Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Enkidu » 29 Joulu 2015, 03:18

Osanotot Cardealle minunkin puolestani.

Huhhuh, tämä on todennäköisesti ensimmäinen joulu jona oikeasti iskee turvotusta ja ähkyä. Kaksi eri joulupöytää kahtena eri päivänä ja aivan järkyttävän brutaali määrä suklaata alkaa mennä jo pahasti yli. Joulutunnelmaan tai -mieleen en oikein ole päässyt kiinni, ihan jo sään takia, mutta muuten on jäänyt sinällään ihan hyvä fiilis. Lahjoja tuli muutama, suurimmaksi osaksi vaatteita (joista kiittämättömästi välitän yhtä paljon kuin siitä mitä hammastahnaa tarkalleen käytän), mutta kumppanilta tuli oikeasti osuvaa ja hyvääkin kamaa. Ilmeisesti omatkin lahjat kolahtivat hyvin, heh.

Uusivuosi odottaakin jo nurkan takana. Itse tuppaan viettämään kaikki juhlat hyvin rauhallisen kaavan kautta, joten todennäköisesti uukkarikin menee visusti kotona, mahdollisesti leffoja katsellen ja perinteisten täysin kammottavien moskaruokien parissa. Perunasalaattia, ranskalaisia, nakkeja ja muuta sellaista!
Enkidu

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Joulu 2015, 13:52

Otan osaa cardea. :( Tiedän tuon kamalan tunteen.

Enkidu kirjoitti:aivan järkyttävän brutaali määrä suklaata

Tää on niin loistavasti sanottu.

Mä kuulun ilmeisesti siihen foorumin vähemmistöön (tai hiljaiseen enemmistöön?) joka rakastaa joulua, mutta siis kyllä, joulu oli hyvä ja ihana. :D Isovanhemmat tuli meille perinteisesti syömään ja pysyivät vielä melko virkeinä vaikka kunto alkaa vähän haperoitua pikkuhiljaa. Olen myös syönyt aivan järkyttävän brutaalin määrän kaikkia herkkuja, mutta samapa tuo! Joulu on ahmimisen aikaa. Mutta kaikenkaikkiaan oli mukavaa, pidän joulusta.
Kävin Helsingissä yhden yön reissulla poikakaverin kanssa la-su ja eilen sitten sairastuin johonkin trooppiseen perä-uranuslaiseen jäykkäkouristukseen eli toisinsanoen istuin koko aamun pöntöllä, päivällä vaan nukuin ja tunsin oloni raskaaksi kuin lyijy ja sitten illalla särki lihaksia ja kaikki kosketus iholla tuntui siltä niinku olisin sairastanu vuosia jotain haavaumatautia. Mutta joo, nyt olen hengissä, en tiedä mistä toi pöpö tuli tai miksi se puhkesi niin äkkiä. Oon kyllä ollu sellasessa puolittaisessa kurkkukivussa joululoman alusta lähtien, että ehkä se vaan kulminoitui eiliseen. Nyt kun oon vihdoin kotona vaan toimettomana niin ajattelin vihdoin vastata peleihin, kuten lupasin jo aiemmin mutta sitten kaikki lomakiireet kröhö kröhö.

Värittelen tässä samalla Harry Potter -värityskirjaa jonka sain parhaalta kaveriltani joululahjaksi. Täällä on sellainen huikea yksityiskohtia täyteen tungettu kuva, missä peikot tanssii balettia. Selkeästi tämän värityskirjan final boss. (Harry Potter ja Liekehtivä tutu, kuten kaverini tituleerasi.)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 29 Joulu 2015, 21:11

Kyllä varmaan monikin tykkää joulusta, riippuu varmaan millasia perheitä/sukulaisia omistaa XD

Ja pöh minä olen ihan suklaa aliravittu ja mies vaan naureskelee mulle ku sillä on vielä puol suklaalevyä ainakin jäljellä ku tyyppi syö ehkä kaks palaa per päivä. En ymmärrä sitä miestä XD

Minä yritän nyt kiltisti vastailla peleihin aikajärjestyksessä mutta olen löytänyt yliaktiivisia kanssapelaajia :P ei nyt kiva että vastailevat nopeasti kun siltä tuntuu mutta itselle tulee niin lusmu olo. Heh mis osti steam alesta mullekin sivilisaatio-pelin ku menin sanomaa että voisin matsata sen kanssa jos ois sellanen (se on pelannu sitä ihan vitun paljon) ja nyt oon kusessa ku en osaa sitä yhtään XD pelannu joskus vuonna nakki mut joo se anto mulle armoa ja saan harjotella sen kanssa ensin samalla puolen XD oon mä red alertia pelaillu aikanaan ja vähä viimeaikoinaki mut pelimekaniikka kuitenki ihan eri vaikka periaate sama. uh taisin kyllä kaivaa oman haudan itselleni ;)
Ylva

ViestiKirjoittaja cardea » 29 Joulu 2015, 22:56

Kiitos kaikille osanotoista. Oloa helpottaa se, että tietää koiran eläneen koiran arvoisen elämän.

Minä taioin itselleni kunnon kuumeen. Ygh.... Haaveena oli juoda uutena vuotena liikaa shampanjaa ja viiniä sekä etsiytyä turun keskustaan. Tällä hetkellä olen valmis uhraamaan jotain saadakseni kuumeen alas ja kurkkuni selviämään. Koko syksyn olin täysin vapaa kaikista pöpöistä. Hyvää ei voi kestää liian kauaa.

Repesin muuten pahasti Harry Potter ja Liekehtivä Tutu jutulle. :D Ah, kiitos siitä.
cardea

ViestiKirjoittaja Ay » 31 Joulu 2015, 12:54

Hyvää uutta vuotta NF:sin pelaalle!!!
Olkaa kiltisti.

Vou sain yllättyä, että oo eksynyt espoossa (yleisesti suunta vaisto katoaa). Sain mukavan joulu lahjan.

Nähkäämme ensi vuonna!!!!
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Wolga » 02 Tammi 2016, 22:25

Hyvää tätä vuotta vain kaikille! Meillä oli aika vauhdikas vuoden vaihde, mutta onneksi siitä jo selvitty :'D

Tänään oli kyllä aivan mahtava sää, pojatki oli ihan liekeissä, kun eilisen laiskottelun jälkeen päästiin ulos ihan kunnolla. Mää ootan niin kuin hullu puuroa, että tännekin tulis kunnon hiihtosäät ja sais monotki hankittua. Nyt jo aika lupaavat pakkaset!

Nyt vähän Pearl Harboria <3
Wolga

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Tammi 2016, 22:34

Pandanna kirjoitti:Ahahaha Aksu niitä tulee varmaan Tumblriin kuhan vaan jaksan muistan linkkailla .'> (mut saahan mun YT:täkin toki seurata ei siinä eheheheheheh eiku)

ehehhuehuehuehue no voisin kattella sut watch listalle tässä ;D;D;D

HHHYvää alkanutta vuotta itse kullekin. Toivottavasti selvisitte ehjin nahoin aatosta ja kukaan ei saanut rakettia päin näköä. Meillä vuoden vaihde meni nätisti sisätiloissa koiraa rauhotellen.

Ja hyh huh kun pakkaset yllätti nopeesti. Ilta lenkille lähtiessä koittivat tuputtaa mulle hanskoja mukaan, sanoin että ei semmosii tarvii. Takas päästessä oli kyllä toinen mieli. NOH nyt sitä osaa sitten pukeutua taas pakkasiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 03 Tammi 2016, 21:43

Lueskelin uutisista että joku omega-ilmiö tulossa suomen yli jolloin lämpötila humahtaa alaspäin ainaki parikytastetta jos nyt oikein muistan mut kylmää tulee kuiteski. nyt oli viel ihan siedettävää ku kaupasta kävin raahamassa tavaraa mut hyi hitto jos tulee jotku 30-40 asteen pakkaset niin nenääni kyllä pistä ulos. sitäpaitsi pakkanen ottaa mua keuhkoihin kun on astma niin se on sit tosi rasittavaa yrittää liikkua mihinkään. sellasilla ilmoilla toivoo et ois auto (ajokorttikin ois kyl oleellinen). :)
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Tammi 2016, 01:05

Kuva

Hyvää uutta vuotta 2016 kaikille! Olkoon tämä vuosi meille suotuisa.

Kuva

Toivottavasti kenenkään mobiili-TNF ei kaadu konfetteihin.
Joo kuulin kans äidiltä että ensiviikolla onkin sitten -30 astetta tai ainakin sinne päin. Tervetuloa kuolema ja paleltuminen. Pitää varmaan vuorautua kunnon eskimoasuun kouluun mennessä vaikka kulkeekin autolla. Ja haarniska siihen päälle lohikäärmeennahkasta koska tulistatsit nousee silloin merkittävästi ja kestää paremmin kylmää. Varmaan joku ice rune vielä piiloon pipon sisään ja cold resistance potioni kurkusta alas niin hyvä tulee.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Enkidu » 04 Tammi 2016, 02:09

Juh, hyvää alkanutta vuotta vain ihmisille. Uah, itse aloitin sen saman tien nuhakuumeessa, joka jäytää edelleen. Saapa nähdä kauanko tämän kanssa pitää kitkuttaa. Pakkasetkin pamahtivat juuri sopivasti päälle, niin että ei varmasti ole yhtään kivaa. Ulos meneminen tuntuu pieneltä kuolemalta. Argh.
Enkidu

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Tammi 2016, 21:20

Agna kirjoitti:Toivottavasti kenenkään mobiili-TNF ei kaadu konfetteihin.
Joo kuulin kans äidiltä että ensiviikolla onkin sitten -30 astetta tai ainakin sinne päin. Tervetuloa kuolema ja paleltuminen. Pitää varmaan vuorautua kunnon eskimoasuun kouluun mennessä vaikka kulkeekin autolla. Ja haarniska siihen päälle lohikäärmeennahkasta koska tulistatsit nousee silloin merkittävästi ja kestää paremmin kylmää. Varmaan joku ice rune vielä piiloon pipon sisään ja cold resistance potioni kurkusta alas niin hyvä tulee.

haha aivan mahtava. täytyy muistaa kauppareissulle XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Tammi 2016, 01:32

Kuva
Kuva
Kuva

LISÄÄ SITÄ KONFETTIA! SUOMEN NUORET LEIJONAT VOITTIVAT U20 SARJAN MAAILMANMESTARUUDEN!!! HURRRRAAAAA!!! Joo anteeks oon ihan liekeissä tästä. OLEN ONNELLINEN. Voisin itkeä! Mahtavaa! Ihanaa! Huippua! Oon huutanu kurkkuni ihan käheäksi ja nyt oon niin puhki että hyvä kun jaksan vyöryä sänkyyn. Huhhuh mikä ilta! Onneksi huomenna on loppiainen ja lomaa. Ehtihän sitä koulua jo kaksi päivää ollakin, aivan liian rankkaa. :D

IHANAA LEIJONAT, IHANAA!

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Tammi 2016, 02:35

Agna kirjoitti:IHANAA LEIJONAT, IHANAA!

HELLUREI JA EIKUN MIESTÄ SEINÄLLE. Konfetteja kaikille.
eikun.
mut joo, oli kyllä nätti voittomaali. Venäjän maalivahti jäi nätisti siihen makaan ja miettiin elämäänsä. Ja ai että ku venäjän kapteeni (?) oli salty ennen sitä :D:D:D:D: NIIN PALJON SUOLAA KENTÄLLÄ. En ois kyl muute kattonu ellei isä ois kattellu tos vieres.

Hyh kun taas menny koko ilta kirjotelles hahmoesittelyitä. Sen sijaan et oisin jatkanu vanhojen uusimista (höhö Agna uusin Blackin höhö) niin päätin kirjottaa uutta ja voi ei kun ei sais enempää hahmoja tehä mutta kun.

Ylva kirjoitti:Lueskelin uutisista että joku omega-ilmiö tulossa suomen yli jolloin lämpötila humahtaa alaspäin ainaki parikytastetta

Omegat vois pysyy jossain muualla ja alfat painuu kettuun, mä en tykkää näistä pakkasista >: HUOMENNAKI JOTAIN -25 LUVAS EN HALUU MENNÄ PIHALLE.

Enkidu kirjoitti: itse aloitin sen saman tien nuhakuumeessa, joka jäytää edelleen

Yyyh flunssaa tuntuu olevan taas liikkeellä - en sit tiiä johtuuko se siitä et porukka vilustuu pakkasissa - mut koita parantua! Ei oo kivaa tommoset flenssut >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 06 Tammi 2016, 12:10

se voittomaali oli kyl hieno, katottii miehen kans ihan viimeset minuutit ja sit lähinnä sen jatkoajan maali XD naureskelin sille maalivahdille ku se vielä tuijotteli sitä kiekkoa sinne maaliin sillee nooo way. putin varmaan lähettää poikaparat siperiaan XD haha mies kattelee tos uutisia, venäjän liigan varajohtaja todennu että olis ne suomen voinut helposti voittaa eivät vaan jaksaneet XD

odotan kauhulla sitä hetkeä ku ruokavarasto loppuu ja pitää lähteä kauppaan. silmämunat tuolla jäätyy päähän.
Ylva

ViestiKirjoittaja Wolga » 06 Tammi 2016, 13:07

Ylva kirjoitti:naureskelin sille maalivahdille ku se vielä tuijotteli sitä kiekkoa sinne maaliin sillee nooo way. putin varmaan lähettää poikaparat siperiaan XD

Me naureskeltiin miehen kanssa samaa, että tais tulla lähtöpassit Siperiaan, jotku 80-luvun hokkarit kainaloon "saat tulla takas ko voitat näillä mm:t, siperiassa". Vaan olihan nuo aika murtunutta sakkia selvästi, otti koville. Musta on aina hauskaa, kun alkaa nuo jälkipelit hävinneellä maalla. Kun Suomi hävisi mm:t oli kauheat tuomaripeli syytökset ja mitä vielä, nyt sitten Venäjä ois voittanut jos ois vaan viittiny :P

Mää aattelin lähtiä uhmaamaan tuota -27 pakkasta ulos, vanhempi koiruus joutuu kyllä alistumaan takkiin ettei rupea selkää vihlomaan. Ja itelle naparetkeilyvarusteet vähintään :D
Wolga

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut