Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Marras 2011, 19:39

Tollaset tyypit on niin outoja. Meijän luokalla se nyt on aina ohimenevää... yleensä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 03 Marras 2011, 21:46

Sitä se teettää, kun on nykysin tämä vapaakasvatus kovaa huutoa ja ei saisi edes oma vanhempi hieman tukistaa. Ei sillä, että kannattaisin perheväkivaltaa, mutta kyllä jonkinlaista kuria pitää olla.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Marras 2011, 22:44

Aihetta vaihtaakseni: Demintty, Crimson ja Templer katseet pulinaan! Olen saanut valmiiksi kaikille lupaamani kuvat hahmoistanne (Frederic, Clarina ja Iriador)

Aiheesta phuakseni: kamera on lomalla, joten kuvat ilmestyvät TNF:ään vasta huomenissa, pahoittelut.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Marras 2011, 09:40

Mew! Ihan pakko sanoa Lotdow että kun katsoin Lelacan kuvaa Nikin kanssa.... Meille molemmille tuli kylmätväreet. Minä olin ihan et 0.0 Totako Haru sit loppujen lopuks halasi!? Ja sitten mietin että olet todella hyvä piirtäjä! ^^

No kuinkas meidän pelaaja kaarti? *Pyöeittelee silmiään ja virnistelee* Olenko minä nyt muka Aksun mielestä joku Nyannyan kissa? =3 Ventus on iso mustasiipinn muumi... Voi ei saan pian kuulla kunniani tästä.
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Marras 2011, 09:43

Hahhaa :D Hienoa kuulla että onnistuin työssäni, mutta Lelaca onkin yksi parhaista ideoistani. Mukava hahmo, vaikka itse sen sanonkin.

Ilmeisesti sinä olet Nyannyankissa, vaikkei tämä kovin tuttu minulle olekkaan. Enemmän Monster Hunter tri tulee mieleen :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Marras 2011, 09:59

Oh yay! Sopivasti teen sitten come backin takaisin tänne kun eilen en jaksanut kuin lösähtää ps2 eteen ja pelata Samurai Warriorsia ja Final Fantasya siinä loppu päivän *____* Voin kyylää koko päivän sitten Lotdowin lupaamia kuvia >:3

Ei nyannyan kissaa .. saan tarpeekseni siitä joka aamu kun nuo esikoululaiset soittaa sitä bussissa. Sit ne tuo sen ihan korvanjuureeni huutamaan kun tietävät etten siitä välitä ja syntyy kilpailu, saako ne kuulumaan sitä läpi siitä kun käännän musiikin kuulokkeistani pauhaamaan samantien täysiä >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Marras 2011, 10:00

Mikäs se sellanen on? :D
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Marras 2011, 10:31

Mikäs se sellanen on?

Jos Monster Hunter Tritä tuolla tarkoitit, niin se on peli Wii konsolille, jossa metästetään monstereita. Minä tiedä! Olen tutkinut asiaa! Bwahahahaa~

Mitä suunnitelmia teillä on ihmiset viikonlopulle, joka häämöttää jälleen nurkan takana? *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Marras 2011, 12:25

Vai viikonloppu suunnitelmia ? Ite starttasin viikonlopun jo eilen kun tänään ei ole koulua, mutta tuossa yhen pintaan meen kosmetologille kauneushoitoon, ne varmaan itkee nyt jo siel ku oon niin toivoton tapaus. Sit jolkottelen illemmalla kaverille viettään tyttöjen iltaa porukalla.

Mites muut otukset ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Marras 2011, 12:28

Tämä otus lähtee taas kerran mökille... Siellä on tylsäää!! Ei ole muuta tekemistä kuin töitä ja lisää töitä.. *iso huokaus* No ei siitä enempää!
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Marras 2011, 12:44

KOSMETOLOGILLE .. mäkin tahdon >: Ja manikyyriin! asd. Oon jo nii pitkään himoinnu rakennekynsiäkin, että semmoset tahtoisin kovasti.

Ja sitten ikäviin uutisiin. Crimin piirtopöytä sanoi TILT. Eikä niitä tilattuja teriäkään ole näkynyt .. onneksi .. ei tarttis tullakaan nyt kun tämäkin meni tuusannuuskaksi (onneksi niitä ei etukäteen tarvinnut maksaa). aaaaaa en kestä, en ikinä halua enää Trustia en en en ja EN! Ostan kyllä wacomin, *ittu kalleimman mikä markkinoilta löytyy ja sitten rehvastelen sen kanssa ympäri kyliä. Niin teen! .. anteeksi, mutta suututtaa >8(

Viikonloppuna .. itselläni on tiedossa lauantaina WoW maraton .. sunnuntaina - sillon vois nukkua.
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Marras 2011, 13:24

Voi hitsi Crim sen sun piirtopöydän kanssa :( Ei hajuakaan, mutta ei kai ne halvemmatkaan mitään kovin halpoja ole. Tekniikka on välillä täysin perseestä. Ja voih, WoW, multa loppu peliaika eikä ole vielä varaa ostaa lisää. Koneessakin on joku vika (miehen pitäisi vaihtaa nyt viikonloppuna näytönojain jos auttaisi asiaa) eikä se pyöritä mitään pelejä vaan kaatuu hetken aloittamisen jälkeen. Rasittavaa, kun on kasa pelejä mitä haluaisi pelata. Olen addiktoitunut nyt sitten escape-peleihin netissä ja aivot ihan solmussa XD Tänään pitäisi mennä pelailemaan HeroQuest advancedia kaveriporukalla ja menee kuulemma yömyöhään, mikä on ihan hyvä kun päästään sinne vasta joskus kuuden jälkeen. Viikonlopuksi ei ole muita suunnitelmia kuin olla kotosalla kahdestaan, kuten tavallisesit. Varmaan katsellaan taas lainattuja kauhuleffoja, joista yksi on kuulemma maailman paras huoinoin kauhuleffa XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Marras 2011, 13:32

Aksu lähtee tänään merirosvona polttareihin ja lauantaina heitetään ZGn kanssa äitee, sisko ja sen kaveri juna-asemalle ni ne pääsee laivalle ja me vallataan talo.
Yy WoW. Onko siitä peräti jo yli puolivuotta kun viimeksi aktiivisesti pelasin. Eikä ole vieläkään hinku takaisin. Varsinkaan sen uusimman lisäosauutisen myötä. Back to the time when BC was the most epic game evur.
Nyt si hakkaan Dragon agea.. originia ja kakkosta. ZG ei tykkää siitä et pelaan eka kakkosta, kun en ykköstäkään oo pelannu >: BUT!

Pahoittelut Ylvalle jos en ehdi/jaksa/kykene ennen sunnuntaita hyväksymään uutta hahmoa.

Tälle merkkimääräongelmalle olisi kiva jos voisi tehdä jotain

Itse haluan pitää tarkastajana ne merkkimäärät, koska lukihäiriöisenä en yksinkertaisesti pysty lukemaan pitkää tekstiä ilman, että siihen menisi viikko ennen kuin olen lukenut sen ajatuksella loppuun asti. Jotkut kun ei osaa jaotella tekstiään - en nyt siis ketään tässä sormella osoittele - joten mieluummin pidän rajat ja kuuntelen huomautuksia siitä, kuin huomauttelen jokaisen vähän pidemmän tekstin kohdalla "Joo laita uudestaan jaoteltuna, en jaksa ees yrittää lukea"
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Marras 2011, 13:36

Siksi pelataankin WoWia ilmaisilla privaattiservereillä JOISSA ON VIELÄ WRATH LICH KING .. eikä mitään cataclysmia. ;) Piirtopöytä .. tahdon uuden nyt heti .. ja näytönohjain .. sekin pitäis hommata. Ja uudet kaiuttimet koneeseen ja hiiri ja näppis .. IHAN KAIKKI! Pahoittelen muuten että kenelle olenkin luvannut nyt piirtää jotain niin tosiaan, nyt viivästyvät nuo vielä lisää ennenkö jonku alustan saan itselleni uuden >:

Oaaaa, raivotauti iskee. Suustakin valuu jo vaahtoa~
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Marras 2011, 13:39

Aksu: No hyväksyt sen kun kerkeät, olen vain iloinen että sain sen vihdoin kirjoitettua XD Ja totta tuokin, mitä sanot merkkimäärästä, mutta eniten ehkä rassaa, että käytettyjä merkkejä ei näy missään niin on hankala saada sopivan pituinen pätkä yhteen viestiin. Vai näkyykö? En ole huomannut jos näkyy, yritin sitä eilen tihrustaa, mutta huonoin tuloksin.

Minä tykkään kyllä WoWista, vaikka se on uudistunutkin, en kyllä ole sitä edes niin pitkään pelannut, että en ole kokenut vanhempaa WoWia ollenkaan. No ehkä siihen vaikuttaa sekin, että olen tällä hetkellä täysin rakastunut PvP-pelaamiseen, dungeonit ja raidaaminen on ihmisten takia rasittavaa, kun on niin perkeleen moinen kiire kokoajan.

Dragon Age orginal on meillä ja olen sitä vähän pelannut kunnes tosiaan kone sanoi itsensä irti. Harmittaa kun se on kesken, tykkäsin siitä ja varsinkin nyt kun mies alkoi pelaamaan sitä on hirveä hinku päästä jatkamaan omaa peliä. Sitten olisi pelattavien listalla Assasin Creed ja Assasin Creed 2 ja mies vaatii kovasti, että pelaan myös läpi Hitmanit XD Räiskintäkin on ihan kivaa, mutta ei nyt juuri ole sillä tuulella että jaksaisi sitä tosin Hitmanit ovat vähän erillaista ammuskelua.

Haaveillaan kovasti, että saataisiin rahat xBoxiin, ja saisi sille kaikkia ihania pelejä, kuten Resident Evel 5, joka on aivan mahtava co-oppipeli ja Left for Deadid, tosin niitä voisi pelata PC:llä isommalla joukollakin. Odotellaan kovasti myös Diaplo 3:sta, mutta minun pitäisi oikeasti pelata ne edellisetkin kunnolla läpi XD
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut