Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Touko 2009, 19:18

Omistani hahmoistani ainoastaan Ankoku saattaa hieman ahdistella, tai ei ihan hiemaakaan. Se ottaa väkisin >8)
suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Touko 2009, 19:26

Oh, yes :twisted:
suskari

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Touko 2009, 08:02

Raaaah, täällähän on 1½ sivua pelkkää ahdistelutekstiä! Mun hahmot... Nojaa >__> Kyllähän noita ahdistella saa, mutta se nyt sitten on eri asia miten ne suhtautuu siihen. Mä en jaksa ketään ruveta ahdistelemaan, eli juttu onkin sillä selvä.

Toissapäivänä harkat, eilen harkat, tänään harkat. Tuntuu siltä kun ei saisi olla hetkeäkään rauhassa kotona :P Mutta huomenna päästään sitten rentoutumaan (miten sen nyt ottaa) Särkkikseen, ja sieltähän tullaan kotiin vasta 21.00 Eli kaikkea kivaa tiedossa 8) On se kiva kun ei tarvi vielä olla tuommonen yli 15v, niin ei tartte murehtia vielä mistään.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Touko 2009, 09:12

nyt oon niin väsyny et repesin totaalisesti tolle "täällähän on 1½ sivua pelkkää ahdistelutekstiä"
huhhuh, tänää ois taide&kultuurin koe, enkä oo lukenu yhtään.. tosin ei siihen tarvii lukea ko pitää vaan tunnistaa taulusita millä tyylillä ne on tehty (realismi, surrealismi jne jne).

ja särkässä ei voi rentoutua >8[ ] mulla tulee aina jalat kipeeks siellä ja se jonottaminen on ärsyttävää.. tosin empä oo kahtena kesänä siellä käyny ollenkaan, alkaa olla jo niin kulunu paikka meikäläiselle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 18 Touko 2009, 19:00

Nyt saa iloita! *nostaa kädet korkealle* Puhuin juuri mutsini kanssa asioita halki, ja me sovittiin, että asun vielä kesän täällä, ja muutan vasta sitten uuteen kämppään. Muuten joutuisin ottamaan opintolainaa, ja niiden takaisin maksu on pelkkää tuskaa -_- Nyt on jo kahdensadan euron lasku...

Laskuista puheen ollen, postiluukusta kilahti 120 euron lasku meikälle, joistain VHS elokuvista vuodelta 2000. Mun nimellä ostettu, mutta miten ne voi yrittää periä niitä rahoja, kun oli silloin abou 10 vuotta? Enhän mä osannut edes tilata niitä! Leuka vaan loksahti lattialle, kun näin summan...

Mut mitäs teille?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Touko 2009, 19:14

O_____O kiva... kummiskin oot pienenä ollu joku lapsi nero ja nukkuessas tilannu jtn vhs leffoja.

täällä ei tapahdu yhtikäs mitään.. paitsi on menos taas sika kivoja ropeja 8D yhessä vaiheessa meinasin jo kuolla tylsyyteen..
ja nyt kramppaa käsi Q_Q
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 18 Touko 2009, 19:27

Juu, mä oon tilannut MI2:sen, Se 1:sen ja 2:sen, ynnä muita isomman väen leffoja -_- Tosin en ihmettelis, jos unissani olisin jotain tuollista tehnyt: Kerran kävelin parvekkeen pahvilaatikkoon nukkumaan unissani. Oikea unitaituri ^^

Käsikramppi! *etsii neuvoja* äh, enhän minä osaa auttaa... Hieeroa osaan, mutta vaan vähän, mut jos saisin sen yhen tyypin opetusta taas, niin sit ehkä osaisinkin neuvoo...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ros » 18 Touko 2009, 19:34

Onneksi minä vain puhun unissani (ja sitäkin teen harvoin). En ole koskaan kävellyt unissani tai tilannut VHSiä :'3

Minä saan elohiiriä liiasta näyttöpäätteen tuijottamisesta (ja tämän jälkeen pelaamaan Persona 4:sta~ 24/7 ruutujen ääressä)
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Touko 2009, 19:43

mä en puhu enkä kävele unissani mut saatan herätä kesken kaiken syvästäkin unesta ja alkaa räkättämään tosta vaan.. sitä ei tiedetä mistä ne yölliset naurukohtausket johtuu, mutta mikäs siinä :'D

ja mullakin tulee joskus elohiiriä.. tosin nyt toi käsikipu siirty jalkaan. Se elää O_O
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 18 Touko 2009, 20:30

Kokeile houkutella se kipu sokeripalalla jonnekin muualle.

Meikä käveli pienenä paljon unissaan. Kerran menin ulko-ovelle ja yritin ilmeisesti mennä ulos. Ovi oli kuitenkin lukossa, joten jäin renkkaan lukkoa. Olin silloin joku 3-4 vuotias enkä osannut avata lukittua ovea edes hereillä ollessani. Äiti sitten yllätti minut siitä ovelta ja vei mut takaisin sänkyyn.
Nykyään en sitten enää kävele unissani vaan puhun.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Touko 2009, 22:00

No, sen lauseen voi kyl ajatella pervostikin niin mikäs siinä vaikka repeää :D Sitten teipataan.
Ja kyllä Särkässä voi rentoutua. Meillä on ainaki niin mukava luokka, että siellä saattais rentoutua jopa Half Pipes... Meinasin, etten mee siihen, mutta saa nähdä >__> Ja hirvee murhe kun luokka hajoaa. Osa sanoo, etten mä niitä tyyppejä muista ees nimeltä parin vuoden päästä.. ..Ja pah, sanon mä.

Käsikrampit! Jalkakrampit! O__O Kaikki yhtä kamalia! Kerran kramppas kans jalka, niin kaverit kyytsäs pyörällä kotiin, vaikka ne asui toises suunnas :> Se oli kilttiä se. Mulla ne lähtee yleensä hieromalla tai sit venyttelemällä.

Ja rakastan tätä ;__; Orpokodin tunnari, se on jotenki dramaattinen. Jos on kattonu elokuvan niin sit se on ehkä mielenkiintosempi, ei ehkä näin sivullisen silmin... Tai korvin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2009, 09:41

WHOHOO \o/ pääsin taide&kulttuurin kokeesta läpi 8D
nyt si vielä yhet kokeet kesäkuun alussa ja si se on ohi tältä erää.

orpokoti... ivyn on pitäny tuoda se tänne jo pariin otteeseen että voitais kattoa se >_> mut aina se unohtaa.

kauhee ku mulla on energinen olo heti aamusta 8D tosin voi olla että oon sitten iltapäivällä ihan naatti.

ja vielä unissa kävelystä: mun sisko on kerran kävelly ulos, noi meidän pitkät rappuset alas ja niiden alapäässä huudellu äitiä unissaan :D ja kaikenlisäks sillon oli vielä talvi.. onneks äiti oli heränny siihen ku joku räpläs ovea, eikä sisko si päässy pidemmälle tosta pihasta. Tossa ku on heti vieressä mettä niin sinne jos se ois eksyny :s ei kiva.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 19 Touko 2009, 21:26

Muuten nyt mä haluisin lukea kauhu kirjan, vaikka minä en todellakaan pidä kauhusta. Toisaalta haluisin nähdä myös leffankin, jos siitä on leffa muoto tehty kirjasta. Luin vain lehdestä mitä kerrottiiuusista kirjoista ja likkasi minulla haluaa lukea kauhu kirjan. Muuten ovatko kauhukirjat parempi, kuin leffavat?

Hitsi vie, kun hevoset ei juoksut voittoon tai sitten nimi meni ohitse. Ei saa kakkua huomenna. Mur. Olisi pitänyt veikata niin olisi saanut rahaa, kun vapaasti veikkaukset menivät nappiin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Touko 2009, 12:52

WELL DONE! \o/
Ja Orpokotihan kannattaa kattoa, vaikka toisaalta kaikki vanhemmat on todennu että "ei se niin pelottava ollu, surullinen vaan", mutta mä hypin ainakin seinillä ku katoin sitä. Ja hyi se mummelin-leuka-irtoaa kohta! Kaveri alko itkemään ku se järkytty niin pahasti -.-

Särkkiksessä oli kivaa, ja tänään käytiin tutustumassa sitten yläasteelle. Ja miks mä tunnen itteni tosi pieneksi ja vaivaiseksi kun sanon ton? Ehkä se on sitten niin pientä siihen nähden, että te täällä toteatte toisillenne "joo nää työharjottelut oli ihan sikarasittavia, joo sain stipendin sieltä ja täältä, joo mulla on huomenna tämmöstä ja sit pitäis ehtiä tehä vielä tuo". Mulla palais hermot tollasessa 8D Onneks oon vielä tämmönen kakara.

Ite en oikein veikkauksia harrasta, mutta kattelen kisoja sillointällöin. Ravi- ja estekisoja nyt pääasiassa, kerran kävin Helsingin Horse Showssa.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna