Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 20 Touko 2009, 23:16

valvon siihen asti kunnes mutsi tulee, tai sit siihena sti kunnes ei enää kavereita ole paikalla missään. kattoo nyt.

Mut öitä sit siulle, Suskari ^^
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Touko 2009, 17:37

taas tuli semmonen olo että mitä hemmettiä sitä tässä koneella istuu.. Inspaa mut ei jaksa tehä mitään :(

ah, kevätkesän ensimmäinen ukkonen havaittu! pitänee sammuttaa kone kohta puoliin.. ihan varmuuden vuoks 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 21 Touko 2009, 18:11

..pitääkö muka nykyään jossain laittaa koneet päältä jos on ukkonen? Anteeksi, taidan olla liian kaupunkilainen tajutakseni.

Ah, täällä ukosti joskus.. viime viikolla muistaakseni. Ja satoi rakeita.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Touko 2009, 18:31

eeeihän se pakollista kaikkialla ole mutta varmuuden vuoks. Meillä kerran poksahti VHS nauhuri ku ukkosti... kiva käry siitä tuli >8D Ja voihan se aiheuttaa jtn pientä vahinkoa koneelle tai mille tahansa sähkölaitteelle jos ukkonen pistää sähköt poikki.

sais tänä kesänä tulla ees yks kunnon ukkosmyrsky.. viimeks näin sellatteen ko olin about 9 v.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 21 Touko 2009, 18:42

Meijän porkuat on aina opettanut, että kaikki tärkeät sähkölaitteet pitää ottaa pois ukkosella, kyllä ne kannattaa ottaa pois vaikka olis kuinka hyvä ukkosjohdatin.

Itse en tykkää ukkosesta tai ainakaan siintä äänestä, salamat on hienoja. Etenkin jos pääsee ihailemaan niitä pimeässä.
Ja minä painun suihkuun -> Palailen kohta :)
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Touko 2009, 18:59

jep jep. suihkusta puheenollen kuka on kuullu sen jutun ettei ukkosella sais käydä suihkussa? O_o en ny muista mikä siinäkin oli...
mut sen tiiän et ukkosella ei kannata olla järvellä kalastamassa 8DD

tjahas, sauna helpotti.. vois alkaa keräämään itteensä ja vastailla taas urakalla 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 21 Touko 2009, 19:08

Aksu... Vesihän johtaa sähköä joten eiköhän se nyt ole ihan ilmeistä miksei saa käydä suihkussa ukkosen aikaan. x)
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Touko 2009, 19:24

kyl mä sen tiedän mut miten se ukkonen pääsis näihin putkiin? se kohta multa jäi vähän hämäräks :D ois kyl aika karu ja turha kuolema kuolla suihkuun sen takia..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 21 Touko 2009, 19:27

Siihen saattaa päteä tälläinen juttu: jos salama osuu maahan ja jonkin kepuli konstin kautta onnistuu pääsemään vesijohtoihin ja näin veteen. Mutta se on vain yksi teoria.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Touko 2009, 19:43

onneks joku meistä on järjellä siunattu :D
nii, voi se kyl noinkin käydä mut silti se tuntuu aika monimutkaselta toiminnalta pelkälle energia purkaukselle.
mut jos se tulee kerran tolla lailla niin miks sitten suihkut/putket ei koskaan räjähdä?

nyt menee taas liian syvälliseks ajatteluks, tarvitaan joku professori tänne pätemään että mä ymmärtäisin jotain 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suff » 21 Touko 2009, 21:16

Ehkäpä se suomalaisin syy ukonilmaan on se, että Ukko ja Akka alkavat puuhailemaan sängyssä tapahtuvaa miehen ja naisen kaksinvälistä hupailua. Jos joku nyt alkoi jo älisemään "Eise siis ole niiku tollee! Sehän on niiku kärry ja siis vasara niiku sillee niiku", niin saa pettyä pahasti sillä tuo on suora lainaus norjalaisilta. Ja vasaraa ennen oli teräväkärkinen kivenlohkare (joita saattoi joskus löytyäkkin jollekkin onnekkaalle), sitten keihäs.
Suff

ViestiKirjoittaja Dogster » 22 Touko 2009, 21:19

Uaaaah... Nukuin just pari tuntia ^^ Melekin heti koulun jälkeen nukkumaan, ja heräsin noin vartti sitten... Mukava olo.

Mitäs tänne?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Touko 2009, 21:38

tänne ei mtn uutta. Inspaa mutta ei inspaa :(
ja pakko fiilistellä Tän biisin mukana taas ko yrittää kirjottaa jtn surullista.

meillä oli tänää kesän ensimmäiset grilli bileet.. tosin meinattiin siinä ohimennen tuikata nurmikko tuleen, mut pikku vikoja :D tuli ainakin kypsiä pihvejä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 22 Touko 2009, 21:41

XD Nurmikon tuhoajat... Meikä ei pahemmin grillaa, kun lihaa en pahemmin pysty syömään. Jauheliha on poikkeus, mutta kana, suurin osa kaloista sekä kaikki muut punaiset lihat eivät mene kurkusta alas. Mistäköhän sekin sitten johtuu?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Touko 2009, 23:03

mjäh, mulla taas menee alas niin rehut ku lihatkin.. ja totta kai suomen kesään kuuluu grilli pihvit >8D sen verran äijämäinen likka oon, että pakko aina mennä grillaan miesten mukana.. mut si keittiössä oon täys tohelo.

oho.. enää viikko.. si on virallisesti lomilla 8D

ps. agna, TNF musavideo myöhästyy ku loppuu kuvat/materiaali kesken =3= pitää piirtää lisää.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut