Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 23 Touko 2009, 23:13

Ehheh, mä en vaan pysty syömään lihaa. Enkä sieniä, niille taidan olla allerginen tai jotain.

Viikko... Sitten pääsen Leppävirralle! pelaaminen tosin vähenee, mutta saatan saada ihan älyttömän hyviä ideoita esim. uusiin hahmoihin.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Touko 2009, 23:23

noniin :D mulla ei oo alku kesästä mtn suunnitelmia, paitsi loppu kesäkuusta ajattelin tuppautua Ivylle kylään ja sitten mentäis keskiajan markkinoille.. ois cool 8)
mitäs muita kivoja tapahtumia ois tulossa... en oo taaskaan pahemmin kattellu mtn.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 23 Touko 2009, 23:26

Uih, markkinat ^^ Tiedän sen verran, että käyn joka päivä uimassa, vaikka sataisikin. Tämäkin tullut koettua, olin serkulla kolme viikkoa putkeen, jaekalla viikolla satoi joka päivä... Silti käytiin uimassa ^^ Niin, ja sinne jäätelökioskillekkin pitäisi mennä vaikka vain juttelemaan.

Minä en suunnitele, vaan hyppään mukaan tuulen viemmäksi ^^ No, joka vuotinen reissu sukulaisille on pakollinen, mutta noin muuten.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 24 Touko 2009, 15:04

Eikö keski ajan markinat ole hämeenlinnassa? Vai onko muita paikkoja?
Itse haluisin harrastaa keskiaikaista ratsastusta mikä on mahdollista harrastaa harvoissa paikoissa.
Nyt ollaa jälleen aktiivisempia, kun paha työharjoittelu on päättynyt.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Touko 2009, 17:40

keskiajan markkinan on myös turussa, ainakin niin ne väittävät. sinne siis, mutta on ne myös hämeenlinnassakin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Touko 2009, 16:06

Mä en oo mokomista kuullukkaan O_o

Mutta mitä ihmettä?? Ò___Ô
Mun vastaus on kadonnu jonnekki sieltä mun, Aksun ja mmupun kolminpelistä! Röyhkeää! Kukas on menny poistelemaan? Ja mä muistin ihan selvästi mitä siinä tapahtuikin, argh... Tää selittääkin sen, ettei sinne oo vastailtu. Höh. Pitää sitten ilmeisesti kirjotella se uusiksi...

Niin ja tiedoksi että kärähdin eilen sillätavalla että sain kesälomaks konekiellon. Datailen sillointällöin sitten salaa aina kun ehdin, mutta saatan olla pitkiä välejä poissa :P Kiittäkää vain minua, ja anteeksi kanssapelaajille.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Touko 2009, 16:07

*hyppelee heitellen kukkien terälehtiä ympärilleen* taidan olla hieman ilosella päällä ^^ *hyppelee edelleen* Uusi kännykkä, hyvä numero kokeesta, hyvä numero eräästä aineesta, ja sain tehtyä viimeisetkin laskut... Plus sain huomisessa siivoustehtävässä hauskimman työn! Eli hiukan aihettakin olla iloinen ^^

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2009, 16:14

Ô__ó varma et sendasit sen vastaukses sillon Agna? mä en oo ainakaan huomannu että sinne missään vaiheessa olis tullu vastausta.. no, anyway.

... missä sä sitten kärähdit että niin pitkän konekiellon sait? o.o

Ihanaa että jollakulla on hyvä päivä.. mut päivä on kutakuinkin perseestä: Äiti valovtti koko yön kun se laulo taas karaokea, aamulla en jaksanu lähtee yhdelle ainoalle matikan tunnille joten skippasin sen, mikään ei inspaa ja ottaa päähän nää piilo vihjailijat/v*ttuilijat ja taas on kohtaus menossa, vaan sen takia kun osaa olla niin perkeleen ystävällistä väkeä netissä 8) ihminenhän minäkin vain olen, ei sitä pysty ihmeisiin T_T

sry härö kielenkäyttö mutta nyt on taas pinna niin kireellä.....
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Touko 2009, 16:24

Mitä ihmeen vihjailuja? Ja kyllähän se pitäisi tajuta, että ihminen on ihminen, ellei sitten ole hypännyt jäteastiaan täynnä radioaktiivista ainetta. Sitten ei ole enää ihminen. Mutta sinä tuskin olet missään Ekokemillä jätepuolella hypellyt paljoa, vai?

Ja ei se kileinkäyttö mitään, näkisit minut koulussa pahinmpaan aikaan, eli juuri ennen ja jälkeen ruokailun.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2009, 16:31

noh, vihjailijat saavat itse miettiä jos tunnistavat itsensä tekstisä 8) en mä täällä sen enempää viitti alkaa avautumaan.. tosin ne "vihjailijat" eivät kyllä täällä varmaan pahemmin käykkään.

ja ei, en vielä ole hypännyt minkään radioaktiivisen mömmön sekaan, mutta odotetaan sitäkin päivää >8D ties vaikka kasvais siivet siitä hyvästä.

ah, kouluruokailu.. mä en tänävuonna oo kertaakaan käyny kouluruokailussa kun ne on niin ahdistavia paikkoja >_> liian ahdasta ja liian paljon ihmisiä samassa tilassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Touko 2009, 16:39

Minä viihdyn ruokailuissa yleensä. Johtuisiko seurasta? mutta minä yleensä sitten kykinkin nurkassa, enkä juuri suostu siirtymään seinän vierestä, vaikka mikä olisi.

älä hyvä ihminen mene hyppäämään sinne mömmöön, saat vielä pirun sarvet!

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2009, 16:42

no mä en yleensäkkään tykkää mistään ahtaista paikoista tai väentungoksista, joten ei oo ihmekkään että en tykkää kouluruokailuista :'D

ja pirun sarvet ois cool >8DDD
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Touko 2009, 16:45

Heh, onneksi meidän ruokailuun mahtuu sellasseet parisataa henkeä kerralla, plus henkilökunnalle on omat tilat. Ja sellaseet 1/3 ei käy koulun ruokailussa, joten tilaa jää tarpeeksi.

Eikä ois, mieti jos sie pelaisit jalkapalloa, ja saisitkin palloa puhkaistuna sarviin kun yritit pukata?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2009, 16:49

nauraisin varmaan aika räkäsesti siinä vaiheessa :'D en pahemmin ees tykkää jalkapallosta >O
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Touko 2009, 16:52

O.O No ei sitä voi kaikesta tykätä... Läheskään. Mut sit joku kuitenkin suuttuis, ja yrittäis repiä sen pallon takas niist sarvist...

mut entä tennis?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut