Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 27 Loka 2011, 18:19

Crim en sitten ole ihan varma, mutta tänään suihkussa sain yhden kuplan pysymään noin 3 sekunttia kädessäni :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 27 Loka 2011, 18:29

No on sekin jo jotain. Ja aina voi kaikkea yrittää, vaikkei lopputulos aivan täydellinen olisikaan~ *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 27 Loka 2011, 18:41

Niin tietenkin :3 Ei muuta kuin kokeilemaan :)
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Daniella » 27 Loka 2011, 19:34

Tähän väliin semmoinen kun rupesi häiritsemään: I know what Kuukkeli is!! Ellette te sitten tarkoita eri Kuukkelia.. kuitenki Kuukkeli on pelottavasta Disney piirretystä "Päättömästä ratsumiehestä" tuttu hahmo. Valtava nenäinen, langanlaiha, kuikelo, sen ajan koulun opettaja pienessä kylässä, jossa pyhäinpäivänä aka halloweenina ratsasti päätön ratsumies. Hyvä piirrospätkä sanoisin. Löytyy esimerkiksi VHS "Prinssi ja kerjäläispoika" version lopusta. Hihhiiihihihi tulipas sopivaan aikaan tämä, kun halloweenikin lähestyy mukavastasti ^^. Ja pahoittelen pientä spoilia!
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Loka 2011, 19:52

I know what Kuukkeli is!! Ellette te sitten tarkoita eri Kuukkelia.. kuitenki Kuukkeli on pelottavasta Disney piirretystä "Päättömästä ratsumiehestä" tuttu hahmo. Valtava nenäinen, langanlaiha, kuikelo, sen ajan koulun opettaja pienessä kylässä, jossa pyhäinpäivänä aka halloweenina ratsasti päätön ratsumies.

OFC!!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Loka 2011, 20:26

Kuukkeli katsoo teitä loukkaantuneena, tai katsoi kunnes joutui lampsimaan kotia kohden. Minä olen näin lähellä ___ saada se liittymään tänne :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Loka 2011, 09:32

Jopas tämäkin on hiljentynyt kovin tämä pulinointi .. JA FOORUMIKIN! Missä kaikki on? ;_____;

Eilen oli maailman turhauttavin päivä. En tehnyt oikeasti mitään järkevää, makasin vaan sängyllä ja odotin että joku tulis potkimaan muhun vauhtia. Nyt sitten siinä mielentilassa ettei mikään jaksa kiinnostaa ja tekee mieli vaan nukkua~ .. ja paljon tahdonkin nukkua. Johan meni elämä mielenkiinnottomaksi .. en ehtinyt aamulla juoda edes kahvia kun meinasin myöhästyä bussista >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Loka 2011, 09:34

Indeed Crim. MISSÄ TE KAIKKI OLETTE?! Itse olen taksvärkissä keskussairaalassa, vai miten tuo värkkihomma nyt kirjoitetaankaan. Minulla on kaksi ruutuinen kone täällä käytössäni ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Loka 2011, 09:38

Kuulostaa mielenkiintoiselta Lotscream~ .. mitä sää siellä värkkäilet? :D

Niin siis minäkin olen töissä, valtasin juuri itselleni atkluokan .. pistin oveen lapun "evil genius at work, do not disturb". Eipä ole kukaan vielä uskaltanut oveen koputtaa. Tässä minä rauhanomaisesti datailen, ilman sen kummempia suunnitelmia KUIN ETTÄ KUNHAN PÄÄSEN KOTIIN NIIN MENEN NUKKUMAAN >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Loka 2011, 09:44

Mä saan 10e palkkaa siitä että istun koneella ja dataan X) Tällä hetkellä selailen netissä kuvia kaimastani (siitä oikeasta Starscreamista ^^)
Ai ja sitten yritän piirtää sitä synttärikilpailun kuvaa valmiiksi :)

Mulla ei ole yhtäkään peliä käynnissä paitsi Agnan pelit -.- Ei voi käydä näin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Loka 2011, 09:50

Kuulostaa hyvältä. Kuulostaa ihan minulta, joka saa päivässä 30e siitä hyvästä että istun koneella 6 tuntia julkisella paikalla x) .. on tää työelämä nii kovin rankkaa.

Mä voisin mielelläni alottaa sinun, Lotscream, kanssasi pelin *3* .. tehny jo pidemmän aikaa mieli kun olit niin aktiivista ja mukavaa peliseuraa. Säälipä vain, että hahmoillani on pelit täynnä (voisin pistää kyllä yhden poikki näiltä näkymin Iriadorilla~). Tosin pian kai pukkaan kolmannen hahmoni tänne .. tässä joskus .. Kenties tahtoisit tulevasta hieman foobikko maagistani seuraa jollekin hahmollesi? :'D
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Loka 2011, 10:37

Jaa että sellaista, Lotta, sun pitäisi tarkkailla ja kysellä että mitä keskussairaalassa tehdään.

Ite oon siivonnu kotona kaappeja 10e edestä ja löytänyt muunmuassa peukalon kokoisen hammastahnatuubin ja vuonna 2000 vanhaksi menneitä riisikakkuja.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Loka 2011, 13:05

Vuonna 2000 vanhaksi menneitä riisikakkuja.

djapwhdjaöw *____*
Tuli tuosta mieleen kun tein inventaariota kerran kaupassa, niin löysin sieltä hyllystä lähemmäs 10 vuotta vanhan säilykepurkin (en muista mitä se piti sisällään) ja läjäpäin vanhoja jotain hampurilais majoneesena. Nekin useita vuosia vanhoja. Katsoivat myyjät ihmeissään kun kanniskelin niitä sitten takahuoneeseen hävitettäväksi kasapäin.

Cs pennut on kamalia. Tekisi mieli taas räjähtää näille >8(
EDIT// huh onneksi maikka teki sen ennen minua <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Loka 2011, 13:26

:D Okei on mulla ollut täällä töitäkin. Ja Annaa, miepäs sain sen synttärikuvan valmiiksi äskön :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Loka 2011, 14:26

Ei se mitään! Mun omasta tulee HIENOMPI! Ei vaiskaan mutta mulla ois 3 ideaa, enkä tiedä minkä niistä toteutan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna