Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 17:13

no niin no :D ittelläkin on välillä se valinnan vaikeus.. mutta eihän kukaan kiellä ottamasta muutamaa ammattia hahmolleen, tosin en sitten tiiä miten sekin toimis. Toisaalta ois kiva tehä Alkemisti hahmo, mut en si tiiä mitä kaikkee silläkin vois pelata... eikä mtn FMA alkemisteja, vaan ihan kunnon keskiaika alkemisteja
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Touko 2009, 17:16

Ajattelin, että voisin tehdä jonkun lainvalvojan, mutta niissäkin on tuo erikoituminen enkä välttämättä haluaisi tehdä hänestä ihan vain mitään yövartijaa tms.

:'3 jotkut osaavat pelata tosi coolisti alkemisteilla. Eräässä toisessa ropessa hahmoni uke sattui olemaan alkemisti
Viimeksi muokannut Ros päivämäärä 17 Touko 2009, 17:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Ros

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Touko 2009, 17:17

Kalmalla faneja... o_o No onhan se jonkin verran muuttunutkin vuosien saatossa, sillä ennenhän se oli ihan samanlainen kuin kakkosensa. Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. ;) Ties vaikka oppisi sietämään ihmisiä joskus...

Söpökin vielä? Tuli muute kerran yks tuttunikin sanomaa Kalmaa söpöksi kun piirtelin herrasta kuvaa koulun käytävällä.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 17:40

Lainvalvoja vois olla kiva hahmo 8)

Ja juu, kyllä täältä Kalma faneja löytyy.. Varsinkin sillon ko Kalma menee ja teloo itteensä 8) Tosin mä nyt sen verran sadokisti että riittää että kuka tahansa menee telomaan itteensä.. tosin sekin riippuu.. niin...
Omia hahmoja on kiva teloo 8) Tosin sekin riippuu ihan siitä mikä hahmo ja missä tilanteessa.
Ja en ny sanois et Kalma ois söpö, mutta komia se on :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Touko 2009, 17:46

Lainvalvoja kuulostaa myös todella hyvältä, sillä eihän täällä sellaisia ole yhtäkään. Oliko muuten keskiajalla sellaisia?

No totta puhuakseni minulla on jokin pakkomielle välillä hakauttaa Kalmaa jossakin. Sitä on kiva kiduttaa :)
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 17:48

olihan niitä keskiajallakin.

ja juu, mullakin on pakkomielle hankkia Blackille selkäsauna aina välillä 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Touko 2009, 18:04

...olenko minä ainoa, joka tykkää rökittää muiden hahmoja henkisesti tai fyysisesti?
En oikeastaan jaksa satuttaa omia hahmojani. Muiden hahmojen viilteleminen ja ahdisteleminen on huomattavasti hauskempaa, etenkin jos hahmot reagoivat oikealla tavalla.
Ros

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Touko 2009, 18:10

Se nyt vähän riippuu... Jos peli on hyvä ja hahmo reagoi tuskiinsa "oikein" niin kyllä se silloin kivaa on. 8D
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 18:26

mjeh, kyllä mäkin tykkään toisien hahmoja rökittää, mutta se riippuu.. "winning is so last year", kuten tuttavani tapaa sanoa.
mut joo, on se kiva toisen hahmoja välillä mättää ja ahdistella.. monessakin mielessä... >8]
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Touko 2009, 18:42

>D Minä en erityisemmin tykkää mättää (hahmoni ovat lähes poikkeuksetta enemmän kieroja kuin vahvoja joten en yleensä edes tappeluta heitä), ihan vain kiusata ja ahdistella.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 18:48

mulla se ahdistelu riippuu ihan hahmosta.. mulla ei oikein täällä oo mtn hahmoa joka ois kovin innoissaan ketään ahdistelemassa, paitsi nyt ehkä Aran, Alf ja osin Adakin.
tosin mun hahmot on ehkä enemmänkin niitä ahdisteltavia osapuolia.. riippuu mistä roikkuu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Touko 2009, 18:51

Jibril on hahmo joka sinäänsä voisi ahdistella jotakuta ja nauttia viiltelystä jne. mutta koska kaikki pelit, joita olen hänellä pelanneet, ovat liittyneet hänen työhönsä hän ei ole koskaan ollut siinä asemassa, että voisi tehdä mitään.

Pitänee tehdä tänne joku kunnon ahdistelijahahmokin jos jaksan (tai sitten vain lisään sen siihen suunnitteilla olevan hahmon luonteeseen).
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 18:59

aaaaw, ahdistelua <3. Sun pitää pelata joku peli Jibrilillä missä se pääsee ahdistelemaan >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Touko 2009, 19:05

>D Ahdistelisin sillä niin mieluusti Henryä mutta eihän se nyt voi kun pääsisi vielä päästään.

Pitänee joskus mennä anelemaan tuonne seuranhakuun tms.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 19:08

ihan kun Henry isällensä uskaltais mtn ahdisteluista kertoa 8)

Ja Leonia saa ahdistella \o

ah ku oli ihanaa taas käydä pitkästä aikaa saunassa.. en jaksa odottaa että pääsee taas mökille ja siellä sitten tynnyri saunaan ja järveen uimaan ^^ vaikka en tykkääkkään järvessä uida...
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut