Dakum kirjoitti:Huh, käärmeilläkin on ilmeisesti monta elämää!
Halloween on ohi. Juma että meni muutes kauan ton puvun kanssa, mitäs jätin viime tippaan kikkelis kokkelis sentään älysin ängetä kaverille iltapäivästä laittautumaan. Olin siis zombina Joensuun kujilla säikyttelemässä, kaveri oli piru :D
Tässä kuvanen, jos kiinnostaa tsekata lopputulos! Tota oli kaikesta vaivasta huolimatta hauska tuunailla, pari ideaa ois jo päässä ensi vuodelle :D
Forte kirjoitti:Onko tämä nyt jokin vihjaus siitä, että minun pitäisi piirtää Darion mainostamassa Oreoita? Poor guy...
Forte kirjoitti:Näemmä ei ole sittenkään. Nysse kuoli. Ihan oikeesti tällä kertaa, eikä feikkikuolema, kuten viimeksi. Turkanen. D:
Dakum kirjoitti:Halloween on ohi. Juma että meni muutes kauan ton puvun kanssa, mitäs jätin viime tippaan kikkelis kokkelis sentään älysin ängetä kaverille iltapäivästä laittautumaan. Olin siis zombina Joensuun kujilla säikyttelemässä, kaveri oli piru :D
Tässä kuvanen, jos kiinnostaa tsekata lopputulos! Tota oli kaikesta vaivasta huolimatta hauska tuunailla, pari ideaa ois jo päässä ensi vuodelle :D
Pandanna kirjoitti:Sen sijaan me istun koneella ja youtubetan. Ja pelaan DA:ta.

Agna kirjoitti:+ Pelit seisoo, tiedän, mutta tää koulu on MEGA INTENSIIVISTÄ. Mun peli-intoa voi liekittää ideoilla siitä miten nykyisiä pelejä vois viedä eteenpäin. Paitsi Aksun ja mun pelistä kyllä oletan tietäväni jo mitä seuraavaksi tapahtuu, ja siitä tulee muhevaa. :D
Mori kirjoitti:Oltiin virossa viikonloppu ja ostin kolme suklaa levyä. Milk ja oreo maku.

Aksutar kirjoitti:Tiedät vai? Mitä jos mä heitän ylläri Aranin sinne? Out of effin nowhere, Aran kääpiöiden kaupunkiin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa