Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Marras 2011, 17:17

Pappis kirjoitti:Ja tottahan Tempillä on varmaan jonkinlaiset pähkinät siellä kuoren sisällä.

Rusinat ja silloinkin ne ovat turvonneet. ::D

EDIT: Pitääpä tässä muistaa kysyäkin siitä, että kun piirrän sitä kuvaa siihen kilpailuun, niin mietin, että haluasiko joku kuvaan oman hahmonsa? (: Tarvitsisin nimittäin 5 hahmosta, joista yksi on minun, eli silloin jäljelle jäisi 4 vapaapaikkaa. Jos kukaan ei tahdo, niin voin tietenkin vain tunkea ökkimönkijäisiä, joilla ei ole osaa eikä arpaa TNF:ään. :D Minulla on yksi rajoittava tekijä hommassa kuitenkin, että pitäisi olla hahmosta kuva, koska en todellakaan halua ottaa täyttä taiteilijan vapautta asiassa.
Mutta katsotaan nyt haluaako kukaan edes laittaa hahmoaan mukaan ::D
Templer

ViestiKirjoittaja Mohnake » 01 Marras 2011, 18:59

Eldon olisi ihan kiva nähdä jonkun piirtämänä. Varaisitko hänelle paikan? Jajoo, Hero Machinen kuva hieman valehtelee Eldonin lihaksikkuutta, mutta minkäs teet, kun ei ruipelompaa rakennetta saa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Marras 2011, 19:39

Huhhuhuijaa, katselin tuota miehen kuvaa ja tulin siihen tulokseen, ettei hänen kohdallaan kannata suuria odottaa. Näytti hieman vaikeahkolta piirtää, mutta mikäs siinä! Eli jäljellä on vielä 3 paikkaa! (:
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Marras 2011, 20:20

Tjuu Templer, jos haluut vielä pahemman haasteen nii piirrä Clara, haluan nähä miten sen toiset näkee^^ mut mulla ei oo kyl yhtään malli kuvaakaan.. Mut jos haluut?... :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Pappis » 01 Marras 2011, 20:43

Nionin saa aina piirtää :)

Aksun "joulukalenteri" idea on aivan mahtava! Ite en taida kuitenkaan löytää aikaa aktiiviseen osallistumiseen, mutta aion kyllä seurata miten kisa etenee! ; D
Pappis

ViestiKirjoittaja Mohnake » 01 Marras 2011, 21:36

Eldonia ei tarvitse piirtää jokaista yksityiskohtaa myöten. Ettei tarvitse ottaa paineita siitä.

Itsekkään en vissiinkään osallistu tähän Joulu-kisaan. Töiden takia, kun on niukasti aikaa ja joulun alla on omat menonsa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Marras 2011, 23:02

Jonkun hahmoistani saa piirtää kuvaasi mieluusti Templer *autuas hymy ja sädekiehkura*

Ja hyviä uutisia teille jotka olette jouuneet odottamaan hahmojenne kuvia jo liian pitkään, mulla on nimittäin huomenna aikaa niitä piirrellä ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Marras 2011, 10:07

Toivottavasti tämä päivä on vähemmän hektisempi kuin eilinen, jolloin kiikuin virastotalon katossa ripustelemassa jotai yläasteelaisten tekemiä lintuja sinne roikkumaan. Oli aikas mielenkiintoista kyllä~

Mutta nyt! Vastaan kaikkiin peleihin joita mulla on! Aktivoidun oikeen kunnolla .. uhraamalla "oikein kallista" työaikaani.
Mutta sitten taas toisaalta, voisin paneutua taas tuon väriopin ihmeelliseen maailmaan *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Marras 2011, 13:11

Vieläkin ilman konetta.... Yh... Joudun raahautumaan kirjastoon ja lainaamaan kaverini känykkää että voisin vastata... Tällästä se elämä sitte on..

Mitenkäs teillä kaikille menee? Minä ite olen vaa istunu ja angstannu huoneessni piirrellen. Tosin äiti huuta siitäkin... Nyt se on uhannu viedä mun kaikki kynät ja paperit pois.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Marras 2011, 13:57

Minä ite olen vaa istunu ja angstannu huoneessni piirrellen. Tosin äiti huuta siitäkin... Nyt se on uhannu viedä mun kaikki kynät ja paperit pois.

MIKSI IHMEESSÄ?! Mitä pahaa siinä on, kun lapsi ilmaisee itseään/tekee jotain luovaa >8U Parempi se on ku istua konsolin ääressä mättämässä *köhköhminäköh*

Mutta nyt! Vastaan kaikkiin peleihin joita mulla on! Aktivoidun oikeen kunnolla

YOU CAN DO IT!

Joulukisan aikarajaa ei valitettavasti voida muuttaa, koska sitten se menisi jo liian helpoksi. Mutta te, joilta ei aikaa meinaa liietä, niin voihan kisaan osallistua tasan viimeisenä päivänä ja yhdessä viestissä ilmoittaa kaikki löytämänsä Aksut. Ei sitä joka päivä tarvitse paikalla olla etsimässä~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Marras 2011, 14:00

Nyt se on uhannu viedä mun kaikki kynät ja paperit pois.

8O .. en ymmärrä, MIKSI?!

YOU CAN DO IT!

Ja Aksu, ei, en pystynyt viemään suurta vastaamisoperaatiota loppuun asti .. EN VASTANNUT MEIDÄN PELIIN LAISINKAAN! D'8 Vaikka yritin - ei vain irronnut tekstiä ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Marras 2011, 14:39

HÄPEÄ! Darius x Iriador action if nothing elss inspires. Sanoinhan, että Darius vie Iriadorin metsäään. Kuulemaan ehdotusta, mistä ei voi kieltäytyä.
MUOHOHOO.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Marras 2011, 14:43

Darius x Iriador action

Nyt sait ajatukseni leijailemaan sellaiselle tasolle että huhhuh O_O

Yh äh .. kyllä masentuneeseen poikaystävään on vaikeaa potkia puhtia takaisin >8(
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 02 Marras 2011, 14:51, muokattu yhteensä 2 kertaa
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Marras 2011, 14:46

Ylipäätään masentuneisiin olentoihin on vaikea saada virtaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Marras 2011, 14:53

Ylipäätään masentuneisiin olentoihin on vaikea saada virtaa.

No siinä olet kyllä oikeassa.

Kertokaa minulle, ovatko suurempien kaupunkien lukion opettajat sellaisia jotka heittävät todella herkästi kursseiltaan *ittuun jos poissaoloja on liikaa eivätkä sitten ota takaisin edes korvaavia tehtäviä vastaan niin kursseille? Entäpä ovatko nämä maikat ja reksit ja kanslistit kaikki sellaisia "voi voi oma on ongelmasi", jos koulunkäyntisi on vaakalaudalla ja vaarassa mennä ihan pyllylleen? Kertokaa - koska itsehän nautin kolmesta lukiovuodestani täällä missä asustelen ja opettajat auttoivat kaikilla mahdollisilla tapaa ja olivat aina joustavia kaiken suhteen. Saisin jotain faktaperäistä tietoa kenties teiltä jo lukion käyneiltä/jotka käytte lukiota jossain isommassa paikassa, koska luottamukseni poikaystäväni puheisiin alkaa hiljattain horjua taas pahemman kerran >8O

Kertoo ragekauden olevan pian taas aluillaan kun suututtaa kaikki mahdollinen </3
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut