Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Marras 2011, 13:50

Multakin löytyy Dragon Age Origins hyllystä, mutta enhän minä sitä ole päässyt missään määrin pelaamaan kun veljeni on jatkuvasti ps3:sta vallottamassa. Nytkin, kun se päätti myydä kaikki ps2 pelinsä niin se tulee niin roikkumaan kolmosella vielä enemmän. Sitten kun tuo konsoli on meidän yhteinen ja minä kun täältä häivyn hämeenlinnaan nyt tulevana keväänä, niin enhän minä sitä kolmosta voi mukanani viedä. Ainoastaan kakkosen, ja sekään ei ole omani vaan poikaystäväni *_____*

Paljonko tuo ps3 konsoli muuten maksaa nykyään vielä kellään tietoa? Itse kun olen laiskalla päällä enkä jaksa nettiä selata. Kun pitäisi itselle tosiaan hommata sellainen juurikin äsken kertomani ongelman takia~

Diablo II namnam *Q*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Marras 2011, 14:07

Riippuu mistä ostaa. Itte ostin isompi muistisen ps3sen citymarketista 250 . Tarjous tosin. Mut mukana tuli ohjain ja tarvittavat johdot (ofc). Mut yli alle 300 about.

.. Ostin.. joo, sain lahjaks.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Marras 2011, 14:13

Aaaaah viimeisetkin palkkarahani menevät sitten siihen, kun hommailen uuden kunnollisen piirtopöydän + ps3:n riittävällä muistilla .. tuntuu pahalta ;_____; Ehkä mää vaa ruinaan itselleni jommankumman joululahjaksi ja toisen maksan ihan itte omilla rahoillani~ .. säästyisi edes pikkusen. Ja sitten kohta taas mietin, miksei minulla ole rahaa..
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Marras 2011, 14:28

Haha, selailin näitä lyriikoita ja nyt vasta tajusin että Sentencedin yhden albumin nimi on Crimson XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Marras 2011, 14:31

Ohhahaa :D No Crimson tuntuu muutenkin olevan kovin yleinen nick siellä täällä~ .. ÄLKÄÄ SEKOITTAKO MINUA MUIHIN!

Ja Ylva, palaan tuohon yksärillä laittamaasi kysymykseen sitten, kun pääsen kotiin. On paremmin aikaa miettiä asiaa ja helpompikin, kun kaunis 3000 biisin valikoimani on silmieni edessä ;) Musiikin kerääminen koneelle on paha tapa, älkää harrastako!
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Marras 2011, 14:38

Crim: kaikessa rauhassa toki XD Jos nyt saisin itseni lähtemään kauppaan...
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Marras 2011, 14:41

Haha joo Ylva, sitten ku alan taas pläräämään niitä kaikkia biisejä lävitte nii tulee taas niin tuskastunu olo sen takia ku niitä on niin pirun paljon 8D

Hui, tilasin itselleni juuri ps3:n o.O JA LITTLE BIG PLANET 2 ! Uuh aah, tuskin maltan odottaa että tämä paketti saapuu kotiin *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Marras 2011, 14:48

"Let's drown ourselves in this love
my darling, my only one
Let's give our lives for this love we are in
- make it forever'
Let me dry your tears
and hold you in embrace
Until we disappear in the crimson haze"

Mun pitäisi saada oma netti, tai siis meidän, jotta voisin ladata musaa koneelle kun kaikki musa on miehen koneella, enkä ikinä jaksa avata sitä kun se ei ole kotona, joten kuuntelen musiikkia youtubesta XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Marras 2011, 14:56

Mäkin hyödynsin youtubea aikoinani hyvin paljon kun mullei vielä omaan konetta ollut ja alakertamme läppärille kun oli mitään turha ladata, kun veljeni on maailman paras pistämään sen aina tilttiin xD Montakohan kertaa sekin läppäri on formatoitu .. kerran se iski siitä levyasematkin ihan lukkoon ja jouduttiin viemään koko kone korjaajalle <3

Nyt on kuitenki oma kone <3 Se, joka menee tuhoamaan D asemani on tuomittu kuolemaan, koska kaikki itselleni tärkeä löytyy siltä asemalta >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Marras 2011, 15:33

Huh tuli kaupassa käytyä ja unohdin sitten ostaa kanille heinää, onneksi sitä on vielä jäljellä. Aina unohtuu jotain, vaikka kuinka yrittää muistaa kaiken.

