Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Juketsu » 16 Loka 2009, 23:47

Eiköhän tuo paras tapa viettää joulua oo perheen kesken, vaikka on tullu muutamana kertana moikattua kaveriaki. Siinä ku ollaan syöty, lahjat avattu jne, niin pelataan jotain lautapeliä tai vastaavaa.

Harmittaisiko sinua, jos et saisi kuin yhden taikka kaksi lahjaa? vaikka eihän ne lahjat silleen tärkeitä oo, mutta kivoja.. :D
Juketsu

ViestiKirjoittaja Crystal » 17 Loka 2009, 10:40

Ennen olisi harmittanut, mutta ei enää. Nykyään porukat ostaa jotain hyödyllistä, mitä jokainen tarvii omaan kämppään. Viime jouluna saatiin uus pyykinpesukone ku edellinen meni rikki.

Minkä ikäinen olit kun pukki kävi viimeksi?
Crystal

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Loka 2009, 18:17

12! Viimevuonna kävi, siskoille kun pitää vielä sellainen hommata...

Toinen nimesi?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 17 Loka 2009, 19:35

Susanna 8D Ensimmäinen nimi onkin sitten harvinaisempi..

Jos saisit valita minkä tahansa kaupungin Suomessa, missä kaupungissa asuisit?
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Ay » 17 Loka 2009, 21:29

Tampereen keskusta

Mitä teet yleensä lauantaisin?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Loka 2009, 14:43

Kotona jos olen niin tod. näkösesti istun koneella tai katon leffoja tai oon kavereiden kanssa.. si isällä ollessa se riippuu täysin siitä, mitä ollaan suunniteltu.

Kadutko mitään elämässäsi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Amaia » 21 Loka 2009, 22:21

Eikö me kaikki?

Lempiviikonpäiväsi?
Amaia

ViestiKirjoittaja Ay » 21 Loka 2009, 23:45

Oikeastaan minulla ei ole sellaista. ennen oli lauantai, mutta taitaa nykyään olla perjantai siloin alkaa viikonloppu.

Oletko nähnyt elävän hirven?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 22 Loka 2009, 00:03

Olen.. Montakin

Oletko nähnyt sutta/susia?
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Loka 2009, 09:13

Jep. Eläintarhassa sekä mökillä~

Mitä mielestäsi osaat tehdä parhaiten?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 23 Loka 2009, 15:37

Hmm... nukkua, en ole erityisen hyvä oikein missään.

Tunnetko joskus olevasi joku muu kuin oikeasti olet?
Morado

ViestiKirjoittaja Crystal » 23 Loka 2009, 16:58

Joskus joo.. Mut hyvin harvoin..

Suhtautumisesi alkoholiin? Käytätkö itse?
Crystal

ViestiKirjoittaja Juketsu » 24 Loka 2009, 16:24

Jokanen juokoon jos tahtoo, mutta riippuu millanen on humalassa. Nauttiminene ei oo ryyppäämistä, mutta jos humalassa on känkyrä, niin juokoot sitten mieluiten omassa kotonaan tai miettii lopettamista. Eli kuitenkin ihan sama mulle juoko ja on kaverit juonu mun luona vaikken ite oo ottanu, koska jokanenhan nyt saa tehä minun mielestä mitä tahansa, kuhan se ei haittaa itteään eikä riko lakia (ainakaan törkeästi). Moottoriajoneuvo + alkoholi = ehdottomasti kielletty.
Ite juon, jos oon juodakseni.

Mitä mieltä oot tupakan polttamisesta? Häiritseekö, jos sinun vieressäsi joku polttaa?
Juketsu

ViestiKirjoittaja Crystal » 24 Loka 2009, 17:33

Itekin poltan. Se on jokaisen oma asia, jos haluaa pilata keuhkonsa niin siitä vaan. Ei häiritse..

Onko alkoholia käyttävät ja tupakkia polttavat ihmiset, mielestäsi huonompia kuin sellaiset jotka eivät polta tai juo?
Crystal

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Loka 2009, 18:58

Eip. Ihmisarvoa ei tietääkseni mitata elämäntavan mukaan. Juokoot ja polttakoot miten haluavat, kuhan eivät ala olemaan täysiä kusipää wnb koviksia sen takia. Tietenkin mulla on sitten oman mielipiteet asian suhteen, mutta en ala tässä nyt avautumaan :D

Onko sinulle koskaan tarjottu alkoholia tai tupakkaa, ollessasi alaikäinen? Kieltäydyitkö vai et? Miksi?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut