Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja kiifpro » 26 Loka 2015, 21:50

Heheh... Täältä hipsin jälleen eloon...

OIOIOI, uusia ihmisiä. x) Tervetuloa myöhästyneesti vain minunkin puolestani!!

Oreoita... Nakkilassa... Wat... No, anyway, en huomaa niissä kuitenkaan mitään eroa verrattuna dominoihin. Makuaistiton, heh...
kiifpro

ViestiKirjoittaja cardea » 26 Loka 2015, 23:09

:33333 I'm so happy~ Mä löysin vihdoin sellasen kattniss shaalitsudeemin, mikä sillä oli kakkos leffan alussa. Ootan vaan sitä kun saan rahaa et voin mennä ostaa lankaa! Jos täällä on joku muukin, joka tykkää aiheuttaa yleistä vaaraa puikoilla ja jaksaa tahkoa englantia niin vinkkinä sivusto: http://www.ravelry.com/. Ootan btw. yhä karhuryhmää mun oventaakse kiljumaan mua laskemaan nää puikot. Tosin niiden onneksi survon yleensä toisen tukkaani, meen hakee teetä ja unohdan missä se on. :D Välillä sitä pohtii kuinka paljon ikää olikaan.... Mummoudun jo.
cardea

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Loka 2015, 12:37

Cardean pyynnöstä, en puhu enää Oreoista.

Sen sijaan puhun siitä, kuinka käärmeeni kuoli. Oikeasti. Olin tuomassa sitä vanhempieni luokse talvehtimaan, koska minulla ei ole tilaa, ja heillä on paljon, paljon isompi asunto. Joka tapauksessa kesken bussimatkan huomasin, että elikko oli kääntynyt selälleen, sen kita oli auki ja leudoista tippui verta. Olin surullinen, ja peittelin sen. Kuitenkin, 15 minuutin jälkeen pötkö lähti uudelleen liikkeelle, joten soitin isälle, jos voisimme käydä eläinlääkärin kautta. Eläinlääkäri sitten antoi lääkettä, mutta se pitää antaa pistoksina. Pistoksina! Ensinnäkin, huoneessani on nyt niin paljon piikkejä, koska ne annetaan yksi kerrallaan, että se näyttää ihan Nikki Sixxin makkarilta. Ja minä en ole hyvä piikittämään yhtään mitään.
Forte

ViestiKirjoittaja Enkidu » 30 Loka 2015, 13:24

Forte kirjoitti:Cardean pyynnöstä, en puhu enää Oreoista.

Sen sijaan puhun siitä, kuinka käärmeeni kuoli. Oikeasti. Olin tuomassa sitä vanhempieni luokse talvehtimaan, koska minulla ei ole tilaa, ja heillä on paljon, paljon isompi asunto. Joka tapauksessa kesken bussimatkan huomasin, että elikko oli kääntynyt selälleen, sen kita oli auki ja leudoista tippui verta. Olin surullinen, ja peittelin sen. Kuitenkin, 15 minuutin jälkeen pötkö lähti uudelleen liikkeelle, joten soitin isälle, jos voisimme käydä eläinlääkärin kautta. Eläinlääkäri sitten antoi lääkettä, mutta se pitää antaa pistoksina. Pistoksina! Ensinnäkin, huoneessani on nyt niin paljon piikkejä, koska ne annetaan yksi kerrallaan, että se näyttää ihan Nikki Sixxin makkarilta. Ja minä en ole hyvä piikittämään yhtään mitään.

Huh, onneksi ei kuitenkaan sitten oikeasti-oikeasti. Toivottavasti se tulee vielä kuntoon.
Enkidu

ViestiKirjoittaja Ay » 30 Loka 2015, 20:53

Hieman etu ajassa, mutta hyvää Halloweenia. Juuhlikaa kiltisti ja tyylillä.
Huomenna tehdään 80kpl muffareita ja kuskiksi joudutaan. Su ollaan taas hesan päässä..........
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Loka 2015, 21:51

Ay, voin tulla sunnuntaina seuraasi, jos haluat : D

Hyvää halloweenia! Muistakaa kunnioittaa vainajia, ja varokaa kummituksia, haltioita, hiisejä ja maahisia, jotka ovat liikkeellä! Kaivertakaa kurpitsa, se pitää pahat henget poissa. Kaiversin itsekin, ja tein täytteestä piiraan. Nami nami.
Forte

ViestiKirjoittaja harlekiini » 30 Loka 2015, 23:39

Olen noussut kuolleista niin monesti että olen lääketieteellinen ihme, juuri parahiksi Halloweenin aikaan.

Tervetuloa kaikki uudet, terve kaikki vanhat, tuloa tanne pellaama minu kanssa niin en jähmety uudestaan kuin kameleontti pakkasella.

Syökää paljon karkkia ja peskää hampaat huolellisesti kuten äiti on opettanut.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Marras 2015, 13:29

Forte kirjoitti:Sen sijaan puhun siitä, kuinka käärmeeni kuoli. Oikeasti. Olin tuomassa sitä vanhempieni luokse talvehtimaan, koska minulla ei ole tilaa, ja heillä on paljon, paljon isompi asunto. Joka tapauksessa kesken bussimatkan huomasin, että elikko oli kääntynyt selälleen, sen kita oli auki ja leudoista tippui verta. Olin surullinen, ja peittelin sen. Kuitenkin, 15 minuutin jälkeen pötkö lähti uudelleen liikkeelle, joten soitin isälle, jos voisimme käydä eläinlääkärin kautta. Eläinlääkäri sitten antoi lääkettä, mutta se pitää antaa pistoksina. Pistoksina! Ensinnäkin, huoneessani on nyt niin paljon piikkejä, koska ne annetaan yksi kerrallaan, että se näyttää ihan Nikki Sixxin makkarilta. Ja minä en ole hyvä piikittämään yhtään mitään.

Voi ei D: No mutta onneksi Snek on elossa! Mikä ikinä sitten iskikään bussissa?

kiifpro kirjoitti:Oreoita... Nakkilassa... Wat... No, anyway, en huomaa niissä kuitenkaan mitään eroa verrattuna dominoihin. Makuaistiton, heh...

Mä en oo ees maistanu oreoita. Joka kerta ku kaupas käy ni miettii et pitäiskö ottaa se paketti ja kerrankin maistaa mut jos ne ei ookaan hyviä ni ostin turhaan ja jää syömättä >:

Forte kirjoitti:Kiitos Aksutar, nyt aivoihini sattuu, enkä pysty kirjoittamaan enempää seksuaalikasvatuksesta, koska mietin Nakkilalaisia Oreoita.

Ole hyvä. Niitä ei tosin mainostettu niin hienosti, mitä siinä mun unessa, joten olin pettynyt. Tahdon oreo poika Darionin mainostamaan keksejä kauppaani.

harlekiini kirjoitti:Olen noussut kuolleista niin monesti että olen lääketieteellinen ihme, juuri parahiksi Halloweenin aikaan.

Tervetuloa kaikki uudet, terve kaikki vanhat, tuloa tanne pellaama minu kanssa niin en jähmety uudestaan kuin kameleontti pakkasella.

Syökää paljon karkkia ja peskää hampaat huolellisesti kuten äiti on opettanut.

BASTIAN SINÄ ELÄT. Päättymätön tarinasi jatkuu.

Enkidu kirjoitti:Heh, kieltämättä tuo on vahvaa morppikamaa. Lisäksi tämä on varmaan fanservicein peli koskaan (ei siinä mielessä että hahmot pyörivät yllättävän vähissä vaatteissa, vaan siinä mielessä että koko ajan nyökkäillään fanien suuntaan), ottaen huomioon miten jumalattomasti Final Fantasy -kaanonia tässä vilahtelee.

Näin Cidin ja olin iloinen.
Mut on kyl aika vähäpukeista porukkaa sillon tällön. Itteki joutu vetään paidattomana hyvän tovin kun ei vaan tullu parempaa chest armoria. Mutta minähän en valita. Nyt oon ebin dragoon kera hienon armorin joten oli se sen arvosta.
Tänään pitäis osallistua elämäni ensimmäistä kertaa virtuaali häihin. Saa nähä mitä siitäkin tulee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 01 Marras 2015, 16:12

Aksutar kirjoitti:Ole hyvä. Niitä ei tosin mainostettu niin hienosti, mitä siinä mun unessa, joten olin pettynyt. Tahdon oreo poika Darionin mainostamaan keksejä kauppaani.

Onko tämä nyt jokin vihjaus siitä, että minun pitäisi piirtää Darion mainostamassa Oreoita? Poor guy...

Katsoin tänään muuten Rocky Horror Picture Shown pitkästä aikaa. Ja totean saman asian, jonka totean joka ikinen kerta: Mitä. Minulla ei vieläkään ole mitään tietoa, mistä se leffa kertoo. Ainoa mitä epäilen on se, että Tim Carry päästettiin teatterin pukuhuoneeseen, ja hän sai pukeutua miten halusi ja sen pohjalta tehtiin leffa. Niinkin leffakriitikko mitä olen, yleensä leffat ovat joko hyviä tai huonoja. Tuon kanssa en tiedä. Mutta tein myöhemmin testin, "Kuka olet Rocky Picture Horror Showsta!". Olin Rocky. No, ainakin syön samalla tavalla ja sanavarasto on yhtä laaja, joten ehkä.
Forte

ViestiKirjoittaja Ay » 02 Marras 2015, 14:41

Forte olisitko tarvinnut kyydin hesaan?
Ai, että muffarit menivät kuumille kiville. Oli taijallinen halloweeni, kun katsoin niin että olin rikkonut yhden esineen. Mentyään lähemmäksi katsomaan niin esine oli ihan ehkä eikä ollut saanut mitään naarmua.
Taas sai lyhyen yö unet, että tänään mennään nukkumaan aikaisemmin heti walking deadin jälkeen.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Marras 2015, 14:46

En oikeastaan, olen jo Hesassa, olisin vain voinut tulla seuraksi johonkin : D
Forte

ViestiKirjoittaja Mori » 02 Marras 2015, 18:20

Oliko kukaan halloweenina missään? Joko sytyttelemässä kynttilöitä haudoille ja katselemassa sitä kynttilä merta, joka on kaunis vai pitämässä hauskaa kaverien kesken pippaloissa?

Ite järjestin halloween juhlat ja juhlat sitte venyki yhteen yöllä ja olin vetänyt kasvomaalit naamaan esitelläkseni kauniita luitani. Olin komea luuranko ja nauran, kun kaikki muut vieraat olivat pukeutuneet hameisiin ja meikkoihin. Näytin luurangolta, jolla oli naishaarem täynnä epäkuolleilta naisia. Hahahahahahaa.

Mut joo, ja ilmoitan taas että mikä oreo nakkilassa xD mutta kuulostaa vallan herkulliselta eikun....
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Marras 2015, 19:07

Halloween u3u yksin kotona tekemättä mitään ihmeellistä ja suurin osa kavereista juhlimassa keskenään <3 reilukerho kokoontuu taas. Sen sijaan me istun koneella ja youtubetan. Ja pelaan DA:ta. Ah.

Nyt ressataan si koulusta ja ens viikolla Hämeemlinnaan.

ALSO One-Punch Man. En osaa sanoo mitään muuta ku Sonic. Ah <3
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 02 Marras 2015, 20:00

Omg one punch man xD Nauran sonicin kauniille kohtaukselle. Aina. Mut androidi on paras ja mulla on black out en muista nimee aaaa
Mori

ViestiKirjoittaja Enkidu » 02 Marras 2015, 20:12

Mori kirjoitti:Omg one punch man xD Nauran sonicin kauniille kohtaukselle. Aina. Mut androidi on paras ja mulla on black out en muista nimee aaaa

Genos. Mutta juu, Wanpanman on loistavaa kamaa, olkoonkin että useille siitä aukenee paljon enemmän lähinnä se humoristinen puoli. Mikä toki on ymmärrettävää monestakin syystä, etenkin kun anime on vasta melko alussa ja se huumori kieltämättä toimii varsin hyvin sellaisenaankin.

Itselle tuo on mangan puolella osoittautunut hyvin antoisaksi jo pitkään etenkin satiirisen, dekonstruktioivan ideansa vuoksi. Saitaman koko olemassaolon pointti on osittain irvailla POWER LEVELS -kamalle, jota animessa näkee liiankin paljon (ja jota käytännössä kaikki muut hahmot ovat parhaaseen "Mun täytyy taistella/suojella/taistella koska X -genretyyliin), osittain olla tutkiskelua sankaruuden, sankarillisuuden ja sankareiden luonteesta ja eroavaisuuksista. Anime on lähtenyt päälle varsin hyvin, mutta tyylillisyyden ja pointin nimissä olisin itse (jos nyt megalomaanisesti kuvitellaan että minulla olisi jotenkin jakoa mihinkään tällaiseen) tehnyt taisteluista vielä yksinkertaisemman tylyjä parin freimin päänräjähdyksiä ilman mitään oikeaa builduppia tai tyyliä. Moinen olisi kuitenkin ollut animessa aika rassaavaa, etenkin kun juuri animaation laatu tuppaa olemaan se millä tässä mediassa usein saadaan kehuja tai haukkuja, kun rahaa ja laatua kuitenkin selvästi riittää.

Siltikin, tämä toimii ehdottoman hyvin monella tasolla, katsoipa/lukipa huumorikaman vuoksi tai lähtipä sitten säveltämään syvemmille tasoille kuten itse olen tehnyt. Niin järjettömän iso osa animesta ja mangasta on niin trooppihelvetillistä, että on melkoisen virkistävää aina kun jollain on selvästikin omaa ideaa asioista. Tavallaan helppo nähdä, että tämä tosiaan aloitti elämänsä täysin obskuurina webcomicina, jonka tekijällä ei ollut muuta kuin visiota siitä mitä aikoi ja todella karkean koruton piirrosjälki.

Mutta siis, piti vain sanomani, että kaikkihan tietävät että Licenceless Rider on kovin jätkä oikeasti.
Enkidu

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut