Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Marras 2011, 09:56

Siel oli vessat mistä näki seuraavaan pilttuuseen~

O.O .. ei mulla muuta \o iloisesti jatkan nyt linetyksiäni ja värityksiä tässä!
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 07 Marras 2011, 11:42

Aksutar kirjoitti:Sitten löysin iltamyöhäsellä itseni homo baarista ZGn ja parin ZGn pajalaisen kanssa.

Kuulostaa varsin onnistuneelta illalta :D
Pappis

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 07 Marras 2011, 16:29

Sitten löysin iltamyöhäsellä itseni homo baarista ZGn ja parin ZGn pajalaisen kanssa. Oli mielenkiintosta. Siel oli vessat mistä näki seuraavaan pilttuuseen~

Ahaa :DD Mukavia vessoja~ Toi vessa-homma keskeytti mun ajatukset hissantunnillakin ^^"

Lomakkeesta puuttuu enää luonne mikä on tietenkin ärsyttävin osuus. Menneisyydestä tuli vähän pitkä :oo
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Marras 2011, 16:43

Agna kirjoitti:*NIAUMMMMMM PRUMMMM* Miten olisi minun Eugene? :) Tungen hahmojani kaikkien piirroksiin koska rrrrakastan muiden näkemyksiä omista luomuksista.
:>

Käy (:

Ja pakko myöntää, että viikonloppuna tuli äkkilähtö, ilman, että itsekään täysin sitä tiedostin D:
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Marras 2011, 18:34

Ihania vessoja ja iltoja ja äkkilähtöjä. Olen pihalla mutta sanoinpahan vain ^^

Voisi piirtää jtn. jännää. Samapa tuo mitä, mutta minulla on tylsää. Antakaa joku jokin aihe!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 07 Marras 2011, 19:21

Istun bussipysäkillä ft. pikkuveli, limupullo ja sipsipussi~ Päästii just Iranin tunnilta. Vielä noin 15 minuuttia nii bussi tulee.
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja suskari » 07 Marras 2011, 19:36

Lotdow kirjoitti:Voisi piirtää jtn. jännää. Samapa tuo mitä, mutta minulla on tylsää. Antakaa joku jokin aihe!

Jos haluat piirtää jotakin, piirrä Zara tai Ivor 8D Tahotko vasta arttia?
suskari

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Marras 2011, 21:55

Kelpaa mulle Suskari, jos haluat niin voisit piirtää Lelacan ^^

Mulle tuli valinnanvaikeus, mutta voisin piirtää sinulle Zaran, sopiiko?
Lotdow

ViestiKirjoittaja suskari » 07 Marras 2011, 22:00

Joo, käyn vallan mainiosti! 8D Tosin saattaa olla että saat kuvasi hieman jälkikädessä kun pitää tehä iskälle kortti ja vielä sitten ne chibi kuvat, joita olen luonnostellut jo kolme. Plus teen TNFään vielä joulukortinkin.

EDIT: Ja Zaran saat tehdä, en estele
suskari

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Marras 2011, 22:22

Älä pidä kiirettä, mulla on aikaa odottaa ^^

Eli Zaran kimppuun siis.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Marras 2011, 08:31

Olipas muuten jännä viikonloppu, kun pääs vahtimaan kälyn, kohta 1-vuotiasta, poikaa. Ihan helppo nakki vaikkei meinannutkaan itse pysyä hereillä ja hermo oli kireällä, kun pikkumies rupes rääkymään eikä meinannut millään lopettaa. Yön päätteeks poljin vielä pyörällä kotia noin kolme kilometriä mies pakkarilla.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Marras 2011, 10:22

Minäpä tein kamalasti töitä viikonloppuna. Kaivoin ylös sellasen jättimäisen kiven murikn ylös. Nyt sattuu hieman selkään ja käsiin. Autoin myös isää tekemään aidan. Meijän mökki on keakellä ei mitään! Vihaan sitä paikkaa eniten.
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 08 Marras 2011, 15:00

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.............liiikaaa hahmoideoita!
Ylva

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Marras 2011, 16:06

Ja itse. kun tahtoisin asua keskellä ei mitään.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Marras 2011, 16:11

Asuminen keskellä ei mitään kuulostaa lupaavalta. Niin kauan kun on netti ja sähköt niin minä viihdyn missä vain.

Ylva, mullakin on sama ongelma. Kovasti ois uusia ja vanhoja hahmoja, mutta minnekään ei viitti lisää tunkea. Varsinkaan tänne. Ehkä ootan että muutama hahmo delaa.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut