässä dunkkuun yhtä mustaa kulkukollia ja tuli siltä reissulta sitten mukavan puremahaavan kanssa. Olipahan helppo antaa lääkkeet, kun katti vaan oli sillai "tänne vaa, äläkä ainakaa anna noile rakkeile" :D

Wormit :'D Ihana <3 Mää en oo oikein koskaan päässyt kiinni kissojen sielunmaisemaan, ne on jotenkin vähän pelottavia tyyppejä. Kissa Rouvakin on tekkee ihan järkkyjä banzai -syöksyjä ja ninja loikkia kun sille päälle sattuu, ja räppää lujaa jos se ei tykkää jostain. Ja varmaan suunnittelee mun kylmäveristä murhaa, kun kehtasin tuoda Rouvan kotiin ensin yhden ja sitten vielä toisenkin rakin. Vaikka salaa tuo katti taitaa vähän tykätä tuosta austraalianpaholaisesta ;)

edit// räppää - ehehehehehehe
Ja siis kuva on otettu tästä "oman kylän" rannalta, kun meren vieressä asustellaan :)
Viimeksi muokannut Wolga päivämäärä 23 Heinä 2015, 15:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Wolga

ViestiKirjoittaja suskari » 23 Heinä 2015, 15:36

Aksutar kirjoitti:ON SE JO NIIN VANHA. "vanha". Mut joo, EI OO ENÄÄ SEMMONEN PIENI PALLO. Ei se vieläkään Ricon kans kunnol oo leikkiny, Timi ku lähtee pakoon jos se pirpana jalkoihin tuleen >:| Timi ei oikein tiedä miten pentujen kans pitäis olla. Kyl se kovasti aina ulisee Ricon perään jos näkee sen takapihalla.

Daaaaw, sillä on semmonen hieno viha rakkaus suhde Ricoon :D
suskari

ViestiKirjoittaja Nipustin » 24 Heinä 2015, 09:50

Urf!
En puhelimella mitään quoteja ala värjää mut tietäkää että minä quote te kaikki very much! :D

Niin koirista ei voi kyl puhuu liikaa mokomat karvaiset elämän valtaajat.

Mullon itellä ikiomana kolme vuotias seeffeeri uros Äijä, joka oli mun projektikoira ja siitä poliisikoira tulla piti vaan kun se vuosikkaana kuvattiin huomattiin että oli rikkinäinen sieltä täältä(kyynärät 1/1, lonkat C/B, LTV1 selässä...) joka oli todella harmillista kun se niin loistaen läpäisi ne testit :( Mut taas toisaalta sain sit pitää tämän maailman ihanimman koirun. Eka oma koira tämä herra sit vaikka kotona on AINA ollut koiria, Jämtlanninpystykorvia nimittäin. Ne on niin koiran näköisiä, kokoisia ja oloisia koiria kun voi olla ja jos mulle sanotaan koira se on ensimmäinen mielikuva joka mulle tulee mielee :)
Kirjoitin joskus blogia amiksen ykkösellä yhestä Salama nimisestä jämptistä ku sitä treenasin;D

Äijä kaa harrastetaan vaan TOKOa kun kaikki kiva kielletty rakenteen takia. Ja kaiken hyvän lisäksi Äijällä on vieläpä allergioitakin! Mut onneks se on kans ahne niin syö kortisonitkin herkkuna;D

Sit mulla on oma yritys joka tarjoo koirankoulutuspalveluja :) ja nyt kun te kaikki tietysti rakastatte koiria haluatte käydä lukee meidän asiakkaiden pitämään kesäblogia, eikö niin? :)
teamkoirienehdoilla.blogspot.com on osoite koska kuitenkin kiinnosti;) Siellon oikeesti hyviä juttuja ja söpöjä kuvia ainaki :D

Jooh, joskos tuota nyt koittais tehdä töitä. On vaa taas hiljainen päivä tääl klinikalla. Tuokaahan kaikki koirat tänne ni tutkitaan ;D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2015, 11:47

Nipustin kirjoitti:Sit mulla on oma yritys joka tarjoo koirankoulutuspalveluja :) ja nyt kun te kaikki tietysti rakastatte koiria haluatte käydä lukee meidän asiakkaiden pitämään kesäblogia, eikö niin? :)
teamkoirienehdoilla.blogspot.com on osoite koska kuitenkin kiinnosti;) Siellon oikeesti hyviä juttuja ja söpöjä kuvia ainaki :D

Team koirien ehdoilla ftw. Teidän pitää lähettää mulle uus käyntikortti se edellinen kastu colaan kun Ivy kaato sen päälle juomansa >:|

Mä en ees tiedä mikä siinä on, et toi koira ei kaikkea syö. Se on niin nirso et jos sille antaa purkkiruokaa missä on herneitä seassa, niin se erottelee ne herneet sieltä pois ja jättää kupin vierelle. Myös tietynväriset naksut ei kelpaa naksusekotuksesta, vaan nekin pitää eritellä niistä hyvistä naksuista. Ihan jokanen koiranmakkarakaan ei mee, sen pitää olla just sitä suosikkia - mikä ei aina tarkota kalleinta. Oon koittanu ettii sille sitä ultimate herkkumakkaraa ja tällä hetkellä ne lidlin koiranmakkarat näyttäis olevan se must, en ny muista niide merkkii tähän väliin. Joku Orlando tjsp? anyway
Ei kelpaa leikkeleet, vaan hiillos makkara herkkuna. Maksalaatikko ois se suurin herkku ikinä mut toi ei oikeen tajua et se ei oo kovin hyvää koiralle - varsinkaan se rusinallinen.

Mut kissejä. Oon jo pitkään miettiny uskaltaisinkohan ottaa tolle piskille seuraks kissan, haluaisin semmosen. Yks kissa mulla jo oli ku kotona vielä asu, mut se oli niin ulkokissa et sitä ei kesäsin kyl pahemmin näkyny, ellei se sit roudannu päästäisiä lähimettästä meidän takapihalle. Crim esitteli mut Munchkin kissoille ja haluaisin just semmotteen maastonakki kissen. näitä siis.

Wolga kirjoitti:Ja siis kuva on otettu tästä "oman kylän" rannalta, kun meren vieressä asustellaan :)

Aaaaah. Ihanata. Itteki asun suht lähellä yyterin koirarantaa ja siellä ois pitäny käydä ties kuin monta kertaa mut eipä oo tullu käytyä >:

suskari kirjoitti:Daaaaw, sillä on semmonen hieno viha rakkaus suhde Ricoon :D

Selvästi

hnngh kun ois taas paljon mitä pitäis tehä ja sit on erikseen ne mitä kiinnostais tehä ja loppupeleis sitä ei teekään mitään kun ei osaa päättää mitä alottais. On se elämä hankalaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 24 Heinä 2015, 15:34

Hnggg! Mä nousen täältä tuhkasta ja tulla tupsahdan ehkä vähän aktiivisempana.

Koiria, harmi etten omista omaa koiraa. Eilen just pääsin naapurin koiran harjaamaan ja sitä koiraa ei olla harjattu kunnolla varmaan koko sen elämässä. Sen verran se nautti siitä karvan lähdöstä ja voi sitä karvaa! Sitä oli kaikkialla ja iso kasa vieläpä xD Oli se koira niin iloinen sen jälkeen, kun tuli vähän kevyempi olo.

Rannat on kivoja, hiekka on kivaa. *Virn*

Aksu, I feel you bro! Mun pitäs tehä kans kaikkee, mut on aika saamaton olo, eikä jaksa oikein tehdä mitään. *Nurinaa*

Mitäs muut, ite palaudun vielä kielimatkan jäljiltä.
Mori

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut