Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 08 Marras 2011, 17:26

uh uh no onneksi mulla on varaa ainakin yksi sen palan lisäksi tehdä XD Hahmojen tappamisessa on joo hyvätkin puolensa, heh. Silti se on aina harmillista.
Ylva

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Marras 2011, 18:27

Huomasin harmikseni, että TNF synttäri kisaan piirrokseni lähenee liikaa korttia, joteen.. pitää varmaankin aloittaa alusta ja nyt tuntuu, että on tosiaan liikaa piirrettävää,m kun on isänpäivä, TNF:än synttärit, joulukortit ja kaikkea muuta pientä, että kohta räjähdän.

Ensin pitää saada se kilpakuva johonkin kuntoon, jotta voin sen työntää koneelle ja tehdä loppuun koneella. SItten pitää jossain välissä se isänpäivä kortti tehdä, ennen sunnuntaita tietenkin ja sen jälkeen rupean vasta miettimään niitä joulukortteja, vaikka niitäkin pitää pikkuhiljaa saada valmiiksi. Kun on vielä 7 tekemättä. =_=
Templer

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 08 Marras 2011, 18:40

Jouluun on onneksi vielä jonkin verran aikaa niin kyllä sä ne kortit saat tehtyä ^^

Nikiä on kivaa kiusata~ Kun sille saa semmosen söpön homohoukuttimen nii sit mä aina kiusaan sitä :3 Ja sit mä tietty kiusaan sitä parin muunkin asian takia >3 Ja sitten se on pelottava kun se tuijottaa mua vihaisen näköisesti (tai huvittuneen näköisesti)~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Marras 2011, 22:38

Voi Templeriä kun on liikaa piirrettävää. Tiedän tunteen, mutta sitten pitää vaan ottaa itteään niskasta kiinni, tarrata kynään ja alkaa taiteilemaan niin hommat hoituu yhdessä päivässä ^^

Itse sain juuri Suskarille lupaamani työn värityskelpoiseksi, tosin lupasin piirtää Michael Bayn Transformerin mun kuviksenopettajalle X.x Mitä meninkään lupaamaan?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Marras 2011, 09:57

Äh, voisin koittaa tänään tehdä come backin taas ennen viikonloppua. Kun pleikkari otti saapuakseen ja saan sen tänään käsiini, niin oletettavasti uutuuden viehätys vie minut mennessään enkä niinkään koneella sitten näy tänään tai huomenna .. paitsi sitten töissä korkeintaan. Ja perjantaina tulee Skyrim joten vielä vähemmän maltan sitten olla koneella *____* Joten mää pahoittelen jos tosiaan uutuuden hurmoksesta jätän viikonloppuna vastailematta peleihin~

Asuminen keskellä ei mitään kuulostaa lupaavalta. Niin kauan kun on netti ja sähköt niin minä viihdyn missä vain.

NÄINPÄ! Minä asun keskellä ei mitään, minulla on netti ja sähköt, pärjään paremmin kuin hyvin <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Marras 2011, 11:53

No eipä meidän mökki ole mikään lukaali. Vaan iso haiseva murju. Siellä on huussi ja todella vanha talo, jossa on kyllä sähköä ja lämmintä vettä, mutta ei tietokonetta, televisiota tai muuta vastaavaa. Siellä on kärpäsiä ja kuoleita hiiriä... Niih!
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Marras 2011, 14:33

Nya kirjoitti:No eipä meidän mökki ole mikään lukaali. Vaan iso haiseva murju. Siellä on huussi ja todella vanha talo, jossa on kyllä sähköä ja lämmintä vettä, mutta ei tietokonetta, televisiota tai muuta vastaavaa. Siellä on kärpäsiä ja kuoleita hiiriä... Niih!

No mutta sehän on mökin idea! Sinne paetaan arkea, mihin kuuluu nykypäivänä tämä teknologiakin. Jos minä haluan mökille, niin korkeintaan TVn siellä suvaitsen illan istujaisien seurana. Mökillä mitään koneita tarvii olla >8O

Koti on sitten eri asia. Sinne kaikki sähkösyöpöt kuuluu~

Väsyttäää, nukuin vaan pari tuntia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Marras 2011, 14:45

Vai niin.. Vai nii... Voi meidän kuningas parkaa, ku ei oo saanu unta nukkuakseen. Ja mikähän melkein unettomaan yöhön on syynä?