Meillä on kätevästi tuollainen irrallinen kovalevy kaiken koneen tilan lisäksi, niin tungetaan kaikki tärkeä sinne niin säilyy vaikka kone sanoisi itsensä irti XD Vanhan koneeni kanssa kävi niin, että se meni täysin lukkoon eikä sitä saanut korjattua ja suurinosa kaikesta siellä olleesta tuhoutui. Joitakin tekstejä ja kuvia sain pelastettua vikasietotilan kautta, mutta kaikki mp3 jäi sinne. Snif.
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Marras 2011, 15:38

Semmonen irrallinen kovalevy on kyllä harvinaisen kätevä. Tekis mieli itsekin ostaa, mutta ne on aika tyyriitä. Eikä mun vissiin tartte mitään taas vähän aikaan ostaa kun tilasin hetken mielijohteesta tuon playstation kolmosen justiinsa xD

Se on aivan hirveä tunne jos kone menee tilttiin ja kaikki katoo sen mukana <3 Oli hieno fiilis erään vanhan koneemme kanssa - juuri kun ajattelin että hei nyt otan kerrankin itseäni niskasta kiinni ja otan tuolta koneelta kaiken tarvittavan taltee niin eikö vain lyönytkin tämä vanha masiina liekkejä hetken kun koitin sitä käynnistää ja sitten jumalaton savu lähtee leijailemaan kämpän kattoon. Kattelin vierestä vähän silleen "O_O' mitä täällä tapahtuu??!??!" x'D
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Marras 2011, 16:00

Hui, tilasin itselleni juuri ps3:n o.O JA LITTLE BIG PLANET 2 ! Uuh aah, tuskin maltan odottaa että tämä paketti saapuu kotiin *3*

JA SÄ SITTEN PELAAT MUN KANSSA SITÄ KOKO LOPPU ELÄMÄS!
Ja Aksua eikä Crimiä nähty enää ikinä foorumilla.

Ja ulkonen levyasema ftw. Tarvii konetta tuhansilla musiikkitiedostoilla rasittaa >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Marras 2011, 16:06

Heh, onneksi mies on insinöörinörtti niin sillä on kaikkea kivaa vempelettä kuten tuo irrallinen kovo, jonka se jostain on jo aikoja sitten hankkinut niin ei rasita omaa rahakukkaroa XD Kun se nyt jaksaisi korjata mun koneen niin olisin ikionnellinen ;)

PS3 olisi joo kiva, mutta kyllä se xBoxi on ekana hankintalistalla. Ei ne edes maksa enää paljoa. Meillä on itseasiassa kaksi PS2:sta kun mulla ja miehellä oli molemmilla omat. PS2 oli mun eka pelikonsoli ja pääsin sen avulla vihdoin pelailemaan kunnolla, kun PC on ollut tätä ennen aina niin surkea ettei sillä ole voinut mitään pelejä pelata ainakaan uusia. PS3 on muuten peli, jonka nimi oli Lair, kokeilin sitä kaverilla ja ihastuin siihen täysin. Lohareita <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Marras 2011, 16:13

PS3 on muuten peli, jonka nimi oli Lair, kokeilin sitä kaverilla ja ihastuin siihen täysin. Lohareita <3

... Kiitos tästä tiedotsa, menin juuri tilaamaan tuon pelin siitä hyvästä.
EFFIN DRAGUNS <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Marras 2011, 16:18

Nya kirjoitti:Mew! Ihan pakko sanoa Lotdow että kun katsoin Lelacan kuvaa Nikin kanssa... || Minä olin ihan et 0.0 Totako Haru sit loppujen lopuks halasi!?

Ite yleensä luen/katson hahmoesittelyt läpi ennenku alan pelaamaan ettei tuu tällasia "WTF näyttääkse tolta?!" -tilanteita o,o

Mulla on poskessa niin kipeä finni että kuolen ja tänään meen kattoon TEATTERIIN Dance of Vampires musikaalia. Uuuuu, se on kuulemma niiin hieno 8> En oo ollu ikuisuuksiin teatterissa jos Lontoota ei lasketa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna