Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Lotdow » 18 Elo 2015, 22:42

Agna kirjoitti:
Aksutar kirjoitti:*gif*

No oke ei sillä, mä en ees pahemmin tykkää juoda limppareita jos siitä lähetään. Litkin yleensä vettä jos jotain haluun juoda. MUT MUUMILIMPPARI ON HYVÄÄ AGNA, SINÄ PETTURI.

*gif*

Minäpä en tykkää mistään limpskan tapaisestakaan vaan olen uskollisesti vesi&kaakao linjalla.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 19 Elo 2015, 09:58

Kuva

Muumilimsa on hyvää. Kannattaa olla vain kiltisti samaa mieltä, muuten Aksutar tulee ja monottaa D:
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Elo 2015, 14:04

Hei mitä minä en tue kyllä tällaista mielipiteiden tukahdutusta ja diktatuuria :D pysyn kannassani! VALLANKUMOUS!

Ihanata, helle tuli vielä hetkeksi takaisin. Täällä koulun penkeillä se vaan vähän tukahduttaa ku lämpö tulee ikkunoista läpi mutta tuuletus ei pysy perässä. Ja avoimista ikkunoista tulee sisään vaan lämmintä. Mutta tänään oli mukavaa kun saatiin tehä ryhmätöitä pihalla jos haluttiin :3 Ei tunnu koulunkäynniltä kun meno on niin paljon löllömpää ku lukiossa. Mielekästä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Niehku » 19 Elo 2015, 22:41

Uuuuu Ay on nähnyt maailmaa todenteolla! Haaveilen yhä interrail-matkasta...

Ja muumilimppa on hyvää!

Tulkaas kaikki tänne Joensuuhun miun kämpille, eiks? Siinä mie teille jo paikan keksin, keksitää te aika hoho. Tai vuokrataan mökki hihi. Mutta miittinkiä jos ruvettaisiin suunnittelemaan oikeesti niin kaikillehan ois tasaväkistä jos tapaamispaikka ois about keskellä Suomea tai sit siellä mihin enemmistö pelaajakaartista suuntautuu? Kaikki rupee nyt säästämään tätä miittikiä varten eiks? Ja hmmh, kyllä ois hyvä olla päihteetön linja kun täällä tosiaan on alaikäisiä ja absoja, niin oishan se nyt aikamoinen sirkus haha :D että tosiaan pimeän tullen halukkaat jatkoille jos ylipäätään.

Ois kyllä oikeesti kiva tutustuu ja nähä tyyppejä ihan kasvotusten!

Löllökäs meno on aina jees, varsinkin koulussa (y)
Niehku

ViestiKirjoittaja Forte » 20 Elo 2015, 10:43

Itse olen tällä hetkellä Helsingissä, mutta käyn aina välillä Jyväskylässä, koska kampukseni on siellä. Ja opparipaikka tulee olemaan jommassa kummassa kaupungissa, joten tältä akselilta löytää minut, jos haluaa nähdä. Itse asiassa olen kai nyt tulevan viikonlopun Jyväskylä-cityssä, joten tervetuloa juomaan kahvia ja pullaa. Kyllä, minun kämpässä juodaan myös se pulla.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Elo 2015, 13:02

Forte kirjoitti:Muumilimsa on hyvää. Kannattaa olla vain kiltisti samaa mieltä, muuten Aksutar tulee ja monottaa D:

Tulee semmonen dropkick Aksu ettei mitään rajaa.

Dakum kirjoitti:Mutta miittinkiä jos ruvettaisiin suunnittelemaan oikeesti niin kaikillehan ois tasaväkistä jos tapaamispaikka ois about keskellä Suomea tai sit siellä mihin enemmistö pelaajakaartista suuntautuu?

Paras paikka niiku varsinaisesti isolla porukalla, ois joku tapahtuma mihin pelaajat on kiinnostunu muutenkin meneen - esim just jotkut conit. Koska uskon, että parasta ois olla eka vaan tämmönen päivä miitti eikä samantien jäädä yöpymään samal porukalla, saa kaikki hakee oman maun mukaan sitä tuntumaa porukkaan jne jne ja kerta siinä on se tapahtuma ympärillä niin siitä miitistä saa sitten lähteä omaa tahtia poiskin ja vielä tulla sanoon heippa jos haluaa, ennen kun tapahtumapaikalta poistuu. Ja jos siitä jäi kiva muisto niin sitten harkita seuraavaks miitiks jotain erikoisempaa.

Kovin moni muuten asuu joko Jyväskyläs tai käy siel päin syystä tai toisesta. Näin btw mun tietojen mukaan.

Agna kirjoitti:Hei mitä minä en tue kyllä tällaista mielipiteiden tukahdutusta ja diktatuuria :D pysyn kannassani! VALLANKUMOUS!

Hovinarri on hyvä ja istuu nyt alas ennen kuin räjähtää taas jotain :----D. Istu alas ja syö murosi.

Voi asd kun tääl on nyt jo toista viikkoo kaunista säätä. Just kun koulut alko niin aurinko paistaa koko päivän pilvettömältä taivaalta. Ei sillä, mukavampaa se on koululle raahautua ja ylipäätään herätä ku on kaunis sää luvas.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 20 Elo 2015, 14:13

Hhm ensivuoden animecon on Jyväskylä-cityssä koska Kuopion musakeskuksen remppa. Joten jos tarvitaan tapahtuma ja porukka pyörii muutenkin sielläpäin niin tuota saattaisin tuoda esille mahdollisena miittipaikkana. Mutta pitäisihän minun muitakin coneja pyöriä spin to win kids läpi jossain vaiheessa... Ja miitti ois jees, kannatan. Tähän asti ei oo muita tullutkaan miitattua kuin Suzume... Ja limppa on liian happokasta muumeja tai ei, ei vaa pysty, mansikkamehu kunniaan^^ Mut juu anyway, vetäydyn takaisin otakuluolaani
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Niehku » 20 Elo 2015, 21:52

Niin joo totta, tapahtuma ois kyllä hyvä paikka. Muutenkin ainaki omalle kohalle jossain conissa käynti ois virkistävä kokemus ku viimeks käyny vissii '08 tai '09 :D

Tämän vuoden puolella ei taida olla enää coneja? Tai siis meinaan et kiire voi tulla, ainakin niille, jotka meinas cossauksia harrastella.

Hmmh, vähän masentavaa kun kauppoihin on tullu syksyn uutuuksia... Ei vaan vielä! Eeeeei.
Niehku

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Elo 2015, 23:31

Suosittelen reilaamista Dakum, jos on vielä on todella nuori niin silloin pääsee kahdesti nuoriso hinnalla. Sitten kannattaa vasta mennä eläkevuosina, jos ei ole keksi-ikäisenä ole tdella hyvä palkkainen. Tiettyjä paikkoja jäi, että pitäisi varmaakin jjotenkin matkustaa niihin paikkoihin.

Mä en ole maistanut Muumilimpparia.

Onko täälä jotain miitti puheita?????? Äänestetään paikka missä voisi nähdä. Itse en käy comissa ja sellaisissa.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Wolga » 24 Elo 2015, 11:20

Voih, mullaki taitaa olla nyt ihan viimeiset kuukaudet käsillä päästä sillä nuorten hinnalla reilaamaan. Oliko se ikäraja 25? Tarkoitus olikin lähteä, mutta näinhän siinä kävi, että ei kantti ja resurssit riittäneetkään. Höh!

Aivan sairaan kiireisiä viikkoja nyt pidelly, ei ole edes kerennyt miettiä että istahtaisi koneelle ja vaikka vastaisi peleihin. Jotenkin kaikki hommat kaatuu niskaan yhtä aikaa... Rakastan kyllä syksyä (etenkin tämmöistä lämmintä), mutta jotenkin aina kertyy tätä ohjelmaa. Hohhoijjaa...

Ja siis miitti, aika jännää. Mä en ole koskaan miitannut, tai olen, yhden mesepelikaverin joskus vuosia sitten. Siitä kyllä kehkeytyikin nykyäänkin kestävä kaveruus, vaikka ei pelatakaan enää. Mutta Ayn tapaan myös minulla on conit ja muut jää käymättä, vaikka toisaalta joskus olisi hauska kyllä käydä katsomassa hienoja asuja Kannatetaan siis näkemispaikan äänestämistä!
Wolga

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Elo 2015, 12:55

Yhtälailla mäkään en coneissa käy, mut conit sun muut on miitin kannalta yleensä hyvä just sen takia, et siinä on se toinenkin syy (toisille) tulla paikalle. Ja eihän sitä tarvii itte conin tapahtuma-alueella olla, vaan vaikka siinä lähistöl. Esim joskus oli miitti tampereella sorsapuistossa, samaan aikaan kun conit oli tamperetalossa vieressä. Siihen puistoonhan cossaajiakin tulee kuvia otteleen paremmin yleensä. Tai ainakin tuli joskus. ANYWAYS. Ne keskiajanmarkkinat ois niin ihanteelliset miitin rinnalle koska uh. Missä ikinä niitä järjestetäänkään, Turus, Hämeenlinnas ja Ulvilas ainakin.
Si ku vielä ois aikaa ja rahaa ees harkita jotain miittailua niin ois bueno. Mun budjetilla ei kyllä mihinkään matkusteta maksullisesti, ainakaan ennen vuodenvaihdetta.

Wolga kirjoitti:Rakastan kyllä syksyä (etenkin tämmöistä lämmintä), mutta jotenkin aina kertyy tätä ohjelmaa.

Syksyt on parhaita! Mutta joo, yllättäen syksysin sitä ohjelmaa tulee. Varsinkin jos sattuu oleen yhtä tyhmä mitä minä ja laiskottelee koko kesän ja sitte syksyn tullen onkin vähän lirissä. Vaihteeks. Mutta ei se mitään. SENTÄÄN EHDIT KÄVÄSTÄ FOORUMILLA.

Jostain iski kauhee hinku pelaa ryhmärope juonella, mut tiedän jo valmiiks ettei mulla riitä rahkeet semmosen pyörittämiseen ku koko ajan väsyttää ja stressaa ja unirytmikin sekasin. Lisäks mummo on joutunu sairaalaan niin haluais vaan lähtee tampereen suuntaan sitä kattomaan, mut täältä Nakkilasta nyt ei sinne stormata ihan tosta vaan. Tosin onneks lopputyötä vois tehdä etänä, jos tampereen suunnalle eksyis paremmin majailemaan.

Ay kirjoitti:Mä en ole maistanut Muumilimpparia.

Kerran elämässään pitää maistaa muumilimpparia. Nyt sun pitää ottaa tavotteeks ostaa muumilimpparia ja sit tulla raportoimaan meille oliko ees hyvää.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Elo 2015, 15:32

Wolga, kun täytät 26 et pääse halvemmalla hinnalla vielä 25 vuotiaana pystyy tekemään. Sillä iällä pääsee vielä Louvree ilmaiseksi ja samoin Versailekseen. Ainoa asia siiheen liittyy, että täytyy olla henkkari missä näkyy, että oot vielä suomalainen, kun kaikki 25 ikäiseen asti ei pääse ilmaiseksi sisään. Muuten hinta on Louvre 15 ja Versailekseen 18. 30 euroo maksoi kahdestä yöstä. Sillein.

Sinänsä se on ihan hyvä vain pitää tollaisessa paikoissa. Minusta vaan tuntuu, että mää jotenkin missaan TNF miitit jollakin tapaa, kun ne ovat.
Vai, että sellainen tehtävä minulle annettiin. Ehkä voisi ostaa miitin kunniaksi sitten joskus.

Ai, että miten oon missannut Under the Domen jaksot. Ihan kummallisemmaksi menee niin kuin Teen Wolfikin (mutta mielenkiintoisempi jännäri)
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 25 Elo 2015, 15:46

Viimenen teoriatunti ahead òvó)9 wish me luck.
Mut ugh haluun ulkomaille mut ku täytän ens kuussa vasta 18 ja sgrnylejlf ehkä joskus
Kyllä joskus

Teen Wolf... Siinon kyllä kans sellanen sarja että oksar pois. Teinidraamaa jop mut rakastan <3 Derek on mun hauvavauva. En uskalla jatkaa vitoskautta enää kosla feeeeeeeels mutta... pakko. ;w;
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lörri » 26 Elo 2015, 15:21

Koskas o inssi pandanna?
Lörri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Elo 2015, 16:02

Pffffft ei inssistä vielä tietookaan ku ajotunnit alkaa vasta ens viikolla .'D Mut toivon mukaan lokakuun alussa ku täytän vuosia ens kuin lopussa
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut