Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Niehku » 03 Marras 2015, 18:24

Huh, käärmeilläkin on ilmeisesti monta elämää!

Halloween on ohi. Juma että meni muutes kauan ton puvun kanssa, mitäs jätin viime tippaan kikkelis kokkelis sentään älysin ängetä kaverille iltapäivästä laittautumaan. Olin siis zombina Joensuun kujilla säikyttelemässä, kaveri oli piru :D

Tässä kuvanen, jos kiinnostaa tsekata lopputulos! Tota oli kaikesta vaivasta huolimatta hauska tuunailla, pari ideaa ois jo päässä ensi vuodelle :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Mori » 03 Marras 2015, 20:18

Genos! Aivan, mutta joo huumori toimii! Ainakin muhun, en voi olla nauramatta makkarana lattialla. >XD

Ooo näyttää kauniilta :D Olisit voinut käydä hyvin mun waifust >:DDDDD Olin nii hela komee luuranko, harmi, ettei oo kuvaa, mutta kaveri kuvas videon meijän juhlista :D Tässä olen siinä 3:32 kohdassa oikein kauniisti mun kasvoillani xD Arvostan, että sain kehuja kasvoistani.
Mori

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Marras 2015, 23:00

Dakum kirjoitti:Huh, käärmeilläkin on ilmeisesti monta elämää!

Halloween on ohi. Juma että meni muutes kauan ton puvun kanssa, mitäs jätin viime tippaan kikkelis kokkelis sentään älysin ängetä kaverille iltapäivästä laittautumaan. Olin siis zombina Joensuun kujilla säikyttelemässä, kaveri oli piru :D

Tässä kuvanen, jos kiinnostaa tsekata lopputulos! Tota oli kaikesta vaivasta huolimatta hauska tuunailla, pari ideaa ois jo päässä ensi vuodelle :D

Näemmä ei ole sittenkään. Nysse kuoli. Ihan oikeesti tällä kertaa, eikä feikkikuolema, kuten viimeksi. Turkanen. D:

Mutta todella hieno puku. Muistuttaa minua pelistä Alice; Madness Returns, jossa on Hysteria- asu. Todella hieno :>
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Marras 2015, 13:17

Forte kirjoitti:Onko tämä nyt jokin vihjaus siitä, että minun pitäisi piirtää Darion mainostamassa Oreoita? Poor guy...

Kyllä. I dare you. I double dare you.

Forte kirjoitti:Näemmä ei ole sittenkään. Nysse kuoli. Ihan oikeesti tällä kertaa, eikä feikkikuolema, kuten viimeksi. Turkanen. D:

Voi ei >: Otan osaa.

Dakum kirjoitti:Halloween on ohi. Juma että meni muutes kauan ton puvun kanssa, mitäs jätin viime tippaan kikkelis kokkelis sentään älysin ängetä kaverille iltapäivästä laittautumaan. Olin siis zombina Joensuun kujilla säikyttelemässä, kaveri oli piru :D

AAAAAA Aivan ihana asu <3
Ja voi elämä toi Morin luuranko costume alkmnwfawn<3 nom.

One punch man. On pitäny lukee&kattoo mut hups oon taas laiska enkä jaksa alottaa mitään uutta. Onneks Danna sä muistutat sen olemassaolosta rebloggailemalla siitä juttuja tumppuluuris.

Pandanna kirjoitti:Sen sijaan me istun koneella ja youtubetan. Ja pelaan DA:ta.

Ei mut kato oisit ettiny DAssa jonkun luolan missä on luuranko vihollisia ja siel ois sit ollu lauri luuranko bileet. In the name of halloween.
Niin me ainakin tehtiin FFssä. Paljon oli luurankoja dunuissa.
Also spotattiin Enkidu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 05 Marras 2015, 16:22

Kuva

Siinä. Aksutar voi kuvitella siihen Darionin johonkin ja kuvitella, että olen piirtänyt tuon ihan itse. Eivät minut taitoni riitä D:

Aww, Enkidu on kyllä nyt niin söpö : D
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Marras 2015, 18:07

Uurgh, varmaan eka kerta kahteen viikkoon ku kerkeen oikeesti istahtaa koneelle. Viimeisimmät kuulumiset: ollaan alettu kattoa (okei, neljää jaksoa vaille finito) Digimon Adventure -sarjaa, koska meillä oli VHS:nä niistä kuus ensimmäistä ja mä olin ipanana nähnyt jotain loppupään irtojaksoja telkkarista, ja haluttiin tietää, että kuinka kyseinen sarja oikeesti loppuu. Toinen syy on se, että Digimon Adventure Tri -> MUST SEE.

Dakumin asu on kyllä huikee! Kunnon panostus! JA WAT Pandanna huikee meikki! Iteki meikkasin pienimmän pikkusiskon rikkinäiseks robotiks sen halloweenpippaloihin ja kiesus sentään että se oli työn takana.
Ja huh ihanaa että Forten kärmes päätti että manala ei ollutkaan cool ja palasi kuolleista. ♥

Oreoita teillä vaan täällä. Mun mielestä ne maistuu aika samalle kun Dominot, mutta jostain syystä mussa tuntuu että Dominoissa on enemmän ravintoarvoja koska Oreot on niin mustavalkosia (-D Se hirvittää mua jostain syystä.

+ Pelit seisoo, tiedän, mutta tää koulu on MEGA INTENSIIVISTÄ. Mun peli-intoa voi liekittää ideoilla siitä miten nykyisiä pelejä vois viedä eteenpäin. Paitsi Aksun ja mun pelistä kyllä oletan tietäväni jo mitä seuraavaksi tapahtuu, ja siitä tulee muhevaa. :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Niehku » 07 Marras 2015, 18:55

Forte, otan osaa :<

Morin meikkaus on kyl todella hieno! Kiitos kaikille pukuni kehuista :3

Miun mielestä Oreot ei maistu mitenkää nii ihmeelliselle mitä odotin :D

Huomenna saa kakkuaaaaa jesjes!
Niehku

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Marras 2015, 11:43

Voi ei Forte, oon pahoillani! Ei mun keskittyminen ilmeisesti riittänyt viimekerralla lukemaan kaikkia viestejä läpi ;___; otan kovasti osaa.

Ja just kun päästiin noista oreoista niin eilen meillä oltiin pyöräytetty isänpäivän kunniaksi oreokakku. Tultuaan uunista tämä kuohkea tuotos kutistui Lotdowin kuvailun mukaan "suklaalevyn paksuiseksi", mutta ehkä se maistuu hyvältä siitä huolimatta. Ei meistä ehkä kondiittoreita tule.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Marras 2015, 20:17

Oreot keskustelussa spotattu!

Kiitos osan otoista. Kyllä tämä tästä, liero pääsee ansaitulle paikalle seinälleni, en raaski hylätä sitä yksin kylmään maahan.

Pahoittelen valmiiksi muuten, jos olen tavallista kyynisempi täällä. Se ei ole tarkoitukseni. Minulla on kaksi viikkoa nimittäin aikaa pieraista tuo opinnäytetyö, ja minulta puuttuu tärkein, eli nuorten haastattelut. Ja kiitän jo valmiiksi niitä, jotka antoivat aikaisemmin äänensä käyttööni, mutta valitettavasti tarvitsen hieman nuorempaa lihaa tähän haastatteluun, ikäryhmän pitäisi olla alle 18. Virallisesti kyllä nuorisolain mukaan kaikki alle 29- vuotiaat ovat nuoria, mutta kaikki täällä käyttäytyvät liian siivosti, että saisin kunnon aineistoa D:

Ja, kyynisyys jatkuu; Olen tullut siihen tulokseen, että Feissarimokissa on totuus. Ihmiset eivät voi olla niin yksinkertaisia, mitä he siellä antavat kuvan itsestään. Tai sitten olen liian positiivinen ihmiskunnan suhteen, ja pyrin ajattelemaan, että seuraava sukupolvi olisi päässyt hiukan pidemmälle puusta. Mainittakoon esimerkkinä että ylinopeussakoja ei pitäisi saada, jos ratissa on nainen, homojen luovuttamassa veressä pitäisi olla biovaaran merkki ja jos vanhemmat ovat fitnessihmisiä, lapsenkin pitää olla. Pahinta on, että tunnistan jopa osan. Jyväskylä on pieni. Taas yksi sulka pois Darwinin hatusta.
Forte

ViestiKirjoittaja Mori » 09 Marras 2015, 22:50

Oreioita. Jaa jaa. Oltiin virossa viikonloppu ja ostin kolme suklaa levyä. Milk ja oreo maku. Koskaan maistanu enkä tule maistaman kerta teen niistä kaverille kahenkan vuotissynttäri lahjan. Hah, kerta olen köyhä eikä kaveri muutenkaan oleta saavansa lahjaa vaan hyvin häiriintyneen kortin... köh.

Forte, selkeästi kiirettä pukkaa mutta tsemppiä! Kyllä sä
Siihen pystyt :3
Mori

ViestiKirjoittaja Ay » 11 Marras 2015, 15:30

Olisi tää näyttö tapahtua monta vuotta aikaisemmin, kun oltiin alle 18 vuotias. Mitä hyötyä olis ollut, koska aloin vasta 16 ropettaa eli aika myöhää. Fortte sano milloin oot taas hesan päässä.
Yli huomenna turkuun jee ja nääh. Eiku ekana saloon ja sitten turkuun. Ei tiedä mitää hyvää ilmaista parkkia (erittäin pihi).
Lemmikki messut olivat huonontuneet. Siis menee surkeammaksi ja surkeammaksi. Käsityönpuolikin oli aika pienentynyt. Outlettikin oli todella pieni, mutta ihan hyviä tuotteita halpana. Sieltä puolelta halvalta sain rustolävistyksen. Enää en hanki lävistysiä, kun niin paha maku jäi suuhun. Olihan ne kirjamessutkin aika pienikikin.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2015, 12:58

Agna kirjoitti:+ Pelit seisoo, tiedän, mutta tää koulu on MEGA INTENSIIVISTÄ. Mun peli-intoa voi liekittää ideoilla siitä miten nykyisiä pelejä vois viedä eteenpäin. Paitsi Aksun ja mun pelistä kyllä oletan tietäväni jo mitä seuraavaksi tapahtuu, ja siitä tulee muhevaa. :D

Tiedät vai? Mitä jos mä heitän ylläri Aranin sinne? Out of effin nowhere, Aran kääpiöiden kaupunkiin.

Oreot maistuu kuulemma makeemmilta mitä dominot? En oo vieläkään maistanu, kai sitä täytyy kaivaa taskurahat esiin ja käydä ostamassa yks paketti Oreoita, tieteen nimissä. Ja bylly, ollaan liian vanhoja. Peruutetaan se seittemän vuotta nii ehkä sit ollaan tarpeeks nuoria Forten kyselyihin.

Piti jo aikasemmin tällä viikolla sanoo täällä jotain tärkeetä mut en mä jaksanu, oon vaan päivystäny foorumia ja yrittäny saada vastauksia kasaan. Ihan alkaa taas hävettään tää ku kestää ikuisuus vastata >: Mutta kun ei sitä tekstiä vaan saa aikaseks vaikka kuinka yrittää ja en tykkää vastata semmotteilla puolhuolimattomilla "täs ny tekstii moro" vastauksilla >:| sit sitä löytääkin ittensä FFstä pelaamasta.
Mutta ehkä se tästä. Ens viikolla pääsee taas tampereelle pulsuilemaan toisten nurkkiin ni ehkä paikanvaihdos saa inspiksen taas kulkemaan.

Mori kirjoitti:Oltiin virossa viikonloppu ja ostin kolme suklaa levyä. Milk ja oreo maku.

Yäääää, oisit ottanu mut mukaan, haluun viroon.

Joko on satanu lunta ja tullu talvi, niiku Pekka Pouta ennusti?
Pekka Pouta on kyl hieno jätkä. On siinä mies valinnu osuvan työn tolla nimellä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Enkidu » 15 Marras 2015, 13:46

Tsemppiä Aksuttaren suuntaan. Tuo motivaatipula on pirullisen tuttu ja pirullisen... pirullinen ongelma. Varmasti jokainen kärsii siitä jossakin kohtaa, ja aina se jäytää yhtä pahasti. Toivottavasti helpottaa piakkoin.

Tuota tuntuu kyllä olevan liikkeellä ikävän paljon. On saanut huomata yhden jos toisenkin pelin suhteen, että tällä hetkellä asiat seisovat ja odottavat, muuallakin kuin täällä siis. Ei siitäkään loputtoman kauaa ole, kun olin itse kaikista motivaatio- ja inspispuutteisimmassa tilassa. Toivottavasti itse kunkin tilanne helpottaa.
Enkidu

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 15 Marras 2015, 22:25

Motivaatiopula </3 itekki pitäis pelata pelejä eteenpäin mutta kun ei inspaa kirjottaa o3o enkä haluais väkisillä vääntää. Sen sijaan oon saanu tässä päivän aikana junassa istuessa pari sairaan kivaa piirustusideaa mun TNF-hahmoihin liittyen et on varmaan ihan pakko sit ku kotiin pääsee puolenyön aikoihin ni jotain tuhertaa. Ehkä se kirjotusintoki siitä heräilis ja sais ne kaikki niin pirun hienot pelit pelattua ja seuraavat käyntiin. Köh käh Aksu lisää Sethosta ja Shilohia köh käh ,D
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Marras 2015, 20:17

Aksutar kirjoitti:Tiedät vai? Mitä jos mä heitän ylläri Aranin sinne? Out of effin nowhere, Aran kääpiöiden kaupunkiin.

Dat plot twist. Pulla olis ihan mielissään. KAKSI PRINSESSAA! Tai siis, hups. Pulla on oletettavasti jo päätön, ellei juokse lujaa. Minkä en usko onnistuvan täydellä vatsalla.
Juonenkäänne: Pulla joutuu hovimestariksi haltioiden hoviin eikä ikinä pääse kääpiölinnaan.
Ja ei ole lunta täällä :c

Huh mulla on neljän päivän viikonloppu nyt! Yritän saada tässä to-pe aikavälillä vastatuksi niihin peleihin, joissa ei juuri nyt ole vastausta. Syy tähän luksukseen on se, että koko viimeviikonloppu oli koulua. Seriously, kenenkään ei pitäis joutua herätä sunnuntaina kuudelta päästäkseen neljältä koulusta. Suorastaan pyhäinhäväistys. Onneksi nyt voi ottaa vähän lepiä ja tehä sitä mistä tykkää, jee!

Haluaisin piirtää jonkun "Cryptin vahvat ja vaikutusvaltaiset badass naiset" teoksen, koska menin tohon "Mikä kappale kuvaa ed. hahmoa" -töpöön ja siellä oli Erudessa ja olin silleen että hmm en keksi kappaletta tällaselle jäätävälle muikkelille ja liirum laarum, sit mietin et sen ja Ayan ja joitain muita naisia, jotka näyttää mistä kana pissii, vois tunkea yhteen teokseen ja olla sillai et ooh, tässä näette hyvin eri tavalla vahvoja ja arvokkaita naikkosia. Nimuet ja Deliat kaikki sinne vaan, niin. Joo siinä näette läjän äidinkielellisesti kympin arvoisia lauseenrakenteita, mutta koittakaa selvitä.

Kanat ei muuten pissi. Niillä on yhteissuoli josta tulee kaikki tavara kiinteässä muodossa. Myös munat.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna