Forte kirjoitti:Cardean pyynnöstä, en puhu enää Oreoista.
Sen sijaan puhun siitä, kuinka käärmeeni kuoli. Oikeasti. Olin tuomassa sitä vanhempieni luokse talvehtimaan, koska minulla ei ole tilaa, ja heillä on paljon, paljon isompi asunto. Joka tapauksessa kesken bussimatkan huomasin, että elikko oli kääntynyt selälleen, sen kita oli auki ja leudoista tippui verta. Olin surullinen, ja peittelin sen. Kuitenkin, 15 minuutin jälkeen pötkö lähti uudelleen liikkeelle, joten soitin isälle, jos voisimme käydä eläinlääkärin kautta. Eläinlääkäri sitten antoi lääkettä, mutta se pitää antaa pistoksina. Pistoksina! Ensinnäkin, huoneessani on nyt niin paljon piikkejä, koska ne annetaan yksi kerrallaan, että se näyttää ihan Nikki Sixxin makkarilta. Ja minä en ole hyvä piikittämään yhtään mitään.
Forte kirjoitti:Sen sijaan puhun siitä, kuinka käärmeeni kuoli. Oikeasti. Olin tuomassa sitä vanhempieni luokse talvehtimaan, koska minulla ei ole tilaa, ja heillä on paljon, paljon isompi asunto. Joka tapauksessa kesken bussimatkan huomasin, että elikko oli kääntynyt selälleen, sen kita oli auki ja leudoista tippui verta. Olin surullinen, ja peittelin sen. Kuitenkin, 15 minuutin jälkeen pötkö lähti uudelleen liikkeelle, joten soitin isälle, jos voisimme käydä eläinlääkärin kautta. Eläinlääkäri sitten antoi lääkettä, mutta se pitää antaa pistoksina. Pistoksina! Ensinnäkin, huoneessani on nyt niin paljon piikkejä, koska ne annetaan yksi kerrallaan, että se näyttää ihan Nikki Sixxin makkarilta. Ja minä en ole hyvä piikittämään yhtään mitään.
kiifpro kirjoitti:Oreoita... Nakkilassa... Wat... No, anyway, en huomaa niissä kuitenkaan mitään eroa verrattuna dominoihin. Makuaistiton, heh...
Forte kirjoitti:Kiitos Aksutar, nyt aivoihini sattuu, enkä pysty kirjoittamaan enempää seksuaalikasvatuksesta, koska mietin Nakkilalaisia Oreoita.
harlekiini kirjoitti:Olen noussut kuolleista niin monesti että olen lääketieteellinen ihme, juuri parahiksi Halloweenin aikaan.
Tervetuloa kaikki uudet, terve kaikki vanhat, tuloa tanne pellaama minu kanssa niin en jähmety uudestaan kuin kameleontti pakkasella.
Syökää paljon karkkia ja peskää hampaat huolellisesti kuten äiti on opettanut.
Enkidu kirjoitti:Heh, kieltämättä tuo on vahvaa morppikamaa. Lisäksi tämä on varmaan fanservicein peli koskaan (ei siinä mielessä että hahmot pyörivät yllättävän vähissä vaatteissa, vaan siinä mielessä että koko ajan nyökkäillään fanien suuntaan), ottaen huomioon miten jumalattomasti Final Fantasy -kaanonia tässä vilahtelee.

Aksutar kirjoitti:Ole hyvä. Niitä ei tosin mainostettu niin hienosti, mitä siinä mun unessa, joten olin pettynyt. Tahdon oreo poika Darionin mainostamaan keksejä kauppaani.
Mori kirjoitti:Omg one punch man xD Nauran sonicin kauniille kohtaukselle. Aina. Mut androidi on paras ja mulla on black out en muista nimee aaaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa