Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Loka 2015, 23:02

Ps. Piti mennä kokeilemaan tota talonrakennusjuttua. Itken. Mitenniin överi ei ole uusi musta? :D Sen jälkeen kun löysin ton rahapinon niin kaikki lähti käsistä, sitä ennen oli tulossa ihan tyylikäs metsä. Mutta kun. HALUUN NÄHÄ IVYN HUONEEN.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja cardea » 04 Loka 2015, 15:06

Kiitos Agna :D

Mulla oli aikanaan kaveri, joka oli yläasteen aikana varmaa viidesti kihloissa. Mä oon taas niitä ihmisiä, jotka uskoo kihlojen varsinaiseen merkitykseen: lupaukseen naimisista menosta, joten mä haluan tietää suunnilleen koska sitten mennään. Mutta toisaalta... Mitä se minua hetkauttaa mitkä toisten syyt ovat olleet! :D Ihanaa vaan kun joku on löytäny jonku jota rakastaa. Ite oon tämmöne sinkkumöllykä joka tänään hillu neljän opiskelija kaverin kanssa kuuteen saakka - kaikki muut miehiä... :'D
cardea

ViestiKirjoittaja Ivy » 04 Loka 2015, 16:16

Agna kirjoitti:Ps. Piti mennä kokeilemaan tota talonrakennusjuttua. Itken. Mitenniin överi ei ole uusi musta? :D Sen jälkeen kun löysin ton rahapinon niin kaikki lähti käsistä, sitä ennen oli tulossa ihan tyylikäs metsä. Mutta kun. HALUUN NÄHÄ IVYN HUONEEN.

Kirotut aukioloajat! Enpä osaa kuvailla tätä sotkua, ukkelini HC jäsenyyskin oli ummessa >:
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Loka 2015, 22:35

Ystäväni aina sanoo, että jos joku miekkonen minut uskaltaa kihlata, hän on joko itsetuhoinen, epätoivoinen tai sitten olen maksanut hänelle. Lojaalisuun ja ystävällisyys ystävien kesken kestää vain niin kauan, mitä viimeinen muffinsikin.

Onkohan minun Habbo hahmoni vielä olemassa? Saattaa olla. Olin töissä siellä jonkin aikaa, joten voi olla, etteivät he noin vain poistele työntekijöiden hahmoja. Haluaako joku kokeilla, jos annan nimen?
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Loka 2015, 10:46

Agna kirjoitti:Ps. Piti mennä kokeilemaan tota talonrakennusjuttua. Itken. Mitenniin överi ei ole uusi musta? :D Sen jälkeen kun löysin ton rahapinon niin kaikki lähti käsistä, sitä ennen oli tulossa ihan tyylikäs metsä. Mutta kun. HALUUN NÄHÄ IVYN HUONEEN.

Ivy kirjoitti:Kirotut aukioloajat! Enpä osaa kuvailla tätä sotkua, ukkelini HC jäsenyyskin oli ummessa >:

Te ja teidän habbo huoneet. Pitäiskö itteki mennä kokeileen... Kohta ollaan kumminkin koko foorumi siellä bilettämässä jossain TNF vip huonees.

Agna kirjoitti:OI JOOOOOO ♥ Sais sievästi avattua bambin pelitilinkin siinä samalla, mitä en oo uskaltanu tehdä kun vähän laiskistuttaa nykyisiinkin peleihin vastailu. Saan aina viikossa vastattua yhteen, puuhkis puuh :B

No ei sillä, oma vastailutahti on "sitten kun saan wordin auki". NII MONTA PELIÄ ALOTTAMATTAKIN JA KESKEN JA ASD kyl mä vielä.

Agna kirjoitti:SE ON SAFE THE SHERIFF! Ja pelasin sitä ihan sikana pienenä ja sit oli joku perhanan vaikee taso mitä en ikinä päässy läpi. Rip seriffi. Sinne meni. Rosvot vei.

NIIIN JOOO KYLLÄ! Ei perkele pakko kyl päästä pelaan sitä uudestaan.

Ja mitä tulee kihloihin niin oon sitä mieltä et kihloihin vaan jos huvittaa, kunhan ikää on ja kaikki on onnellisia. Kuka minä olen tuomitsemaan.
JA OH LORDS kun näin taas niin villiä ja outoa unta että aamulla sai miettiä et mitähän sitä taas.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Loka 2015, 12:41

Hei! Tajusin juuri jotain! Täällä puhuttiin kihloista ja teinikihlloista. Eikö Disney ole teinikihlojen mestari? Tyyliin Ariel, Lumikki ja Aurora ovat kaikki 14-16. Uusimmissa leffoissa, kuten Tangled tai Princess and the Frog, naiset ovat vähintään 18, mutta silti aika nuoria, jos minulta kysytään.
Forte

ViestiKirjoittaja Ivy » 06 Loka 2015, 16:42

Tuo on totta Forte, olen ajatellut samaa ja huomannut samalla, että siellä ollaan nyt nostettu sitä ikäluokkaa aika roimasti jos pistetään mukaan prinsessa jolle annetaan si sulho. Lumikki taisi olla vasta 13 jopa? Näin alkuperäistarinassa, en ole varma. Ehkä kuitenkin kiljuisin, jos Disney repäisis ja päättäisi tehä heidän Lumikillaan jotain uutta.

PS: En vihaa prinsessa jatko-osia
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2015, 17:02

Ivy kirjoitti:PS: En vihaa prinsessa jatko-osia

Et ees Beauty and the Beast: The Enchanted Christmas (mikälie Kaunotar ja hirviö – Lumottu joulu suomeks jne)?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 06 Loka 2015, 17:05

Aksutar kirjoitti:
Ivy kirjoitti:PS: En vihaa prinsessa jatko-osia

Et ees Beauty and the Beast: The Enchanted Christmas (mikälie Kaunotar ja hirviö – Lumottu joulu suomeks jne)?

Okei se oli aika...... HUONO näin kauniisti sanottuna, mutten esimerkiksi vihannut Pieni merenneito kakkosta ja Tuhkimo kolmone oli jännä B)
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2015, 17:08

Ivy kirjoitti:mutten esimerkiksi vihannut Pieni merenneito kakkosta

Et myöskään niitä muita jatko-osia mitä siitä on ja pre-se-midquel mitä niitä nyt onkaan siitä?
ENTÄ POCAHONTAS II?
TAI MULAN II?
Kaunotar ja hirviö – Bellen lumottu maailma?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Loka 2015, 17:10

Ah, Kaunotar ja Hirviö. Because beastyality and Stockholm syndrome! You know, for kids! No ottakaa nyt rauhassa, läppä se oli. Kaunotar ja Hirviö on edelleen yksi suosikkielokuviani ikinä.

Mutta. Jatko-osat. Ne saavat minut karjumaan vihasta äänekkäämmin kuin Dimmu Borgirin. Ne eivät koskaan, koskaan ole edes siedettäviä. Miksei Disney osaa jatko-osa taitoa? Voin rehellisesti sanovani vihaavani kaikkia. Joka ikistä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2015, 17:11

Ainoo jatko-osa mitä mä oikeestaan vihaan, on Notre damen kellonsoittaja 2. Muut ny menee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 06 Loka 2015, 17:13

Aksutar kirjoitti:
Ivy kirjoitti:mutten esimerkiksi vihannut Pieni merenneito kakkosta

Et myöskään niitä muita jatko-osia mitä siitä on ja pre-se-midquel mitä niitä nyt onkaan siitä?
ENTÄ POCAHONTAS II?
TAI MULAN II?

NOPE!
Mulan oli siedettävä ja Pocahontas oli mahtava penskana koska halusin nähdä sen kulttuuri shockin ja sitä vanhaa englannin aikaa. Jouduin kyllä pettymään pikkasen,
koska siinä ei ollut tarpeeksi mekkoja ): En ees vihannut notre damen jatko-osaa, jos todella odottaa samaa laatua mitä oli ensimmäisessä osassa ni tulee kyllä pettymään.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2015, 17:14

Ivy kirjoitti:En ees vihannut notre damen jatko-osaa, jos todella odottaa samaa laatua mitä oli ensimmäisessä osassa ni tulee kyllä pettymään.

Mutta kun mun Esmeraldani ;_;
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Loka 2015, 17:17

Vetäydyn kaikkien turvallisuuden takia keskustelusta nyt, etten tee Dimmu Borgireita. Mutta suosittelen katsomaan Tubesta henkilön Nostalgia Chicks videot "Worst Disney sequals".
Forte

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut