Yhtälailla mäkään en coneissa käy, mut conit sun muut on miitin kannalta yleensä hyvä just sen takia, et siinä on se toinenkin syy (toisille) tulla paikalle. Ja eihän sitä tarvii itte conin tapahtuma-alueella olla, vaan vaikka siinä lähistöl. Esim joskus oli miitti tampereella sorsapuistossa, samaan aikaan kun conit oli tamperetalossa vieressä. Siihen puistoonhan cossaajiakin tulee kuvia otteleen paremmin yleensä. Tai ainakin tuli joskus. ANYWAYS. Ne keskiajanmarkkinat ois niin ihanteelliset miitin rinnalle koska uh. Missä ikinä niitä järjestetäänkään, Turus, Hämeenlinnas ja Ulvilas ainakin.
Si ku vielä ois aikaa ja rahaa ees harkita jotain miittailua niin ois bueno. Mun budjetilla ei kyllä mihinkään matkusteta maksullisesti, ainakaan ennen vuodenvaihdetta.
Wolga kirjoitti:Rakastan kyllä syksyä (etenkin tämmöistä lämmintä), mutta jotenkin aina kertyy tätä ohjelmaa.
Syksyt on parhaita! Mutta joo, yllättäen syksysin sitä ohjelmaa tulee. Varsinkin jos sattuu oleen yhtä tyhmä mitä minä ja laiskottelee koko kesän ja sitte syksyn tullen onkin vähän lirissä. Vaihteeks. Mutta ei se mitään. SENTÄÄN EHDIT KÄVÄSTÄ FOORUMILLA.
Jostain iski kauhee hinku pelaa ryhmärope juonella, mut tiedän jo valmiiks ettei mulla riitä rahkeet semmosen pyörittämiseen ku koko ajan väsyttää ja stressaa ja unirytmikin sekasin. Lisäks mummo on joutunu sairaalaan niin haluais vaan lähtee tampereen suuntaan sitä kattomaan, mut täältä Nakkilasta nyt ei sinne stormata ihan tosta vaan. Tosin onneks lopputyötä vois tehdä etänä, jos tampereen suunnalle eksyis paremmin majailemaan.
Ay kirjoitti:Mä en ole maistanut Muumilimpparia.
Kerran elämässään pitää maistaa muumilimpparia. Nyt sun pitää ottaa tavotteeks ostaa muumilimpparia ja sit tulla raportoimaan meille oliko ees hyvää.