Minä nukuin vain kuusi ja puoli tunti. Että itsekkin olen väsynyt.
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Marras 2011, 16:32

Mullakin on huonot yöunet, pidetään TNF-päikkärit joskus Z.z

Piirsin juuri Michael Bayn movie Megatronin X.X Huhuh, ja värittääkkin pitäisi jaksaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Marras 2011, 21:17

Itse rakastan synkän ja kylmän talven jälkeen mennä mökille keväällä. (: En kyllä veteen yleensä mene, mutta on ihanaa rauhoittua luonnon läheisyydessä ja ilman teknisiä rasitteita (jos TV:tä ja kahvinkeitintä ei lasketa)
Mutta yleensä keväällä ei ole televisiotakaan, koska se viedään talveksi pois. (: Kyllä pitää sitten heti keväällä lämmittää se uus palju ja hyppiä sieltä 40 asteisesta vedestä lumihankeen < 3

Lottow, Näytät kyllä sitten minullekin! :D

Maalasin eilen taas vesiväreillä, hevosta ajattelin, mutta epäonnistuin. Silti aijon jatkaa loppuun (: Kunhan tulee taas tylsä kohta elämässäni. ;)

Pari kuukautta vielä ja on vuosi siitä kun perheemme koira kuoli. Hän kerkesi olla meillä vain vuoden, mutta uskokaa tai älkää; vuodessa kerkeää kiintyä pieneen elikkoon hyvin läheisesti. Päivänä 12.1 minä en aijo sitten tulla koneelle. Juuri tämän takia, koska pyhitän tuon päivän pienen koiran muistolle.
Thanks ~ eli ilmoitan nyt täälläkin ^^
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Marras 2011, 22:40

Jeah ja jos Crim eksyy lukemaan näitä pulinoita niin uskon hänenkin haluavan nähdä sen, joten enköhän sen taas vaihteeksi julkaise täällä pulinassa :D (Aksu varmaan kohta kyllästyy näihin mun TNF:ästä poikkeaviin kuviin)

Mitäs, mitäs muuta. Meillä on mökki, se on eristyksestä kaikesta muusta maailmasta ja olen kiitollinen että siellä on kenttä ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Marras 2011, 10:07

Piirsin juuri Michael Bayn movie Megatronin X.X

VOI KYLLÄ LOTSCREAM TAHDON NÄHDÄ SEN ! *3*

Jos sitä jatkas nyt sitä mun come backia mikä jäi eilen yhteen viestiin *____*
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Marras 2011, 10:24

Tulet näkemään sen Crim, luota minuun. Se on muuten sairaan upea nyt kun tussasin sen, tuli semmonen piirsinkö mä tuon? Okei itsekehu haisee, mutta Megatron itsekkin on selainen taideteos että jos siitä saa näköisen se on automaattisesti hieno ^^

Itse olen nyt taas aktiivisuuteni huipulla kun kaikkiin peleihin tuli vastattua useampaan kertaan ja yksi jopa loppui. Onneksi toinen alkoi samointein.

Blaah, kohta pitää lähteä varmaan kouluunpäin, vaan onneksi ei vielä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Marras 2011, 10:57

Kuvaa odotellessa ! >:3

Voi ku itsekin sais taas tuon aktiivisuuden takaisin, mutta tuntuu että muu elämä vie musta mehut, enkä jaksa sitten inspiroitua kirjoittamaan tai piirtämään mitään. Kovastihan sitä yrittää tässäkin tällähetkellä .. väkisin on turha kirjottaa kuitenkin sen minä sanon ;_____; Jos sitä vaan taas värittelis jotain kukkia seuraavat 5 tuntia ja sitten painelis kotiin nukkumaan nyäh~
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 10 Marras 2011, 11:09

Minä itse olen aamyiuisin ja arkisin aktiivinen. Koska roolaan Ventuksen kännyllä. Hah! Jos olis nyt se tietokone! Möh...
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut